44. forduló, 46. forduló, Fegyenc József összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. febr. 8. 22h:00'
EZ A 74. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
75. játékheted kezdete: febr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4818
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

FEGYENC JÓZSEF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Trollina átadott neked a 1. napon 16 TU-t. Vaskalap (1550) ellopott tőled 1 vízionár szemet. "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." Vaskalap Vaskalap (1550) ellopott tőled 2 pirkitet. "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." Vaskalap Vaskalap (1550) ellopott tőled 1 nodonrod kitűzőt. "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." Vaskalap
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

fvh 22 felt. varázslat haszn. 22
Harci varázslataidat használni fogod minden 22. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

a 305 1094 2 átadod a 305. tárgyat az 1094. kalandozónak (2 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 199.]

ea 37 20 eladod a 37. tárgyat 20
Eladtál 9 drótszőrt. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

ea 102 1 eladod a 102. tárgyat 1
Sajnos nincs nálad vízionár szem. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

ve 68 5 megveszed a 68. tárgyat 5
Vásároltál 5 kék orchideát. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

ve 64 5 megveszed a 64. tárgyat 5
Vásároltál 5 csontszablyát. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

ve 148 1 megveszed a 148. tárgyat 1
Vásároltál 1 mocsári penkét. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

flh 4 249 1 felt. lőfegyver haszn. 4 a 249. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 4 249 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

fv 248 1 24 felveszed a 248. tárgyat (1 darabot) 24
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 pszi követ. (ld. enc.) [4 pontot használtál fel, van még 195.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-61 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Aztán rádöbbensz, hogy megismerted testednek egy új erőforrását. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (pszi: 1. szint). (ld. enc.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 190.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 59 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[116,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork sámán. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az ork sámán testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy harcias morf.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a harcias morf jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a harcias morf egyik lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a harcias morf testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A harcias morf megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 45 életpontot! Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy éltető morf.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az éltető morf jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az éltető morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az éltető morf meglök a szarvával. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az éltető morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 1 hősiesítő medált. (ld. enc.) Találsz egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Felfedeztél egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [115,46] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán bal oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 15 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy lomha morf.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a lomha morf jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (4 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf fejét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a lomha morf bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 43 életpontot! Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lomha morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (4 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a lomha morf testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a lomha morf jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lomha morf egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 9 rézgolyót. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 170.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 120.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[114,47] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy márványtornyot. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal első lábát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált arató csattanat trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő quwarg harcos trófeát. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 49 életpontot! [10 pontot használtál fel, van még 110.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

m 6 mozogsz nyugatra
[113,47] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő piromenyét nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a piromenyét testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy lomha morf.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lomha morf testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf bal vállát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a lomha morf bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lomha morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy éltető morf.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az éltető morf bal középső lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf karmával. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az éltető morf bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az éltető morf meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az éltető morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 1 vortexvesszőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 100.]

ek 302 4 t. energia kisütése: 302 4
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

m 6 mozogsz nyugatra
[112,47] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy arató csattanat nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted az arató csattanat nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 46 életpontot! A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy halálos morf.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a halálos morf bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálos morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A halálos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy lomha morf.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a lomha morf fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (11 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a lomha morf testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a lomha morf jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lomha morf támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A borzalmas ütés ripityára törte a bal kezedben levő tárgyat. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 10 angyalok gyűrűjét. (ld. enc.) Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 46 életpontot! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 120 pontot kell rákölteni.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 90.]

ep 146 120 építed a 146. tárgyat 90 pontért
Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Már nagyon kevés hiányzik ahhoz, hogy kész legyen az oltár. 67 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [90 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 144 keresed a 144. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy arató csattanatot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Szomjas vagy, víz meg sehol. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 183 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY)
Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető.

