Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. júl. 30. 9h:39' EZ A 626. JÁTÉKHETED, 464. FORDULÓD 627. játékheted kezdete: júl. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2765 SZÁMLA : XXXX |
Az első támadással kentauruszt ellen indulsz.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. [kentaurusz:] 151 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. [ében vágtázó:] 155 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. A szilánk működik (+2 életpont).
[kentaurusz:] A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. 111 életpontot sebződsz. [ében vágtázó:] Máris repül feléd néhány ében nyílvessző. A becsapódástól 140 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül.
{FM:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a kentaurusz testét. (4 támadással 657 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. [kentaurusz:] 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. [ében vágtázó:] A lény immúnis erre a varázslatra! [kentaurusz:] Időben félreugrasz a kentaurusz rúgása elől. [ében vágtázó:] Az ében vágtázó megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. [kentaurusz:] A kentaurusz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Következő célpontod ében vágtázó lesz.
{FM:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében vágtázó testét. (6 támadással 976 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! [ében vágtázó:] Az ében vágtázó megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül.
[ében vágtázó:] Az ében vágtázó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
[kentaurusz:] 3927 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 íjászkence [íjászkence ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP]. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP] [ében vágtázó:] 6840 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 2009, sebződés: 255, gyógyulás: 266, összesen: +11 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Kígyópengével alaposan megvágod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 162 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Karmaival a rőtmanó berzerker megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 220. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1101. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 88. varázslatot a 138. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 37 39 |
* 8. KP: | elmormolod a 90. varázslatot a 385. varázslatot a 71. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Kígyópengével egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 158 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra támadsz. {HD:} Kígyópengével egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 151 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 1482 560 | kézbeveszed/felveszed az 1482. tárgyat az 560. tárggyal |
vv 67 90 | elmormolod a 67. varázslatot a 90. varázslatot |
kt 19 10 | elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot) |
ftv 180 579 | felt. tám/véd. varázslat a 180. varázslatot az 579. szörnyet |
ftv 284 579 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot az 579. szörnyet |
h 1228 2 | használod az 1228. tárgyat |
v 198 270 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
[270,63] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy kyorg szolgasárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 3 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a kyorg szolgasárkány bal lábát. (3 támadással 290 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kyorg szolgasárkány testét. (7 támadással 1050 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+105 varázspont.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) A kyorg szolgasárkány karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd a kyorg szolgasárkány bal lábát. (5 támadással 687 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+68 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (26 életpontot sebezve.) A kyorg szolgasárkány karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védett meg.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20702 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2702, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmezte.) Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 596 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az elemi pulzátor jobb lábát. (5 támadással 816 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+81 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (21 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 8216 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1629, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 847 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a ködmágus jobb lábát. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a ködmágus átlátszó alakját. (8 támadással 610 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (73 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a ködmágus jobb oldalát. (8 támadással 609 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. A ködmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 éjkristály (ld. enc.). 17660 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2501, sebződés: 291, gyógyulás: 6, összesen: -285 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezeréves lélek testét. (6 támadással 476 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezeréves lélek testét. (8 támadással 916 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (77 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ököllel többször eltalálod az ezeréves lélek testét. (5 támadással 581 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (27 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 124 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-88 életerő). Az ezeréves lélek szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18650 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2695, sebződés: 472, gyógyulás: 6, összesen: -466 ÉP}
m 7 8 6 | mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 193 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs testét. (6 támadással 604 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szellemdarázs szellemtestét. (4 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (8 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Feléd sújt a szellemdarázs a farkával, de elhibázta! A szellemdarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8272 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1636, sebződés: 0, gyógyulás: 137, összesen: +137 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök farkát. (6 támadással 603 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét ülnök sötét bőrét. (6 támadással 971 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A sötét ülnök gyenge döfése nem tudott megsebezni. A sötét ülnök melléd csap a farkával! {KCC:} Kígyópengével kissé megkarcolod a sötét ülnök fejét. (1 támadással 164 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A sötét ülnök farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 angyalok gyűrűje. 11800 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2193, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan behemót fejét. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (53 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan behemót jobb hátsó lábát. (6 támadással 742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan behemót testét. (7 támadással 859 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (17 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tleikan behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11800 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2399, sebződés: 53, gyógyulás: 327, összesen: +274 ÉP}
(Továbbmész...) [269,61] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.
A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Kígyópengével egy hatalmas csapással felmetszed a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 164 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (15 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kígyópengével kilukasztod a sötét gnóm testét. (1 támadással 174 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [268,61] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kristálypalotát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy átokmurgattyú!
Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rohansz. {FM:} Kígyópengével kilukasztod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 167 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Az átokmurgattyú agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Az átokmurgattyú mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra támadsz. {FM:} Kígyópengével egy irtózatos ütéssel felvágod a halálosztó kain fejét. (1 támadással 155 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A halálosztó kain karmai majdnem eltalálnak! A halálosztó kain megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a halálosztó kain a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] 1355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 76 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [270,59] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Besétálsz a drakolder csatamezőre. Szerencsére a dramoan talizmán megvéd az ősi mágiák permanens pusztító erejétől. Borzasztóan sivár és kietlen minden. Ráadásul a csatamező fölött fojtogató füst terjeng. Belesétálsz egy kisebb füstgomolyagba. Csípni kezdi a szemed a sűrű savfelhő. Pár perc eltelik, míg magad mögött hagyhatod. Egy gothag döglidérc készül a lemészárlásodra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 229 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc fejét. (6 támadással 610 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra rohansz. {HD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 1007 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A gothag döglidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 10530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1919, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kristálynyálka testét. (6 támadással 637 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (69 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. A következő pillanatban egy apró pukkanás kíséretében eltűnik szeretett tárgyad, egy kreiton fókusz! Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kristálynyálka testét. (8 támadással 1211 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (20 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kristálynyálka. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 58 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-60 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a kristálynyálka testét. (6 támadással 932 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kristálynyálka. (1 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 57 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod a kristálynyálka testét. (6 támadással 920 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Csápjával megérint a kristálynyálka. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-53 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-77 életerő). A kristálynyálka most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18140 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3900, sebződés: 1087, gyógyulás: 6, összesen: -1081 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kristálynyálka testét. (6 támadással 645 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Molekulákra dezintegrálódik kedvenc tárgyad, egy angyalok kesztyűje. Ezért megfizetsz, rém! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a kristálynyálka testét. (6 támadással 1061 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kristálynyálka. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 56 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-57 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a kristálynyálka testét. (7 támadással 1041 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 45 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-63 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször eltalálod a kristálynyálka masszatestét. (5 támadással 738 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (13 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-35 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-85 életerő).
Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3641, sebződés: 1151, gyógyulás: 4, összesen: -1147 ÉP}
(Továbbmész...) [270,58] Az erdőt dombvidék váltja fel. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját.
im | imádkozol |
m 8 | mozogsz északra |
be 111 | bemész a 111. titkos labirintusba |
lm 51 51 51 | mozogsz 51 51 51 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1314 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy kiszáradás. 210 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Teremtő testét. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy márványkulcs tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod a Teremtő hordótestét. (6 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Csápjaival a Teremtő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 376 életpontot vesztesz.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a Teremtő testét. (5 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Csápjaival a Teremtő lecsap a bal karodra. (2 támadástól 431 életpontot vesztesz.) A Teremtő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18080 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2906, sebződés: 1067, gyógyulás: 219, összesen: -848 ÉP}
vv 11 267 267 | elmormolod a 11. varázslatot a 267. varázslatot a 267. varázslatot |
lm 51 51 51 | mozogsz 51 51 51 |
vv 109 161 | elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot |
kt 1270 1 | elkészíted az 1270. tárgyat (1 darabot) |
m 1 | mozogsz az 1. ponthoz |
be 693 | bemész a 693. épületbe |
ef 5 507 | energia fejlesztése 5 |
kf 741 | kézbeveszed/felveszed a 741. tárgyat |
szk 541 | keresed az 541. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot |
ÉBEN VÁGTÁZÓ (7067. ELLENFÉL) Mint minden intelligens életformának, így a kentauruszok titokzatos népének is vannak elit harcosai, akik erejükkel, tanult képességeikkel, vagy velük született adottságaikkal kiemelkednek a többiek közül. Nos, ők az ében vágtázók. Az emberéhez hasonlatos felsőtestüket korommal festik ébenfeketére, innen kapták az elnevezésüket. Mit is mondhatnék róluk? Nagyobbak és veszedelmesebbek társaiknál, és sokkal, de sokkal gyorsabbak azoknál! Ha egy egész osztag ében vágtázó indul rohamra, ott kő kövön nem marad! Nincs, aki megállíthatná őket! Állítólag néhány harcművész képesség ösztönös alkalmazására is képesek, de ezt a feltételezést tudományos alapossággal eddig még senki sem bizonyította. |
KENTAURUSZ SZŐTTES (1641. TÁRGY) Közönséges vászon - gondolhatnád, hisz első pillantásra semmi különlegeset nem látsz ezen a tiritarka mintás, kezdetleges technikával készült, keskeny szőttes-csíkon, bár nagyon tetszetős, azt meg kell hagyni. (Az ében vágtázók a vállukon átvetve, közvetlenül a tegezük alatt hordják, az átellenes oldalon lelógó végét derékmagasságban megkötve). Mivel minden szőttes egyedi mintázatú, talán még a törzsi hierarchia kialakításában is van némi szerepe, ki tudhatja? Ha sikerül egy ilyet, többé-kevésbé egy darabban lehámoznod egy megölt vágtázóról, kipróbálhatod, vajon hordoz-e mágiát. Sajnos hamar kiderül, hogy páncélon és ruhán keresztül nem igazán érzékeled a szőttes erejét, ezért legjobb lesz, ha inkább takaróként a hátasodra teríted! [A szőttest nyeregként KF-elheted, ha van hátasod. Ekkor - azon kívül, hogy nagyon jól mutat - a távfegyver fázisban +6 támadást biztosít neked.] |
TÉPETT LOBOGÓ (1864. TÁRGY) Nem is hinnéd, hogy ez a csaták viharától tépett, vérfoltokkal tarkított zászló - hagyományosan sohasem mossák le róla a tesvérek vérét - milyen értéket, milyen fontos jelképet képvisel egy veterán Kompániás számára. A Szabad Kompánia kezdetétől velük van, diadalmasan lobogva látta győzelmeiket és porban-sárban vonszolták maguk után egy-egy vereséget követő visszavonuláskor. Lengett már büszke várak, sebesen sikló hajók felett, de ugyanígy volt már rongyos sátor oszlopán, vagy egy huzatos barlangnyílás előtt. Ha felnézel rá, felrémlik előtted a Szabad Kompánia múltja, az előtted élt testvérek képe. "Ezer test, egyetlen szív" - állítólag ez van ráhímezve, ám az ősi írásjeleket kevesen tudják ma megérteni. Része annak a (már-már misztikus) köteléknek, ami a bajtársakat fűzi össze. A testvérek az egymáshoz tartozásból merítik hatalmunkat és erejüket, miért ne tehetnéd ezt most meg Te is? Elég, ha csak kitűzöd a lobogót felszerelésedre és a lobogó varázsát azonnal érezni fogod, harci kedved azonnal megnő, támadásaid pontosabbak, csapásaid erősebbek lesznek! Vigyázz rá nagyon, egy hihetetlen kincset tartasz a kezedben! (Megjegyzés: A lobogót a Szabad Kompánia tagjai készíthetik el KT 1864 paranccsal egy bot és 10 tinta felhasználásával (szövet automatikusan van nálad) és egy aranytű segítségével 10 TVP-ért.) |
TŰZELEM-IDÉZÉS (382. VARÁZSLAT) Bizony, ehhez már komoly mágikus hatalom kell... Elementálokat idézni meg az őselemi síkokról! Most felvillant ez a lehetőség előtted is, képessé váltál arra, hogy egy időre szolgálatodba állíts egy elementált. Jelen esetben egy tűzelementált. Ehhez el kell végezned egy bonyolult szertartást, ami 20 TVP-nyi időt, 80 varázspontot, 1 mágikus gyertyát és 4 db fáklyát igényel. (A gyertya az idézés végén megmarad.) Ha ezt megteszed, a fordulód végéig egy lángoló tűzelementál fog követni, és besegít neked a harcban. (Ha van olyan szörnyed, ami szintén segítene harcolni, most nem fogja ezt megtenni, ösztönei nem engedik a tomboló elementál közelébe.) És hogy még szebb legyen a dolog, az elementálból áradó meleg miatt a hideg alapú varázslatok 10%-kal kevesebbet fognak rajtad sebezni. Egyszerre csak egy elementál lehet a szolgálatodban, és a víziharcban nem harcol az oldaladon. |
ÉJKRISTÁLY (958. TÁRGY) Már az első pillanatban magával ragad az éjkristály sötétségbe nyúló szépsége. A kúpforma drágakő egyrészt úgy csillog, mint a legfényesebb gyémánt, másrészt viszont olyan sötétség árad belőle, mint amilyen a fülledt nyári hónapok csillagmentes éjjeleinek feketéje. A rég betemetődött és ezáltal a múlt ködébe veszett régésztelepeken kristályok ezreit hozták felszínre a törpék elfeledett ősei. A leghatalmasabb árnytündér mágusok mindig megtalálják a módját, hogy tartsanak maguknál egy-egy darabot - vajon az éjkristályból szivárgó energiaszeletek megoldással szolgálhatnak a rejtélyre, hogy mire is kellhet ez nekik? |
ÉLŐHOLT DRAKOLDER (628. SZÖRNY) Talán nem nélkülöznek minden alapot a triklem drakolderek vadságáról és elképesztő kinézetéről szóló legendák, erre az előtted álló szörny az "élő" példa. Bár ezt a szuperintelligens drakoldert a múlt ködébe vesző ősi háborúk során sikerült legyőzni, mégis benne lakozik minden olyan gyilkos tulajdonság, ami a drakoldereket drakolderré, Ghalla legeslegfélelmetesebb lényévé teszi. Kyorg mágusok hadának kellett egyszerre a szörny legyőzésére fókuszálnia, és összes energiájukat felemésztő varázslat létrehozásába kezdenie, hogy ez a lény mostanság az élőholt nemlét unalomba fulladó hétköznapjait élhesse. Hiszen milyen is lenne egy olyan szörny élete, aki teljességgel legyőzhetetlen, és kihívója is talán ezerévente egy, ha akad. Ha netán erre vállalkoznál, nem árt, ha a legfényesebb ősi páncélzatod öltöd fel a nagy alkalomra, valamint több deus ex machinát is rejtesz hátizsákodba. Ja, és még egy csekély apróság: jó, ha isteni hatalom birtokosa vagy, enélkül ugyanis nagyon halványak az esélyeid (persze úgy se sok). Talán mondanom sem kell, az élőholt drakoldert csak akkor fogod megtámadni, ha kiadod az FT 628 parancsot, ha másért nem, halált okozó pillantása, vagy szintszívó képessége miatt. |
TEREMTŐ KORONÁJA (918. TÁRGY) Ha a legyőzött Teremtő a lábaidnál fekszik, némi intelligenciával hamar rájöhetsz, hogyan csatolhatod le testének tetejéről különös csillogású fejfedőjét. Ez a groteszk formájú lény nem véletlenül viselte ezt a gigantikus tulajdonságokkal bíró koronát aránytalanul töpszli testén, és nem csak azért, hogy kiemelje a tömegével gyártott Alkotók sorából. Inkább a következőkért: a Teremtő koronája viselésekor +30 max. ép-vel, +3 szerencsével és +1 támadással ajándékoz meg, és ehhez képest csekélység csupán, hogy erőd 3-mal csökken. Ezenkívül, ha az árnytündérek között jársz, +4 sebzést is kapsz az ott lakók öldöklésére. A Teremtő koronáját a már meglevő sisakodra is felhelyezheted, így viselhetsz mellette egy másik sisakot. |
KOCKAGYÉMÁNT (914. TÁRGY) Meglepő a formája ennek a csillogó drágakőnek, de az anyaga majdnem mindenben a közönséges gyémántéra hasonlít. Ha azonban hosszasan a kockagyémánt belsejébe nézel, gomolygó, sűrű, fényes fellegek jelennek meg a szemed előtt. Régen szinte minden kyorg hordozott egy ilyen tárgyat magánál, hiszen a kockagyémánt minden mágia alapját, a mágikus esszenciákat hordozza belsejében. Ahhoz, hogy hatását élvezni tudd, nem kell a KF-elned: ha nálad van minden köröd elején 50 VP-vel többet fogsz regenerálni. A kyorgok szerint ezt a hatást csak az érdemli meg, aki maga küzdötte végig a kockagyémántjához vezető utat. Ehhez tartva magad e tárgyat nem fogod másik játékosnak átadni. |
Erő: | 65 (92) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 64 (85) | Támadás: | 144 (149) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 65 (85) | Védekezés: | 209 (219) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 37/43 év |
Egészség: | 62 (89) | Életpont: | 1691/1670 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 63 (90) | Varázspont: | 2887/2372 | Pénz: | 11227 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 30/14 | Pszi pont: | 205/273 | Halhatatlanság: | 12 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/52 | ökölvívás: | 38/52 (+3%) | szúrófegyverek: | 33/65 |
vágófegyverek: | 36/68 (+4%) | ütőfegyverek: | 9/46 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 39/34 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: kígyópenge (#955) << bronz taider (#641) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -37.); vas dobónyíl (#189) (38 -40.); mérg. vas dobónyíl (#190) (41 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/86 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 107/97 (+26%) | 3. mászás: | 34/61 (+17%) |
4. csapdakészítés: | 39/93 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 32/79 | 6. gyógyítás: | 39/79 |
7. titkosírás: | 4/31 | 8. felderítés: | 24/72 (+8%) | 9. szörnyidomítás: | 21/61 |
10. teológia: | 152/14 (+35%) | 11. taumaturgia: | 128/70 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 4/73 |
13. versengés: | 20/12 | 14. harcművészetek: | 42/28 | 15. zene: | 7/23 |
16. szörnyismeret: | 55/79 (+34%) | 17. pszi: | 23/22 (+1%) | 18. zárnyitás: | 7/38 |
19. vadászat: | 8/60 | 20. vitalitás: | 5/48 | 21. bányászat: | 41/86 (+9%) |
22. úszás: | 9/42 | 23. főzés: | 10/76 | 24. csapatmunka: | 9/54 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 31 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 1 | 6. regeneráció: 1(2) | 10. vp regeneráció: 3 |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), halálelementál (#279), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), ezerszemű bestia (#288), eszement trappoló (#549), Rém (#315), purifikátor császár (#393), rubin sárkány (#330), halált okozó lények (#9098), trakuun lidérc (#576) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), Acél Öklök (#9123), éjfattyak (#9096), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 20 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás II (#169) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) |
Pörhemór köre (#205) (111,2,1) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse II (#24) | papi aura (#377) | agyburok (#90) |
szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
32. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 44, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | Mnebolath (#237) | Tharr haragja (#145) | >> | Notermanthi (#257) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru (#249) | háló (#186) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
méregfelhő II (#193) | >> | elemi rin (#786) | izomernyesztés (#33) | >> | lidérckirály (#316) | |
méregfelhő II (#193) | >> | taalru herceg (#307) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | jégoszlop (#231) | >> | Eruol (#378) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | jégoszlop (#231) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | |
jégoszlop (#231) | >> | Harmarghal (#525) | jégoszlop (#231) | >> | zztrissh harcos (#526) | |
jégoszlop (#231) | >> | zztrissh veterán (#527) | bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
méregfelhő III (#229) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | jégoszlop (#231) | >> | zafír sárkány (#329) | |
jégvihar (#353) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | istenítélet (#284) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 43. szintű lényekre | bo'adhun csapás (#266) | >> | 40. szintű lényekre | |
méregfelhő III (#229) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 44, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | Teremtő (#579) | elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
varázsvédelem (#34) | >> | Techiulan (#400) | fehér glóbusz (#47) | >> | ében tigris (#488) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Éjvadász (#502) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | varkaudar vajákos (#690) | pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot! |
3.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 243 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2461. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 1 | angyalok kesztyűje (#609) | |||
1 | bűvös shuriken (#562) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 24 | kaja (#2) | |||
1 | kreiton fókusz (#853) | 1 | márványkulcs (#245) | 8 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
2 | ork csodaszer (#1228) | 4 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | spiritusz (#170) | |||
23 | víz (#27) | 1 | telerótt rúnalap (#1661) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
547 | arany (#50) | 1 | éjkristály (#958) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
14 | isteni könnycsepp (#260) | 9 | kerek kő (#19) | 1 | kockagyémánt (#914) | |||
1 | madártoll (#112) | 2 | pszi kő (#248) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | ryuku sisak (#688) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | Teremtő koronája (#918) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 7 | ugh méreg (#166) |