461. forduló, 463. forduló, Orghon Kawer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 2. 11h:25'
EZ A 644. JÁTÉKHETED, 462. FORDULÓD
645. játékheted kezdete: nov. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4284
SZÁMLA : XXXX

ORGHON KAWER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,55] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 19. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 háború gyűrűjét (1555 arany), 1 értépő sarkantyút (900 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 1. napján összeakadsz Csörcsillel. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy moa csiptetőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy mópat gigász trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Kék égen kondenzcsíkot húzó moa röpcsi. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {max. varázspontja: 1292; max. pszije: 194.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon találkozol Syrilx de Tunnal. Fairlight személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy halálhozó karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy moa csiptetőt, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy mópat gigász trófea, egy méregféreg trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. {max. varázspontja: 2192; max. pszije: 197.} Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 13 fiatalság italát (1300 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Varázserőd regenerálódik. (+226 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 72. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 810.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 808.]
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 806.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 19. varázslatot a 12. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 806.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 804.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 802.]

* 3. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 13. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 802.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 800.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 800.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 27. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 798.]
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 796.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 794.]

* 5. KP: elmormolod a 70. varázslatot a 178. varázslatot a 182. varázslatot
15 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 794.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 792.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 790.]

* 6. KP: elmormolod a 14. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 785.]

* 7. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 780.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 775.]

* 9. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 765.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+50 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 735.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+51 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 705.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+51 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 675.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [+4% teo] [30 pontot használtál fel, van még 645.]

lm 20 2 3 mozogsz 20 2 3
Elértél a lépcsőhöz, amely a feletted levő szintre vezet. Nosza, rajta, gyerünk! Felmész. [20. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lidércúr. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elkiáltod magad: "Itt a megváltód!" Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a lidércúr fejét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a lidércúr jobb vállát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A lidércúr karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a lidércúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [9 pontot használtál fel, van még 636.]

lm 17 16 13 mozogsz 17 16 13
Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy noth szellem! {max. életpontja: 181-200.} Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 6 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a noth szellem szellemtestét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elüvöltöd magad: "Pokolra veled!" Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a noth szellem szellemtestét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Pengepajzzsal párszor kilyukasztod a noth szellem testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A noth szellem meglök egy kicsit. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Mész tovább, előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [14. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [16. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [13. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 618.]

lm 11 23 22 mozogsz 11 23 22
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [11. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [23. PONT.] Egy zombi mestert pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 7 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester jobb oldalát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "A PÖRÖLY nevében!" 27 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester jobb lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Pengepajzzsal súrolod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [11. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [10. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [22. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi mester! {egyik sebzési módja: 2x 2d6+26.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Elkiáltod magad: "Ghalláért!" 30 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. [18 pontot használtál fel, van még 600.]

lm 9 8 6 mozogsz 9 8 6
Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [9. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lidércúr. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Hatalmasat kiáltasz: "Már megint nincs rajtad sapja!" Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a lidércúr jobb oldalát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a lidércúr testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A lidércúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) A lidércúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [8. PONT.] Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve esszenciavédelem 2. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [6. PONT.] Egy lidércurat pillantasz meg. {támadása: 34.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Csatakiáltást hallatsz: "Ezt kapd ki!" Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a lidércúr jobb lábát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a lidércúr testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Félrehajolsz, de a lidércúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A lidércúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 4, gyógyulás: 16, összesen: +12 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [15 pontot használtál fel, van még 585.]

lm 21 20 7 mozogsz 21 20 7
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [21. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-7 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szent kehely, 4 manakristály és 1 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [5. PONT.] Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Bekukkantasz a kis terembe. [20. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szubreális vámpír van előtted! {max. életpontja: 141-160.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír bal lábát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Azt üvöltöd: "Itt a megváltód!" Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [5. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [6. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 561.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

ft 179 1 támadod a 179. szörnyet
FT 179 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

kf 474 kézbeveszed/felveszed a 474. tárgyat
Elrakod a kyorg hosszúpengét, majd a jobb kezedbe veszed a Tilnetor kardját. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