NÉVJEGYKÁRTYA (1846. TÁRGY)
Táborbontás közben egy furcsa kis papírdarab akad a kezed ügyébe. Furcsállod, nem emlékszel, hogy ilyened lett volna korábban. Egy üzenet is van rajta: "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." A lap alján pedig cikornyás betűkkel egy aláírás. Egy ideig bután nézel a kártyára, forgatod hátha más értelmes dolgot is találsz rajta. De semmi. Aztán egyszer csak leesik. Téged KIRABOLTAK! Dúlsz-fúlsz mérgedben... Hirtelen nem látod mit vittek el, majd ha lecsillapodsz utánanézel. Addig is azon kapod magad, hogy a kártyát elsüllyeszted zsebedben, hátha összehoz a tettessel a balsors (az Ő balsorsára) - ha már úgyis ott hagyta az aláírását, de persze elképzelhető, hogy időközben elhagyod valahol. Amennyiben te magad is tagja vagy ennek az ÁRNYMENŐK KT-nak úgy lehetőséged van a tudati energiákkal és némi tintával ilyen üzeneteket szerkeszteni. Ehhez nem kell más, mint kiadnod a KT [1846] [mennyiség] parancsot. Egy névjegykártya elkészítéséhez 0 TVP és 1 tinta szükséges.

PSZI KŐ (248. TÁRGY)
Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád.
- Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kő. Mohón az esetleg megszerezhető mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kő hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kőbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kő elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

PSZI
A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak.

PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.]

HŐSIESÍTŐ MEDÁL (1558. TÁRGY)
Aha! Szóval ezért volt közel sebezhetetlen ez a Ciang Csí... Ha ezt a láncra fűzött tenyérnyi medaliont (amit az ő nyakából szedtél le), a sajátodba akasztod, és hagyod, hogy a bőröddel érintkezzen, azonnal érezni fogod az elszántságot, az ellenállhatatlan erőt, és a mindent lebíró akaratot! Erődet 2-vel, támadásodat eggyel növeli meg a medál, de jobb, ha tudod, mielőtt vigyorogva KF-elnéd: a szörnyekkel szemben beállított merészséged mostantól nem számít, szintedtől és szintjüktől függetlenül megtámadod a szembejövő szörnyeket. (Természetesen, amire BA parancsod van, vagy FT kell rájuk a megtámadáshoz, azokat továbbra sem támadod meg.)
A hősiesítő medál viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY)
Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6.

MÁRVÁNYTORONY (175. TEREPTÁRGY)
A sík vidék közepén egy sudár, fehér torony emelkedik ki. Mintegy húsz méter magas lehet, és egyetlen ajtót sem látsz rajta, ablakot is csak nagyon magasan. A fala csiszolt márványból készült, és, bár vannak itt-ott kiálló kövek, a felmászás gyakorlatilag lehetetlennek tűnik. Ha mégis megpróbálod, szükséged van egy mászókampóra, amit használsz (28 TVP-ért), és legalább 8-as mászás szakértelemre. Ekkor a kampót addig dobálod, amíg beakad az ablakba, és ezután felkapaszkodsz a falon, akárcsak Fekete Tulipán. Felmerül benned az a gondolat is, hogy utat törsz magadnak a falon keresztül, de ez még lehetetlenebb feladatnak tűnik... Vajon milyen kincsek rejtőzhetnek odabent?

QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY)
A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat.

AZ ANGYALOK GYŰRŰJE (529. TÁRGY)
Az angyalok gyűrűje egy speciális varázstárgy, amely az azonnali halált okozó támadások (halálkiáltás, halálvarázs) ellen védi hordozóját. Ha ilyen támadás ér, és meg is ölne, akkor az angyalok gyűrűje elég, és megment a támadástól. Az angyalok gyűrűje elengedhetetlen kellék, ha halálelementálokkal csatázol. A gyűrűt viselned kell ahhoz, hogy működjön! Ha több ilyen gyűrűd van, és valamelyik elég, a következőt automatikusan azonnal beKF-eled.

KARAKTERLAP

Fegyenc József, egy rövid ősz hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios híve vagy. Papi hited: 2. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 45. fordulód.

Erő: 22 Szint: 15 Merészség: 6/6 Magasság: 254 cm
IQ: 13 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 16 Életpont: 170/129 Jellem: jó (8) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 67/32 Pénz: 50 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 18/4 Pszi pont: 6/6
Eddig összesen 355 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 221 TP-t kaptál. Jelenleg 100 326 TP-d van. A következő szinthez még 19 674 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, pordémon, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/80 szúrófegyverek: 3/58 ütőfegyverek: 21/15 (+28%)
dobófegyverek: 11/87 (+52%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
112,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 79 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/3 2. nyomkövetés: 10/1 (+16%) 3. mászás: 3/78
4. csapdakészítés: 4/58 (+10%) 5. csapdaészlelés: 1/91 6. gyógyítás: 11/43
7. felderítés: 1/0 8. taumaturgia: 15/71 (+4%) 9. zene: 1/0
10. szörnyismeret: 2/53 11. pszi: 1/24 (+124%) 12. zárnyitás: 6/56
13. vadászat: 4/23 14. bányászat: 3/58 15. főzés: 4/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
41, 42, 46, 47, 48, 49.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 44, az összesen kapott pontszám: 4400. (összesen ölhető: 210 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5296 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 * Jerome köpenye (#1527)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * láncing (#222) 1 lánckesztyű (#230)
1 mászókarom (#78) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
>1 bot (#4) 5 bumeráng (#249) 1 csontpálca (#329)
5 csontszablya (#64) 1 * kétfejű csatabárd (#1754) 1 kőkés (#6)
3 orgyilkos tőr (#225) 9 rézgolyó (#343) 2 vortexvessző (#2331)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
10 angyalok gyűrűje (#529) 1 denevér szimbólum (#140) 1 hősiesítő medál (#1558)
1 * szem szimbólum (#142) 1 trófea nyaklánc (#196)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 áldott kő (#642) 1 ásó (#34)
1 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 3 fáklya (#36)
1 fűszerkeverék (#1170) 57 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 3 névjegykártya (#1846)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
1 + tüskecsapda (#242) 4 varázskő (#305) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 huhogó bibe (#332) [bennük 13 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 11]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 34 csepp spiritusz (#170), fér még: 26]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 19 csepp ugh méreg (#166), fér még: 29]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
2 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 amniosz (#203) 4 átlátszó morfplazma (#2451) 3 aurach fog (#657)
2 bíbor morfplazma (#2450) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652)
1 evaporőr háj (#105) 6 fabontó (#106) 5 fehér morfplazma (#2445)
6 fekete gyöngy (#99) 2 fekete morfplazma (#2446) 1 galachmit (#310)
3 grifftojás (#179) 1 ilkin érc (#232) 9 kék morfplazma (#2442)
5 kék orchidea (#68) 2 lajhár csont (#236) 5 lila morfplazma (#2448)
46 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 5 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 4 narancs morfplazma (#2449) 6 pirkit (#153)
7 quwarg tojás (#360) 5 sárga morfplazma (#2447) 1 smirglilevél (#29)
1 varkaudar csont (#1113) 2 vasérc (#152) 2 vörös morfplazma (#2443)
6 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 48.01 kg Megterheltség: 70%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
44 arany (#50) 9 drótszőr (#37) 1 kőkalapács (#13)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 angyalok gyűrűje (#529) 1 bíbor morfplazma (#2450) 5 csontszablya (#64)
1 fehér morfplazma (#2445) 1 fekete morfplazma (#2446) 1 hősiesítő medál (#1558)
2 kék morfplazma (#2442) 5 kék orchidea (#68) 2 pirkit (#153)
9 rézgolyó (#343) 3 sárga morfplazma (#2447) 1 vortexvessző (#2331)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

111 112 113 114 115 116 117
44
45
46
47
48
(112,47) arató csattanat (#144), halálos morf (#7618), lomha morf (#7621), Elenios rúnaköve, oltár
(113,47) piromenyétek (#99), lomha morf (#7621), éltető morf (#7625), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 26. jellempróba, oltár
(114,47) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg harcos (#201)
(115,46) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, ork sámán (#345), lomha morf (#7621)
(116,45) ork sámán (#345), harcias morf (#7619), éltető morf (#7625), kihívás tornya (#502), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, szent liget (#439), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek