464. forduló, 466. forduló, Marcho Ven-Saak összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 5. 9h:25'
EZ A 465. JÁTÉKHETED, 465. FORDULÓD
466. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat legkorábbana 466. játékhéten tudjuk betáplálni.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1057
SZÁMLA : XXXX

MARCHO VEN-SAAK KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [332,9] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 30 ében tobozt (1200 arany kikiáltási áron), 2 pszi kristályt (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 jégkristály (eladási ár: 250 arany, ebből a kezelési költség: 25 arany), 20 Thargodan esszencia (eladási ár: 650 arany, ebből a kezelési költség: 65 arany), 1 angyalok kesztyűje (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 20 sárkánypikkely (eladási ár: 386 arany, ebből a kezelési költség: 38 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 íjászkencét, 1 Mágikus Koponyát.
A táborozás 1. napján összefutsz Sang Al'rahimmal. Chara-din lényének egy nagyobb része. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bo'adhun gyűrűt, egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy háború gyűrűjét, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy moa cipőt, egy moa karkötőt, egy moa köntöst, egy moa nadrágot, egy moa sisakot, egy moa vállapot, egy moa védőkesztyűt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját és egy tűzhaj diadémet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy og'hlobn mészáros trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Urgol lángdárdáját, bal kezében egy moa hárítópajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 200 spirituszt (380 arany), 5 xirnox szivet (360 arany). Átveszed a sikeresen eladott 3 küklopsz szem (eladási ár: 350 arany, ebből a kezelési költség: 35 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 Thargodan koronát, 1 Muezli aranykezét, 3 szent jogart, 10 sárkányfogat. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 pszi katalizátort (2450 arany), 10 sallank karmot (97 arany). Átveszed a sikeresen eladott 15 sárkánypikkely (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany), 30 ében toboz (eladási ár: 1200 arany, ebből a kezelési költség: 120 arany), 2 pszi kristály (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve földmágia. (ld. enc.) Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy dlathog kőzet van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. (ld. enc.) A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. Varázserőd regenerálódik. (+390 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+91 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 653. hetének nyerőszámai: 6, 1, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 611.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 609.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 607.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 605.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 603.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 601.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 599.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 597.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 595.]

* 4. KP: elmormolod a 377. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 593.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 583.]

p 69 23 használod a 69. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 578.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 568.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 568.]

le 1320 leveszed/lerakod az 1320. tárgyat
Elrakod a ryuku menetpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 568.]

hu 213 277 343 hulladék: 213 277 343
Hulladék, ezért nem gyűjtesz xirnox szivet. Hulladékgyűjtés törölve: rejtőköpeny. Hulladékgyűjtés törölve: rézgolyó. [0 pontot használtál fel, van még 568.]

dd 56 258 eldobod az 56. tárgyat a 258. tárgyat
Elhajítasz 19 mákrózsa virágot. Elhajítasz 4 nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 568.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 563.]

kb 328 7 kiveszel a bankból a 328. tárgyat (7 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 7 Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

ft 288 1 támadod a 288. szörnyet
FT 288 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

v 181 309 64 elmormolod a 181. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[309,64] Lakott területre érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.

Van itt egy a Borzalom Fellegvára (672. épület.).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 553.]

be 672 bemész a 672. épületbe
Még egyszer szeretteidre gondolsz, és azt kívánod, bárcsak még sokáig élhetnél. De nem, most úgy döntöttél, hogy belépsz a Borzalom Fellegvárába! A bűzös, sötét és hideg folyosón visszhangoznak a lépteid, a nyikorgó ajtó hangos döndüléssel csapódik be mögötted. Egyszercsak egy vörösen izzó szempár jelenik meg, ereidben megfagy a vér, ahogy az irtózatos Thargodan öblös hangján megszólít.
- Csúszómászó féreg, hogy merted betenni a lábad a herceg várába?
- Urad, a Sötét Herceg szolgálatában állok! Azért jöttem, hogy beszámoljak neki a feladatról, amit nekem adott.
Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Teljesítetted a megbízást?
- Igen!
- Akkor talán túléled a találkozást. Kövess! - a sötétben való botorkálás még mindig borzalmas élmény számodra, egy örökkévalóságig tart, amíg elértek a trónteremig. Reszketve kúszol egy a Herceg trónjáig, hogy jelentsd, mit végeztél. [12000 tapasztalati pontot kaptál.] Emberfeletti kalandjaiddal közeledtél valamicskét az istenek felé (+1% halhatatlanság). A Herceg mosolyogva veszi a kezébe a gyémántkoponyát. Első alkalommal látsz bármiféle érzelmet átsuhanni a halhatatlan teremtmény arcán - gyűlöletet és mohóságot látsz egyszerre. A Herceg felkacag.
- Csúszómászó szolgám, most első alkalommal igazán örömet szereztél nekem! Hatalmad talán nagyobb, mint elsőre gondoltam. - egészen közel hajol hozzád, érzed bűzös leheletét. A vörösen izzó szempár mintha a lelkedbe látna. - Mit mondtál, hogy is hívnak? - Gyorsan egy érthetetlen, hosszú nevet hadarsz, olyasmi, aminek szerinted egy Thargodant hívhatnak. - Hmm... még sosem hallottam rólad. No mindegy, ahogy telik-múlik az idő, az egykori lárvákból lassan ügyes szolgák lesznek. Csak vigyázz, nehogy a fejemre nőj! - A Herceg most hegyként magasodik feléd, töményen árad belőle a fenyegetés. Legszívesebben vinnyognál, nyüszítenél, de ezzel elárulnád gyengeségedet. - Nos, jól van. Talán ezúttal egy igazi feladatot bízhatok rád - olyasmit, amiben, ha kudarccal jársz, annak komoly következményei lesznek. Figyelj hát jól! Eruol, egy nagyképű Thargodan lord sorban hívja ki és semmisíti meg ellenfeleit. Persze, én könnyedén le fogom győzni, ha velem is szembefordul. De nem ártana, ha már most megingatnánk a morálját! Hatalma egy részét az Őrület Kelyhéből nyeri. Hozd el ezt a relikviát nekem! Eruol fellegvára jól védett, de azért megvannak a gyenge pontjai. Egyszer jártam ott, úgyhogy nagyjából tudom, hogy néz ki. Íme, a térképe!

30 31 36
32 34 16 15
29
28 35 33 17
27
24
22 18 19 14
26 25 23
20
21 13
7
6 9 12
5 3 2 8 10 11
4 1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
32: 2. térkép 1. pont
27 15 17
1 10 11
28 2 16
3 19
12
29 18
20
4
30 5 6 13
14 21
9 8
7
23
26 25 24 22
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 32. pont

Ez a 97. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 300, délre 3 mérföldre található.

Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 548.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[310,63] Még mindig a városban vagy.

Észreveszel egy csodák kútját.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[332,9] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ramit kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy zafír sárkány került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány bal hátsó lábát. (7 támadással 523 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Ököllel megpöccinted a zafír sárkány fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó, 31 arany, egy rejtőköpeny, egy szent jogar, 5 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 vas dobónyíl. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1410, sebződés: 417, gyógyulás: 214, összesen: -203 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [333,10] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Banyapók. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 275 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Semmi hatás! Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Banyapók szőrös potrohát. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a Banyapók testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ököllel csak érinted a Banyapók bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Banyapók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A Banyapók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}

Látsz egy rejtett kolostort. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Chiny Babával. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot és egy szem szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy zafír sárkány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. 9 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Mélyen meghajolsz előtte, hiszen már messziről lerí róla, hogy nagy harcművész. "Tiszteletem, Mester!" - köszöntöd, majd nagy megtiszteltetés ér: Ő is meghajol előtted. Ez volt aztán a nagy esemény! Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől! Furcsa érzésed van, mintha lenne bennetek valami közös... Hát igen, a véretek. Nem tudtok ellenállni a csábításnak, hogy barátságos viadalban mérjétek össze tudásotokat. Hosszú küzdelem után érezhetően jobban érzed magadat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [39 pontot használtál fel, van még 509.]

kt 1172 elkészíted az 1172. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 oldalzsákot. 1200 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 504.]

v 198 360 64 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(332,9) Fairlight oltár, érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(333,10) Banyapók (#305), rejtett kolostor (#493), érclelőhely, Chiny Baba (3054. kalandozó)

[360,64] Lakott területre érkeztél.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Látsz egy nekrofunt. Észreveszel egy főutcát. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 494.]

pbe 3000 beraksz a bankba 3000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 28032 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

m 6 3 mozogsz nyugatra, délkeletre
[359,64] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Madigan vigyorog kajánul. Észreveszel egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy sziklaskorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 251 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió testét. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sziklaskorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


Összefutsz egy barna, copfos hajú, barna szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia főpap-jelöltje. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: vérbeli zsoldos. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy őrjáratozó katona trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Morehin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt. KÍ tudásod messze meghaladja a másikét. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [360,65] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Felfedeztél egy gejzírt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Analotha előtt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ében halálhajcsár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár jobb karját. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Ököllel megpöccinted az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 21, gyógyulás: 88, összesen: +67 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 462.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 462.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[359,65] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gort Grán előtt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy viharóriás. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás villámló testét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás villámló testét. Kritikus ütés! (6 támadással 645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Transzformálsz! (+64 varázspont.) Ököllel megpöccinted a viharóriás oszlopos lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 87 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 847, sebződés: 105, gyógyulás: 147, összesen: +42 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [358,65] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebzett drakolich. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich farkát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Felfedeztél egy törpe bányát.

(Továbbmész...) [358,64] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy magnetikus praglonc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Steven McCar előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy morgud hagymatövet. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] [43 pontot használtál fel, van még 419.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 419.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-70 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 414.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 414.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 gyöngymangó). [0 pontot használtál fel, van még 414.]

p 105 használod a 105. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a kontinuum-tágítás pszi képességet. A fájdalom iszonytató (-1 max. pszi). [A következő UL-re (vagy egy későbbire) rávéshetsz egy EXT kódot, aktivizálva ezzel a létrehozott időtágítást.] [-60 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 404.]

* 1. BP: használod a 431. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. (-1 gránátbogyó.) [6 pontot használtál fel, van még 398.]

* 2. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 398.]

* 3. BP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 395.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 355.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 328 TVP-t kell elköltened.] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy kiütéses negátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 251 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kiütéses negátor testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kiütéses negátor fejét. (3 támadással 302 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a kiütéses negátor testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A kiütéses negátor belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 49 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 49 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6984 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 155, gyógyulás: 4, összesen: -151 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 315.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 288 TVP-t kell elköltened.] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő méregféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg ízelt testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (62 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a méregféreg testét. (9 támadással 673 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a méregféreg bal oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 9855 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 947, sebződés: 153, gyógyulás: 165, összesen: +12 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 275.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 248 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 235.]

tf 2 35 fejleszted a 2. tulajdonságodat 35 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 213 TVP-t kell elköltened.] [35 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 7, 6.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a papi aura hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 606 pontot. A következő körben tehát 806 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÖLDMÁGIA (357. TUDATI KÉPESSÉG)
Büszke, hatalmas sziklabérc dacol az elemekkel a város hegyének ormán, s bölcsen, türelmesen tekint le az alant nyüzsgő emberforgatagra, és a hozzá vezet kanyargó hegyi ösvényre. Egy harcospap magányos alakja lépdel rajta könnyedén felfelé. Amikor a hegycsúcs közelébe ér, hősies csaták elevenednek meg a szeme előtt a sziklába vésve, s tekintetét és lépteit a rejtett barlangnyílás felé vezetik. A barlangba lépve hosszan lépcsők és folyosók útvesztőjében halad tovább a hegy mélye felé. Egy helyen megtorpan - szellemének szokatlan koncentrációjára figyelmeztető különleges érzékei mutatják meg neki a falat, amely csak a hozzá hasonló kiválasztottakat engedi áthatolni magán. A túloldalon a folyosó egy hatalmas csarnokba vezeti, ahol alakja eltörpül az óriási méretek mellett, de ahogy körülnéz, erővel tölti el a fenséges látvány. Rendíthetetlen gigászi tartóoszlopok sorai mindenfelé amerre csak a szem ellát, s körben rajtuk kétembernyi magasságban fáklya alakú kristályképződmények árasztják magukból rejtelmes fényüket. Harcospapok csoportjai gyakorolnak itt is, ott is. Útja azonban a rövid megtorpanást követően megállíthatatlanul tovább vezet a csarnok központi szentélye felé. Egy-egy oszlop mellett elhaladva, fel-felnéz rájuk, s tekintete úgy tűnik a végtelen magasságokba vész. Hamarosan a csarnokban tett vagy fertályórányi vándorlása a végéhez ér. A központi szentély oltára - a kaput formázó szikla - előtt áll meg egy pillanatra több tucatnyi paptársával egyetemben, s egyszerre féltérdre ereszkednek mindannyian, öklüket szívükre helyezve fejüket meghajtva várják ki a pillanatot, amikor az őselemi síkra nyíló kapuból majd előlép a hatalmas földelementál képében megszemélyesített elemi istenség. Míg várnak, hirtelen érzések, emlékek rohanják meg őket, az egykor még személytelen őserők emlékezetét élik újra át: "Láng gyúl a semmiből, és terjed tova, elválasztva a világosságot a sötétségtől, a hideget a melegtől, de magányában nem tudja élvezni dicsőségét. Kiterjedése semmibe enyészik visszahúzódás nélkül, míg fel nem ismeri örök kísérőjét, ki születésétől való. Egymásra találásukat heves nász koronázza meg, együttlétükből pedig valami új születik. Valami új, ami egyszerre mindkettőjük, de egyikük sem, aki maga a könnyed változás, s immár hárman vívják örök harcukat, míg mindhármójuk fel nem áldoz valamit önmagából. Így alkotják meg áldozatukból szövetségük őrzőjét, az állandóságot, a rend és a maradandó formák urát, hogy mindörökké védelmezze nyugalmukat." A látomások amilyen hirtelen jöttek, el is múltak, de a kapu előtt már ott tornyosult robosztus valójában az őselemi istenség. Hangja végigdübörög a hatalmas csarnokon: "Ismeritek immáron a földelem minden misztériumát és törvényét, s ezek szerint éltek. Valahányszor őselemünk energiáit hívjátok varázslataitokhoz, harcaitokhoz, az átjár titeket, és átlényegíti lényetek, még jobban megerősítve azt. Míg méltón szolgáljátok birodalmatokat annak törvényei szerint, addig A Földelem valódi Uraiként nézhettek tükörbe, de amint magatokon sem tudtok uralkodni, akkor a földelem uralkodik el tirajtatok és elementálokká formál át. Most pedig mindezek tudatában folytassátok tovább utatokat, tegyetek birodalmatok javára, s készüljetek fel a hadjáratra is!" [Mostantól teológia képzettségetek másfélszer gyorsabban fejlődik, a nem fejlesztő varázslataitok pedig 25% eséllyel mégis fejlesztenek 1%-ot. Megjegyzés: 10-es teológiáig a maximális fejlődés egy varázslat elmondásakor 8%(10%), 20-asig 6% (7%), e fölött pedig 4% (5%), a zárójelben a gnómokra alkalmazott érték van feltüntetve. E fejlődési határok utáni végeredményt szorozza fel másfélszeresére a képesség. Ha egy varázslat 1%-ot fejlesztene, akkor 50% eséllyel 2%-ra növekedik a fejlődés.]

DLATHOG KŐZET (829. TÁRGY)
Egy fehér kőzetdarab, amely könnyen morzsolódik. Már majdnem a sarokba hajítod, amikor valami hátsó hang azt súgja: rakd el, talán jó lesz még valamire! A dlathog kőzet a természetben nem fordul elő, éjfattyak által ősrégen elpusztított és megkövesedett Thargodanok koponyacsontjából képződik.

PSZI KATALIZÁTOR (610. TÁRGY)
A pszi katalizátor egy fejpánt, amelyet a fejedre erősítve, megnő az pszionikus aktivitásod. Ez azt jelenti, hogy ha pszi követ nyelsz úgy, hogy pszi katalizátor van a fejeden, nemcsak a pszi szakértelmed, hanem a maximális lehetséges pszi pontod is növekszik, ezáltal közvetve lehetővé válik némi kontinuum-tágítás. A pszi katalizátort tíz pszi kristályból és két mithrilből csinálhatod meg varázstárgy készítéssel, 30 TVP árán, a KT 610 parancs kiadásával, és a KF 610 paranccsal viselheted.

KARAKTERLAP

Marcho Ven-Saak, egy kopasz, félszemű, harcsabajszos kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Tharr személyes tanácsadója vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 465. fordulód.

Erő: 74 (89) Szint: 39 Merészség: 10/5 Magasság: 144 cm
IQ: 66 (73) Támadás: 51 Agresszió: 4 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 65 (82) Védekezés: 98 Menekülés: 30 % Életkor: 39/40 év
Egészség: 70 (76) Életpont: 856/650 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 4
Szerencse: 74 (82) Varázspont: 2176/504 Pénz: 2279 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 35/4 Pszi pont: 237/202 Halhatatlanság: 7 %
Eddig összesen 3866 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 51469 TP-t kaptál. Jelenleg 7652677 TP-d van. A következő szinthez még 447323 TP szükséges. Trófeáid: Shear'niz'il, rubin sárkány, triklem drakolder. A 465. fordulódban 28032 arany került a bankszámládra. 28032 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/32 ökölvívás: 37/42 (+5%) szúrófegyverek: 20/0
vágófegyverek: 25/32 ütőfegyverek: 12/7 lőfegyverek: 9/22
dobófegyverek: 36/28 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/36 (+16%) 2. nyomkövetés: 115/45 (+20%) 3. mászás: 20/36
4. csapdakészítés: 30/7 (+6%) 5. csapdaészlelés: 31/96 6. gyógyítás: 76/62
7. titkosírás: 4/14 8. felderítés: 26/64 9. szörnyidomítás: 8/28
10. teológia: 81/43 (+31%) 11. taumaturgia: 85/6 (+16%) 12. szerencsejáték: 6/57
13. versengés: 8/86 14. harcművészetek: 39/11 15. zene: 6/25
16. szörnyismeret: 35/3 17. pszi: *23/100 (+20%) 18. zárnyitás: 3/15
19. vadászat: 10/33 20. bányászat: 33/12 (+12%) 21. úszás: 12/90
22. főzés: 4/35 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 50 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), átokosztó (#372), bolyongó lidérc (#388), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), rubin sárkány (#330), ezerszemű bestia (#288)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), Minas Sul (#5194), őrjáratozó katona (#274), mutáns bunthar (#398), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 10 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
háló (#186), méregfelhő III (#229)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
puha ütés (#60) >> nagyobb vércápa (#246) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) háló (#186) >> noth szellem (#250)
izomernyesztés (#33) >> zombi mester (#251) háló (#186) >> ongóliant hadúr (#178)
háló (#186) >> tűzelementál (#276) háló (#186) >> jégelementál (#277)
háló (#186) >> viharóriás (#278) méregfelhő III (#229) >> férfiak (#998)
méregfelhő III (#229) >> nők (#999) háló (#186) >> tollaskígyó (#635)
háló (#186) >> vámpírféreg (#782) háló (#186) >> skarlátdémon (#790)
háló (#186) >> ezerszemű bestia (#288) élőholt pozdorja (#134) >> bűbájlidérc (#761)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) védelem tűz ellen (#38) >> kronoelementál (#287)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem (#34) >> áeratikus hasnyák (#243)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 2)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 szabotőr, 7 harcos, 13 királynő, 12 élőholt, 7 vadász, 7 nagymester, 3 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2844 arany (#50) 1 amniosz (#203) 1 gyémántkoponya (#644)
2 isteni könnycsepp (#260) 1 kaktuszbogyó (#429) 19 mákrózsa virág (#56)
4 nehezék (#258) 1 nyílvessző (#108) 1 pszi kő (#248)
1 quwarg tojás (#360) 1 ragasztó (#83) 1 rézdarab (#70)
1 sallank karom (#128) 4 spiritusz (#170) 22 Thargodan esszencia (#328)
2 varázskő (#305) 9 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dlathog kőzet (#829) 1 ezüstdarab (#326) 1 fűszertartó (#210)
1 halcsont (#390) 1 kaja (#2) 1 oldalzsák (#1172)
1 rejtőköpeny (#277) 5 sárkánypikkely (#292) 1 szent jogar (#150)
8 toxyl (#591) 2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(358,64) magnetikus praglonc (#200), nekrofun (#173), Elenios oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), érclelőhely, kiütéses negátor (#785), méregféreg (#784)
(358,65) drakolich (#760), törpe bánya (#435)
(359,64) oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339), Morehin (4295. kalandozó)
(359,65) művészi porolit (#720), érclelőhely, viharóriás (#278)
(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399)
(360,65) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), ében halálhajcsár (#295)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Zsolt, gratulálunk névnapod alkalmából. Reméljük, még sokáig együtt fogunk játszani. <<Az operátorok és a játékvezető>>

Üzenet küldése a karakternek