45. forduló, 47. forduló, Thorfel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 5. 12h:04'
EZ A 1188. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
1189. játékheted kezdete: ápr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 621 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3491
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

THORFEL KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [60,48] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+12 életerő.)

ba 155 nem támadod a 155. szörnyet
BA 155 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+30 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 149.]

m 2 mozogsz keletre
[61,48] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ezek a Szarkofág-dombok. Nemcsak határt jelentenek Nimeron földje és Maad között, hanem az ősi legendák szerint rejtélyes, sötét dolgokat is őriznek a mélyükben. Ezeréves átkokról és hatalmas kincsekről szólnak e mesék, de még senki sem beszélt olyan emberrel, aki hallott volna olyat, aki látta a Szarkofágok labirintusának akárcsak a bejáratát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő szeppent rákfatty nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy szintszívó. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 137.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 129.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[60,49] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezőn, automatikusan ásol. Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30 fordulónyi tapasztalat szükséges.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 117.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 109.]

m 2 mozogsz keletre
[61,49] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy krómkaktuszt. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rőtmanó berzerker került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a rőtmanó berzerker. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+14 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy szikla mögé rejtőzöl. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 77.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 69.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[60,50] Továbbra is dombság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy sírlidérc száll szembe veled.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+16 életerő.)
[32 pontot használtál fel, van még 37.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 29.]

m 2 mozogsz keletre
[61,50] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos tetű került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű belecsíp a derekadba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 17.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 9.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 1.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 187 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.

KARAKTERLAP

Thorfel, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 46. fordulód.

Erő: 21 (22) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 182 cm
IQ: 19 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 102 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 13 Életpont: 151/49 Jellem: gonosz (4) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 87 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 263 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 614 TP-t kaptál. Jelenleg 23 815 TP-d van. A következő szinthez még 1 185 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, törpemammut, szürke rinocérosz.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 10
lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 9

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Óvatosság (labirintusokban): 0
61,50 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 92 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16 (+1) 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 3
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 12 (+1) 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. zene: 1 9. szörnyismeret: 1
10. zárnyitás: 3 11. vadászat: 5 12. bányászat: 6 (+2)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
vadtroll (#70), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), Elvisel (#3778), láplidérc (#352), nukleáris cickány (#155)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 19, 28.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * kis vaspajzs (#159) 1 mászókarom (#78)
1 * rézsisak (#72) 1 * sárga erőöv (#276) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
1 fúvócső (#20) 10 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 nyílvessző (#108) 1 parittya (#18)
1 rövid íj (#107) 1 szöges bunkó (#8) 17 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * aranygyűrű (#193) 2 * ezüst nyaklánc (#117) 1 villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 1 deus ex machina (#1)
1 éjkő (#2369) 3 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
2 gernim balzsam (#1894) 10 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 4 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 80]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11]
2 + vizestömlő (#3) [bennük 8 korty víz (#27), fér még: 32]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122)
7 drótszőr (#37) 2 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
1 grifftojás (#179) 5 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 kék orchidea (#68) 1 lapockacsont (#33) 32 madártoll (#112)
4 mandibulapenge (#125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 10 óndarab (#85)
4 ormánygőte csont (#21) 3 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
7 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651) 21 sallank karom (#128)
7 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14) 1 trikornis szarv (#198)
1 tükör (#43) 6 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
5 vasérc (#152)

Összsúly: 64.34 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 madártoll (#112) 5 óndarab (#85) 3 rézdarab (#70)
3 spiritusz (#170) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

59 60 61 62
47
48
49
50
51
(60,49) mélységi grittang (#103), élőholt mirg (#135), érclelőhely
(60,50) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, manaelementál (#290), sírlidérc (#172)
(61,48) 37. jellempróba, vaskohó (#155), szeppent rákfatty (#186)
(61,49) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(61,50) gyilkos tetű (#116), Tharr oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek