44. forduló, 46. forduló, újszülött3653 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 18. 9h:08'
EZ A 57. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
58. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4488
SZÁMLA : XXXX

ELDORNI BEORN KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,17] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Lassan kijózanodva, kimászol a sörsátorból.

ea 106 3 eladod a 106. tárgyat 3
Eladtál 3 fabontót. 15 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 80 2 eladod a 80. tárgyat 2
Eladtál 2 lapkorongot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 103 eladod a 103. tárgyat
Eladtál 1 magszim belet. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 85 5 eladod a 85. tárgyat 5
Eladtál 5 óndarabot. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 47 eladod a 47. tárgyat
Eladtál 1 surranó kígyó bőrt. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 15 2 eladod a 15. tárgyat 2
Eladtál 2 vadász tatu bőrt. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 45 eladod a 45. tárgyat
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

ea 72 eladod a 72. tárgyat
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+16 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 145.]

m 8 mozogsz északra
[42,16] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az Illúzió Mesterei KT aktív tagokat keres. Aranyszakáll (#5198) 2001. Ápr. " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy sérült quwarg felderítő volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló jobb karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 135.]

m 8 mozogsz északra
[42,15] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy süvítő rája. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a süvítő rája testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával épp hogy eltalálod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A süvítő rája a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Találsz egy rát-fát. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
Összefutsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy Khór maszkját és egy örökkéval.smaragdját visel. Felszerelését egy rájanyék trófea és egy kaffogó hebrencs trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lightelf. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
[10 pontot használtál fel, van még 125.]

m 8 mozogsz északra
[42,14] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledőt. Csak egy északi aurach. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd az északi aurach testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 9 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 11 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kövesd a fény útját! Az Álomörzők segítenek. Big Bogo(5464) " Észreveszel egy púdersziklát. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Meglengeted fegyveredet, és az árnymanóra rohansz. Az dühödten feléd fordul, de amikor egy jól irányzott csapással eltalálod a karját, elejti a kést, és rohanni kezd, ahogy a lába bírja. - Ha még egyszer rajtakaplak, nem úszod meg ilyen könnyen! - kiáltasz utána. (+2 jóság.)
Látsz egy vaskohót. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos tetű. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos tetű testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+26 életerő.) [38 pontot használtál fel, van még 87.]

m 1 mozogsz északkeletre
[43,13] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 77.]

m 1 mozogsz északkeletre
[44,12] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadtroll. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a vadtroll nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A vadtroll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+25 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 47.]

be 5 bemész az 5. titkos labirintusba
A térkép alapján könnyedén megtalálod a barlang bejáratát. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Odabent átható orkszag fogad: ez valami sötét tanyája lesz a gonosz teremtményeknek. [5 pontot használtál fel, van még 42.]

lm 4 4 4 mozogsz 4 4 4
Tovább gyalogolsz a szűk, kanyargó folyosón. [2. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Baar-ork. Fegyvere egy csontszablya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a Baar-ork nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Baar-ork megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Baar-ork! Fegyvere egy csontszablya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Baar-ork ocsmány pofáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A Baar-ork vágása nem talált el. A Baar-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
A barlangjárat végül egy nagyobb szobává szélesedik ki: az orkok tanyája! [4. PONT] Egy Baar-orkot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszablya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Baar-ork jobb oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát, 1 kavadu iszákot és 1 kőkést. Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[15 pontot használtál fel, van még 27.]

lm 1 mozogsz 1
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT]
Tovább gyalogolsz a szűk, kanyargó folyosón. [2. PONT]
Visszaérkeztél a kijárathoz, és elhagyod a barlangot.
[15 pontot használtál fel, van még 12.]

gyk 249 40 gyakorolsz a 249. tárggyal 12 pontért
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [12 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 185 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VADTROLL (70. SZÖRNY)
A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak.

KARAKTERLAP

Eldorni Beorn, egy barna, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 45. fordulód.

Erő: 14 Szint: 8 Merészség: 4/3 Magasság: 176 cm
IQ: 18 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 87 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 9 Menekülés: 35 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 16 Életpont: 117/66 Jellem: jó (58) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 91 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 119 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 157 TP-t kaptál. Jelenleg 5199 TP-d van. A következő szinthez még 1801 TP szükséges. Trófeáid: mélységi grittang, tintacsiga.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 10
dobófegyverek: 8 (+1)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 23
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. zene: 5 (+1)
10. szörnyismeret: 2 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ormánygőte (#18)

Összsúly: 31.98 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 3 fabontó (#106) 1 fáklya (#36)
2 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45) 2 lapkorong (#80)
1 magszim bél (#103) 5 óndarab (#85) 1 rézsisak (#72)
1 surranó kígyó bőr (#47) 2 vadász tatu bőr (#15)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
50 arany (#50) 3 csontszablya (#64) 1 kavadu iszák (#25)
1 kőkés (#6) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(42,14) északi aurach (#350), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), 18. jellempróba, vaskohó (#155), gyilkos tetű (#116)
(42,15) süvítő rája (#113), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Lightelf (4965. kalandozó)
(42,16) szökőkút, quwarg felderítő (#299), útonálló (#130)
(42,17) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607)
(43,13) világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155)
(44,12) az 5. labirintus bejárata, világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), vadtroll (#70), Baar-ork (#44)

Üzenet küldése a karakternek