44. forduló, 46. forduló, Kish Melton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 30. 12h:29'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1310
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

KISH MELTON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,13] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+7 varázspont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ormánygőte nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 180.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 175.]

d 63 6 eldobod a 63. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 tigroszlán fogat. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

d 44 2 eldobod a 44. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 173.]

d 105 eldobod a 105. tárgyat
Elhajítasz 1 evaporőr hájat. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

d 2 5 eldobod a 2. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

d 33 eldobod a 33. tárgyat
Elhajítasz 1 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 3 mozogsz délkeletre
[48,14] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rőtmanó. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a rőtmanó jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A rőtmanó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 161.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 153.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[49,14] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy drasmólyom. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drasmólyom fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a drasmólyom. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [49,13] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang farkát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 129.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 121.]

m 8 mozogsz északra
[49,12] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A rőtmanó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 109.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 101.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[49,11] Még mindig dombos terepen vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rőtmanó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A rőtmanó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Nyugatra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [49,10] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy gonyolék közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gonyolék testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 77.]

kt 4 2 elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 botot. [16 pontot használtál fel, van még 61.]

m 6 mozogsz nyugatra
[48,10] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Nyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 49.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 41.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[47,11] Továbbra is dombság.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 29.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bronzhegyű lándzsát. (ld. enc.) 93 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 19.]

f 188 26 kísérletezel a 188. tárggyal a 26. tárggyal
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

szk 18 keresed a 18. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ormánygőtét. [0 pontot használtál fel, van még 19.]
Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 183 pontot. A következő körben tehát 202 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZHEGYŰ LÁNDZSA (87. TÁRGY)
Döbbenten bámulsz magad elé - igen, igen, igen! Felfedezted a bronz titkát! Mostantól képes vagy rézből és ónból bronzot önteni. A dolgot rögtön praktikus kalandozó módjára egy igen hasznos tárgy, a bronzhegyű lándzsa elkészítésére alkalmazod. Ez egy 3d6+3 sebzésű szúrófegyver. Ahhoz, hogy el tudjad készíteni, szükséged van 2 ón- és 2 rézdarabra, egy botra és egy kőkalapácsra, ezen kívül olyan mezőn kell állnod, ahol van olvasztókemence. Ha mindez megvan, nem kell mást tenned, csak a KT 87 parancsot kiadnod 50 pontért.

KARAKTERLAP

Kish Melton, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr híve vagy. Ez a 45. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 154 cm
IQ: 18 Támadás: 10 Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 15 Életpont: 151/151 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 29/23 Pénz: 251 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 264 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 641 TP-t kaptál. Jelenleg 22 164 TP-d van. A következő szinthez még 2 836 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, mutáns pók, szeppent rákfatty. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15 lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); nyílvessző (#108) (6 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
47,35 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 54

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 141 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 19 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 12 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. harcművészetek: 13
10. szörnyismeret: 1 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 2
13. bányászat: 2 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
mérges pók (#20) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
piromenyét (#99), pszi elementál (#221), szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19.

Összsúly: 57.62 kg Megterheltség: 120%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 evaporőr háj (#105) 1 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
2 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 6 tigroszlán fog (#63)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bot (#4) 5 madártoll (#112) 1 óndarab (#85)
1 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50
9
10
11
12
13
14
15
(47,11) olvasztókemence (#86), 24. jellempróba
(48,10) 10. jellempróba, érclelőhely
(48,14) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 18. jellempróba, rőtmanó (#55)
(49,10) gonyolék (#13), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 27. jellempróba
(49,11) rőtmanók (#55), Tharr oltár, 26. jellempróba, olvasztókemence (#86)
(49,12) rőtmanó (#55)
(49,13) mélységi grittang (#103), egy ismeretlen isten rúnaköve, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), phua-kúp (#372)
(49,14) drasmólyomok (#60), oltár, világítótorony (#156)

Üzenet küldése a karakternek