456. forduló, 468. forduló, Musashi Kenjiró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. febr. 18. 15h:38'
EZ A 471. JÁTÉKHETED, 464. FORDULÓD
472. játékheted kezdete: febr. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1367
SZÁMLA : XXXX

MUSASHI KENJIRÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [351,57] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 gyémánt védőgyűrűt (300 arany), 3 ezüsttollú nyilat (900 arany), 1 mágusölőt (200 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 illatos rózsaszál (eladási ár: 199 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany), 30 sáfránypor (eladási ár: 5400 arany, ebből a kezelési költség: 432 arany) ellenértékét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Zu'lit tarsolya termel 4 gyöngymangót. Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. A méregtermő iszák termelt 1 tl'urlang mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+452 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+96 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+5 kaja.) 8 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 220. varázslatot a 209. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 620.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 618.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 616.]

* 2. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 27. varázslatot a 182. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 614.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 612.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 610.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 178. varázslatot a 86. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 608.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 606.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 606.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1117. tárggyal
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 606.]
Lecsatolod a ryuku derékszíjat, majd felcsatolod a párducbőr övtáskát. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

* 5. KP: makró 1

vv 127 59 224 elmormolod a 127. varázslatot az 59. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 604.]
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 602.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 602.]

hh 1133 504 1760 használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat az 1760. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy adamantit sisak elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 581.]
[0 pontot használtál fel, van még 581.]
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+346 ép ). [4 pontot használtál fel, van még 577.]

ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 567.]

le 511 853 956 leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 853. tárgyat a 956. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt.
Leveszed a kreiton fókuszt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

kf 707 813 1322 kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat a 813. tárggyal az 1322. tárgyat
A csuklódra húzod a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 567.]
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 567.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

* 6. KP: elmormolod a 377. varázslatot a 213. varázslatot a 78. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 565.]
Gyorsvarázsolsz! Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 565.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 563.]

vv 222 279 72 elmormolod a 222. varázslatot a 279. varázslatot a 72. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! (+6 csapdaészlelés) [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 561.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 559.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 557.]

v 15 203 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új amniosz. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 527.]

hh 1534 473 473 használod az 1534. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos fejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1243 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Pengepajzzsal megvágod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 csontpálcát. [csontpálca ládikóba-> 15 arany, -2 ÉP] Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 486.]
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 485.]
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 484.]

h 1602 70 35 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 31 rézdarab beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 31 tükröt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 481.]

al 56 30 áldozol: az 56. tárgyat a 30. tárgyat
Elültetsz az életszikla tövében 30 mákrózsa virágot. Megtapintod az életszikla felületét: melegnek tűnik. Reménykedve imádkozol. Egyszercsak kellemes melegség ömlik végig rajtad! (+80 varázspont.) [5 pontot használtál fel, van még 476.]

al 56 30 áldozol: az 56. tárgyat a 30. tárgyat
Miközben Földanyához fohászkodsz, az életsziklára helyezel 30 mákrózsa virágot. Megtapintod az életszikla felületét: melegnek tűnik. Reménykedve imádkozol. Boldogító, mámoros érzés fog el, ahogy a kapcsolat létrejön. (+160 életpont.) [5 pontot használtál fel, van még 471.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[352,57] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zafír sárkány közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 115 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 64 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány bal szárnyát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (99 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány bal hátsó lábát. (8 támadással 592 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+59 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a zafír sárkány farkát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 551 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+55 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zafír sárkány farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó, 4 arany és 2 fekete gyöngy. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner vastagbőrű mutak trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes zafír sárkány trófeát. 18525 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1424, sebződés: 398, gyógyulás: 149, összesen: -249 ÉP}

Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (adamantit) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Elenios oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [Rahn ékkő:] 133 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [353,58] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy taalru herceg lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 19 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg jobb oldalát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg jobb oldalát. (7 támadással 516 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+51 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a taalru herceg testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) A taalru herceg meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a taalru herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8769 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 31, gyógyulás: 67, összesen: +36 ÉP}


(Továbbmész...) [354,58] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő Arsa mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az Arsa testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (103 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Arsa testét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+44 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az Arsa fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Az Arsa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Arsa testét. (7 támadással 507 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+50 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal kicsit megvágod az Arsa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Az Arsa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Arsa potrohgyűrűje (ld. enc.). Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 6 csepp toxylt. 13943 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1070, sebződés: 124, gyógyulás: 108, összesen: -16 ÉP}

[41 pontot használtál fel, van még 430.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[355,58] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan tábort. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy sziklaskorpió nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió testét. (3 támadással 224 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a sziklaskorpió bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A sziklaskorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 2 toxylt.) 3145 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [356,59] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan tábort. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Skinhead orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 24 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálelementál ébentestét. (8 támadással 583 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+34 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megkarcolod a halálelementál bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A halálelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően életpajzs védelmednek.) Véres nyál csordul ki a halálelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9336 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [28 pontot használtál fel, van még 402.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Elmúlt a vadászat hatása. Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy Orkhan Thai készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 37 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai lángoló karját. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal felnyitod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az Orkhan Thai mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 29 arany, 3 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP] és 2 vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 3264 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 42, gyógyulás: 6, összesen: -36 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mutáns csont [mutáns csont ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] és 7 arany. Egy Thargodan légiós támad rád.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Thargodan légiós testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Karmaival a Thargodan légiós megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Thargodan légiós feléd harap, de sikertelenül. Szarvaival a Thargodan légiós megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a Thargodan légiós jobb karját. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A Thargodan légiós karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Thargodan légiós megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Thargodan légiós szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9831 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 899, sebződés: 16, gyógyulás: 44, összesen: +28 ÉP}

A Thargodanok elbődülnek - a véredre szomjaznak! Most már biztos vagy benne, hogy győzni fogsz! Egy Thargodan mágus készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus nyakát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan mágus bal lábát. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Thargodan mágus nyakát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (4 támadással 294 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Thargodan mágus jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és 8 madártoll. 9626 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 936, sebződés: 105, gyógyulás: 42, összesen: -63 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy Sötétség Hercege védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 68 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege jobb lábát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege fejét. (6 támadással 602 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+60 életpont.) {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Sötétség Hercege nyakát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 39 életpontot vesztettél. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel súrolod a Sötétség Hercege nyakát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karma a fejed mellett suhan el! A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP], 36 arany, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és 3 fekete gyöngy. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. 9744 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 955, sebződés: 321, gyógyulás: 85, összesen: -236 ÉP}

Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 10 ugh méreg, egy vassisak [vassisak ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP], egy ezüsthegyű nyíl, 12 arany, 2 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] és egy moa zafír. Jól megadtad nekik! Elégedetten távozol, mielőtt még néhány Rém megjelenne.
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+253 életerő.) [90 pontot használtál fel, van még 312.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[357,60] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Találsz egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy alanori csatamén lábát masszírozza. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Csak egy fattylord. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fattylord testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fattylord testét. (8 támadással 510 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+51 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod a fattylord jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Nem vagy felkészülve a fattylord gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Távolról energiacsóva varázslatot lő rád a másik. 144 életpontot vesztettél. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fattylord nyakát. (4 támadással 340 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+34 életpont.) {FM:} Pengepajzzsal megkarcolod a fattylord bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Nem vagy felkészülve a fattylord gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiacsóva varázslatot. 169 életpontot vesztettél. A fattylord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc [vasérc ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 14469 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1072, sebződés: 464, gyógyulás: 122, összesen: -342 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+242 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. [Rahn ékkő:] 1339 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [358,61] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Körbevizsgálódsz. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [359,62] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy életpajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál vörösen izzó képét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálelementál testét. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+42 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a halálelementál ébentestét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A halálelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (mivel életpajzs van rajtad.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel épp hogy eltalálod a halálelementál testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a halálelementál testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A halálelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (életpajzs védelmez.) A halálelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9336 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}

Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Tone Zangief. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy lávató van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [74 pontot használtál fel, van még 238.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[360,63] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik.

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Tone Zangief előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Thargodan tábort. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy épület van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [361,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Analotha. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy gejzírt. Nyugatra egy épület van. Északra egy Thargodan tábor van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 222.]

v 84 351 elmormolod a 84. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy halálmadarat! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy halálmadár! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálmadár bal lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 212.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 182.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 152.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 122.]

t 275 213 422 támadod a 275. szörnyet a 213. szörnyet a 422. szörnyet
FT 275 parancs törölve. FT 213 parancs törölve. FT 422 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

tv 29 41 142 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 41. varázslatot a 142. varázslatot
29. varázslat listáról törölve. 41. varázslat listáról törölve. 142. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

tv 29 41 34 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 41. varázslatot a 34. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: energiatüskék. Támadó varázslatok listájára került: jégcsóva. Védekező varázslatok listájára került: varázsvédelem. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

ftv 193 35 felt. tám/véd. varázslat a 193. varázslatot a 35. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

ftv 284 41 felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 41. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

ftv 108 275 felt. tám/véd. varázslat a 108. varázslatot a 275. szörnyet
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

ef 18 energia fejlesztése 18
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-12 TU.] A befejezéshez még 360 TU szükséges. [120 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [9 pontot használtál fel, van még -7.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 813. tárgyat a 707. tárgyat az 1322. tárgyat
Leveszed a halálhozó talizmánt.
Leveszed a smaragd karkötőt.
Kiveszed a füledből a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még -7.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 853. tárggyal az 533. tárgyat
A füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még -7.]
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még -7.]
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még -7.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed az 1324. tárgyat a 956. tárggyal
Lecsatolod a párducbőr övtáskát, majd felcsatolod a ryuku derékszíjat. [0 pontot használtál fel, van még -7.]
A csuklódra húzod a Xanathal karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még -7.]

* 7. BP: használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -7.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-49 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 1, 15.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-1 életerő.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -7 pontod maradt, ebből a következő körre -7 pontot vihetsz át. Kapsz még 605 pontot. A következő körben tehát 598 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ADAMANTIT SISAK (629. TÁRGY)
Az adamantit sisakot csak egy mesterkovács készítheti el, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit és egy bev formázó minta segítségével, egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 80 TVP árán. A végeredmény egy törhetetlen, kékezüst színben csillogó mágikus fejfedő, amely a védettségedet nyolccal növeli meg. Persze az adamantit sisakok fő vonzereje nem ebben rejlik: minél több adamantit páncéldarabot hordasz együtt, annál nagyobb sebzést tudsz okozni, amíg a Sötét Földön vagy. Az adamantit sisak elkészítésének feltétele min. 26-os bányászat.

SÁRKÁNYPIKKELY (292. TÁRGY)
Ha sikerül megölni egy sárkányt, érdemes magaddal vinni néhányat a pikkelyek közül (túl sokat nem tudsz, mert nagyon nehéz), ugyanis egyértelműen a leghatalmasabb mágikus páncélok kovácsolásához sárkánypikkely szükséges.

ARSA (964. SZÖRNY)
Voltál már szorult helyzetben, de ez a mostani minden eddiginél kilátástalanabb. Amit magad előtt látsz, a legnagyobb méregféreg, amivel valaha találkoztál. Régi mesékben hallottál már Arsáról, aki egy-egy csatában több tucat Thargodant és ongóliantot is leterített, de most, így életnagyságban... még a legendák hősszörnyénél is félelmetesebb. Még nem volt olyan kalandozó, aki képes lett volna Arsát legyőzni (e feljegyzés írásának pillanatában, legalábbis.)

ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY)
Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned.

SZIKLASKORPIÓ (339. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas méretű félelmetes rovarok kaméleonhoz hasonló szakértelemmel olvadnak bele környezetükbe. Még egész közelről is mindössze egy kupac sziklának tűnnek, és aztán a következő pillanatban lesújt rád az ismert világ leghalálosabb mérgével töltött faroktüske, miközben az irtózatos erejű ollók satuba fognak, hogy mozdulni sem tudsz... Szerencsére a méreg nem öl azonnal: ha elég gyors vagy, ütőfegyvereddel agyoncsaphatod a sziklaskorpiót, és gyorsan semlegesítheted a mérget.

KARAKTERLAP

Musashi Kenjiró, egy barna, rövid hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 464. fordulód.

Erő: 61 (80) Szint: 36 Merészség: 10/5 Magasság: 150 cm
IQ: 47 (80) Támadás: 46 (49) Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 58 (80) Védekezés: 165 (172) Menekülés: 30 % Életkor: 40/48 év
Egészség: 48 (72) Életpont: 893/742 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 12
Szerencse: 56 (81) Varázspont: 1826/43 Pénz: 34041 arany Kép. pont: 48
Tudatpont: 42/18 Pszi pont: 214/168 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 24
Eddig összesen 4210 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 113640 TP-t kaptál. Jelenleg 6329761 TP-d van. A következő szinthez még 170239 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, krathan csontváz, zafír sárkány. A 360. fordulódban 5554 arany került a bankszámládra. 8442 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/54 ökölvívás: 37/43 (+6%) vágófegyverek: 27/45 (+4%)
ütőfegyverek: 2/72 lőfegyverek: 33/53 (+8%) dobófegyverek: 5/56

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << Fókuszpenge (#639) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/39 2. nyomkövetés: 77/86 (+30%) 3. mászás: 27/29
4. csapdakészítés: 38/68 (+6%) 5. csapdaészlelés: 29/34 6. gyógyítás: 62/46 (+46%)
7. titkosírás: 7/50 8. felderítés: 29/61 (+6%) 9. szörnyidomítás: 14/79
10. teológia: 65/16 (+46%) 11. taumaturgia: 57/7 (+8%) 12. szerencsejáték: 8/5
13. versengés: 25/5 14. harcművészetek: 41/47 15. zene: 52/35
16. szörnyismeret: 62/82 17. pszi: 25/30 (+5%) 18. zárnyitás: 2/13
19. vadászat: 26/11 20. vitalitás: 1/78 21. bányászat: 33/48 (+11%)
22. úszás: 22/90 23. főzés: 20/16 24. csapatmunka: 6/1

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 65% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 5098. karakternek
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 300 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 300 darabot )
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Vértestvérek (#9146), liumbe (#349), halálmadár (#351), láplidérc (#352), szubreális vámpír (#223), tesh alligátor (#353), degradátor (#210), noth szellem (#250), lidércúr (#252), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279), ősi szellem (#422) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
Musashi Akira (#5378), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) istenítélet (#284, 50 VP)
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)
tulajdonságpajzs (#26) tárgyvédelem (#178) erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59)
papi aura (#377) fürkésző szemek (#213) láth. észlelése (#78) csapdaészlelés (#222)
jégmágia (#279) mentális pajzs (#72) éber vadászkutya (#62)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), energiatüskék (#29), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 44, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
természet haragja (#141) >> társak oldalán harcolva (#986) méregfelhő (#37) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
gömbvillám (#176) >> ezerszemű bestia (#288) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> nők (#999) istenítélet (#284) >> 41. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 44, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> taalru (#249) tompítás (#40) >> ryuku csapásvezető (#778)
varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998) varázsvédelem II (#108) >> nők (#999)
életpajzs (#142) >> halálelementál (#279) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant hadúr (#178)
védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291) elektromos pajzs (#51) >> ezerszemű bestia (#288)
elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278) fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276) pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) varázsvédelem II (#108) >> 35. szintű lényekre
életpajzs (#142) >> Droma Shelagoru (#973) fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)
varázsvédelem (#34) >> kísértetvarázsló (#424) varázsvédelem (#34) >> quwarg szabotőr (#301)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar varázsló (#271) tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
varázsvédelem (#34) >> borzalmas varkaudar (#166) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) pszi-acéltorony (#98) >> Pszinapszis (#974)
tükörpajzs (#101) >> bányarém (#7083) varázsvédelem (#34) >> Tguarkhan (#212)
varázsvédelem (#34) >> részeg kalandozó (#187) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> vark. nekromanta (#173)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) tükörpajzs (#101) >> lábascet (#647)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Lássuk, mennyire vagy mestere a méregkeverésnek: áldozz nekem három mérgezett mihlanil nyilat!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XXX. olimpián, harmadik hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: vv 127 59 224, hh 1133 504 1760, ek 145 1, le 511 853 956, kf 707 813 1322.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
a Mester hívása (143)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
gyalog-galopp (169)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 79 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 248 TU szükséges.)
kőbőr (507) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2061.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 fiatalság itala (#473)
1 jégszilánk (#1128) 2 kaja (#2) 7 kaktusztüske (#114)
54 mákrózsa virág (#56) 1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
31 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 2 spiritusz (#170)
1 szárnyas hernyó (#69) 2 tüske (#22) 1 varázskő (#305)
5 víz (#27) 1 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
534 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 2 arkog kő (#632)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csalánvirág (#582)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 5 fekete gyöngy (#99) 6 gyöngymangó (#135)
16 isteni könnycsepp (#260) 3 jégkristály (#593) 1 kőszem (#304)
9 madártoll (#112) 1 moa zafír (#381) 2 ramit kő (#226)
5 sárkánypikkely (#292) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 tl'urlang méreg (#946)
6 toxyl (#591) 30 tükör (#43) 7 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(352,57) zafír sárkány (#329), érclelőhely
(353,58) Elenios oltár, érclelőhely, taalru herceg (#307)
(354,58) Raia oltár, érclelőhely, Arsa (#964)
(355,58) oltár, törpe bánya (#435), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339)
(356,59) Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), halálelementál (#279), Orkhan Thai (#238), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), Sötétség Hercege (#296)
(357,60) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), fattylord (#791)
(359,62) halálelementálok (#279), művészi porolit (#720)
(360,63) művészi porolit (#720)
(361,64) Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálmadár (#351)

Üzenet küldése a karakternek