453. forduló, 455. forduló, Gilgames összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. okt. 10. 12h:28'
EZ A 843. JÁTÉKHETED, 454. FORDULÓD
844. játékheted kezdete: okt. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1987
SZÁMLA : XXXX

GILGAMES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [219,85] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Zu'lit tarsolya termel 1 manifeszt.nyúlványt. Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+159 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 620.]
Szupersebesen mormolsz. [-31 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 618.]
Beizzik a turbómágia. Alkudozni fogsz. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 616.]

* 2. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 611.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-3 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 611.]

* 3. KP: használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 607.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 607.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +55 max. életerő, +55 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 601.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 599.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 594.]
228 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

* 5. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-75 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 584.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 582.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 580.]

* 6. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 560.]

kf 1336 kézbeveszed/felveszed az 1336. tárgyat
Hátasodra teríted a hoarián nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

v 96 187 59 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[187,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

Utad során felfedezel egy templomot. Dornodon hívői építették. Eszel valamit. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (642. épület.).
[-45 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 550.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Kikészíted Halatir kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Az előadás végeztével döbbent csend fogad: a legtöbb ember szemében könny csillog. A muzsikád a lelkük mélyéig meghatotta őket. Lassan eléd járulnak, és mindenki a pénzesbukszájának teljes tartalmát a kalapodba üríti (+406 arany). Egy gazdag úri hölgy egy tárgyat helyez eléd arany helyett. Egy zafír medallion! [zafír medallion ládikóba-> (186,61)-> 25 arany, -2 ÉP] Ez jól esett! (+109 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi eredménye! Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló fejét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 31 életpontot sebződik. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és 2 sáfránypor. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 520.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Kikészíted Halatir kalapját. Furulyázni kezdesz. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+110 arany). Ez jól esett! (+109 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal oldalát. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fokhagyma és 2 púderkő. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 490.]

be 642 bemész a 642. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
lángcsóva (#31) 25 aranyért, hhaar burka (#32) 42 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért,
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért,
gigaököl (#49) 56 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért,
láthatatlanság (#76) 62 aranyért, varázsital főzése (#100) 150 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért,
varázsvédelem II (#108) 620 aranyért, felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért,
a halál szava (#152) 800 aranyért, var.tárgy készítés (#153) 18000 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért,
városi teleport II (#181) 220 aranyért, Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért, vízlélegzés (#185) 430 aranyért,
háló (#186) 5600 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért,
filofaxáció (#277) 800 aranyért, jégmágia (#279) 3100 aranyért, speciális védelem (#292) 4000 aranyért, Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért,
sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, múltidézés (#369) 6000 aranyért,
analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 485.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Kikészíted Halatir kalapját. Furulyázni kezdesz. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. A zene végeztével a közönség csak áll, dermedt csendben: a muzsikád tökéletesen megbabonázta őket. Lassan, csendben, érzelmi felkavarodottságuktól remegve jönnek hozzád, hosszasan szorongatják kezedet, és marékszám szórják a pénzt a zongoratartódba (+355 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+109 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 madártoll és 2 púderkő. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 455.]

vtn 277 varázslat tanulás: a 277. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: filofaxáció. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 420.]

v 277 elmormolod a 277. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a filofaxáció varázslatot! Kutakodni kezdesz az emlékeid között, hogy összeszedd, mely épületekben kaptál még teljesítetlen küldetéseket, és hamarosan ki is alakul a lista:
tanya - szeretnék, ha tennéd dolgod a 3. labirintusban;
városháza (Qvill) - szeretnék, ha tennéd dolgod a 5. labirintusban;
városháza (Shaddar) - szeretnék, ha tennéd dolgod a 5. labirintusban;
városháza (Gatin) - szeretnének 3 dözmöng szivet;
helytartói hivatal - valamilyen tárgyat szeretnének, de elfelejtetted mit;
sötét kastplom - valamilyen tárgyat szeretnének, de elfelejtetted mit. [-15 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 410.]

vtn 181 varázslat tanulás: a 181. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport II. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 375.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[219,85] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy kultúrmasztodon. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 171 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 76 életpontot sebződik. Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 11 kaját. 2703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy tűzfőnix vigyorog kajánul. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy márványtorony van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Raia szent lovagja. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [218,84] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy tűzbokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 173 életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 drótszőrt. 1579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [217,83] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 156 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 354.]

m 5 7 5 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[216,84] A sík vidéket bozótos váltja fel. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg nagymester. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 162 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 18 életpontot sebződik. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [215,83] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő norpadolótika nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 170 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika egyik csápját. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 39 életpontot sebződik. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2546 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [214,84] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 154 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 drótszőrt. 1579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 159 életpontot sebeztél. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy óriáspók!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 150 életpontot sebeztél. Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 vassisakot. [vassisak ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északkeletre. [49 pontot használtál fel, van még 305.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[213,85] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy tyrannoszaurusz rex nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 163 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével végigvagdosod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 613, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy kristálypalotát. Délnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy adamantit gólem. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 160 életpontot sebeztél. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 264 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az adamantit gólem sziklaszilárd bőrét. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével végigvagdosod az adamantit gólem testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Mielőtt észbe kapnál, az adamantit gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 81 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 500, gyógyulás: 0, összesen: -500 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+112 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+117 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-10 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-10 varázspont.]

(Továbbmész...) [212,86] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 183 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon bal oldalát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 kaját. 2703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [211,87] Bozótos terepre értél. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

[41 pontot használtál fel, van még 264.]

m 6 mozogsz nyugatra
[210,87] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ezoterikus mardel. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel farkát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 drótszőrt. 1579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy megsebesített tyrannoszaurusz rex nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 154 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 77 életpontot sebződik. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 257.]

v 96 185 62 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(210,87) ezoterikus mardelek (#184), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tyrannoszaurusz rex (#160)
(211,87) 31. jellempróba
(212,86) kultúrmasztodonok (#227), Leah oltár
(213,85) tyrannoszaurusz rexek (#160), oltár, 32. jellempróba, adamantit gólem (#750)
(214,84) ezoterikus mardelek (#184), márványtorony (#175), Tharr oltár, szopógödör (#177), 35. jellempróba, ragyás burástya (#111), óriáspók (#303)
(215,83) norpadolótikák (#226), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 49. jellempróba
(216,84) 22. jellempróba, quwarg nagymesterek (#214)
(217,83) quwarg királynők (#153), 46. jellempróba
(218,84) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), ezoterikus mardelek (#184)
(219,85) kultúrmasztodonok (#227), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 40. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)

[185,62] Egy kisebb településhez érkeztél.

Találsz egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
[-45 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 247.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk a csapdakészítés. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 243.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint előtte volt. (+3 erő forduló végéig.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 239.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Hogy miért ne fuss el az éjkornis elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány mindig egy trikornis szarv." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 235.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Sziklahegyi Bruenor által üzemeltetett boltban még 1 fekete csuha kapható!" Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 231.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Váratlanul néhány sebed beforr. (+18 életerő.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 227.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Gyémántgyúró Duirgan által üzemeltetett boltban még 4 Bufa páncélja kapható!" Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 223.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 5 rozmárfog többletet jelez. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 219.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 48 varázspontot. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 215.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Nem egy hős köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte a nagyobb halálvarázs-t. Ez egy a papi halál alapú varázslatok közül." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 211.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Megjelenik előtted a kút szelleme. Elmondja mi az, amit még nem árt, ha tudsz a csapatmunka szakértelemről, utána magadra hagy, hogy töprenghess a dolgokon. (Szakértelmed 13 százalékkal nőtt.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 207.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 6268 tapasztalati pontot kaptál. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 203.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 zafír medallion lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. [zafír medallion ládikóba-> (186,61)-> 25 arany, -2 ÉP] Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 199.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Sajgó végtagjaidba hirtelen új élet költözik. Gyógyultál 16 életerőpontot. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 195.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Hogy miért ne fuss el a pöfögő kregon elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány mindig egy kregon zúzmó." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 191.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Talán nem tudtad még eddig: a régészásó egy vágófegyver, a maga 59 hüvelyknyi hosszúságával és 3 kilónyi súlyával." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 187.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Érdemes felkeresni a királyi palota lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 300 arannyal jutalmazzák." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 183.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Bizonyára nem véletlen, hogy az úszók hátizsákjában mindig ott lapul egy Rodger főzőkanala." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 179.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 5982 tapasztalati pontot kaptál. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 175.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 174.]

* 2. BP: kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

* 3. BP: keresed a 687. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy varkaudar íjászt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy hattyúkirályt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy hattyúkirály! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 165 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-67 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 164.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 164.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 164.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 164.]

* 6. BP: használod a 949. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+111 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy manifeszt.nyúlvány. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 134.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-55 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 9, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 134 pontod maradt, ebből a következő körre 134 pontot vihetsz át. Kapsz még 595 pontot. A következő körben tehát 729 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FILOFAXÁCIÓ (277. VARÁZSLAT)
Biztos találkoztál már a kissé céltalan érzéssel egy-egy küldetés befejezése után: most akkor merre és hogyan tovább? Aztán beugrott, hogy még valahova menned kellene, hiszen meg is ígérted valakinek, de bárhogy is erőlködsz, nem jut eszedbe, hogy hol is történt ez! Nos, a visszaemlékezés megkönnyítésére itt ez a praktikus varázslat. Miközben öklödbe zársz egy fényesen csillogó aranyérmét, és elköltesz 20 varázspontot, rövid utazásra indulsz az emlékeidben, és megtudod, melyek azok az épületek, melyekben küldetést vállaltál, és még nem teljesítetted. Többnyire a küldetés milyenségére vonatkozóan is kapsz némi támpontot, de nem mindig pontosan, hiszen ehhez sokkal mélyebbre le kellene ásni, mint azt ekkora energia-befektetéssel megtehetnéd. A varázslattal való emlékezés ideje: 10 TVP-nyi.

VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod.

ADAMANTIT GÓLEM (750. SZÖRNY)
Köztudott, hogy az óriások a hegyek lakói, s ezzel tisztában vagy te is. Épp ezért jelentkezik az elképedés az arcodon, amikor megpillantod ezt a robosztus adamantit gólemet, amint itt a pusztában feléd robog. Lépései hangosan dörrennek, a föld berepedezik alatta. Pedig nincs ezen mit csodálkozni: az adamantit gólem nem óriás, csupán egy gólemformázás varázslattal készített bestia. Valahol itt kell lennie alkotójának is, bár az adamantit gólem halálvágyó tekintetét elnézve lehet, hogy már a föld alatt nyugszik.

KARAKTERLAP

Gilgames, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 454. fordulód.

Erő: 31 (44) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 45 (66) Támadás: 32 (34) Agresszió: 5 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 30 (33) Védekezés: 65 (70) Menekülés: 30 % Életkor: 158/159 év
Egészség: 55 (62) Életpont: 551/471 Jellem: semleges Tul. pont: 7
Szerencse: 36 (44) Varázspont: 1375/355 Pénz: 5374 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 35/10 Pszi pont: 174/228 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2840 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 44576 TP-t kaptál. Jelenleg 2786304 TP-d van. A következő szinthez még 213696 TP szükséges. Trófeáid: csataremák, kisebb quwarg isten, varkaudar vajákos. A 450. fordulódban 5028 arany került a bankszámládra. 5028 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/22 ökölvívás: 2/28 szúrófegyverek: 6/22
vágófegyverek: 29/11 (+4%) ütőfegyverek: 18/22 lőfegyverek: 30/72 (+8%)
dobófegyverek: 4/3

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); stukilövedék (#414) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/60 2. nyomkövetés: 105/45 (+30%) 3. lopás: 3/75
4. mászás: 15/57 (+4%) 5. csapdakészítés: 43/36 (+6%) 6. csapdaészlelés: 13/17
7. gyógyítás: 63/19 8. titkosírás: 20/71 9. felderítés: 28/9
10. szörnyidomítás: 19/41 11. teológia: 84/98 (+11%) 12. taumaturgia: 113/99 (+8%)
13. szerencsejáték: 6/24 14. versengés: 10/11 15. zene: 281/47 (+140%)
16. szörnyismeret: 10/80 17. pszi: 24/37 (+4%) 18. zárnyitás: 2/10
19. vadászat: 21/40 20. bányászat: 17/75 21. úszás: 2/77
22. csapatmunka: 4/45 (+13%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot )
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) villámmágia (#227) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> xirnox (#122) villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201)
banshee-sikoly (#373) >> szintszívó (#96) banshee-sikoly (#373) >> nómenklatúra (#158)
banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> taalru (#249)
banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998) banshee-sikoly (#373) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +18 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúzió trófea (137)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
díszes hangszer (280)
concerto grosso (308)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a zene ereje (396)
célzott lövés (408)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 577 TU szükséges.)
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
25 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstdarab (#326)
4 fáklya (#36) 4 gyöngymangó (#135) 5 tünde nyíl (#554)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 8 drótszőr (#37) 1 fokhagyma (#403)
4 hattyútoll (#1222) 17 kaja (#2) 8 madártoll (#112)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 nyílvessző (#108) 4 púderkő (#119)
5 rozmárfog (#1069) 2 sáfránypor (#211) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,62) csodák kútja (#1096), hattyúkirály (#776), őrült varázsló (#255)

Üzenet küldése a karakternek