lm 24 25 24 mozogsz 24 25 24
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [24. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt ősmágus. Fegyvere egy Pusztítás Botja. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Elüvöltöd magad: "Éljen a Pöröly Rend!" Megmarkolva a Tilnetor kardját ellenfeledre támadsz. Tilnetor kardjával mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt ősmágus bal oldalát. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 458 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Tilnetor kardjával kissé megkarcolgatod az élőholt ősmágus törékeny testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 442 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Tilnetor kardja eltűnt! Messze hajítod a vacak kis Főmágus trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt ősmágus trófeát. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1234, sebződés: 139, gyógyulás: 70, összesen: -69 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Pusztítás Botját, 1 mágusköpenyt, 1 nehéz harci kesztyűt [nehéz harci kesztyű ládikóba-> (185,60)-> 370 arany, -2 ÉP], 1 királyi koronát, 1 zafír fülbevalót és 1 Morgan szilánkját (ld. enc.). Mágnesként vonzza a tekintetedet egy fehér kristálygömb, belsejében kavargó, kékes szikrák. A varázspálca utolsó darabja! A levegőben is szikrák kezdenek pattogni. Remegve fogod meg a gömböt. Bizsergető érzés fut végig rajtad! Lassan, óvatosan a kristályt a bot markot formázó végébe helyezed. A marok a gömb köré zárul, és az egész bot felizzik! Ijedten elejted. Az egész teremben hatalmas szikrázás kezdődik, villámok csapdosnak a padlótól a plafonig. Fékeveszett látvány, döbbenten, földbe gyökerezett lábbal állsz, arra is képtelen vagy, hogy menekülj! A tombolás lassanként alábbmaradt, és te kissé riadtan, de teljesen sértetlenül állsz ott. Csak hajad áll az égnek! Egyszercsak egy hangot hallasz a fejedben:
- Na mi lesz már? Mikor veszel fel? - ráébredsz, hogy a bot szólt hozzád. Tétován, remegő kézzel emeled fel a varázsbotot, de sem áramütést, sem más iszonytató csapást nem kapsz. Kiderül, hogy a botban életre kelt az őt irányító lélek, és most megtudhatsz tőle mindent a relikviáról, amit tudni akartál. (ld. enc.)
Hát ez fantasztikus! Most pedig előveheted és megvizsgálhatod a lepecsételt térképet, amelyet már oly régóta hordasz magaddal.

36 34 32 30 28 23
35 33 31 29
27 22
37 38 39 42 41
26
40
25
20
19
15 24 21
17
10 12 14
16
11 13
18 9
3
2 7
5 8
4
1 6
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
20: 2. térkép 1. pont
39: 2. térkép 17. pont
26 27
14
28
25 13
24
17
18 23
12 11
20 15
1 10
2
9 8
19 21 22 16
3
4 5 6 7
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 20. pont
16: 3. térkép 1. pont
17: 1. térkép 39. pont
6 12
9
8 10
11
5 17
4 13 14
2
1
3 16 15
7
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 16. pont

Ez a 94. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 87, északra 129 mérföldre található.

Az út véget ér - egy zsákutca! [25. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő norgat kulcs nyitja a ládát. A kulcs sajnos tönkrement. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 1 arx formázó minta [arx formázó minta ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP], 1 esszenciakristály, 3 varkaudar lándzsa [varkaudar lándzsa ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP], 1 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 deus ex machina és 6 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [24. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 552.]

lm 24 25 26 mozogsz 24 25 26
Egyhelyben toporogsz.
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [25. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [24. PONT.] Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [9 pontot használtál fel, van még 543.]

kf 917 451 kézbeveszed/felveszed a 917. tárgyat a 451. tárggyal
A jobb kezedbe veszed a kyorg hosszúpengét. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

ff 423 917 422 felt. fegyverváltás: 423 917 422
Felt. fegyverváltás: << szívkereső << kyorg hosszúpenge << mágusölő. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[164,54] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]


(Továbbmész...) [164,53] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ezoterikus mardel nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elüvöltöd magad: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 29 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ezoterikus mardel jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}


(Továbbmész...) [164,52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 151-166.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Pokolra veled!" 29 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a szívkeresőt. Marokra fogva a szívkeresőt a másikra rontasz. Szívkeresővel jól megszúrod a quwarg királynő jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 513.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[163,51] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. [10 pontot használtál fel, van még 503.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 503.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[162,50] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 21.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% teo] Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}


(Továbbmész...) [161,49] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

Megpillantasz valamit: 1 sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP]. Elrakod.

(Továbbmész...) [161,48] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Találsz egy borkonyó cserjét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 473.]

* 1. BP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+51 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 433.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 433.]

* 3. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 423.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 72 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 383.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 32 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 343.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 ügyesség.) [40 pontot használtál fel, van még 303.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 263.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 223.]

tf 3 23 fejleszted a 3. tulajdonságodat 23 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [23 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 2, 23.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 603 pontot. A következő körben tehát 803 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A HÁBORÚ GYŰRŰJE (722. TÁRGY)
Nagyhatalmú ékszer, amelyet annak idején még Tharr avatárjai hagytak hátra - egyesek szerint átkozott, mert aki felhúzza az ujjára, az ellenállhatatlan késztetést érez, hogy harcba bocsátkozzon. Mindenesetre, mágikus képességei igencsak meggyőzőek - védettségedet és támadásodat 4-gyel növeli, ezenkívül kapsz még +20 max. ÉP-t is.

ÉRTÉPŐ SARKANTYÚ (1482. TÁRGY)
A ryuku ölőművészek fegyverarzenálja hihetetlen fantáziáról, és harci tapasztalatról árulkodik. Ők mesteri módon használnak sok olyan eszközt, amiről te azt sem tudod eldönteni, egyáltalán micsoda. Ez a hüvelykujjnyi, borotvaélesre fent, recés penge szerencsére nem tartozik közéjük. A rugalmas, patkó lakú foglalatot a csizmádra (vagy más lábbelidre) a KF paranccsal erősítheted fel, és a hátrafelé meredő pengét, némi gyakorlatozás után, az ellenfél váratlan megsebesítésére is használhatod. Mindezek miatt a sarkantyú a közelharci sebzésedet +1-el növeli meg.

ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT)
Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.

MORGAN SZILÁNKJA (508. TÁRGY)
Morgan szilánkja valójában Morgan varázsgömbjének egy darabja, amely akkor tört össze, amikor az átkozott ősmágus elpusztult. Csupán néhány ilyen szilánk létezik, hatalmuk azonban még most is félelmetes. Ha birtokodban van Morgan egyik szilánkja, és elmondasz egy varázslatot, azonnal gyógyulsz 2 ÉP-t (és ezzel akár a lehetséges maximum fölé is mehetsz). Ha egyszerre több szilánkot is birtokolsz, a megfelelő (nem evilági) segítséggel előhozhatod a relikvia egyéb képességeit is.

FAIRLIGHT BOTJA (476. TÁRGY)
Fairlight botjának a legendája a messzi múltba nyúl vissza, amikor Fairlight még halandó volt. A bot egy még ősibb, mára eltűnt viharistenség, Thór öröksége volt, amelynek darabjait Fairlight gyűjtötte össze. Amikor istenné vált, a botot darabokra törte, és szétszórta a világban, hogy segítséget jelenthessenek az arra érdemes kalandozóknak. A bot nálad is csak addig fog maradni, amíg küldetésedet beteljesíted. Speciális képességeinek legtöbbjét sajnos nem fogod megismerni - ez Fairlightnak és több évébe telt - elég annyit tudnod, hogy a bot képes megvédeni bizonyos különlegesen nagyhatalmú és ritka varázslatok ellen, és ha kell, életenergiádat mindent elsöprő, pusztító energiává transzformálja.
Ezenkívül, ha Fairlight híve vagy (de csak akkor!) akkor a botot a kezedbe veheted (KF 476 1 parancs), és fegyverként használhatod. Ekkor a bot 2D6+6 sebzésű ütőfegyverként működik, minden harci körben ellő egy villámsújtást, ad +10 védelmet és a táborozásod során +100 varázspontot regenerálsz.

KARAKTERLAP

Orghon Kawer, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, rövid bajszú ember férfi vagy. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 422. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 462. fordulód.

Erő: 45 (48) Szint: 29 Merészség: 6/5 Magasság: 173 cm
IQ: 39 (43) Támadás: 40 Agresszió: 3 Testsúly: 87 kg
Ügyesség: 52 (58) Védekezés: 101 Menekülés: 40 % Életkor: 31/44 év
Egészség: 37 (43) Életpont: 551/717 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 47 (52) Varázspont: 1043/687 Pénz: 965 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 133/3 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 10
Eddig összesen 3450 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26668 TP-t kaptál. Jelenleg 2950455 TP-d van. A következő szinthez még 49545 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, quwarg anyakirálynő. A 462. fordulódban 668 arany került a bankszámládra. 668 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/35 szúrófegyverek: *26/101 (+8%) vágófegyverek: 31/49 (+9%)
ütőfegyverek: 24/58 lőfegyverek: 30/38 (+6%) dobófegyverek: 23/56 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: szívkereső (#423) << kyorg hosszúpenge (#917) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -22.); mérgezett vasnyíl (#187) (23 -24.); stukilövedék (#414) (25 -); stukilövedék (#414) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/88 2. nyomkövetés: 106/87 3. mászás: 18/9
4. csapdakészítés: 28/66 (+6%) 5. csapdaészlelés: 14/95 (+12%) 6. gyógyítás: 80/71
7. titkosírás: 23/17 8. felderítés: 29/56 (+18%) 9. szörnyidomítás: 16/95
10. teológia: 63/89 (+17%) 11. taumaturgia: 82/36 (+1%) 12. szerencsejáték: 4/82
13. versengés: 7/77 14. zene: 234/98 (+148%) 15. szörnyismeret: 14/39
16. pszi: 13/40 (+17%) 17. zárnyitás: 8/69 (+1%) 18. vadászat: 20/65
19. vitalitás: 1/31 (+11%) 20. bányászat: 30/76 21. úszás: 19/22
22. ordítás: 43/81 (+9%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), stukilövedéket (#414) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
szintszívó (#96), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), adószedő (#234), kardszárnyú pocok (#152) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126), szubreális vámpír (#223), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), joviális m.szockó (#211), degradátor (#210), kneopatikus mollusk (#209), noth szellem (#250), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179)
Barátságosság (aktív: 15, max: 16)
fabontó szójer (#71), áeratikus hasnyák (#243), csápos otagi (#395), kisebb quwarg isten (#213), ősdentor (#282), színes dözmöng (#78), quwarg ősmágus (#302), pszi őselementál (#258), kronokukac (#285), kronotapír (#286), manaelementál (#290), varkaudar vajákos (#690), őrjáratozó katona (#274), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71)
pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) Symulf rúnája (#182)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) izomernyesztés (#33) >> quwarg nagymester (#214)
izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154) mágiatörés (#35) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> norpadolótika (#226)
méregfelhő II (#193) >> pszi őselementál (#258) villámcsapás (#50) >> miksziszi húsgólem (#126)
méregfelhő II (#193) >> Főmágus (#273)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) elektromos pajzs (#51) >> Főmágus (#273)
tompítás (#40) >> éjkornis (#228) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) védelem tűz ellen (#38) >> halálosztó kain (#168)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
2.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 9 harcos, 7 királynő, 10 élőholt, 14 vadász, 8 nagymester, 5 parafenomén, 5 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 8 kaja (#2) 1 kholden kulcs (#470)
8 mérgezett vasnyíl (#187) 1 quwarg tojás (#360) 1 Tilnetor kardja (#474)
20 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
965 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 deus ex machina (#1)
7 drótszőr (#37) 1 esszenciakristály (#350) 1 Fairlight botja (#476)
6 gyöngymangó (#135) 1 királyi korona (#338) 1 mágusköpeny (#453)
4 manakristály (#500) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 norgat kulcs (#471)
1 Pusztítás Botja (#316) 1 szent kehely (#257) 6 tudás gyöngye (#522)
3 ugh méreg (#166) 1 zafír fülbevaló (#477)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(161,48) Raia szent lovagja (#239), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tavacska, 255. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 48. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(161,49) Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(162,50) gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), 39. jellempróba, Dornodon oltár, arató csattanatok (#144)
(163,51) Elenios oltár, 24. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(164,52) Leah oltár, quwarg királynők (#153)
(164,53) Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), ezoterikus mardelek (#184)
(164,54) Raia oltár
(164,55) a 80. labirintus bejárata, lidércúr (#252), noth szellem (#250), zombi mester (#251), szubreális vámpír (#223), élőholt ősmágus (#179)

Üzenet küldése a karakternek