45. forduló, 47. forduló, Féleszű Ulf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 11. 12h:03'
EZ A 114. JÁTÉKHETED, 46. FORDULÓD
115. játékheted kezdete: aug. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1046
SZÁMLA : XXXX

FÉLESZŰ ULF KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [50,-22] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Tharr Keresztjét (120 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen visszavont 1 saválló fülbevalót (visszavonási költség: 15 arany).
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

fkt 19 50 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (50 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 170.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[49,-23] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sullár. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sullár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a sullár jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [48,-24] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy halálmadár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halálmadár jobb oldalát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 6 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a halálmadár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 5 életpontot vesztettél. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 512 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy óriás csontváz. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-24] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy gátvakond közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gátvakond jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gátvakond karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gátvakond most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy autentikus vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Látsz egy oltárt. Leah híveié. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 134.]

m 6 1 1 mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre
[46,-24] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Quwarg szagot érzel! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy élőholt quwarg volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szintszívó. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Észreveszel egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 50 kerek követ.

(Továbbmész...) [47,-25] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 7 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az ork sámán testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az ork sámán bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a láplidérc testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a láplidérc testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 11 életpontot vesztettél. A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc sáros testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a láplidérc jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A láplidérc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 17 életpontot vesztettél. A láplidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+36 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+26 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [134 pontot használtál fel, van még 0.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 546 bemész az 546. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

szk 130 keresed a 130. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy útonállót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 2 arany vérdíjat. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 187 pontot. A következő körben tehát 184 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SULLÁR (101. SZÖRNY)
Ez a bozótosban élő elefánttestű, kígyópikkelyes, bikafejű szörny tipikusan abba a kategóriába tartozik, amely elől jobb elbújni, mint leöletni magadat vele. Rengeteg sebzést képes túlélni, és még többet kiosztani. Brutális emésztőrendszere mindent képes feldolgozni - nemcsak téged, hanem a páncélodat is. Ha szembe akarsz szállni vele, talán legérdemesebb egy hosszú szúrófegyvert alkalmazni, amivel a rohamozó sullárt agyondöföd.

KARAKTERLAP

Féleszű Ulf, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Sheran hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 46. fordulód.

Erő: 17 Szint: 12 Merészség: 5/3 Magasság: 118 cm
IQ: 18 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 65 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 18 (20) Életpont: 177/119 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 39/6 Pénz: 2060 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 7/5
Eddig összesen 299 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 076 TP-t kaptál. Jelenleg 32 924 TP-d van. A következő szinthez még 76 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, halálmadár, szeppent rákfatty.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 8/72 (+5%) ütőfegyverek: 16/9 (+15%) lőfegyverek: 14/44 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
47,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 58
Legfeljebb 10 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 43 időszaki: 43

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 747 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/24 (+55%) 2. nyomkövetés: 9/68 (+37%) 3. mászás: 3/96
4. csapdakészítés: 3/13 (+23%) 5. csapdaészlelés: 2/22 6. gyógyítás: 21/90 (+66%)
7. titkosírás: 1/22 8. felderítés: 1/32 9. teológia: 1/75
10. zene: 1/10 11. szörnyismeret: 1/81 12. zárnyitás: 1/45
13. vadászat: 2/91 14. bányászat: 8/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 6 darabot, csak egyszer), gyöngymangót (#135) (max. 15 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 170, 171.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 73 (limit: 1035), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7655.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1169 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 * rézsisak (#72) 1 rőtmanó kacagány (#714) 1 * varkaudar páncél (#294)
Fegyverek és lövedékek
4 csontpálca (#329) 1 csontszablya (#64) 44 kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) >1 kőkés (#6) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
1 * parittya (#18) 1 * rövid kard (#171) 1 * szöges bunkó (#8)
2 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ametiszt medál (#275) 1 borostyán függő (#162) 1 saválló fülbevaló (#1552)
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 2 éjkő (#2369)
2 fáklya (#36) 1 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 8 kaja (#2) 1 kötél (#92)
17 krónika (#1725) 1 manakristály (#500) 1 ork csodaszer (#1228)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 8 csepp tinta (#101), fér még: 2]
1 + kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 uzbány csőr (#169) [benne 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 5]
2 vizestömlő (#3) [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 10]
2 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 álompor (#396) 2 bordacsont (#16) 1 dözmöng szív (#122)
2 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 1 ezüstdarab (#326)
1 grákóbőr (#41) 1 gyíkfű (#201) 11 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 királygyík bőr (#44) 45 madártoll (#112)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 móri gyümölcs (#116) 13 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 10 pirkit (#153) 9 rézdarab (#70)
1 smirglilevél (#29) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 trikornis szarv (#198)
1 tükör (#43) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 53.53 kg Megterheltség: 121%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 arany (#50) 1 kaja (#2) 44 kerek kő (#19)
2 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50 51
-26
-25
-24
-23
-22
-21
(46,-24) élőholt quwarg (#202), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(47,-25) ork sámán (#345), láplidérc (#352), Leah rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár
(47,-24) gátvakondok (#57), Leah oltár
(48,-24) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), halálmadár (#351)
(49,-23) sullár (#101), Dornodon rúnaköve, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek