450. forduló, 452. forduló, Marcho Ven-Saak összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 1. 15h:10'
EZ A 451. JÁTÉKHETED, 451. FORDULÓD
452. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat legkorábbana 452. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1057
SZÁMLA : XXXX

MARCHO VEN-SAAK KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [367,86] koordinátán.
A táborozás 3. napján összefutsz egy rövid ezüsthajú, csillogó szemű kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr személyes tanácsadója. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy dalb.kristálycsizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy térfaló trófea és egy ezerszemű bestia trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Csonttörő Shaden. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt. Régóta gondolkozol azon, hogy jó lenne néha gyakorlásképpen harcolni, mint régen a kolostorokban. Most úgy látszik, összejön egy kis barátságos bunyó. Igen! Láthatóan vigyáztok nagyon egymásra, nehogy sérülést okozzatok. Az edzés végeztével felfrissülve, testben-lélekben megerősödve elbúcsúzol fajtársadtól. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 20 nyílvesszőt (110 arany), 2 purifikátor hájat (180 arany), 1 mutáns csontot (100 arany), 1 tyrex csontot (100 arany), 1 tyrex csontot (100 arany).
A 4. napon összeakadsz egy ezüsthajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Tharr személyes tanácsadója. Egy bo'adhun gyűrűt, egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy kotét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Hazyshade. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Társadat elnézve, mozgásából arra következtetsz, hogy ő is harcművész. Igen, már érzed a belőle áramló kí-hullámokat. Valószínűleg ő is érezheti ezt, mert egyszercsak földig hajolva köszönt téged, miközben a következőket hebegi: "Üdvözöllek, nagy tudású mester!". Te is meghajlással köszöntöd őt.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+507 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+87 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 644. hetének nyerőszámai: 12, 7, 14. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 799.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 797.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 795.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 793.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 791.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 789.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 787.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 783.]

* 4. KP: elmormolod a 377. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 781.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 771.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 279 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 751.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 741.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 5 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 741.]

kb 1150 1 kiveszel a bankból az 1150. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 isteni fétist. [0 pontot használtál fel, van még 741.]

h 1150 használod az 1150. tárgyat
Nekiveselkedsz, hogy hozzáférj a fétis titkához. Segítségül hívod a Közös Tudatodba ölt energiát - 30 Tudatpontot, amelyet a képességetekbe fejlesztettél. Hirtelen az isteni fétis vibrálni kezd, átváltozik! A tárgy, amit a kezedben tartasz, inkább a tudati, mint az isteni fétis nevet érdemli meg. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 736.]

h 1150 használod az 1150. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 736.]

bb 331 1 beraksz a bankba a 331. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 736.]

ft 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 736.]

ft 154 1 támadod a 154. szörnyet
FT 154 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 736.]

ftv 229 998 felt. tám/véd. varázslat a 229. varázslatot a férfiakat
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 736.]

ftv 229 999 felt. tám/véd. varázslat a 229. varázslatot a nőket
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 736.]

flh 30 849 felt. lőfegyver haszn. 30 a 849. tárggyal
FLH 30 849 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 736.]

flh 7 189 felt. lőfegyver haszn. 7 a 189. tárggyal
Ok, FLH 7 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 736.]

m 7 6 8 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északra
[366,85] Amerre csak nézel, homoktengert látsz. A homok itt vörös, mintha vérrel színezték volna be. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uchako. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uchako ízelt testét. (8 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Transzformálsz! (+65 varázspont.) Az uchako feléd harap, de sikertelenül. Az uchako fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az uchako összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 7 csepp sáfrányport. 7216 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 882, sebződés: 7, gyógyulás: 137, összesen: +130 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [365,85] Elfásulva mész tovább a sivatagban. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Thargodan légiós közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 228 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós bal vállát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós fejét. (6 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 868, sebződés: 62, gyógyulás: 105, összesen: +43 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Rőtszakállú Odinnal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy díszes tunikát, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd karkötőt és egy törpe védőgyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy tollaskígyó trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Arcán nemrég szerzett forradás éktelenkedik. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [365,84] Kiszáradt szájjal botorkálsz előre a sivatagban. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Thargodan légiós lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 242 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós bal vállát. (7 támadással 550 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) A Thargodan légiós karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 42, gyógyulás: 117, összesen: +75 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 706.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[365,83] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Találsz egy gyilkos csalánt.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 246 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálelementál jobb oldalát. (4 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) A halálelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a halálelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7666 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 0, gyógyulás: 72, összesen: +72 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot.

(Továbbmész...) [365,82] Süppedős homokkal borított, sivatagi területre értél. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy Orkhan Thai nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 228 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ében dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az Orkhan Thai bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő, egy trófea nyaklánc és egy aranylánc. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt.

(Továbbmész...) [364,82] Füves síkságra érkeztél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Tyriel. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Oldalt pillantva, meglátsz egy nothar cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vapár cserjét. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [130 pontot használtál fel, van még 576.]

m 6 8 6 mozogsz nyugatra, északra, nyugatra
[363,82] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hmm, csak egy Thargodan légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós bal lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan légiós gigászi testét. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Karmaival a Thargodan légiós megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 886, sebződés: 29, gyógyulás: 69, összesen: +40 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt.

(Továbbmész...) [363,81] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dűnelord. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dűnelord testét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) A dűnelord elhibázza az ütést csápjával. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-13 varázspont.) A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 57 életpontot vesztettél. Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Fókuszpengével végigvágod a dűnelord farkát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A dűnelord csápol, de mindhiába. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápol, de mindhiába. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 60 életpontot vesztettél. A dűnelord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 6352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 242, gyógyulás: 45, összesen: -197 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ron the Greywolf vigyorog kajánul. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt.

(Továbbmész...) [362,81] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy Arsa nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Arsa testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (109 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Arsa fejét. (8 támadással 802 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel meghorzsolod az Arsa testét. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az Arsa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Az Arsa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Arsa potrohgyűrűje. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 5 csepp toxylt. 11448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 340, gyógyulás: 191, összesen: -149 ÉP}

Találsz egy kátránygödröt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (adamantit) van a föld alatt! Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 kerek követ. [99 pontot használtál fel, van még 477.]

v 144 3 elmormolod a 144. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a földelem idézése varázslatot! Megremeg a föld, ahogy lassanként előemelkedik a gigantikus méretű gránitelementál. És mindez a te parancsodra! [-70 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 457.]

v 221 elmormolod a 221. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a földrengés varázslatot!
Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. A mezőn megsemmisült: kátránygödör, vaskohó, oltár, szopógödör, művészi porolit. [-160 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 437.]

v 198 376 78 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(362,81) Arsa (#964), kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), vaskohó (#155), Sheran oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(363,81) dűnelordok (#341), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(363,82) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Thargodan légiós (#311)
(364,82) Tyriel (#777), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Tharr oltár
(365,82) Orkhan Thai (#238), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(365,83) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), halálelementálok (#279)
(365,84) Thargodan légiós (#311)
(365,85) Thargodan légiósok (5011311), Rőtszakállú Odin (#. kalandozó)
(366,85) uchako (#308)

[376,78] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hmm, csak egy csapat mópat fatty. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat fatty testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mópat fatty fejét. (9 támadással 728 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mópat fatty testét. (9 támadással 708 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel épp hogy eltalálod a mópat fatty testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Az 1 mópat fatty csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az 1 mópat fatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 mópat tetemet. 12000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1909, sebződés: 6, gyógyulás: 313, összesen: +307 ÉP}

Látsz egy Chara-din monolitját. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 427.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 422.]

* 1. BP: használod a 431. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. (-1 gránátbogyó.) [6 pontot használtál fel, van még 416.]

* 2. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy művészi porolitot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 316.]

* 3. BP: elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 311.]

* 4. BP: keresed a 317. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy mópat fattyat. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 285 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 271.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 245 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 231.]

tf 4 31 fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 214 TVP-t kell elköltened.] [31 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 15, 5.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a papi aura hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 592 pontot. A következő körben tehát 792 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI FÉTIS (1151. TÁRGY)
Nagy mennyiségű tudati energia elhasználásával sikerült átalakítanod az isteni fétist tudati fétissé! [A 30 TU-nyi EF-elés, amit felhasználtál, elveszett a TNO/KNO szempontjából.] Szinte vibrál az energiától a fétis! KF-elned sem kell, elég, ha nálad van, ahhoz, hogy működjön. Mostantól, amíg olyan KT tagja vagy, amelynek már megvan a 13. képessége, használhatod az őrzők ébersége nevű képességet. Ez azt jelenti, hogy ha az IM parancsot használod, meg kell küzdened egy véletlenszerű szörnnyel. Ez mocsár, magashegység, sivatag és tengerpart tereptípusok kivételével miden tereptípuson működik, ahol amúgy találkozhatnál szörnnyel. Ha vereséget szenvedsz, akkor annyi TP-t vesztesz, amennyit kaptál volna. Vigyázz, ha sokszor imádkozol egy körben, és hatalmad túl nagy a szintedhez képest, akkor lehet, hogy felkelted egy félelmetes agyfröccsentő figyelmét! Az egyszeri T parancs az IM parancsnál nem törlődik. Ha nem szeretnéd, hogy az IMádkozásra szörny jöjjön, egyszerűen dobd el a fétis. Persze, ha ezután ismét meggondolod magad, akkor megint venned kell egy istenit, és 30 EF-elés árán átalakítani...
Természetesen, a tudati fétis nem átadható, sőt, a bankba se rakhatod be.

