45. forduló, 47. forduló, Villámököl összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. okt. 22. 9h:37'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: okt. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2168
SZÁMLA : XXXX

VILLÁMÖKÖL KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [41,-14] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál.
Egy zöld liget közepén, a földön ülve meditálsz. Megtisztult elmével fürkészed bensődet, gyakorolva a benső energiák még tökéletesebb megismerését és felhasználását. Már rég megtanultad, hogy a test és a szellem összhangja mennyire fontos, s aki nem tudja ezeket uralni, mily keveset is érthet meg a világból. Neked, aki már tökélyre fejlesztetted a Haláltáncot, s aki mindent tud a belső energiákról, már nincs több tanulnivalód. Elérted az abszolút tökéletesség állapotát, s felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.)

lm 1 mozogsz 1
Visszaérkeztél a kijárathoz, és elhagyod a barlangot.
[9 pontot használtál fel, van még 204.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+33 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 164.]

m 2 mozogsz keletre
[42,-14] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csodabogár került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a csodabogár kitinpáncélját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csodabogár bal hátsó lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 8%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. [12 pontot használtál fel, van még 152.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 144.]

kt 10 elkészíted a 10. tárgyat
Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 134.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[43,-13] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,-13] Még mindig az erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pókvadász lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a pókvadász jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Azért várom a jövőt, mert akkor a jelen már múlt. Don Juan " Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fabontó szójer. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fabontó szójer jobb hátsó lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fabontó szójer jobb első lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [45,-12] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hé, Ghalla csóró népe, Lop-Nessy Eszti a zsebesek királynője! <Szivárvány Hívei> " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sörsátrat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon itt e tábla, dicsőségemet hirdetvén az idők végezetéig! Tsochy. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Van itt egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Találkozol Bertold. Egy bőrsisakot visel. Fegyverzetét egy móleon trófea színesíti. Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [36 pontot használtál fel, van még 98.]

be 527 bemész az 527. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Röviden mesélsz kalandjaidról.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [40 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] A közeli mocsárban, egy hajdani vár eldugott romjai között ocsmány élőholtak laknak. Mostanában, mintha valami láthatatlan erő parancsára tennék, egyre gyakrabban tesznek kirándulásokat éjszakánként a mocsáron kívülre, sőt a város közvetlen környékére is! Egy felderítőnknek sikerült egy aránylag pontos térképet készítenie a romokról, megjelölve rajta az élőholtak leggyakoribb tartózkodási helyét. Kérésünk az lenne, hogy pusztítsd el az árnyékvilág sötét teremtményeit! Íme a térkép.

3 6
7
2 4
5
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 6. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 21, északra 12 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 93.]

ea 37 18 eladod a 37. tárgyat 18
Eladtál 18 drótszőrt. 36 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

ea 85 2 eladod a 85. tárgyat 2
Eladtál 2 óndarabot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

ea 102 4 eladod a 102. tárgyat 4
Eladtál 4 vízionár szemet. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

ea 105 1 eladod a 105. tárgyat 1
Eladtál 1 evaporőr hájat. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

ve 70 2 megveszed a 70. tárgyat 2
Vásároltál 2 rézdarabot. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

ve 36 1 megveszed a 36. tárgyat 1
Vásároltál 1 fáklyát. 1 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[44,-11] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,-10] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Utad során felfedezel egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy proteinfecske került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)
Összeakadsz Dunhill-lel. Tharr követője. Egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy rájanyék trófea ékesíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [42,-10] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy megsebesített sörényes ubuk volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 57.]

m 6 mozogsz nyugatra
[41,-10] Még mindig füves síkságon vagy.

Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) [12 pontot használtál fel, van még 45.]

ep 146 41 építed a 146. tárgyat 41 pontért
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 30 tapasztalati pontot kaptál. [41 pontot használtál fel, van még 4.]

h 163 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól vakmerő kalandor helyett életképes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 183 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Villámököl, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Tharr követője vagy. Ez a 46. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 9 Merészség: 6/5 Magasság: 146 cm
IQ: 13 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 16 Életpont: 133/28 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 2
Szerencse: 12 (13) Varázspont: 0/0 Pénz: 88 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 116 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 278 TP-t kaptál. Jelenleg 7120 TP-d van. A következő szinthez még 4880 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 6 (+1) dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -2.); dárda (#10) (3 -4.); nyílvessző (#108) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 22
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. harcművészetek: 8
10. szörnyismeret: 1 11. zárnyitás: 2 12. vadászat: 6
13. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ormánygőte (#18)

Összsúly: 50.47 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 2 kaja (#2)
2 óndarab (#85) 1 tüske (#22) 1 víz (#27)
4 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
62 arany (#50) 1 fáklya (#36) 2 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(41,-14) az 5. labirintus bejárata
(41,-10) 5. jellempróba, oltár
(42,-14) csodabogár (#755), Leah oltár
(42,-10) Tharr oltár, 4. jellempróba, sörényes ubuk (#89)
(43,-10) Leah rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, proteinfecske (#139), Dunhill (3307. kalandozó)
(44,-13) pókvadász (#59), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), fabontó szójer (#71)
(45,-12) orgyilkos (#131), vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), útonálló (#130), Bertold (5105. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek