Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. okt. 3. 9h:04' EZ A 54. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD 55. játékheted kezdete: okt. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1510 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 14 2 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
kf 11 2 | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [91,10] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy kardfogú fülemüle nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [91,11] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebzett khór darázs került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a khór darázs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A khór darázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a karmazsin huhogó levelét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a karmos tankány jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával megdöföd a karmos tankány testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a karmos tankány bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [92,13] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Látsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy törpemammut. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 10 szúró, 16 vágó, 20 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megmarkolva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a törpemammut bal oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a törpemammut nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [93,14] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
be 572 | bemész az 572. épületbe |
be 572 2 | bemész az 572. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
be 578 | bemész az 578. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 113.]
m 2 | mozogsz keletre |
be 590 | bemész az 590. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | ásó (#34) 10 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, |
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, | bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, |
szöges páncél (#65) 48 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, |
rézpajzs (#73) 28 ap /db, | mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, |
bronzsisak (#88) 18 ap /db, | bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, |
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, | rákpajzs (#98) 20 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, |
nyílvessző (#108) 2 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, |
bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 8 ap /db, | ubuk tüske (#131) 2 ap /db, |
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, |
vassisak (#160) 44 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, | vasvért (#164) 164 ap /db, | rövid kard (#171) 46 ap /db, |
harci kalapács (#174) 72 ap /db, | vashegyű nyíl (#176) 12 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db, |
mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 20 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, |
obszidián függő (#195) 20 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, |
lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | bumeráng (#249) 8 ap /db, |
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | gromak páncél (#270) 60 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db, | sárga erőöv (#276) 400 ap /db, |
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, | energiapajzs (#290) 12000 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 600 ap /db, |
varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, | elit csatavért (#295) 60 ap /db, | Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, | optiri agysisak (#315) 250 ap /db, |
varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, |
csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 300 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, |
Baghar korbácsa (#357) 2000 ap /db, | ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, | Trákin csákánya (#367) 400 ap /db, | szigony (#389) 28 ap /db, |
zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, | réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, | moa stuki (#413) 20 ap /db, |
mágusölő (#422) 3600 ap /db, | Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, | kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db, | zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, |
mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, | arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, | szellempajzs (#461) 8000 ap /db, | mithril kesztyű (#463) 4000 ap /db, |
gyémántsisak (#467) 8320 ap /db, | obszidián tüske (#481) 120 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | lidérckorona (#531) 12000 ap /db, |
Thargodan korona (#543) 750 ap /db, | nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, | tünde íj (#553) 60 ap /db, | tünde nyíl (#554) 12 ap /db, |
jing-jang fejpánt (#556) 40 ap /db, | bűvös shuriken (#562) 44 ap /db, | angyalok kesztyűje (#609) 140 ap /db, | Halálpöröly (#635) 17500 ap /db, |
dalb.kristálycsizma (#674) 12800 ap /db, | ryuku kopja (#694) 140 ap /db, | ryuku szablya (#695) 140 ap /db, | ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, |
ritualista öv (#709) 200 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | rubin fejék (#729) 280 ap /db, | topáz erényöv (#731) 220 ap /db, |
gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, | nitmák penge (#837) 4000 ap /db, | ünnepi övsál (#874) 1400 ap /db, | angyali sisak (#971) 14000 ap /db, |
Olimpikon (#973) 20000 ap /db, | Olimposz (#974) 20000 ap /db, | hósárkánybőr csizma (#1088) 10500 ap /db, | törpe szekerce (#1105) 400 ap /db, |
csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, | ryuku evező (#1152) 60 ap /db, | Halatir kalapja (#1262) 75 ap /db, |
teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db, | teriád pöröly (#1283) 600 ap /db, | teriád kard (#1284) 600 ap /db, | teriád nyílvessző (#1287) 140 ap /db, |
teriád íj (#1288) 1800 ap /db, | biethlan lándzsa (#1290) 13500 ap /db, | biethlan kard (#1291) 13500 ap /db, | draklen csizma (#1301) 3660 ap /db, |
Durghal pörölye (#1311) 9900 ap /db, | ryuku harci dárda (#1318) 70 ap /db, | ryuku vállvédő (#1323) 330 ap /db, | tradicionális öv (#1368) 1200 ap /db, |
naginata (#1371) 1500 ap /db, | nunchaku (#1372) 1500 ap /db, | kabuto (#1373) 1200 ap /db, | mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db, |
mérg. teriád tőr (#1381) 260 ap /db, | Ting Ro Ce pajzsa (#1393) 5700 ap /db, | hósárkány pajzs (#1394) 2580 ap /db, | Mallon botja (#1526) 900 ap /db, |
Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db, | méregtagadó (#1531) 1200 ap /db, | féregnyereg (#1532) 1000 ap /db, | trikornis nyereg (#1536) 720 ap /db, |
méregfog (#1553) 1200 ap /db, | Ek'Hor pajzsa (#1556) 2500 ap /db, | ekharion dárda (#1557) 80 ap /db, | mentát korona (#1559) 2500 ap /db, |
Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, | Krough fejdísze (#1570) 1350 ap /db, | jégcsákány (#1574) 1750 ap /db, |
monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, | grifftoll kesztyű (#1578) 825 ap /db, | díszes nyereg (#1645) 420 ap /db, | avenir (#1706) 4000 ap /db, |
trix amulett (#1707) 600 ap /db, | Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db, | sárkánypenge (#1840) 4200 ap /db, | nerub fúvócső (#1869) 1350 ap /db, |
nerub hasító (#1879) 2000 ap /db, | nerub csontszablya (#1881) 300 ap /db, | jégkorona (#1978) 22500 ap /db, | bronzkard (#2083) 30 ap /db. |
ásó (#34) 5 ap /db, | bakkura csizma (#96) 11 ap /db, | bőrsisak (#57) 5 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, |
bronzpáncél (#90) 32 ap /db, | csontkés (#11) 2 ap /db, | csontszablya (#64) 2 ap /db, | csontszurony (#12) 2 ap /db, |
fúvócső (#20) 4 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 8 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, | láncing (#222) 50 ap /db, |
mászókarom (#78) 10 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 12 ap /db, | rézgolyó (#343) 1 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 5 ap /db, |
ryuku kopja (#694) 70 ap /db, | szöges páncél (#65) 24 ap /db, | tankány karom (#237) 10 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, |
vas dobónyíl (#189) 10 ap /db, | vassisak (#160) 22 ap /db áron. |
be 593 | bemész az 593. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, | bordacsont (#16) 4 ap /db, |
ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 4 ap /db, | gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, |
varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, |
zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, |
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, |
kék orchidea (#68) 8 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, | csontkulcs (#74) 8 ap /db, |
rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | ragasztó (#83) 2 ap cseppje, |
óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | tinta (#101) 2 ap cseppje, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, |
fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, |
madártoll (#112) 2 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, |
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, |
szent jogar (#150) 100 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, | pirkit (#153) 4 ap /db, |
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 14 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | spiritusz (#170) 2 ap cseppje, |
téfea-agy (#172) 16 ap /db, | grifftojás (#179) 20 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, |
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, |
gyíkfű (#201) 2 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, | szuperkötél (#209) 4 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, |
xirnox szív (#213) 20 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | praglonc hártya (#215) 400 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, |
dobóháló (#221) 16 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, |
furulya (#233) 14 ap /db, | tatu dob (#234) 8 ap /db, | dorony duda (#235) 56 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, |
lant (#238) 36 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, |
nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, |
aranytű (#272) 8 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, |
Sheran főzete (#286) 28 ap kortyonként, | sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, |
cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | kőszem (#304) 10 ap /db, | ezüstdarab (#326) 8 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, |
mutáns csont (#331) 8 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, |
mithril (#352) 16 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, |
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | moa smaragd (#377) 50 ap /db, | moa rubin (#379) 60 ap /db, | moa obszidián (#380) 24 ap /db, |
moa zafír (#381) 80 ap /db, | moa jádekő (#382) 32 ap /db, | moa burát (#384) 24 ap /db, | halcsont (#390) 4 ap /db, |
polip szívóka (#391) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | fokhagyma (#403) 8 ap /db, | rájabőr (#404) 6 ap /db, |
teknőcteknő (#416) 24 ap /db, | era formázó minta (#418) 50 ap /db, | gór formázó minta (#444) 50 ap /db, | dizen kulcs (#472) 70 ap /db, |
ostromlétra (#510) 10 ap /db, | moa töltő (#525) 200 ap /db, | dentor bőr (#551) 70 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, |
mópat tetem (#584) 8 ap /db, | toxyl (#591) 16 ap cseppje, | jégkristály (#593) 40 ap /db, | rémplazma (#616) 100 ap /db, |
sárkányfog (#617) 40 ap /db, | adamantit (#627) 50 ap /db, | törpe őskő (#633) 1000 ap /db, | sámán erszény (#650) 20 ap /db, |
rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, | liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, |
aurach fog (#657) 2 ap /db, | aurach bőr (#658) 28 ap /db, | alligátorbőr (#661) 20 ap /db, | alligátorfog (#663) 20 ap /db, |
elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, | sáska amulett (#668) 30 ap /db, |
rakolits por (#669) 14 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | smaragdkő (#678) 100 ap /db, | rubinkő (#679) 300 ap /db, |
troll csont (#704) 8 ap /db, | kobudera csont (#705) 8 ap /db, | gnóm csont (#706) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, |
berzerker tüske (#713) 24 ap /db, | topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | bunthar bőr (#733) 10 ap /db, | dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, |
vörös zselé (#862) 10 ap /db, | yetifog (#863) 8 ap /db, | kitintüske (#879) 8 ap /db, | tarantulakarom (#887) 40 ap /db, |
szürke briliáns (#908) 60 ap /db, | quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, | artikula bélhólyag (#927) 8 ap /db, | cápazsír (#932) 8 ap /db, |
bahrot bőr (#938) 10 ap /db, | párducbőr (#1066) 20 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, |
yetiszív (#1070) 16 ap /db, | féregbél (#1071) 8 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | párducszem (#1073) 4 ap /db, |
lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, | cetuszony (#1075) 20 ap /db, | hókutya nyakörv (#1077) 20 ap /db, | mammutbőr (#1078) 12 ap /db, |
szélgömb (#1080) 60 ap /db, | behemótköröm (#1081) 20 ap /db, | hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, | Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, |
varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, | kis ónixkulcs (#1110) 1425 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, |
fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | Thargodan csont (#1181) 30 ap /db, | ektoplazma (#1185) 93 ap /db, | vámpírfog (#1221) 6 ap /db, |
hattyútoll (#1222) 2 ap /db, | sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, | ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, | ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, |
bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, | holdbőr (#1236) 28 ap /db, | destabilizátor (#1275) 750 ap /db, | teriád edény (#1278) 140 ap /db, |
teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, | bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, | jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, | topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, |
fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, | zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, | aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, | moa kémlelő (#1333) 285 ap /db, |
moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db, | moa kártya (#1349) 195 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, | ogwawa kulcs (#1376) 240 ap /db, |
draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, | pókláb (#1378) 2 ap /db, | teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, | anguaxin váladék (#1382) 28 ap /db, |
Mg'thorath feje (#1397) 6000 ap /db, | térdeplő tülök (#1440) 24 ap /db, | teriád kobak (#1461) 39 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db, |
quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db, | quwarg katalizátor (#1535) 3300 ap /db, | megsemmisítő (#1540) 150 ap /db, | aenouth ködkürt (#1554) 2300 ap /db, |
fenőkő (#1618) 300 ap /db, | manadefilátor (#1810) 2000 ap /db, | ganüid tájológömb (#1819) 3000 ap /db, | dögevő csőr (#1866) 100 ap /db, |
nerub szemfog (#1871) 6 ap /db, | őrjöngő agyar (#1914) 400 ap /db, | dűneelf arckendő (#1920) 20 ap /db, | negátortoll (#1947) 40 ap /db, |
öldöklő pikkely (#1949) 100 ap /db, | kronoplazma (#1953) 300 ap /db, | mogul szemgolyó (#1976) 800 ap /db. |
acélpengőke (#231) 3 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | amniosz (#203) 1 ap /db, | antilopbőr (#48) 3 ap /db, |
aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | aranytű (#272) 4 ap /db, | aurach bőr (#658) 14 ap /db, | aurach fog (#657) 1 ap /db, |
bordacsont (#16) 2 ap /db, | bronzkulcs (#76) 9 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 7 ap /db, | csontkulcs (#74) 4 ap /db, |
darázsszárny (#652) 4 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dorony tüdő (#212) 8 ap /db, | dözmöng szív (#122) 3 ap /db, |
evaporőr háj (#105) 5 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, | ezüstdarab (#326) 4 ap /db, | fabontó (#106) 5 ap /db, |
fenőkő (#1618) 100 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, | galachmit (#310) 30 ap /db, | grákóbőr (#41) 3 ap /db, |
grifftojás (#179) 10 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, |
huhogó bibe (#332) 8 ap /db, | karbin plazma (#199) 10 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, |
kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, | lajhár csont (#236) 3 ap /db, | lapockacsont (#33) 4 ap /db, |
madártoll (#112) 1 ap /db, | magszim bél (#103) 5 ap /db, | mandibulapenge (#125) 3 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, |
megsemmisítő (#1540) 50 ap /db, | moa smaragd (#377) 25 ap /db, | moa üveggömb (#383) 5 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, |
óndarab (#85) 2 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, | pszi kő (#248) 100 ap /db, |
ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, | rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézkulcs (#75) 6 ap /db, |
sallank karom (#128) 2 ap /db, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, |
szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, | tatu dob (#234) 4 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, |
trikornis szarv (#198) 12 ap /db, | ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, |
vámpírfog (#1221) 3 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, | vasérc (#152) 2 ap /db, |
vaskulcs (#183) 10 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | vízionár szem (#102) 3 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db, |
zöld üveg (#82) 3 ap /db áron. |
ve 104 1 | megveszed a 104. tárgyat 1 |
ve 172 10 | megveszed a 172. tárgyat 10 |
ve 205 2 | megveszed a 205. tárgyat 2 |
ee 12 64 90 | eladod a 12. tárgyat a 64. tárgyat a 90. tárgyat |
ee 65 57 237 | eladod a 65. tárgyat az 57. tárgyat a 237. tárgyat |
ea 166 30 | eladod a 166. tárgyat 30 |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
h 234 20 | használod a 234. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 16 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért |
VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY) A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
TÉFEA-AGY (172. TÁRGY) A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod. |
VASVÉRT (164. TÁRGY) Igen, előbb-utóbb meg kellett, hogy ismerd az egyik legnehezebb, de egyben fantasztikus védelmet nyújtó páncélt! Az elkészítése igen munkás, egyenként kell a vaslemezeket kikalapálnod és azután felszögelned egy előre elkészített bőrpáncélra. Összesen 20 darab vasércre van szükséged, amelyet egy vaskohónál, 30 pirkit elégetésével tudsz megolvasztani. A lemezeket kőkalapáccsal kalapálod ki, és mindehhez legalább 6-os bányászat szakértelem szükséges. Bár a vasvért 10-es védettséget nyújt, nem árt, ha azt is tudod, hogy igencsak súlyos, jócskán megnöveli a megterheltségedet! Elkészítése 60 TVP-be kerül. |
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY) Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod. |
Erő: | 18 (28) | Szint: | 16 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 261 cm |
IQ: | 11 (23) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 469 kg |
Ügyesség: | 12 (24) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 (24) | Életpont: | 412/399 | Jellem: | jó (70) | Tul. pont: | 25 |
Szerencse: | 11 (21) | Varázspont: | 312/5 | Pénz: | 1744 arany | Kép. pont: | 18 |
Pszi pont: | 19/11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 19 | ütőfegyverek: | 9 | lőfegyverek: | 15 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); ubuk tüske (#131) (11 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -16.); rézgolyó (#343) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
94,53 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 71 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 7 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 6 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 2 | 9. teológia: | 4 |
10. taumaturgia: | 1 | 11. versengés: | 2 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 1 | 14. pszi: | 3 | 15. zárnyitás: | 1 |
16. vadászat: | 1 | 17. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 25 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
smaragdgólem (#417) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szárnyas gömböc (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 46. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 38. Szerzett pont: 4142. Beállított erő: 0 Összpont: 4142 |
Összsúly: 82.16 kg | Megterheltség: 56% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzpáncél (#90) | 2 | csontszablya (#64) | |||
1 | csontszurony (#12) | 1 | kerek kő (#19) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 3 | tankány karom (#237) | 30 | ugh méreg (#166) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
21 | arany (#50) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | huhogó bibe (#332) | 3 | kaja (#2) | 10 | téfea-agy (#172) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
7 | |
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|