45. forduló, 47. forduló, Wuleen-Tan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. febr. 23. 9h:08'
EZ A 72. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
73. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4676
SZÁMLA : XXXX

WULEEN-TAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,89] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Métely páncélját (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy gitonga nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 208.]

ek 116 90 5 t. energia kisütése: 116 90 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 90 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

fas 16 felt. ásás 16 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

d 48 1 eldobod a 48. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

d 130 3 eldobod a 130. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[44,88] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Gatin városa innét délre fekszik. " Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy süvítő rája nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a süvítő rája testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a süvítő rája bal oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,88] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy húsevő magszim lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a húsevő magszim testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 192.]

jlk 2211 jelszó kimondása 2211
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 60 tapasztalati pontot kaptál.

9
5
2
3 6 7
4 8
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 28. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 187.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[44,87] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [43,87] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trappoló dinymák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a trappoló dinymák jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a trappoló dinymák bal középső lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) 505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,87] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Felfedeztél egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy woor-antilop lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a woor-antilop fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a woor-antilop testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a woor-antilop szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A woor-antilop összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [32 pontot használtál fel, van még 155.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 7 aranyat. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 141.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[42,88] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy homokvarány. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a homokvarány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a homokvarány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a homokvarány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,89] Még mindig dombos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy északi aurach. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az északi aurach jobb vállát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az északi aurach testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,90] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kaffogó hebrencs. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bo-skorpió került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a bo-skorpió jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a bo-skorpió bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 6 gyenge mérget.) 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 106.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézkulcsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 92.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[41,90] Dombos terepre érkeztél. Két manógyerek vív előtted játékcsatát husángokkal, harsány kiáltásokkal. Nem látják, nem is láthatják a bozótban meglapuló, a húsos manoncokat nyálát csöpögtetve szemlélő bolhakutyát. Ha közbeavatkozol a gyerekeket segítve, 5 TVP-t kell elköltened (7. jellempróba).


(Továbbmész...) [40,89] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 74.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 54.]

szk 25 keresed a 25. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy grákó denevért. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

bpb bef. parancs berakása:

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 49.]
[A parancs tárolásra került.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 19 fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 215 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY)
A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád.
- Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd.
Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog.
- No és hogyan működik? - firtatod.
- Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy.
Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ...
- Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura.
- Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom.
[A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.]

ÁLCÁZÁS (13. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Ezt a képességet a táborozásnál használhatod jól. Táborozáskor egy kisebb bokorrá, fává alakulsz, így gyakorlatilag láthatatlanná válsz mindenki számára - a két forduló között nem fog megtalálni senki. (Még tárgyakat átadni sem tudnak neked.) Ehhez az AV 13 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Nem kell feltétlenül az utolsó parancsnak lennie, a végrehajtás úgyis csak táborozáskor történik. Ha álcázva vagy, a két kör között egy nagyon picivel több életerőt fogsz visszanyerni. Nem használható egyszerre a Teljes Transzformáció képességgel.

KARAKTERLAP

Wuleen-Tan, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran ministránsa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 46. fordulód.

Erő: 12 (15) Szint: 14 Merészség: 6/4 Magasság: 184 cm
IQ: 16 Támadás: 18 Agresszió: 4 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 11 (14) Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 199/199 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 2
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 93/89 Pénz: 19214 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 30/1 EFejl: 19
Eddig összesen 324 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 760 TP-t kaptál. Jelenleg 48 836 TP-d van. A következő szinthez még 26 164 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, Métely, ryuku légiós.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 17/82 (+15%) ütőfegyverek: 2/28 dobófegyverek: 11/82

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
40,89 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/58 (+11%) 2. nyomkövetés: 5/81 3. mászás: 5/41 (+9%)
4. csapdakészítés: 14/71 (+29%) 5. csapdaészlelés: 1/25 6. gyógyítás: 16/44
7. titkosírás: 1/55 (+22%) 8. felderítés: 1/62 9. teológia: 3/24
10. zene: 1/11 11. szörnyismeret: 2/50 (+20%) 12. zárnyitás: 1/20
13. vadászat: 1/23 14. bányászat: 8/23 (+46%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
drótszőrű pincsi (#22) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), csontlepke (#746), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1275 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

Összsúly: 51.30 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 hebrencs állkapocs (#130) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 6 kaja (#2)
1 magszim bél (#103) 2 rézdarab (#70) 1 rézkulcs (#75)
2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

39 40 41 42 43 44 45 46
86
87
88
89
90
91
(40,89) szent tölgyfa (#393)
(41,90) 7. jellempróba
(42,87) Leah rúnaköve, mély kút (#93), Leah oltár, 27. jellempróba, woor-antilop (#31)
(42,88) homokvarány (#16)
(42,89) Leah oltár, érclelőhely, északi aurach (#350)
(42,90) egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), oltár, kaffogó hebrencsek (#88), bo-skorpió (#54)
(43,87) trappoló dinymák (#118), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Sheran oltár, érclelőhely
(44,87) alpesi tehén (#91), Dornodon oltár, 17. jellempróba, délkeletre tartó szekérkaraván (#1215)
(44,88) 5. jellempróba, oltár, süvítő rája (#113)
(45,88) mínosz-kúp (#178), 18. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, tetemember (#123), húsevő magszim (#67)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ha egy karakternek nincs istene, amikor legyártaná az Istenek palástját (2177), az Istenek sisakját (2178), vagy a Zan kristályt (2176), akkor az ősteológiás felsőbb relikvia (328) varázslat helyett az őstaumaturgiás relikvia kreálására (329) lesz szüksége.
* - A történelmi eseményekért (quwarg rajzás, toronyháboró, varkaudar-thargodan invázió, massza invázió) kapott egyedi jutalmakat nem veszíthetik el a karakterek, és nem veszik el őket a vámraktárban sem.

Üzenet küldése a karakternek