454. forduló, 456. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. dec. 13. 9h:21'
EZ A 762. JÁTÉKHETED, 455. FORDULÓD
763. játékheted kezdete: dec. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [181,113] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 mágusköpenyt, 1 mágusköpenyt. A büntetés tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 1 mágusölőt (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 feneketlen bugyrot (2000 arany).
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+286 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+52 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 898. hetének nyerőszámai: 5, 22, 24. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 801.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 799.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 794.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 784.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 779.]

* 6. KP: használod a 745. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 779.]

* 7. KP: elmormolod a 70. varázslatot
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 779.]

* 8. KP: használod az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [0 pontot használtál fel, van még 779.]

ek 7 9 16 t. energia kisütése: 7 9 16
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+16 felderítés.) [-16 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 779.]

hu 170 648 112 hulladék: 170 648 112
Hulladékgyűjtés törölve: spiritusz. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kulcskarikát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz madártollat. [0 pontot használtál fel, van még 779.]

kpk 6 kezd. parancs kivétele: 6
H 745 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 779.]

kpb 6 kezd. parancs berakása: 6

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 774.]
[A parancs tárolásra került.]

bpk 6 bef. parancs kivétele: 6
V 26 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 774.]

v 181 188 106 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[188,106] Épületek tűnnek fel. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívői építették.

Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 764.]

be 632 2 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 714.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[187,107] Továbbmész a város utcáján. Látsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi hatás! Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló hosszú szakállát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 7 spiritusz. 2356 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 26, gyógyulás: 1, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+80 életerő.) Épületeket látsz: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 1 griff nyakéket 80 aranyért, 1 umbatari karkötőt 40 aranyért.

(Továbbmész...) [186,107] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 56 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 49 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit és 7 spiritusz. 2356 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 61, gyógyulás: 1, összesen: -60 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen keletre 21, északra 36 mérföldre. " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Jólnevelt Nómenklatúrához. (623. épület.).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 gránátlövedéket. [34 pontot használtál fel, van még 680.]

be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. Semmi fényt nem látsz odabent. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz. Alattad a főcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bűz csapja meg az orrodat. [5 pontot használtál fel, van még 675.]

lm 34 36 mozogsz 34 36
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
Dulakodás nyomait találod a falakon [34. PONT.] egy bérgyilkos lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy bronzpenge. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 117 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bérgyilkos jobb oldalát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2274 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP].
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.]
Egy zsákutcába érkeztél [36. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
[20 pontot használtál fel, van még 655.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [0 pontot használtál fel, van még 655.]

lm 31 39 1 mozogsz 31 39 1
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT]
Egy rég elfeledett oldaljáratra bukkantál! [31. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről.
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT]
Egy nagyobb terembe lépsz be, itt különösen erős a bűz. Aztán megérzel a mágia csiklandozását is a bőrödön! [39. PONT.] egy élőholt hadurat pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr bal vállát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2775 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy élőholt hadúr! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 124 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr bal vállát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3157 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

egy élőholt ősmágust veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Fegyvere egy bot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus jobb karját. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus bal oldalát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod az élőholt ősmágus jobb karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 114 életpontot sebeztél. Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges quwarg anyakirálynő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy élőholt ősmágus trófeát. 9332 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 902, sebződés: 223, gyógyulás: 11, összesen: -212 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve puha ütés. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve méregfelhő. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 4 varázskő és 1 manakristály. Felpakolsz. Csak most van időd körülnézni, miután megölted a nekromancia eme ocsmány megnyilvánulását. A terem közepén egy pulzáló energiagömböt veszel észre, biztosan ez az elmutálódott szörnyek keletkezésének oka! Meg kell akadályoznod, hogy ilyen teremtmények keletkezzenek a jövőben. Minden energiádat összeszedve, porrá rombolod eme ocsmányságot. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +117 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.]
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
Elhagyod a csatornarendszert.
[90 pontot használtál fel, van még 565.]

m 5 1 8 mozogsz délnyugatra, északkeletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[181,113] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.


(Továbbmész...) [182,112] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Látsz egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!

A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy óriáspók!

Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az óriáspók testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 699 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 kis vaspajzsot. [kis vaspajzs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP] Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+84 életerő.)

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [182,111] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő bávatag golombár nem jelenthet komoly veszélyt. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Felfedeztél egy kihívás tornyát. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [66 pontot használtál fel, van még 499.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. "Törpeszaglásodat", azaz bányászat szakértelmedet teszik próbára. Kőzeteket, érceket raknak le eléd, és meg kell állapítanod, hogy melyik micsoda. No, ez könnyű feladat! Kvazár, szigmium, pulár, pirkit, mithril - sorolod mosolyogva. 505 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Harcolnod kell, ellenfeled egy szubreális vámpír. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2061 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Üllőnyűvő Grindan néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy kacagó szépia. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 469.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy drónkeselyű. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 303 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Traldorgárlopp". Hadarva ismerteti a feladatot. Harcművész szakértelmed lesz próbára téve. Kezedben egy szál bottal kell végigfutnod egy folyosón úgy, hogy a különböző akadályokat kikerülöd, minden célpontot leütsz a bottal, és mindezt három perc alatt! Futva indulsz a folyosón. Igyekszel, de miközben a lávapatakokon ugrálsz át és próbálsz elhajolni a suhogó pengék elől, óhatatlanul kihagysz egy-egy célpontot. És mintha ez nem lenne elég, még a három percet is túlléped!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 449.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

m 8 mozogsz északra
[182,110] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Látsz egy Thargodan csatamezőt. Találsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északra látsz egy friss csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ősdentor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3966 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [6 pontot használtál fel, van még 443.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [50 pontot használtál fel, van még 393.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[182,109] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Észreveszel egy friss csatamezőt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [181,108] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin!

Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy óriáspók!

Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriáspók testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 699 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 nagy bronzkulcsot. [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.


(Továbbmész...) [181,107] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! (ld. enc.) Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A halálhozó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb vállát. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (20 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó hosszú csőrét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a halálhozó testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A lény huhog! 46 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 34 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6290 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 211, gyógyulás: 24, összesen: -187 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +84 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+91 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadász quwarg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg torát. (6 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a vadász quwarg torát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a vadász quwarg jobb vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1904 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

[81 pontot használtál fel, van még 312.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő bal oldalát. (6 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő torát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1355 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 11 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 kristálygömböt. [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 272.]

* 2. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+25 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 232.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 222.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 222.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

* 6. BP: használod az 1097. tárgyat
Használod az Augur varázskönyvét. Mivel egyetlen szopókő sincs nálad, a varázslat nem jön létre. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

* 7. BP: használod a 348. tárgyat
Ennek a varázslatnak nem lenne semmi hatása. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 17 fejleszted az 1. tulajdonságodat 17 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [17 pontot használtál fel, van még 200.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-4 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 29, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 596 pontot. A következő körben tehát 796 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FENEKETLEN BUGYOR (570. TÁRGY)
A feneketlen bugyor első pillantásra egy selyemből készült, ámde teljesen üres erszénynek tűnik. Hiába kutatsz benne: valóban teljesen üres! Ha azonban tömény mágikus aurájú helyre lépsz be (ilyen pl. a kihívás tornya) belenyúlva a bugyorba, egy tárgyat találsz benne! Vágyaid manifesztálódhatnak a bugyorban, és sokszor olyan tárgyat veszel elő, amire épp szükséged van!
Ha még mindig nem világos, mire is jó a feneketlen bugyor: ha a kihívás tornyában egy tárgy elkészítését követelik tőled, van rá 33% esély, hogy a szükséges komponenseket megtalálod a feneketlen bugyorban. A bugyrot nem kell KF-elned.

BÉRGYILKOS (375. LÉNY)
A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltűnés nélkül eljussanak egyik helyről a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzőre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévő mérgeket nem tekinted pótolhatatlan kincseknek. A "tisztes" munka végeztével ezek a gonosz utat választott kalandozók a helyi fogadókban pihengetnek, többnyire itt szereznek maguknak új megbízásokat.

ÉLŐHOLT ŐSMÁGUS (179. SZÖRNY)
A legnagyobb hatalmú mágusok eljutnak arra a pontra, amikor megfejtik a halhatatlanság titkát: vagy legalábbis azt hiszik, hogy megfejtették. Titkos kötetekben leírt komplex rítusok útján távozni készülő lelküket örökre a roskatag testhez kötik, amelyet bizonyos időközönként, újabb rítusok által "felújítanak". Közülük csak nagyon kevésnek sikerül megőrizni a vitalitást, mindazt, ami valóban élővé teszik őket: a legtöbbjük üresen létező, lassan megőrülő ál-élővé, élő-holttá válik. Ezek az élőholt ősmágusok. Vannak köztük, akik újabb és újabb varázslatok feltárásán, vannak, akik más síkokbeli relikviák megszerzésén dolgoznak, mások lényeket idéznek meg más világokról, és szolgálatukba kényszerítik őket. Céljuk azonban egy: minél nagyobb hatalomra, vagyonra szert tenni, hiszen ezenkívül már minden elképzelhető és elképzelhetetlent elértek. Néha egy-egy őrült kalandozó párviadalra hívja valamelyiküket, amikor épp nem kastélyukban üldögélnek, hanem egy mocsár mélyén készülnek valamilyen sötét praktikára. Ilyenkor készületlenül lehet őket érni, talán meg is lehet sebezni: de elpusztítani? Ha valamilyen módon sikerül is túlélned az élőholt ősmágus számtalan varázslatát, és a közelébe férkőzve, átvágva magadat minden mágikus védelmen, halálosan megsebezni a végtelenül ellenálló, konzervált testet, az élőholt mágusnak még akkor is van egy-két trükk a tarsolyában, amivel elmenekülhet.

PUHA ÜTÉS (60. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot ellenfeledre elmondva, jelentősen csökkentheted az általa okozott sebzést. Hogy pontosan mennyivel, ezt természetesen papi rangodtól (és teológiádtól) függ - de a csökkentés mértéke semmiképp sem lesz 50 százaléknál nagyobb. Van rá esély, hogy az ellenfélre egyáltalán nem hat a varázslat. Anyagi komponense egy madártoll, elmondása 18 VP-be kerül.

MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatása életpont veszteség és alacsonyabb támadási képesség lehet. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg.

EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY)
Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia hűséges követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 455. fordulód.

Erő: 42 (47) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 44 (46) Támadás: 57 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 47 (65) Védekezés: 91 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 41 (44) Életpont: 415/341 Jellem: jó (532) Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (54) Varázspont: 687/221 Pénz: 8090 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 31/14 Pszi pont: 179/1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 3549 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 42072 TP-t kaptál. Jelenleg 3612399 TP-d van. A következő szinthez még 387601 TP szükséges. Trófeáid: ében hadúr, élőholt ősmágus, ryuku gólem. A 446. fordulódban 17723 arany került a bankszámládra. 18520 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/36 ökölvívás: 22/82 szúrófegyverek: 26/8 (+7%)
vágófegyverek: 21/3 ütőfegyverek: 32/27 (+4%) lőfegyverek: 31/64 (+5%)
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mágusölő (#422) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -995.); ezüsttollú nyíl (#363) (996 .); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); gránátlövedék (#526) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/54 2. nyomkövetés: 69/81 (+14%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 21/57 (+7%) 5. csapdakészítés: 28/30 (+6%) 6. csapdaészlelés: 55/10
7. gyógyítás: 123/5 (+33%) 8. titkosírás: 5/98 9. felderítés: 30/86 (+41%)
10. szörnyidomítás: 13/90 11. teológia: 22/30 (+7%) 12. taumaturgia: 55/21 (+18%)
13. szerencsejáték: 8/37 14. versengés: 7/71 (+9%) 15. harcművészetek: 10/94 (+7%)
16. zene: 81/45 (+46%) 17. szörnyismeret: 8/78 18. pszi: 15/49 (+17%)
19. zárnyitás: 15/80 20. vadászat: 19/58 21. bányászat: 35/5 (+2%)
22. úszás: 28/16 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot )
elfogod troll bányászt (#679) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
varkaudar iszákos (#688), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), átokosztó (#372), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
ember (#1), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
puha ütés (#60, 18 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72) kí koncentráció (#69) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzgolyó (#155) >> 24. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve)

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 8 drótszőr (#37) 1 griff nyakék (#1579)
2 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135) 1 ramit kő (#226)
1 umbatari karkötő (#278)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
127 arany (#50) 1 fokhagyma (#403) 1 gránátlövedék (#526)
4 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 14 spiritusz (#170)
4 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(181,107) ezerszemű bestiák (#288), 49. jellempróba, halálhozó (#419), vadász quwarg (#241), quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301)
(181,108) márványtorony (#175), Raia oltár, nyuhaj karbin (#110), óriáspók (#303), Raia szent lovagja (#239)
(182,109) friss csatamező (#262)
(182,110) Raia szent lovagja (#239), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, 31. jellempróba, ősdentor (#282)
(182,111) bávatag golombár (#165), kihívás tornya (#502), szubreális vámpír (#223)
(182,112) márványtorony (#175), ragyás burástya (#111), óriáspók (#303)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Bekerültek a játékba az új területhez kapcsolódó isteni küldetések. Ezzel kapcsolatban az isteni küldetések teljes rendszerét újra kellett írni, bár a rendszert leteszteltük, ha mégis visszásságot tapasztaltok, kérjük írjátok meg nekünk.

Üzenet küldése a karakternek