45. forduló, 47. forduló, ShinLon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 21. 9h:22'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1403
SZÁMLA : XXXX

SHINLON KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,-14] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy kérődző etra trófea és egy karmos tankány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dorien McGee. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te nyomkövetés szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a harcművészetek szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+18 varázspont.)

* 1. KP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 21 TVP-t kell elköltened.] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos sallank került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos sallank testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank jobb első lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank jobb első lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 166.]

f 236 kísérletezel a 236. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz lantot. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 156.]

f 236 kísérletezel a 236. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz bumerángot. (ld. enc.) 75 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 146.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[84,-14] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét.

(Továbbmész...) [85,-14] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Utad során felfedezel egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Egyre éhesebb vagy.

(Továbbmész...) [86,-14] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [54 pontot használtál fel, van még 92.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[87,-14] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy húsevő magszim. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [88,-14] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő sörényes ubuk nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk bal oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-2 életpont.) Előremozdulva, a sörényes ubuk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Egyszercsak megpillantod egy copfos ősz hajú, piros szemű kobudera férfi táborát. Fekete a bőre. Dornodon tanítványa. Egy borostyán függőt, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián függőt, egy sárga erőövet és egy szürke bőrkesztyűt visel. Felszerelését egy földsárkány trófea, egy epokitféreg trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, sötétlelkű, gonosz teremtmény. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [89,-14] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az alpesi tehén testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Aranymag irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+37 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Éhes vagy. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű mutáns nővel. (ld. enc.) A bőre világosabb az átlagosnál. Leah követője. Egy csontamulettet, egy Jerome köpenyét, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Quirov trófea, egy süvítő rája trófea és egy sötét gnóm trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Továbbmész.
Összeakadsz egy barna hajú, kék szemű elf nővel. Sheran követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ryuku légiós trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy nukleáris cickány trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Összeismerkedtek. Az ő neve Kassandra . Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[88 pontot használtál fel, van még 4.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 191 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LANT (238. TÁRGY)
Tíz drótszőrt fűzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerű, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintű zene szakértelem szükségeltetik.

BUMERÁNG (249. TÁRGY)
A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4.

HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY)
Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz.

MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY)
Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását!

MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják.

MUTÁNS (9. FAJ)
A mutáns egy speciális faj, amely Ghalla két őshonos (de egymástól különböző) fajának gyermekeként jöhet létre. A felnőtt mutáns mintegy két méter magas, bőrét apró, hatszög alakú pikkelyek borítják, szemei hatalmasak, homlokából két apró szarv mered előre. Vannak köztük borzalmasan erősek és gyenge nyápicok, különösen intelligensek és rettenetesen buták, félelmetesen fürgék és hihetetlenül suták - attól függően, hogy milyen képességeket örököltek a szülőktől. Nagyon tanulékonyak, különösen fogékonyak a pszi iránt. A mutánsok, Ghalla vad és torz világának szülöttei különösen járatosak a szörnykeresésben, csapdakészítésben, szörnyidomításban és a misztikus pszi képesség használatában (e képességeik az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődnek). A mutánsok nagyon hamar ivaréretté válnak: egy évvel önálló életük megkezdése után már képesek teherbe esni.

KARAKTERLAP

ShinLon, egy kontyos ősz hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia hűséges követője vagy. Ez a 46. fordulód.

Erő: 17 Szint: 9 Merészség: 3/3 Magasság: 147 cm
IQ: 12 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 16 Életpont: 140/76 Jellem: jó (85) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 24/24 Pénz: 69 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 125 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 394 TP-t kaptál. Jelenleg 9210 TP-d van. A következő szinthez még 2790 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, kaffogó hebrencs, piromenyét.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11 szúrófegyverek: 4 vágófegyverek: 1
lőfegyverek: 10 (+1)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 15 (+1) 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 2 9. harcművészetek: 10
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 4 14. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

Összsúly: 53.88 kg Megterheltség: 122%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 magszim bél (#103) 6 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(83,-14) gyilkos sallankok (#85)
(85,-14) nekrofun (#173), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, 25. jellempróba
(86,-14) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, 36. jellempróba
(87,-14) húsevő magszim (#67), oltár
(88,-14) 25. jellempróba, oltár, sörényes ubuk (#89), egy kobudera férfi
(89,-14) alpesi tehenek (#91), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba, manaelementál (#290), egy mutáns nő, Kassandra (5893. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek