453. forduló, 455. forduló, Marcho Ven-Saak összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Számládra a legutóbbi forduló óta 300 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1057
SZÁMLA : XXXX

MARCHO VEN-SAAK KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [376,78] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 200 spirituszt (385 arany), 1 tyrex bunkót (200 arany), 1 tyrex bunkót (201 arany), 1 tyrex csontot (100 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 őselemek köpenye (eladási ár: 450 arany, ebből a kezelési költség: 45 arany), 20 sáfránypor (eladási ár: 1450 arany, ebből a kezelési költség: 145 arany), 20 sáfránypor (eladási ár: 1451 arany, ebből a kezelési költség: 145 arany) ellenértékét.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Notermanthi báró (ld. enc.).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kristályfolyadékot. A teremtés zsákja létrehozott 1 ében tobozt. Varázserőd regenerálódik. (+642 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 646. hetének nyerőszámai: 30, 5, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy mópat fatty nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 214 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat fatty testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mópat fatty puha torát. (11 támadással 872 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Több marást ejt rajtad a 17 mópat fatty csáprágójával. (8 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mópat fatty puha torát. (8 támadással 867 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Marásokat ejt rajtad a 8 mópat fatty. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A 8 mópat fatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 mópat tetemet. 12000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2101, sebződés: 66, gyógyulás: 205, összesen: +139 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 797.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 795.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 793.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 791.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 787.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 785.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 783.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 781.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 779.]

* 4. KP: elmormolod a 377. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 777.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 767.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 757.]

v 22 94 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő bronzhegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 rézdarab, 1 óndarab, 1 madártoll. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 752.]

v 22 94 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő bronzhegyű nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 rézdarab, 1 óndarab, 1 madártoll. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 747.]

v 22 421 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! A fenébe! Felsültél. Úgy tűnik, mágikus úton létrehozott tárgyat nem lehet unkreálni. [-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 742.]

v 22 421 elmormolod a 22. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az unkreáció varázslatot! A fenébe! Felsültél. Úgy tűnik, mágikus úton létrehozott tárgyat nem lehet unkreálni. [-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 737.]

bb 112 38 beraksz a bankba a 112. tárgyat (38 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 38 madártollat. [0 pontot használtál fel, van még 737.]

bb 135 20 beraksz a bankba a 135. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 737.]

bb 326 50 beraksz a bankba a 326. tárgyat (50 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 13 ezüstdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 737.]

bb 328 10 beraksz a bankba a 328. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 737.]

bb 584 3 beraksz a bankba az 584. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 mópat tetemet. [0 pontot használtál fel, van még 737.]

v 198 362 81 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(376,78) mópat fattyak (#317)

[362,81] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy.

Észreveszel egy ripityára tört kátránygödröt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [19 pontot használtál fel, van még 718.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 718.]

v 144 3 elmormolod a 144. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a földelem idézése varázslatot! Megremeg a föld, ahogy lassanként előemelkedik a gigantikus méretű gránitelementál. És mindez a te parancsodra! [-70 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 698.]

v 221 elmormolod a 221. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a földrengés varázslatot!
Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. A mezőn megsemmisült: kátránygödör, vaskohó, oltár, szopógödör. [-160 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 678.]

m 2 4 2 mozogsz keletre, délre, keletre
[363,81] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy dűnelord. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 250 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {FM:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a dűnelord egyik csápját. (6 támadással 446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi eredménye! A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. A dűnelord csápol, de mindhiába. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 55 életpontot vesztettél. Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. A dűnelord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 215, gyógyulás: 45, összesen: -170 ÉP}

Látsz egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ron the Greywolf lábát masszírozza. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy térfaló került az utadba. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Végleg elfelejtetted hhaar burka nevű varázslatodat. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a térfaló testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a térfaló testét. (9 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Csápjaival a térfaló csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-12 TVP). Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a térfaló testét. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) A térfaló csápjait vérre éhesen a bal lábadra tapasztja. (4 támadástól 212 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-11 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny, egy smaragd védőgyűrű, 3 arany, 2 obszidián függő és egy trófea nyaklánc. 12132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1091, sebződés: 418, gyógyulás: 156, összesen: -262 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Holdakfénye Anárioval. Egy angyalok gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy díszes tunikát, egy Eldereth kristályt, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy Natharion karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku vadászinget, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy térfaló trófea, egy zafír sárkány trófea és egy márvány sárkány trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nyilvánvalóan harcias kedvében van. Legyen, ahogy akarja.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja Bow Syck bal lábát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 5 vas dobónyíl. Kacagva elütöd a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd Bow Syck jobb lábát. (8 támadással 634 életpontot sebezve.) Te 79 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+127 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) Olimpikonnal Bow Syck több döféssel felnyársalja a testedet. (8 támadástól 637 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A pestisaura 11 ép-t sebez rajtad. A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A következő pillanatban azonban valami döbbenetes dolog történik. A holttest eltűnik, köddé válik! Fejedet csóválva, mogorván hagyod el a csatateret. 5600 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 647, gyógyulás: 212, összesen: -435 ÉP}


Találkozol Vasököllel. Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy térfaló trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt.

(Továbbmész...) [363,82] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy térfaló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 239 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a térfaló fejét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a térfaló bal oldalát. Kritikus ütés! (7 támadással 500 életpontot sebezve.) Te 62 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+101 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Csápjaival a térfaló csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel néhányszor megcsapod a térfaló testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Te 15 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A térfaló vastag csápjai óriási ütéseket mérnek bal karodra és kézfejedre. (4 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-11 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken, egy arany papi karkötő, egy ezüst papi karkötő, 2 vas dobónyíl, egy ezüst karkötő, egy vasérc, egy ezüst gyűrű és egy ezüst kulcs. 12132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1007, sebződés: 409, gyógyulás: 211, összesen: -198 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+649 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt.

(Továbbmész...) [364,82] Füves síkságra érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nothar cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vapár cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia angyala lehet. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 borkonyó bibét. [135 pontot használtál fel, van még 500.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy mópat gigász.

Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mópat gigász testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mópat gigász testét. (8 támadással 644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) A mópat gigász megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a mópat gigász gigászi lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Időben félreugrasz a mópat gigász rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1264, sebződés: 0, gyógyulás: 184, összesen: +184 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 470.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tollaskígyó.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tollaskígyó pikkelyes testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tollaskígyó farkát. (9 támadással 679 életpontot sebezve.) A tollaskígyó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A tollaskígyó farkával megérint. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-10 TVP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 35 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a tollaskígyó pikkelyes testét. (4 támadással 309 életpontot sebezve.) A tollaskígyó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A tollaskígyó farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 10 madártollat. 10272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1132, sebződés: 219, gyógyulás: 6, összesen: -213 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 423.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy rothadó lián. (ld. enc.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 247 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó lián fittyedt levelét. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan a másikra rohansz. {HD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a rothadó lián testét. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) A rothadó lián csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 50 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy vaskulcs felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a rothadó lián fittyedt levelét. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Semmi hatás! A rothadó lián elhibázza az ütést csápjával. Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 49 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápol, de mindhiába. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1156, sebződés: 249, gyógyulás: 6, összesen: -243 ÉP}

Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-15500 TP] [30 pontot használtál fel, van még 393.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
[365,82] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. A messzeségben füstoszlopot látsz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. A feléd közeledő Thargodan légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós nyakát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). A Thargodan légiós karma a fejed mellett suhan el! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 841, sebződés: 27, gyógyulás: 98, összesen: +71 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt.

(Továbbmész...) [365,83] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálelementál testét. (8 támadással 641 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 15, gyógyulás: 137, összesen: +122 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot.

(Továbbmész...) [365,84] Sivatag határához értél. Az egész sivatag vörösen lüktet, félve lépsz a homokos talajra. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy térfaló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a térfaló fölédmagasodó fejét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a térfaló testét. Kritikus ütés! (9 támadással 584 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 181 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a térfaló testét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (4 támadástól 219 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-11 TVP). A térfaló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc, 5 fekete gyöngy, egy nagy bronzkulcs, egy igazgy. fülbevaló, egy aranytű, egy gyöngymangó, egy kristálygömb, 3 aranylánc, 7 arany és egy ezüst karkötő. 12132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1066, sebződés: 400, gyógyulás: 194, összesen: -206 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 303.]

v 144 3 elmormolod a 144. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a földelem idézése varázslatot! Megremeg a föld, ahogy lassanként előemelkedik a gigantikus méretű gránitelementál. És mindez a te parancsodra! [-70 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 283.]

v 221 elmormolod a 221. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tyrex csont). [0 pontot használtál fel, van még 283.]

m 4 2 3 mozogsz délre, keletre, délkeletre
[365,85] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy Thargodan légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós jobb lábát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós nyakát. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). A Thargodan légiós karmai majdnem eltalálnak! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 831, sebződés: 20, gyógyulás: 99, összesen: +79 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [366,85] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy dűnelord. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 258 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dűnelord egyik csápját. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápol, de mindhiába. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 36, gyógyulás: 84, összesen: +48 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [367,86] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. A távolból robbanások hangját hallod. Észreveszel egy nekrofunt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy tűzelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 19 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzelementál testét. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. A tűzelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 50, gyógyulás: 87, összesen: +37 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 253.]

* 1. BP: használod a 431. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. (-1 gránátbogyó.) [6 pontot használtál fel, van még 247.]

* 2. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 247.]

* 3. BP: elmormolod a 21. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 242.]

* 4. BP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 5. BP: keresed a 317. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy mópat fattyat. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 4 2 fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 20, 7.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ bezabál a gránitelementál. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a papi aura hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 595 pontot. A következő körben tehát 795 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NOTERMANTHI BÁRÓ (323. SZÖRNY)
A Notermanthik közül a leghatalmasabbak gyakran hívják ki a többi Thargodan herceget, és erre meg is van okuk - hatalmuk legtöbbször eléri, sőt, meg is haladja a kisebb hercegekét. A Notermanti bárók általában megközelíthetetlen helyeken, mágiától védett ében sziklatornyokban veszik körül magukat, ében szolgák és sárkányfattyak hordája védelmezi őket, így aztán szinte megközelíthetetlenek. A Notermanthi báró - bár jelentős fizikai erővel rendelkezik, egy ongóliantot pillanatok alatt szét tud tépni - harcban inkább még jelentősebb mágikus képességeire hagyatkozik (ha szolgái nem tudták megvédeni).

TYREX BUNKÓ (421. TÁRGY)
A tyrex bunkót mágikus eljárással lehet előállítani az egyébként lehetetlenül - és ezért forgathatatlanul - nehéz tyrex csontból. A fegyver tökéletesen formázott, végén apró ezüsttüskék tömege gondoskodik a fegyver hatékonyságáról. A tyrex bunkó 6D6+8-as sebzésű ütőfegyver, és képes megsebezni azokat a lényeket is, amelyek csak ezüsttel sebezhetők (de a mágikus úton sebezhetőeket nem). A tyrex bunkó forgatásához min. 20-as ütőfegyver szakértelem szükséges, és ekkor is kapsz -2 támadást. Ha a tyrex bunkót esetleg a megfelelő varázslat segítségével magad akarod előállítani, egy tyrex csontra, húsz ezüstdarabra, egy era formázó mintára, 250 arany értékű egyéb alapanyagra és 200 TVP-re lesz szükséged.

ROTHADÓ LIÁN (427. SZÖRNY)
Sheran papjai elhozták a Sötét Földre az élet ígéretét. De vajon milyen sors vár a frissen sarjadt apró növényekre, amikor az éjfattyak váladéka hullik rájuk? Az azonnali pusztulás helyett néha egy-egy növény a mutáció útjára lép - a fertőzött csíra növekedni kezd, a tl'urlang gének táplálják, óriásira hizlalják, és velejéig romlott, gyűlölettől hajtott szörnyet hoznak létre, amely végigvonszolja magát az apró ligeteken, és megsemmisíti őket. Nem kétséges, a vámpirizációra való immunitásuk az éjfatty géneknek köszönhető...

KARAKTERLAP

Marcho Ven-Saak, egy kopasz, félszemű, harcsabajszos kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Tharr személyes tanácsadója vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 454. fordulód.

Erő: 72 (89) Szint: 36 Merészség: 10/5 Magasság: 144 cm
IQ: 65 (72) Támadás: 48 Agresszió: 4 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 64 (73) Védekezés: 102 Menekülés: 30 % Életkor: 39/40 év
Egészség: 69 (75) Életpont: 796/681 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 8
Szerencse: 72 (80) Varázspont: 1967/380 Pénz: 4729 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/8 Pszi pont: 234/266 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 3692 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 99462 TP-t kaptál. Jelenleg 6440131 TP-d van. A következő szinthez még 59869 TP szükséges. Trófeáid: ősöreg góliát, ében sárkány, triklem drakolder. A 432. fordulódban 21487 arany került a bankszámládra. 23850 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/32 ökölvívás: 36/48 (+9%) szúrófegyverek: 20/0
vágófegyverek: 25/30 (+4%) ütőfegyverek: 12/7 lőfegyverek: 9/22
dobófegyverek: 35/70 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/72 2. nyomkövetés: 111/77 (+47%) 3. mászás: 18/11
4. csapdakészítés: 29/38 (+6%) 5. csapdaészlelés: 31/96 6. gyógyítás: 76/62
7. titkosírás: 4/14 8. felderítés: 26/64 9. szörnyidomítás: 8/28
10. teológia: 74/73 (+78%) 11. taumaturgia: 87/79 (+8%) 12. szerencsejáték: 6/57
13. versengés: 8/86 14. harcművészetek: 39/11 15. zene: 6/25
16. szörnyismeret: 34/33 (+22%) 17. pszi: 23/37 (+4%) 18. zárnyitás: 3/15
19. vadászat: 10/33 20. bányászat: 31/64 (+3%) 21. úszás: 12/90
22. főzés: 2/25

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 50 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 30 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), átokosztó (#372), bolyongó lidérc (#388), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), Minas Sul (#5194), őrjáratozó katona (#274), mutáns bunthar (#398), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP)
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
háló (#186), méregfelhő III (#229)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227)
puha ütés (#60) >> nagyobb vércápa (#246) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179) háló (#186) >> noth szellem (#250)
izomernyesztés (#33) >> zombi mester (#251) háló (#186) >> ongóliant hadúr (#178)
háló (#186) >> tűzelementál (#276) háló (#186) >> jégelementál (#277)
háló (#186) >> viharóriás (#278) méregfelhő III (#229) >> férfiak (#998)
méregfelhő III (#229) >> nők (#999) háló (#186) >> tollaskígyó (#635)
háló (#186) >> vámpírféreg (#782) háló (#186) >> skarlátdémon (#790)
háló (#186) >> ezerszemű bestia (#288)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem (#34) >> áeratikus hasnyák (#243)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 3)
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 szabotőr, 7 harcos, 13 királynő, 12 élőholt, 7 vadász, 7 nagymester, 3 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 13 ezüstdarab (#326) 19 gyöngymangó (#135)
2 isteni könnycsepp (#260) 1 kaktuszbogyó (#429) 8 kerek kő (#19)
26 madártoll (#112) 1 nagy vaskulcs (#186) 2 nehezék (#258)
1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360) 2 ragasztó (#83)
1 sallank karom (#128) 1 szögletes kő (#17) 8 Thargodan esszencia (#328)
4 víz (#27) 8 spiritusz (#170) 1 tyrex csont (#280)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
21 arany (#50) 1 arany papi karkötő (#309) 3 aranylánc (#191)
1 aranytű (#272) 1 csalánvirág (#582) 13 ében toboz (#578)
1 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüst papi karkötő (#308) 1 ezüstshuriken (#327) 5 fekete gyöngy (#99)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 2 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449)
1 kristálygömb (#265) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 obszidián függő (#195)
2 óndarab (#85) 1 ramit kő (#226) 1 rejtőköpeny (#277)
2 rézdarab (#70) 10 sáfránypor (#211) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
1 trófea nyaklánc (#196) 2 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(362,81) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), vaskohó (#155), Fairlight oltár, szopógödör (#177), érclelőhely
(363,81) dűnelordok (#341), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), térfaló (#783), egy alakváltó férfi, Vasököl (2771. kalandozó)
(363,82) térfaló (#783), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(364,82) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Tharr oltár, Raia angyala (#333), mópat gigász (#309), tollaskígyó (#635), rothadó lián (#427)
(365,82) Thargodan légiós (#311), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(365,83) halálelementálok (#279), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(365,84) térfaló (#783)
(365,85) Thargodan légiósok (#311)
(366,85) dűnelord (#341)
(367,86) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), tűzelementál (#276)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Mostantól az öregedéstől meghaláskor nem veszti el a karakter az összes deus ex machináját, mint korábban. Az ezutáni halál persze továbbra is megtörténik (a karakter tulajdonságot és Tapasztalati Pontot veszít). A másik változás, hogy a TP vesztés nem lehet több, mint az adott szinten szintlépéshez szükséges TP 20%-a.

Üzenet küldése a karakternek