457. forduló, 459. forduló, Marcho Ven-Saak összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 1. 9h:43'
EZ A 460. JÁTÉKHETED, 458. FORDULÓD
461. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1057
SZÁMLA : XXXX

MARCHO VEN-SAAK KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű mutáns nővel. Fekete a bőre. Ő Tar-Palantir JR. felesége! Egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy Huddens kesztyűjét, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku karvédőt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy magnetikus praglonc trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Fekete Lótusz. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Motyogni kezd: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 tyrex csontot (149 arany).
A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. Varázserőd regenerálódik. (+650 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 648. hetének nyerőszámai: 28, 27, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ongóliant hadúr nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant hadúr testét. Kritikus ütés! (9 támadással 734 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az ongóliant hadúr pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 63 életpontot vesztettél. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Az ongóliant hadúr nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 74 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 48 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (186,61)-> 60 arany, -2 ÉP]. 5688 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1061, sebződés: 453, gyógyulás: 44, összesen: -409 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 801.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 799.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 797.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 795.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 793.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 791.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 789.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 787.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 783.]

* 4. KP: elmormolod a 377. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 781.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 771.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 179 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 751.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 741.]

bb 500 1 beraksz a bankba az 500. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 741.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Felhasználod a manakristályt. (+1255 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 741.]

h 569 38 használod az 569. tárgyat
Hosszasan tanulmányozod Martian tekercsét, és közben arra gondolsz, hogy mennyire szeretnéd, ha képes lennél megtanulni a védelem tűz ellen varázslatot. Hirtelen nagy lobbanással a tekercs eltűnik, és a fejedben tisztán és világosan megjelennek a varázsszavak. Micsoda nagyhatalmú mágia! (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 741.]

ftv 38 287 felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 287. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 741.]

ftv 38 330 felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 330. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 741.]

ftv 134 761 felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 761. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 741.]

dd 258 eldobod a 258. tárgyat
Elhajítasz 3 nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 741.]

v 22 129 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő sallank nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 nyílvessző, 1 ragasztó, 1 sallank karom. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 736.]

v 22 129 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő sallank nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 nyílvessző, 1 ragasztó, 1 sallank karom. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 731.]

v 22 129 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő sallank nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 nyílvessző, 1 ragasztó, 1 sallank karom. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 726.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ongóliant.

Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (22 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Az ongóliant feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 37 arany, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 35, gyógyulás: 50, összesen: +15 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 696.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ongóliant.

Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 250 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Az ongóliant egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy szent jogar és egy fűszertartó. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 34, gyógyulás: 37, összesen: +3 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 666.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ongóliant.

Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 236 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant jobb lábát. (3 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Az ongóliant feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 4 vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 40, gyógyulás: 53, összesen: +13 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 636.]

m 1 mozogsz északkeletre
[190,60] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, kék szemű árnymanó nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy Ovgun nyakláncát, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kultúrmasztodon trófea, egy norpadolótika trófea és egy pszi őselementál trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Enyveskezű Leila. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[9 pontot használtál fel, van még 627.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(189,61) ongóliant hadúr (#178), ongóliant (#159)
(190,60) oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761), Enyveskezű Leila (5788. kalandozó)

[364,64] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vámpírféreg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírféreg testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vámpírféreg testét. (10 támadással 771 életpontot sebezve.) A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled regenerálódik! A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd a vámpírféreg testét. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A vámpírféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 vámpírfogat. 11808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1164, sebződés: 355, gyógyulás: 6, összesen: -349 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt.
Összefutsz egy hosszú aranyhajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre színe zöld. Dornodon első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gólemgyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy yiang kesztyűt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát, egy yiang surranót és egy yiang vállvédőt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. 12 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Folytatod utadat.
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 612.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
[363,64] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő viharóriás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás testét. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás villámló testét. (5 támadással 562 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 71, gyógyulás: 121, összesen: +50 ÉP}

Látsz egy ősvortexet. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Rhiannon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [363,63] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kiütéses negátor került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 222 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kiütéses negátor bal oldalát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kiütéses negátor bal lábát. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Csőrével a kiütéses negátor belemar kézfejedbe. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 59 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 59 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6984 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 171, gyógyulás: 4, összesen: -167 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Genius Mátra orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (adamantit) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 5 púderkő. Elteszed őket. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 592.]

im 0 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy sziklaskorpió.

Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 236 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió csillogó torát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 562.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy taalru.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő és 4 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 532.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy taalru herceg.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 250 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru herceg fejét. (4 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 39 arany, egy ezüstshuriken, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 50, gyógyulás: 72, összesen: +22 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 502.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[362,64] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tollaskígyó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tollaskígyó testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tollaskígyó testét. (9 támadással 703 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a tollaskígyó testét. Kritikus ütés! (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 10 madártollat. 10272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1091, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}


(Továbbmész...) [361,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ősquwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 257 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősquwarg bal első lábát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel megütöd az ősquwarg óriási ízelt lábát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az ősquwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. 5040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Viza EtDran orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [360,65] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gejzírt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Analotha hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy taalru herceg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 242 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg póklábát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru herceg tigristestét. (4 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vasérc [vasérc ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy Mágikus Koponya és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 793, sebződés: 37, gyógyulás: 75, összesen: +38 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [31 pontot használtál fel, van még 471.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 471.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).

(Továbbmész...) [359,64] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő sziklaskorpió mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 272 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sziklaskorpió testét. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Madigan lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [358,64] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy magnetikus praglonc volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Látsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Steven McCar formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy morgud hagymatövet. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 ezüstdarabot! Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra. [39 pontot használtál fel, van még 432.]

* 1. BP: használod a 431. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. (-1 gránátbogyó.) [6 pontot használtál fel, van még 426.]

* 2. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 426.]

* 3. BP: elmormolod a 21. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 421.]

* 4. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 418.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 378.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 338.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 298.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 258.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 218.]

tf 4 18 fejleszted a 4. tulajdonságodat 18 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [18 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 16, 14.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a papi aura hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 599 pontot. A következő körben tehát 799 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉDELEM A TŰZ ELLEN (38. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Megidézve ezt a vörös színben vibráló energiapajzsot, részleges, sőt, gyengébb támadások esetén teljes immunitást szerezhetsz mágikus tűztámadások és tüzet lehelő szörnyek köpete ellen. Elmondása 12 VP-be kerül, és el kell használnod egy csepp spirituszt, anyagi komponensként. A varázslat sajnos csak harcban alkalmazható, nem sétálhatsz át vele egy lávafolyón vagy egy lángoló tűzfalon.

KARAKTERLAP

Marcho Ven-Saak, egy kopasz, félszemű, harcsabajszos kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Tharr személyes tanácsadója vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 458. fordulód.

Erő: 72 (90) Szint: 37 Merészség: 10/5 Magasság: 144 cm
IQ: 65 (72) Támadás: 49 Agresszió: 4 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 64 (73) Védekezés: 105 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 70 (76) Életpont: 816/519 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 12
Szerencse: 73 (81) Varázspont: 2029/1555 Pénz: 4036 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 234/279 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 16
Eddig összesen 3746 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 78688 TP-t kaptál. Jelenleg 6690920 TP-d van. A következő szinthez még 309080 TP szükséges. Trófeáid: ősöreg góliát, ében sárkány, triklem drakolder. A 432. fordulódban 21487 arany került a bankszámládra. 24280 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/32 ökölvívás: 36/78 (+7%) szúrófegyverek: 20/0
vágófegyverek: 25/32 ütőfegyverek: 12/7 lőfegyverek: 9/22
dobófegyverek: 35/90 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/4 (+32%) 2. nyomkövetés: 113/6 (+31%) 3. mászás: 18/20
4. csapdakészítés: 29/62 (+6%) 5. csapdaészlelés: 31/96 6. gyógyítás: 76/62
7. titkosírás: 4/14 8. felderítés: 26/64 9. szörnyidomítás: 8/28
10. teológia: 76/68 (+33%) 11. taumaturgia: 88/15 (+9%) 12. szerencsejáték: 6/57
13. versengés: 8/86 14. harcművészetek: 39/11 15. zene: 6/25
16. szörnyismeret: 35/3 (+30%) 17. pszi: 23/50 (+3%) 18. zárnyitás: 3/15
19. vadászat: 10/33 20. bányászat: 31/90 (+4%) 21. úszás: 12/90
22. főzés: 3/23 (+23%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 50 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), átokosztó (#372), bolyongó lidérc (#388), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), Minas Sul (#5194), őrjáratozó katona (#274), mutáns bunthar (#398), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
háló (#186), méregfelhő III (#229)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
puha ütés (#60) >> nagyobb vércápa (#246) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) háló (#186) >> noth szellem (#250)
izomernyesztés (#33) >> zombi mester (#251) háló (#186) >> ongóliant hadúr (#178)
háló (#186) >> tűzelementál (#276) háló (#186) >> jégelementál (#277)
háló (#186) >> viharóriás (#278) méregfelhő III (#229) >> férfiak (#998)
méregfelhő III (#229) >> nők (#999) háló (#186) >> tollaskígyó (#635)
háló (#186) >> vámpírféreg (#782) háló (#186) >> skarlátdémon (#790)
háló (#186) >> ezerszemű bestia (#288) élőholt pozdorja (#134) >> bűbájlidérc (#761)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330) védelem tűz ellen (#38) >> kronoelementál (#287)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem (#34) >> áeratikus hasnyák (#243)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 5)
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 2)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 szabotőr, 7 harcos, 13 királynő, 12 élőholt, 7 vadász, 7 nagymester, 3 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaktuszbogyó (#429) 2 manakristály (#500) 1 Martian tekercse (#569)
3 nehezék (#258) 1 quwarg tojás (#360) 1 ragasztó (#83)
3 sallank nyíl (#129) 12 spiritusz (#170) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
475 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100)
3 ezüstdarab (#326) 1 ezüstshuriken (#327) 1 fűszertartó (#210)
1 kaja (#2) 10 madártoll (#112) 1 Mágikus Koponya (#279)
9 mákrózsa virág (#56) 2 nyílvessző (#108) 1 pszi kő (#248)
5 púderkő (#119) 2 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29)
1 szent jogar (#150) 3 Thargodan esszencia (#328) 4 toxyl (#591)
16 ugh méreg (#166) 2 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(358,64) magnetikus praglonc (#200), nekrofun (#173), Elenios oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), érclelőhely
(359,64) sziklaskorpiók (#339), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399)
(360,65) gejzír (#576), oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), taalru herceg (#307)
(361,64) ősquwarg (#300), művészi porolit (#720)
(362,64) tollaskígyó (#635)
(363,63) kiütéses negátor (#785), Tharr oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, sziklaskorpió (#339), taalru (#249), taalru herceg (#307)
(363,64) viharóriás (#278), ősvortex (#587), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435)
(364,64) vámpírféreg (#782), térkapu (#452), nekrofun (#173), egy kobudera férfi

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.

Üzenet küldése a karakternek