44. forduló, 46. forduló, Yaztromo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 2. 12h:05'
EZ A 197. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
198. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1102
SZÁMLA : XXXX

YAZTROMO KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-48,-58] koordinátán.
Jokkmokk átutalt a bankszámládra 2000 aranyat a táborozásod 1. napján.
Rózsa, amikor összefutottatok, adott neked egy Tharr Keresztjét. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a hegymélyi lidérc (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) halálkristályt (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+19 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 179.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 169.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

hu 162 26 101 hulladék: 162 26 101
Hulladék, ezért nem gyűjtesz borostyán függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyenge mérget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tintát. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

hu 130 269 57 hulladék: 130 269 57
Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs állkapcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz purifikátor hájat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

hu 94 188 hulladék: 94 188
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű nyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

d 36 1 eldobod a 36. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

kf 287 kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat
A nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[-47,-58] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trappoló dinymák került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák bal oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 6 tintát.) Messze hajítod a vacak kis sóhajtó dorony trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő trappoló dinymák trófeát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy szintszívó.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a szintszívó testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel megütöd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a szintszívó jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. Második ellenfeled egy csontlepke.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 4 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 51 (limit: 1145), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5235.
Találsz egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 éjurnát.

(Továbbmész...) [-46,-59] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a sóhajtó dorony jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy szintszívó.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó jobb karját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a szintszívó bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (ld. enc.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 szvó-ektoplazmát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 53 (limit: 1145), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5435.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-45,-60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy manifesztátor. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy láplidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek északra. [64 pontot használtál fel, van még 105.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. 2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! [30 pontot használtál fel, van még 75.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vak őrület. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. 2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. 3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. [30 pontot használtál fel, van még 45.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[-44,-61] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmazsin huhogó. Itt csata lesz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 5 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 5 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-43,-62] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kaffogó hebrencs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 21.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 11.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

be 669 bemész a 669. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

ea 30 12 eladod a 30. tárgyat 12
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

ea 117 2 eladod a 117. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

ea 21 1 eladod a 21. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

ve 396 5 megveszed a 396. tárgyat 5
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

pbe 999 beraksz a bankba 999 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

bb 347 124 113 beraksz a bankba a 347. tárgyat (124 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

bb 331 70 153 beraksz a bankba a 331. tárgyat (70 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 10.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 50 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 14, 17.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +11 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 195 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY)
A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog.

HALÁLKRISTÁLY (2372. TÁRGY)
Ha egy halott virágot folyamatosan nagy mennyiségű bomló esszenciával táplálsz, akkor nem alakul át rögtön éjkővé, hanem elkezd nőni, nőni, és egy idő után furcsa, feketén örvénylő kristály jön létre. Ehhez a KT 2372 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, és 50 bomló esszencia szükséges hozzá. Mire is jó egy halálkristály? - teheted fel a jogos kérdést. Nos az halálkristályt széttörve olyan erős nekromantikus impulzust generálhatsz, hogy egyből egy apró, ámde átmeneti rés nyílik a Negatív létsíkra. A nekróenegiák pedig átcsalnak a résen egy erősebb élőholtat. Ha legyőzöd, az több szempontból is hasznos. Egyrészt a negatív energia szint kb. ötször annyival csökken, mint egy normál élőholt esetén. Másrészt jó eséllyel találhatsz nála értékes kincseket. Ha elég bátor vagy ahhoz, hogy szembenézz egy ilyen förmedvénnyel, akkor a H 2372 parancsot kell kiadnod 10 TVP-ért.

BOMLÓ ESSZENCIA (2367. TÁRGY)
A Negatív sík teremtményei pusztulásakor visszamarad az esszenciájuk. Ez azonban gyorsan elbomlik, ezért speciális tartóedényre van szükség a tárolásához. Ha rendelkezel ilyennel, elrakod ezeket a bomló esszenciákat, hátha még tudod használni valamire.

ERŐPAJZS I. (12. VARÁZSLAT)
Az erőpajzs I. javítja ellenállásodat a fizikai támadásokkal szemben: 2-vel jobb lesz a védettséged. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, és egészen a következő táborozás végéig tart. Ez egy láthatatlan burok, amely körbeveszi egész testedet. Párhuzamosan létezhet mágia ellen védő pajzsokkal és páncélokkal, de más erőpajzsokkal nem.

VAK ŐRÜLET (18. VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot 3 VP-ért elmormolva, fanatizálod magad a harcok időtartamára, fájdalommal nem törődve veted magad az ellenfélre. Lehetőséget kapsz ezzel, hogy a menekülésedet 15% és 30% közötti értékre állítsd be. A % értéket a varázslat második paramétereként kell megadnod. Példa: V 18 20. A varázslat hatása a legközelebbi VI paranccsal történő menekülés% állításig tart. Ez egyébként a legjobb lehetőség arra, hogy meghalj, úgyhogy nagyon óvatosan használd!

KARAKTERLAP

Yaztromo, egy hosszú ősz hajú, félszemű troll férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 45. fordulód.

Erő: 15 (19) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 254 cm
IQ: 21 Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 474 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 19 Életpont: 163/117 Jellem: semleges (-9) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 91/47 Pénz: 60 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 20/18 Pszi pont: 42/2
Eddig összesen 275 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 026 TP-t kaptál. Jelenleg 18 510 TP-d van. A következő szinthez még 6 490 TP szükséges. Trófeáid: vérszomjas csüldő, ork sámán, trappoló dinymák. A 45. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 7/45 (+24%) szúrófegyverek: 16/13 (+21%)
vágófegyverek: 1/42 ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 4/44
dobófegyverek: 7/61 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
70,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 70

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 63 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/65 (+48%) 2. nyomkövetés: 10/20 (+15%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/67 (+11%) 5. csapdakészítés: 4/97 (+11%) 6. csapdaészlelés: 1/5
7. gyógyítás: 10/79 8. titkosírás: 1/63 9. felderítés: 1/57
10. szörnyidomítás: 1/68 11. teológia: 2/41 (+11%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/0 14. harcművészetek: 1/0 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 3/55 17. pszi: 6/86 (+9%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/76 20. vitalitás: 1/0 21. bányászat: 4/82 (+32%)
22. testépítés: 1/0 23. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), Rodger kezdő üstjét (#1167) (max. 1 darabot, csak egyszer), éjurnát (#2368) (max. 10 darabot, csak egyszer), éjkövet (#2369) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sörényes ubuk (#89) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
nektoraf (#355), hadroszaurusz (#162), élőholt sullár (#216), vízionár (#66), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), Rém (#315), lidérckirály (#316)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11, 12, 20, 31.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 53 (limit: 1145), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5435.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 359 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1 bőrsisak ($57) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * mászókarom (#78)
1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
$1 bronzhegyű nyíl ($94) 1 bumeráng (#249) 1 csontszablya (#64)
2 ezüstshuriken (#327) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
$1 mérg. ubuk dobónyíl ($188) 10 mérgezett tüske (#23) 1 * orgyilkos tőr (#225)
1 szögletes kő (#17) 3 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
7 ubuk tüske (#131) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 borostyán függő ($162) 1 ezüst gyűrű (#180) 3 ezüst nyaklánc (#117)
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * Tharr Keresztje (#287)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 1 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 moa antigrav (#2204) 1 rézkulcs (#75)
1 súlyzó (#347) 1 + tüskecsapda (#242) 2 varázskő (#305)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne $10 csepp tinta ($101), fér még: 0]
2 éjurna (#2368) [bennük 2 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 18]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
3 kavadu iszák (#25) [bennük $30 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 0]
1 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 12]
2 vizestömlő (#3) [bennük 18 korty víz (#27), fér még: 22]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 1 bakkura bőr (#95) $1 bordacsont ($16)
2 dorony tüdő (#212) 16 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
2 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179)
2 gyöngymangó (#135) 10 halálvirág (#2371) $2 hebrencs állkapocs ($130)
10 kaktusztüske (#114) $2 királygyík bőr ($44) 1 lajhár csont (#236)
30 madártoll (#112) $6 mandibulapenge ($125) 6 móri gyümölcs (#116)
3 mutáns csont (#331) 1 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21)
2 pirkit (#153) $2 purifikátor háj ($269) 3 rézdarab (#70)
2 rókafarok (#124) 22 sallank karom (#128) 6 smirglilevél (#29)
24 sünmedve tüske (#14) 7 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
$8 szvó-ektoplazma ($151) $8 tigroszlán fog ($63) 1 tükör (#43)
16 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)

Összsúly: 67.81 kg Megterheltség: 135%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 éjkő (#2369) 1 fáklya (#36) 2 kaja (#2)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bomló esszencia (#2367) 1 dorony tüdő (#212) 4 drótszőr (#37)
2 éjurna (#2368) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 huhogó bibe (#332)
1 óndarab (#85) 1 szárnyas hernyó (#69) 3 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-49 -48 -47 -46 -45 -44 -43 -42
-63
-62
-61
-60
-59
-58
-57
(-47,-58) trappoló dinymák (#118), szintszívó (#96), csontlepke (#746), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, 45. jellempróba, érclelőhely
(-46,-59) sóhajtó dorony (#112), szintszívó (#96), csontváz (#48), oltár, 45. jellempróba
(-45,-60) Tharr oltár, manifesztátor (#124)
(-44,-61) karmazsin huhogó (#185)
(-43,-62) kaffogó hebrencs (#88), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár

Üzenet küldése a karakternek