ARSA (964. SZÖRNY)
Voltál már szorult helyzetben, de ez a mostani minden eddiginél kilátástalanabb. Amit magad előtt látsz, a legnagyobb méregféreg, amivel valaha találkoztál. Régi mesékben hallottál már Arsáról, aki egy-egy csatában több tucat Thargodant és ongóliantot is leterített, de most, így életnagyságban... még a legendák hősszörnyénél is félelmetesebb. Még nem volt olyan kalandozó, aki képes lett volna Arsát legyőzni (e feljegyzés írásának pillanatában, legalábbis.)

KARAKTERLAP

Marcho Ven-Saak, egy kopasz, félszemű, harcsabajszos kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Tharr személyes tanácsadója vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 451. fordulód.

Erő: 72 (89) Szint: 36 Merészség: 10/5 Magasság: 144 cm
IQ: 65 (72) Támadás: 48 Agresszió: 4 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 64 (73) Védekezés: 102 Menekülés: 30 % Életkor: 39/41 év
Egészség: 68 (74) Életpont: 790/1130 Jellem: semleges Tul. pont: 8
Szerencse: 72 (80) Varázspont: 1967/1307 Pénz: 1995 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 234/195 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 2
Eddig összesen 3652 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 71853 TP-t kaptál. Jelenleg 6122907 TP-d van. A következő szinthez még 377093 TP szükséges. Trófeáid: ősöreg góliát, ében sárkány, triklem drakolder. A 432. fordulódban 21487 arany került a bankszámládra. 23528 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/32 ökölvívás: 36/19 (+5%) szúrófegyverek: 20/0
vágófegyverek: 25/20 (+2%) ütőfegyverek: 12/7 lőfegyverek: 9/22
dobófegyverek: 35/57 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); vas dobónyíl (#189) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/72 2. nyomkövetés: 110/35 (+48%) 3. mászás: 18/11
4. csapdakészítés: 29/20 (+6%) 5. csapdaészlelés: 31/96 6. gyógyítás: 76/62
7. titkosírás: 4/14 8. felderítés: 26/64 9. szörnyidomítás: 8/28
10. teológia: 72/85 (+51%) 11. taumaturgia: 87/58 (+5%) 12. szerencsejáték: 6/57
13. versengés: 8/86 14. harcművészetek: 39/11 15. zene: 6/25
16. szörnyismeret: 33/89 17. pszi: 23/29 (+8%) 18. zárnyitás: 3/15
19. vadászat: 10/33 20. bányászat: 31/59 (+1%) 21. úszás: 12/90
22. főzés: 2/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 50 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
szubreális vámpír (#223), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), óriás csontváz (#176), átokosztó (#372), bolyongó lidérc (#388), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), Minas Sul (#5194), őrjáratozó katona (#274), mutáns bunthar (#398), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) a mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP)
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
háló (#186), méregfelhő III (#229)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227) puha ütés (#60) >> nagyobb vércápa (#246)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
háló (#186) >> noth szellem (#250) izomernyesztés (#33) >> zombi mester (#251)
háló (#186) >> ongóliant hadúr (#178) háló (#186) >> tűzelementál (#276)
háló (#186) >> jégelementál (#277) háló (#186) >> viharóriás (#278)
méregfelhő II (#193) >> Zinthurg (#180) méregfelhő III (#229) >> férfiak (#998)
méregfelhő III (#229) >> nők (#999) háló (#186) >> tollaskígyó (#635)
háló (#186) >> vámpírféreg (#782) háló (#186) >> skarlátdémon (#790)
háló (#186) >> ezerszemű bestia (#288)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem (#34) >> áeratikus hasnyák (#243)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 1)
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 szabotőr, 7 harcos, 13 királynő, 12 élőholt, 7 vadász, 7 nagymester, 3 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 isteni könnycsepp (#260) 1 kaktuszbogyó (#429) 1 nehezék (#258)
1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128) 5 víz (#27)
1 mutáns csont (#331) 1 tyrex csont (#280)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 3 borkonyó bibe (#312)
1 csalánvirág (#582) 1 csuklyavirág (#133) 12 ében toboz (#578)
1 kavadu iszák (#25) 5 kerek kő (#19) 3 mópat tetem (#584)
2 obszidián függő (#195) 11 sáfránypor (#211) 5 toxyl (#591)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 tudati fétis (#1151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(376,78) mópat fattyak (#317), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek