44. forduló, 46. forduló, Rúgóláb Serif összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. ápr. 2. 0h:09'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: ápr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3083
SZÁMLA : XXXX

RÚGÓLÁB SERIF KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,72] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy alpesi tehén nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 176.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 176.]

* 2. KP: h 1167 0 0 használod az 1167. tárgyat
Nem adtad meg a második paramétert (egy recept számát)! [0 pontot használtál fel, van még 176.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
H 1167 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 171.]
[A parancs tárolásra került.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

v 7 57 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 168.]

v 7 12 elmormolod a 7. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

kf 151 3 kézbeveszed/felveszed a 151. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a szvó-ektoplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[72,71] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy emberevő. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az emberevő vizenyős szemét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az emberevő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 5 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy éltető morf. Amikor elhal a zaj, előmászol. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Xantorg egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,70] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy mágiamorfáló.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a mágiamorfáló jobb oldalát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Szarvaival a mágiamorfáló megböki a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szarvaival a mágiamorfáló megböki a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Borzas Ámlin formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Találsz egy olvasztókemencét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete " Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Jöttek a hősök, s futott a galád Quwarg, ki fölött tort ül a halál <<Vasalt Bunkók>> " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy szürke kastély (551. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A gyűlölet tesz legyőzhetetlen ellenféllé az ellenségünk szemében. Nightmare. " [24 pontot használtál fel, van még 144.]

le 151 leveszed/lerakod a 151. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a szvó-ektoplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

be 551 bemész az 551. épületbe
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemű lidérc jelenik meg! Hátrahőkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslő szempárok jelennek meg! Bekopogtatsz, mire elősuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Röviden mesélsz kalandjaidról. A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. [210 tapasztalati pontot kaptál.] - Itt van a negyedik ektoplazma, ha minden igaz, egy élő szintszívóban! Ne rettenj meg a feladattól, ha visszatérsz a négy darab ektoplazmával (akár itt szerzed meg, akár máshol) akkor tied a varázslatos védőgyűrű! - látod, hogy ez a térkép, az előző hárommal ellentétben, egy romvárost ábrázol.

4
3 12
10
2
11
1
6 5
13 15
14
7
16
8 9
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 36. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 21, délre 27 mérföldre található.

Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
A gróf mosolyog, amikor elmondod, hogy megtaláltad a rejtekhelyet. Elrakja a kért tárgyakat. [240 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 smaragd védőgyűrű. (ld. enc.)] Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 139.]

be 551 bemész az 551. épületbe
Rövid habozás után odalépsz a mintás kapuhoz, és bekopogtatsz. Nyikorogva nyílik ki egy oldalajtó, és egy vörösen izzó szemű lidérc jelenik meg! Hátrahőkölsz, mire a lidérc közelebb suhan. Mögötte újabb vöröslő szempárok jelennek meg! Bekopogtatsz, mire elősuhan a lidérc. Még mindig borzongva, de követed a gróf színe elé. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. A gróf meleg szívvel gratulál, és biztosít róla, hogy az őszinte lélek mindig megkapja jutalmát. Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 134.]

kf 223 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rövid kardot. (ld. enc.) 150 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 124.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz harci kalapácsot. (ld. enc.) 171 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 114.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[71,69] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy fémbontó szójer. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy változatos morf.

A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a változatos morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A változatos morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a változatos morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nyelvével a változatos morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy harcias morf. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,68] Még mindig hegyvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kőszáli disznó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a kőszáli disznó fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy védelmező morf. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,67] Még mindig hegyvidéken vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Baltás Bödön vigyorog kajánul. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy kőszáli disznó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kőszáli disznó jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Agyarával a kőszáli disznó kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A kőszáli disznó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy mágiamorfáló áll veled szemben.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a mágiamorfáló bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a mágiamorfáló testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 82.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[72,66] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy legyengült fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy változatos morf áll veled szemben.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 kaktusztüske annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a változatos morf testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a változatos morf bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A változatos morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a változatos morf testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a változatos morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a változatos morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A változatos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy lomha morf.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Eláraszt a sav. (19 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a lomha morf bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a lomha morf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lomha morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a lomha morf testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lomha morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. (ld. enc.) Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 pszi követ. (ld. enc.)
(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+48 életerő.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,65] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy halálos morf.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Leanan, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Hinni abban kell, ami még nincs, hogy legyen! - DM " Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kör közepén állok, körbe vesznek jó barátok... Tour-Mix, Ördögi Kör "

(Továbbmész...) [73,64] Továbbra is alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Találsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [80 pontot használtál fel, van még 2.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

bpb bef. parancs berakása:

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 1.]
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 186 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SMARAGD VÉDŐGYŰRŰ (223. TÁRGY)
Ez az aranygyűrű, közepén egy csillogó smaragdszilánkkal, mágikus erővel bír. Amíg hordod, mágikus aurát von köréd, ezáltal kettőt adva a védekezésedhez és a szerencsédhez. Ahhoz, hogy felvedd, a KF 223 parancsot kell kiadnod.

RÖVID KARD (171. TÁRGY)
A rövid kard talán az első, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kőkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfűtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésű vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz.

HARCI KALAPÁCS (174. TÁRGY)
A harci kalapács fémből készült professzionális ütőfegyver. Még nyele is vasból van, nehogy bármilyen kárt tudjon benne okozni egy fabontó szójer. Megalkotásához egy KT 174 parancsot kell kiadnod egy olyan mezőn, ahol van vaskohó, 35 TVP-ért. A súlyos pöröly megalkotásához elegendő, ha csak 3 a bányászat szakértelmed, de szükséged van 7 vasércre és 14 pirkitre is. A harci kalapács 3d4+1 sebzésű ütőfegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz.

ÁTLÁTSZÓ MORFPLAZMA (2451. TÁRGY)
Teljesen átlátszó, színtelen, lüktető kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted!

PSZI KŐ (248. TÁRGY)
Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád.
- Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kő. Mohón az esetleg megszerezhető mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kő hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kőbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kő elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

KARAKTERLAP

Rúgóláb Serif, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight követője vagy. Ez a 45. fordulód.

Erő: 12 Szint: 13 Merészség: 4/1 Magasság: 179 cm
IQ: 22 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 10 (12) Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 162/152 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 80/3 Pénz: 9 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 250 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 547 TP-t kaptál. Jelenleg 45 655 TP-d van. A következő szinthez még 2 345 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, változatos morf, lomha morf.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 17 ütőfegyverek: 2 dobófegyverek: 7

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
73,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 184 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 (+1) 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 23
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. taumaturgia: 2 11. versengés: 1 12. szörnyismeret: 1
13. zárnyitás: 4 14. vadászat: 1 15. bányászat: 6 (+1)
16. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146), nektoraf (#355), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), éltető morf (#7625), fémbontó szójer (#150), brutális morf (#7620), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 41, 42.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 14, az összesen kapott pontszám: 1400. (összesen ölhető: 300 )
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 8. Szerzett pont: 812. Beállított erő: 0 Összpont: 812

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * orgyilkos tőr (#225)
3 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162) 1 * ezüst karkötő (#158)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
33 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 pszi kő (#248) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 shinai gömb (#348)
1 szeksztáns (#32) 1 + tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
1 sullár hólyag (#168) [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 13]
2 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 40]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
13 álompor (#396) 1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 dorony tüdő (#212)
1 fehér morfplazma (#2445) 2 fekete morfplazma (#2446) 1 grákóbőr (#41)
3 gyöngymangó (#135) 2 kék morfplazma (#2442) 2 lila morfplazma (#2448)
5 madártoll (#112) 5 mákrózsa virág (#56) 1 óndarab (#85)
5 quwarg tojás (#360) 6 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
6 sallank karom (#128) 3 sárga morfplazma (#2447) 5 smirglilevél (#29)
1 surranó kígyó bőr (#47) 1 varkaudar csont (#1113) 3 vasérc (#152)
1 vörös morfplazma (#2443) 2 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 31.26 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bőrsisak (#57) 1 kaktusztüske (#114)
4 szvó-ektoplazma (#151)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 1 átlátszó morfplazma (#2451) 10 kaja (#2)
1 pszi kő (#248) 6 rézdarab (#70) 1 sárga morfplazma (#2447)
1 smaragd védőgyűrű (#223) 3 spiritusz (#170) 1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
(71,69) világítótorony (#156), érclelőhely, fémbontó szójer (#150), változatos morf (#7626)
(71,70) mélységi grittang (#103), mágiamorfáló (#7623), szürke kastély (#551), Tharr oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(72,65) halálos morf (#7618), a 33. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely
(72,66) fémbontó szójer (#150), változatos morf (#7626), lomha morf (#7621), világítótorony (#156), érclelőhely
(72,67) világítótorony (#156), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), kőszáli disznó (#34), mágiamorfáló (#7623)
(72,68) Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, világítótorony (#156), kőszáli disznó (#34)
(72,71) emberevő (#119), világítótorony (#156), művészi porolit (#720)
(73,64) Elenios oltár, phua-kúp (#372), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155)

Üzenet küldése a karakternek