45. forduló, 47. forduló, Kömörc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. ápr. 23. 19h:42'
EZ A 585. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
586. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5920
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

KÖMÖRC KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: le 2438 0 0 leveszed/lerakod a 2438. tárgyat
Elteszed az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

ba 7618 7621 7623 nem támadod a 7618. szörnyet a 7621. szörnyet a 7623. szörnyet
BA 7618 parancs tárolva. BA 7621 parancs tárolva. BA 7623 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 181.]
(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+17 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+17 életerő.) [60 pontot használtál fel, van még 121.]

dd eldobod
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni az első paraméterét. (egy tárgyat.)

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 113.]

m 3 mozogsz délkeletre
[69,11] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy halálos morf. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 103.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 95.]

m 2 mozogsz keletre
[70,11] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Nem hagyhatod, hogy csak úgy egyszerűen meghaljon. Addig csavargatod a fülét, amíg azt nem mondja, hogy lakatkulcs. Mivel ezt nem mondja, így hamarosan beáll a halál. Átkutatod a tetemet, de semmi használhatót nem találsz nála - a dárdája eltört a csatában. (+2 gonoszság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 168 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Illúziósárkány, 1 Sötét halál, 1 Influenza, 1 Temető. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 3 Illúziósárkány, 1 Illúziópalota, 1 Szerencsejáték. Ez terc! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 3 Illúziósárkány, 2 A bajnok manifesztációja. Ez full! Vesztettél. 168 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 54 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 168 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szeppent rákfatty lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) Elhajítod a vacak khór darázs trófeát, és kiszedsz egy szeppent rákfatty trófeát. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

[57 pontot használtál fel, van még 38.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 30.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Könnyedén lenyelheted, de oly könnyen nyel el ő is téged.
[5 pontot használtál fel, van még 25.]

m 4 mozogsz délre
[70,12] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy ryuku légiós. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. Eszel valamit. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 13.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 5.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: kf 2438 0 0 kézbeveszed/felveszed a 2438. tárgyat
A ruhádra illeszted az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 60 arany fejpénzt kaptál. Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az előző; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következőkkel. (+1 max. életerő.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 184 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

KARAKTERLAP

Kömörc, egy tüsi ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: jelölt (20). Ez a 46. fordulód.

Erő: 16 Szint: 12 Merészség: 4/1 Magasság: 113 cm
IQ: 10 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 17 Életpont: 248/106 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 5
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 495 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 50/29
Eddig összesen 259 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 054 TP-t kaptál. Jelenleg 32 363 TP-d van. A következő szinthez még 637 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, halálos morf, szeppent rákfatty.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/11 ütőfegyverek: 17/43 (+4%) dobófegyverek: 10/33 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) max. 1 db (5 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
85,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 671 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/29 (+30%) 2. nyomkövetés: 2/64 (+18%) 3. mászás: 4/10
4. csapdakészítés: 6/5 (+15%) 5. csapdaészlelés: 1/49 6. gyógyítás: 13/98 (+60%)
7. titkosírás: 1/69 8. felderítés: 1/79 (+6%) 9. szörnyidomítás: 1/64
10. szerencsejáték: 1/29 (+10%) 11. versengés: 1/71 (+24%) 12. zene: 1/84
13. szörnyismeret: 8/37 14. zárnyitás: 2/46 15. vadászat: 2/29 (+3%)
16. bányászat: 7/12 (+54%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), tazunkarókát (#81) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 999 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang, labirintus (26)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), halálos morf (#7618), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 31, 32, 41.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1, az összesen kapott pontszám: 100. (összesen ölhető: 654 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2259 TU szükséges.)
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72) 1 * tépett lobogó (#1864)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 2 * bumeráng (#249) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8)
4 ubuk dobónyíl (#138) 12 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany éjmedál (#2438) 1 aranygyűrű (#193) 1 Élet gyűrűje (#1166)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 * koponya gyűrű (#1733)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) $1 csontkulcs ($74)
5 deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 24 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 moa antigrav (#2204) 1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
$1 tüskecsapda ($242) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
5 huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 56]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 21]
2 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 40]
4 zöld üveg (#82) [bennük 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 76]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 3 aurach fog (#657) 1 bíbor morfplazma (#2450)
2 bordacsont (#16) 1 darázsfarok (#654) 2 darázsszárny (#652)
1 dözmöng szív (#122) 8 drótszőr (#37) 3 fekete gyöngy (#99)
3 gyöngymangó (#135) 1 kazmár gyökér (#205) 6 lapkorong (#80)
32 madártoll (#112) $5 magszim bél ($103) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 móri gyümölcs (#116) 2 óndarab (#85) 5 pirkit (#153)
2 rókafarok (#124) 1 sámán erszény (#650) 3 smirglilevél (#29)
16 sünmedve tüske (#14) 2 szuperkötél (#209) 1 trikornis szarv (#198)
1 tükör (#43) 4 varányszem (#30) $1 varkaudar csont ($1113)
2 vasérc (#152)

Összsúly: 45.08 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 1 bumeráng (#249)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 4 rákfatty váladék (#333) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

67 68 69 70 71
9
10
11
12
13
(69,11) tetemember (#123), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(70,11) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 30. jellempróba, phua-kúp (#372), érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)
(70,12) mély kút (#93), ryuku légiós (#361)

Üzenet küldése a karakternek