44. forduló, 46. forduló, Váratlan Fordulat összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. dec. 12. 9h:12'
EZ A 49. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
50. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4749
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

VÁRATLAN FORDULAT KALANDJAI


12 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,-10] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 4 aranyló ugarhéjat (800 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 4 aranyló ugarhéj (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 rókafarkat (50 arany).
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+9 tvp ). Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy sakál nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a sakál jobb első lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a sakál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sakál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sakál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 213.]

fkt 36 2 felt. készítesz a 36. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 8 mozogsz északra
[43,-11] Még mindig füves síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Észreveszel egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy sörényes ubuk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 205.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a topránypolip testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a topránypolip puha testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A topránypolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A rettegés megsokszorozza az erődet: sokkal gyorsabban kimászol a kútból, mint amennyi idő alatt leereszkedtél... Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 191.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[44,-11] Síkság, továbbra is csak síkság. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba).

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,-12] Továbbra is síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Elhagyom Raiát, segítése járom. Osztok halált, Leah útját járom. MP2693 " Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié.

[16 pontot használtál fel, van még 175.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 7 sünmedve tüskét. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 161.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[46,-11] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy legyengült surranó kígyó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a surranó kígyó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A surranó kígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [47,-10] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebesített vérszomjas csüldő. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát.

(Továbbmész...) [47,-9] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy vízionár volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [37 pontot használtál fel, van még 124.]

jlk 3171 jelszó kimondása 3171
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezető lépcsőt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 73 tapasztalati pontot kaptál.

7
8 6
9 5
10 2 4
11 3
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 25. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 119.]

m 3 mozogsz délkeletre
[48,-8] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot.

[8 pontot használtál fel, van még 111.]

al 69 116 124 áldozol: a 69. tárgyat a 116. tárgyat a 124. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakőre, majd rárakod a szárnyas hernyót, a móri gyümölcsöt és a rókafarkat. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Világossárga és halvány kék lángok kapnak a kupacba. Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kő szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kőre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tűz égett rajta még egy pillanattal előbb. Feszülten várakozol... Aztán magasztos de egyben félelmetes érzés fog el! Időtlen és végtelenül bölcs (talán női?) hang szólal meg a fejedben: - Köszönöm az áldozatodat, kedves hívőm! Az, hogy elfogadtad az általam diktált jellemet és elégetted a kívánt tárgyakat a rúnakőnél érdemessé tett arra, hogy szóljak hozzád. Ezennel elfogadlak követőmnek, de hogy igazi pap válhasson belőled, kellő varázstudománnyal, még hátra van egy utolsó próbatétel: Keresned vagy építened kell egy oltárt, és felszentelned a nevemre! íme, első ajándékom, vallásom szent szimbóluma - e nélkül a próbatétel nem sikerülhet. Ha úgy találod, nem vagy elég erős ahhoz, hogy az oltárt egymagad felépítsed, keress társakat, akik szintén az én papjaim akarnak lenni! Járj szerencsével, és ha kell, küzdj meg ellenségeimmel, hogy a célodat elérd. Az én ellenségeim mostantól a tieid is - csakúgy, mint hatalmam egy része! Ha odaadó hívem vagy, hatalmad növekszik - ha azonban elvárásaim ellenére cselekszel, ne reménykedj a jóindulatomban! Most menj, és kísérjen áldásom.
Ebben a pillanatban érzed, hogy minden sebed begyógyul (max. életerőre kerültél)! Ahogy lassan magadhoz térsz, pillantásod a földre téved: egy tárgyat veszel észre! Felveszed: egy virág szimbólum! (ld. enc.) Ez az istened szent szimbóluma kell, hogy legyen! (ld. enc.) Bizony kemény munka lesz az oltár felépítése, de a szimbólum megérintésének pillanatától máris formálódni kezdenek a tervek a fejedben... De most már ideje indulni, munkára fel! Nyakadba akasztod a szimbólumot, és távozol. 218 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 91.]

ep 146 80 építed a 146. tárgyat 80 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy oltárt. Köveket hordasz egymásra. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön az oltár. 65 tapasztalati pontot kaptál. [80 pontot használtál fel, van még 11.]
Iszol a vizestömlőből. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 196 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TETEMEMBER (123. SZÖRNY)
A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges.

VÉRSZOMJAS CSÜLDŐ (114. SZÖRNY)
Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban belesétál, és a mélyből óriási csápok törnek elő, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz legközelebb... Ha a csüldő sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerűen kettéroppant, és bekebelez. Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk...

VIRÁG SZIMBÓLUM (143. TÁRGY)
Ez az egyszerű, fába faragott nyakba akasztható amulett, amely egy virágot ábrázol, Sheran szent szimbóluma. Amikor megtapintod, úgy érzed, mintha az erdők és virágok életereje áradna szét benned. Amíg viseled, kettővel magasabb az egészséged. A virág szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

SZENT SZIMBÓLUM
Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár.
Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle.

KARAKTERLAP

Váratlan Fordulat, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran követője vagy. Ez a 45. fordulód.

Erő: 16 Szint: 10 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 15 Támadás: 9 Agresszió: 5 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 134/134 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 1084 arany Kép. pont: 10
Eddig összesen 182 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 718 TP-t kaptál. Jelenleg 13637 TP-d van. A következő szinthez még 3363 TP szükséges. Trófeáid: sóhajtó dorony, mutáns pók, orgyilkos.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 12 ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 10
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 25
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyismeret: 1
10. vadászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, az árnymanóktól (4) bármit
gyógyítasz 29% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot )
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
vízionár (#66), manifesztátor (#124)

Összsúly: 44.89 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 1 móri gyümölcs (#116) 1 szárnyas hernyó (#69)
2 víz (#27) 1 rókafarok (#124)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fáklya (#36) 7 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
5 tüske (#22) 6 ubuk tüske (#131) 1 virág szimbólum (#143)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(43,-11) mély kút (#93), Raia oltár, sörényes ubuk (#89), topránypolip (#86)
(43,-10) sakálok (#28)
(44,-11) 2. jellempróba
(45,-12) Raia rúnaköve, mély kút (#93), Raia oltár
(46,-11) tetemember (#123), 18. jellempróba, surranó kígyó (#30)
(47,-10) Fairlight rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), vérszomjas csüldő (#114)
(47,-9) mínosz-kúp (#178), Fairlight oltár, vízionár (#66)
(48,-8) Sheran rúnaköve, smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.12.10. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek