45. forduló, 47. forduló, Dorien McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 29. 9h:34'
EZ A 444. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
445. játékheted kezdete: febr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1199
SZÁMLA : XXXX

DORIEN MCGEE KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,75] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Kharón Nan Akherónnal. Fairlight tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy pordémon trófea és egy földsárkány trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy spagulár a hátasa. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+34 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 696. hetének nyerőszámai: 23, 5, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy uzbány nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megbököd az uzbány jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 176.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 171.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 166.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 161.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 156.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 151.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] A befejezéshez még 1079 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 121.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 111.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 108.]

t 290 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Bronzhegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 8, gyógyulás: 21, összesen: +13 ÉP}


m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[93,74] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy vadász varkaudar. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar bal karját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
370 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 6, gyógyulás: 10, összesen: +4 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [92,74] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szőrös pók. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szőrös pók puha testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a szőrös pók förtelmes fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [91,75] Az erdőt síkság váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [24 pontot használtál fel, van még 84.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[90,76] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ork sámán. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ork sámán testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán bal karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy patakot. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [89,77] A síkságot sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kardfogú fülemüle. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy vapár cserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy mutáns pók nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 13 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [88,77] A terep továbbra is sűrű erdő.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 60.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[87,76] Még mindig az erdőben vagy.

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [86,75] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 14 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [86,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Leah püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy norpadolótika trófea és egy kvazár kovács trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Phantom Lord. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Mindenfelé élőholtakat látsz - talán ő parancsol nekik? Körülötte szinte tapintható a jóság. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően nyomkövetés szakértelmed. Eközben te nyomkövetés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Sheran hittérítője. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy quwarg királynő trófea és egy purifikátor trófea díszíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Egy spagulár a hátasa. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Matula. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően nyomkövetés szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Megpillantasz valamit: 1 bronzpajzs. Magadhoz veszed. [24 pontot használtál fel, van még 36.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[85,75] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.


Találkozol egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű, harcsabajszos árnymanó férfival. Fekete a bőre. Dornodon hittérítője. Egy aranygyűrűt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy jegygyűrűt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.
[8 pontot használtál fel, van még 28.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 28.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

in 5415 41 53 leírod az 5415. kalandozónak a 41. szörnyet az 53. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy görgőte. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tavacskát. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

in 5415 47 54 leírod az 5415. kalandozónak a 47. szörnyet az 54. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy harcos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szökőkutat. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

in 5415 180 121 leírod az 5415. kalandozónak a 180. szörnyet a 121. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Zinthurg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) jellempróbát. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

in 5874 351 359 leírod az 5874. kalandozónak a 351. szörnyet a 359. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy halálmadár. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

in 5874 774 489 leírod az 5874. kalandozónak a 774. szörnyet a 489. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mocsári ácsorgó. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

in 4446 352 437 leírod a 4446. kalandozónak a 352. szörnyet a 437. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy láplidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

in 4446 351 410 leírod a 4446. kalandozónak a 351. szörnyet a 410. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy halálmadár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kígyóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

in 4446 354 482 leírod a 4446. kalandozónak a 354. szörnyet a 482. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy erszényes elkarog. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) raptor szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

in 1436 126 218 leírod az 1436. kalandozónak a 126. szörnyet a 218. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy miksziszi húsgólem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ketrec-csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

in 1436 142 235 leírod az 1436. kalandozónak a 142. szörnyet a 235. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy udvari mágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dorony dudát. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 25.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. [20 pontot használtál fel, van még 5.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 18, 11.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +10 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 190 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TELJES TRANSZFORMÁCIÓ (11. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Elérted minden alakváltó álmát, a legdédelgetettebb, legtitkosabb célt: monstantól képes vagy bármilyen, általad ismert szörny alakját felvenni. A "bármilyen" persze bizonyos korlátozások alá esik: ismerned kell, és tömege legfeljebb kétszer akkora lehet, mint a tied. A speciális képességeket is megkapod (pl. mérges csípés). Sajnos ezzel a módszerrel nem juthatsz pl. gyenge méreghez, surranó kígyóvá változva gyorsan belecsepegtetve a mérget egy edénybe, mert visszaváltozáskor a kinyert folyadék is visszaváltozik nyállá. Ez vonatkozik a többi speciális anyagra is. A teljes transzformációhoz az AV 11 <szörny száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért. Mivel szörnyalakban gyakorlatilag semmi értelmeset sem tudsz csinálni, ez a képesség igazándiból csak táborozás alatt hatékony. Tehát bármikor is adod ki az AV 11 parancsot, az csak az utolsó parancs után fog érvénybe lépni. A következő forduló elején automatikusan visszaváltozol.
Mivel szörnyalakban az összes tárgyad is átváltozik, tested részévé válik, így táborozás közben nem tudnak meglopni. Ha valaki megtámad, a szörny minden képességét birtokolva harcolsz, kivéve az életpontjainak számát, az továbbra is a tied marad. Így pl. egy 120 életpontos vadász tatuként kellemes meglepetést okozhatsz barátaidnak. Vagy gondolj arra, hogy piromenyétként, a város közepén köpdösöd a járókelőket. Ha valaki megöl szörnyalakban, kimetszhet belőled szörnyalkatrészt, és te néhány óra múlva visszanyered alakodat - nem leszel halott, de nagyon gyenge leszel, és van rá esély, hogy ilyenkor az egészséged is csökken. Megjegyzés: varázsolni tudó és intelligens szörnyek alakját nem veheted fel. Mindenkivel, akivel találkozol a két forduló közt, harcolni is fogsz: mivel akivel nem találkoztál, az elbújt előled. A harcról azonban nem kapsz részletes leírást, csak a két fél által kiosztott sebzést tudod meg. Ezenkívül, amíg szörny vagy, a menekülés%-odat a program nem veszi figyelembe. Bár regenerálódhatsz szörny alakban (minden csata után, és ez nem kerül külön kijelzésre), életpontod nem emelkedhet így sem az átváltozáskori érték fölé. Foglyul ejteni nem tudnak. Labirintusban ezt a képességet nem tudod használni.

KARAKTERLAP

Dorien McGee, egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr hittérítője vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 46. fordulód.

Erő: 18 (26) Szint: 12 Merészség: 4/4 Magasság: 167 cm
IQ: 20 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 16 Életpont: 173/157 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 20 (25) Varázspont: 164/13 Pénz: 227 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 15/1 Pszi pont: 73/4 EFejl: 30
Eddig összesen 115 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2401 TP-t kaptál. Jelenleg 27203 TP-d van. A következő szinthez még 5797 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, sötét gnóm, halálmadár. A 45. fordulódban 5269 arany került a bankszámládra. 5295 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4/53 szúrófegyverek: 9/86 (+41%) vágófegyverek: 3/88 (+8%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 2/44 (+22%) dobófegyverek: 9/60 (+20%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (160%) << ököl (#28) (160%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ezüsttollú nyíl (#363) (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/73 (+11%) 2. nyomkövetés: 13/60 (+34%) 3. lopás: 1/3
4. mászás: 2/33 5. csapdakészítés: 7/17 (+8%) 6. csapdaészlelés: 1/6
7. gyógyítás: 12/84 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/2
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 7/49 (+38%) 12. taumaturgia: 3/58 (+23%)
13. versengés: 1/34 14. harcművészetek: 1/3 15. zene: 2/90 (+23%)
16. szörnyismeret: 7/9 (+15%) 17. pszi: 11/85 (+16%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/44 20. bányászat: 1/56 21. főzés: 2/25 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzpajzs (#89) 7 ugh méreg (#166) 3 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(85,75) szent tölgyfa (#393), 29. jellempróba, oltár, egy árnymanó férfi
(86,74) szent tölgyfa (#393), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, uzbányok (#102), rájanyék (#58), Phantom Lord (1140. kalandozó), Matula (1601. kalandozó)
(86,75) uzbányok (#102), oltár
(88,77) egy ismeretlen isten rúnaköve
(89,77) kardfogú fülemüle (#146), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), mutáns pók (#117)
(90,76) ork sámán (#345), tavacska, oltár, 36. jellempróba
(91,75) gumifa (#38), oltár, 49. jellempróba
(92,74) szőrös pók (#100)
(93,74) vadász varkaudar (#108)
(94,75) uzbányok (#102), manaelementál (#290)

Üzenet küldése a karakternek