45. forduló, 47. forduló, CobraA12 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. jún. 8. 11h:12'
EZ A 83. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
84. játékheted kezdete: jún. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1352
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

COBRAA12 KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,34] koordinátán.
Minden varázserőd visszatért. (+6 varázspont.)

a 111 4491 2 átadod a 111. tárgyat a 4491. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 hosszú íjat Golem765 részére. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

a 94 4491 1 átadod a 94. tárgyat a 4491. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bronzhegyű nyilat Golem765 részére. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

a 225 4491 1 átadod a 225. tárgyat a 4491. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 orgyilkos tőrt Golem765 részére. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök nyakát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg nyakát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar kölyök készül a lemészárlásodra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák készül a lemészárlásodra. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. [45 pontot használtál fel, van még 159.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[45,35] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sörsátrat. Látsz egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Van itt egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.). Utad során felfedezed egy barna, rövid hajú, barna szemű törpe nő táborát. Körszakálla és kipödört bajsza van. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea teszi egyedivé. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összeakadsz Melinkával. Elenios híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy szürke, hosszú hajú, sárga szemű mutáns férfi táborát. Pofaszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Chara-din híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mint az éj. A gonosz követője! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [10 pontot használtál fel, van még 149.]

ea 104 2 eladod a 104. tárgyat 2
Eladtál 2 fémrudat. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

ea 657 5 eladod a 657. tárgyat 5
Eladtál 5 aurach fogat. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

ea 1113 4 eladod az 1113. tárgyat 4
Eladtál 4 varkaudar csontot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

ea 63 1 eladod a 63. tárgyat 1
Eladtál 1 tigroszlán fogat. 1 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

ea 37 9 eladod a 37. tárgyat 9
Eladtál 9 drótszőrt. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[44,34] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Azért várom a jövőt, mert akkor a jelen már múlt. Don Juan " Utad során felfedezel egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy varkaudar falut. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő fabontó szójer mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a fabontó szójer jobb vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A fabontó szójer harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [43,35] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Veszélyben a világunk, Sherannak szüksége van Rád! Keresd a Fekete Druidákat! " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Észreveszel egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vörös Szonja lábát masszírozza. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 129.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[42,35] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Utad során felfedezel egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy süvítő rája. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel megcsapod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a süvítő rája testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy mágiamorfáló. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [41,35] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtőit. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rőtmanó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rőtmanó jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy lomha morf ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [40,35] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy emberevő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az emberevő testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő jobb oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy mágiamorfáló ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 99.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[39,34] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy éltető morf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Felfedeztél egy világítótornyot. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 89.]

be 529 bemész az 529. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

be 529 bemész az 529. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

be 529 bemész az 529. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

be 529 bemész az 529. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[38,35] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 20 pontot kell rákölteni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy változatos morf. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. [10 pontot használtál fel, van még 79.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

kt 34 elkészíted a 34. tárgyat
Sajnos nincs nálad bot, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy ásót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 79.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 76.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 76.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ormánygőte. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ormánygőte tekergő ormányát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ormánygőte összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 36.]

tf 2 6 fejleszted a 2. tulajdonságodat 6 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kemény kalandozó helyett veterán kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +8 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 216 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

CobraA12, egy barna, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia követője vagy. Ez a 46. fordulód.

Erő: 21 Szint: 13 Merészség: 5/3 Magasság: 149 cm
IQ: 17 Támadás: 12 Agresszió: 5 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 24 Menekülés: 40 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 15 Életpont: 157/157 Jellem: jó (30) Tul. pont: 2
Szerencse: 12 Varázspont: 38/32 Pénz: 226 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 315 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 071 TP-t kaptál. Jelenleg 33 487 TP-d van. A következő szinthez még 14 513 TP szükséges. Trófeáid: trappoló dinymák, bíbor szulfagor, emberevő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 7

Óvatosság (labirintusokban): 0
38,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19 (+1) 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14
7. felderítés: 4 8. teológia: 1 9. harcművészetek: 7
10. szörnyismeret: 1 11. vadászat: 5

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 12, max: 50)
Silistra (#6107), Fullánk (#6113), vízionár (#66), brutális morf (#7620), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), domináns morf (#7624), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] (teljesítve)
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 19, 53.

Összsúly: 26.95 kg Megterheltség: 51%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 aurach fog (#657) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 9 drótszőr (#37)
2 fémrúd (#104) 2 hosszú íj (#111) 3 kaja (#2)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 tigroszlán fog (#63) 4 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
56 arany (#50) 3 fabontó (#106) 2 madártoll (#112)
1 ormánygőte csont (#21)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
33
34
35
36
(38,35) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), ormánygőte (#18)
(39,34) világítótorony (#156)
(40,35) emberevő (#119)
(41,35) rőtmanó (#55), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár
(42,35) gumifa (#38), Tharr oltár, süvítő rája (#113)
(43,35) útonálló (#130), Sheran rúnaköve, gumifa (#38), oltár, művészi porolit (#720)
(44,34) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), varkaudar falu (#1109), fabontó szójer (#71)
(45,35) útonálló (#130), vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), egy törpe nő, Melinka (6111. kalandozó), egy mutáns férfi
(46,34) varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135)

Üzenet küldése a karakternek