447. forduló, 449. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 1. 12h:17'
EZ A 506. JÁTÉKHETED, 448. FORDULÓD
507. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [360,62] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 tyrex bunkót (100 arany kikiáltási áron), 1 Krogan buzogányát (150 arany kikiáltási áron), 1 gyémántsisakot (500 arany kikiáltási áron), 1 Morgan sipkáját (400 arany kikiáltási áron), 5 áldott követ (250 arany kikiáltási áron), 7 szent jogart (630 arany kikiáltási áron), 10 gyógykenőcsöt (630 arany kikiáltási áron), 19 mópat tetemet (19 arany kikiáltási áron), 59 Thargodan esszenciát (1600 arany kikiáltási áron), 9 szvó-ektoplazmát (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 ryuku szablyát (100 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+83 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+806 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 786.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 784.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 782.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 780.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 778.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 778.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 776.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 774.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 774.]

kno 14 4 képesség-növelés 14
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Az Erő Öklének (ld. enc.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) A Kőtörés (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 774.]

kf 1156 kézbeveszed/felveszed az 1156. tárgyat
Sajnos nincs meg a megfelelő szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 774.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[360,63] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Csak egy mópat gigász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 119 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mópat gigász ragyás masszáját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a mópat gigász testét. (8 támadással 575 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. A mópat gigász feléd rúg, de nem talál el. Vámpírölővel többször eltalálod a mópat gigász bal első lábát. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A mópat gigász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1288, sebződés: 26, gyógyulás: 163, összesen: +137 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tone Zangief formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Thargodan tábort. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy épület van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Észreveszel egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, piros szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy inváziós amulettet, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy ősi csizmát, egy ősi nyakláncot, egy ősi páncélt, egy ősi vállvédőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját és egy tűzhaj diadémet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy zg'umrad facsaró trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biethlan pörölyt, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ártatlan fehér, mint a Tied is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Fehér Kelduin. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[18 pontot használtál fel, van még 756.]

be 686 5 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. Azonban amikor anyagi állapotodra terelődik a szó, kiderül, hogy nincs elég aranyad. Az oktató sajnálkozva tárja szét a karját. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 751.]

be 686 6 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. Azonban amikor anyagi állapotodra terelődik a szó, kiderül, hogy nincs elég aranyad. Az oktató sajnálkozva tárja szét a karját. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 746.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 716.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[361,63] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Utad során felfedezel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Hatalmas, ébentestű Thargodan ad parancsot a legkisebbnek szolgái közül, hogy tartóztasson fel. Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 202 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a Notermanthi testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Notermanthi feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 15 arany, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 4593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Látszik, hogy a Thargodanok meglepődtek. Nem számítottak arra, hogy ilyen kemény ellenfelet kapnak! Fölényesen mosolyogva, elveszed a Thargodan kincseszsákját. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fabontó [fabontó ládikóba-> (310,64)-> 5 arany, -2 ÉP]. Egy lidérckirály támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a lidérckirály fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály bal lábát. (8 támadással 632 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel jól megszurkálod a lidérckirály fejét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 797, sebződés: 48, gyógyulás: 2, összesen: -46 ÉP}

Vérben forgó szemekkel, újabb lény indul feléd. A szörnyek már nem olyan bátrak, mint a csata kezdetén, látják, hogy méltó ellenfélre bukkantak. Egy lidérckirály készül a lemészárlásodra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lidérckirály jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály jobb lábát. (8 támadással 622 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 234 életpontot sebezve.) A lidérckirály csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8983 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 60, gyógyulás: 2, összesen: -58 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy sötét ölész jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 198 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a sötét ölész testét. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét ölész ködös testét. (8 támadással 530 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a sötét ölész elmosódó alakját. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. A sötét ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A sötét ölész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1173, sebződés: 174, gyógyulás: 175, összesen: +1 ÉP}

Gyorsan, addig kell a zsákmányt összeszedned, amíg a Thargodanok vissza nem térnek! A következő kincseket találtad: 43 arany, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy dlathog kőzet (ld. enc.). No, ideje menni, hiszen minden bizonnyal hamarosan megérkezik egy csapat Thargodan légiós.
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gordon Marlo, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ében hadúr. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 174 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 62 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja az ében hadúr bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr testét. (8 támadással 468 életpontot sebezve.) Az ében hadúr vágása nem talált el. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ében hadúr bal lábát. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 98, gyógyulás: 4, összesen: -94 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Dark Angellel. Egy adamantit kesztyűt, egy csontamulettet, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hókeresztet, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy Ylgoroth trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [362,62] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ragnar orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sziklaskorpió nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 133 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió testét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió kitines testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió ollója a levegőben csattan. Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3295 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [362,61] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy árnylord. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 210 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az árnylord fénytelen testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az árnylord testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Az árnylord fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az árnylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. (Nincs mibe rakni 1 sötét italt.) 4876 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [87 pontot használtál fel, van még 629.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[362,60] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Mozgást észlelsz oldalról. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sötét ölész. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Tone Zangief hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [362,59] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod.

Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Tone Zangief hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [363,58] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Lüke Szálybaver irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 150 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő viharóriás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 134 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 40 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás villámló testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás bal oldalát. (8 támadással 503 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megbököd a viharóriás oszlopos lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 80 életpontot sebezve.) A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 8972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 241, gyógyulás: 4, összesen: -237 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+117 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 592.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP] [12 pontot használtál fel, van még 580.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+124 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 550.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[363,57] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy albinó küklopsz lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 119 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz szőrös lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot a másikra támadsz. Nitmák karddal párszor kilyukasztod az albinó küklopsz bal lábát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Az albinó küklopsz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Nitmák karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az albinó küklopsz szőrös lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Az albinó küklopsz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 5492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 54, gyógyulás: 4, összesen: -50 ÉP}

Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Valéra irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Thargodan tábort. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [363,56] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Thargodan tábor van. Északnyugatra egy áldozati oltár van. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(360,63) mópat gigász (#309), művészi porolit (#720)
(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland, Fehér Kelduin (2919. kalandozó)
(361,63) Notermanthi (#257), lidérckirály (#316), sötét ölész (#314), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), ében hadúr (#294), Dark Angel (3337. kalandozó)
(362,59) művészi porolit (#720)
(362,60) sötét ölész (#314), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(362,61) árnylordok (#342)
(362,62) Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), sziklaskorpiók (#339)
(363,56) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely
(363,57) albinó küklopszok (#338), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely
(363,58) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, viharóriások (#278)

[362,56] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Ahogy a Thargodanok feléd fordulnak, kissé elbizonytalanodsz, de most már nincs visszaút. Egy Mnebolath támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 187 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Egy zsák hever a földön. Pillanatnyi tétovázás után fölveszed. A következő kincseket találtad: 2 borkonyó bibe és 9 arany. Egy Thargodan mágus jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 202 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan mágus testét. (8 támadással 491 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Biami kvazárlándzsával megbököd a Thargodan mágus testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 145 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 2 púderkő. 10085 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 866, sebződés: 145, gyógyulás: 4, összesen: -141 ÉP}

Az ocsmány lények egymással vitatkoznak, melyikük tépjen szét. Most már biztos vagy benne, hogy győzni fogsz! Egy Thargodan zsoldos intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 193 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a Thargodan zsoldos meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Thargodan zsoldos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy Rém jön feléd. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Látsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kék sequator W.D. előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy lávató van. Északra egy áldozati oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [92 pontot használtál fel, van még 458.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

79 63 47 31 15 16 32 48 64 80
77 61 45 29 13 14 30 46 62 78
75 59 43 27 11 12 28 44 60 76
73 57 41 25 9 10 26 42 58 74
71 55 39 23 7 8 24 40 56 72
69 53 37 21 5 6 22 38 54 70
67 51 35 19 3 4 20 36 52 68
1 2
65 49 33 17 18 34 50 66
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
2: 2. térkép 76. pont
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
75 76
71 72 73 74 77 78 79 80
lépcsõk hova visznek:
75: kijárat
76: 1. térkép 2. pont

Ez a 125. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 180, északra 147 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 448.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

16
24 23 20
17
21 18 14
22 11 15
12
3 19
10 13
2
8
4 5 9
1
6 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
24: 2. térkép 1. pont
20 1 3
7 10
2
19 18 8
9
4
6
15
21 17
5
11
16 14
22 25
26
12
23 24 27 13
lépcsõk hova visznek:
3: 1. térkép 23. pont

Ez a 127. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 162, délre 123 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 438.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

1
6 7 16
2 5 8 15
3 4 9 14
10 11 12 13
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
10: kijárat
16: 2. térkép 1. pont
1
10 7 6
11 8 5 2
12 9 4 3
13 14 15 16
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 16. pont
10: kijárat
16: 3. térkép 1. pont
13 14 15 16
12 9 4 3
11 8 5 2
1
10 7 6
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 16. pont
10: 4. térkép 1. pont
16: kijárat
10 11 12 13
3 4 9 14
2 5 8 15
1
6 7 16
lépcsõk hova visznek:
1: 3. térkép 10. pont
10: kijárat
16: kijárat

Ez a 131. labirintus térképe. A bejárat Alanor központjától keletre 201, délre 90 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 428.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

1 2 3 4 5
6
10 9 8 7
11
12 13 14 15
16
20 19 18 17
21
22 23 24 25
26
33 32 31 30 29 28 27
34 35 36 37 38 39
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 130. labirintus térképe. A bejárat Alanor központjától keletre 294, északra 114 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 418.]

h 473 2 használod a 473. tárgyat
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 2 évet.) Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 1 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 418.]

v 21 30 elmormolod a 21. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 30 kaja. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 413.]

szk 317 keresed a 317. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy mópat fattyat. [0 pontot használtál fel, van még 413.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 413.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Elmormoltad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [3 pontot használtál fel, van még 410.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 101 TVP-t kell elköltened.] Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 370.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] Sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 330.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 21 TVP-t kell elköltened.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 290.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 250.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Eszel valamit. (-1 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 210.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 11, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 6 kaját habzsol be a trikornis. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 589 pontot. A következő körben tehát 789 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU SZABLYA (695. TÁRGY)
Ezek a rövid, görbe pengéjű szablyák hihetetlenül éles pengéjűek - állítólag a ryuku császári kovácsok hónapokon keresztül dolgoznak egy-egy darabon. Tény, hogy 4D6+4-es sebzésével elégedett lehet minden kardforgató. Használatához azonban legalább 12-es vágófegyver szakértelem kell, nehogy megvágd magad vele.

AZ ERő ÖKLE
Aki a Sziklaöklöt tökélyre vitte, megtanulhatja az egyik legnehezebb, de legeredményesebb kí-csapást, az Erő Öklét. Ez a brutális, mindent elsöprő támadás egyetlen ütésben süti ki a harcművészben felhalmozódott fizikai energiát. Minél erősebb valaki, annál hatékonyabban tudja ezt a támadást használni, ez ugyanis az erőből adódó extra sebzést duplázza meg.

KŐTÖRÉS
Elérted a kí-koncentrációnak azt a szintjét, amikor már képes vagy puszta kézzel egy nagyobb kődarabot is összezúzni. Ez két nagy előnnyel jár: ha egy labirintusban olyan ajtóval kerülsz szembe, amelyet kénytelen vagy betörni, akkor kí-energiáid koncentrálásával megnövelheted a siker esélyét. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy erődhöz ilyenkor hozzáadódik harcművészeted egyharmada, vagyis pl. 17-es harcművészetnél eggyel nagyobb keménységű ajtókat tudsz benyomni, mint egyébként. A másik nagy előnye a szuper-edzett, fájdalmat nem érző öklödnek hogy képes vagy kalapácsként használni a különböző tárgyak elkészítésekor, szörnykomponensek kinyerésekor (ld. kőevő), vagy romboláskor. Ezentúl nincs szükséged kőkalapácsra, akkor sem, ha az elkészítendő tárgynál (nem elhasználódó) komponensként a leírás ezt diktálná.

DLATHOG KŐZET (829. TÁRGY)
Egy fehér kőzetdarab, amely könnyen morzsolódik. Már majdnem a sarokba hajítod, amikor valami hátsó hang azt súgja: rakd el, talán jó lesz még valamire! A dlathog kőzet a természetben nem fordul elő, éjfattyak által ősrégen elpusztított és megkövesedett Thargodanok koponyacsontjából képződik.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 448. fordulód.

Erő: 62 (79) Szint: 38 Merészség: 8/5 Magasság: 168 cm
IQ: 62 (68) Támadás: 47 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 52 (62) Védekezés: 129 Menekülés: 30 % Életkor: 32/36 év
Egészség: 51 (62) Életpont: 791/548 Jellem: jó (777) Tul. pont: 8
Szerencse: 61 (71) Varázspont: 1260/453 Pénz: 253 arany Kép. pont: 35
Tudatpont: 17/12 Pszi pont: 169/204 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 31
Eddig összesen 4952 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 100323 TP-t kaptál. Jelenleg 7124693 TP-d van. A következő szinthez még 375307 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, triklem drakolder, krathan csontváz. A 448. fordulódban 56072 arany került a bankszámládra. 56072 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/43 ökölvívás: 21/28 (+4%) szúrófegyverek: 38/40 (+8%)
vágófegyverek: 20/4 (+4%) ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: *25/100
dobófegyverek: *30/100

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -25.); bronzhegyű nyíl (#94) (26 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/6 (+11%) 2. nyomkövetés: 107/94 (+42%) 3. mászás: 22/63
4. csapdakészítés: 25/43 5. csapdaészlelés: 28/35 6. gyógyítás: 83/79
7. titkosírás: 7/99 8. felderítés: 24/74 (+7%) 9. szörnyidomítás: 11/69
10. teológia: 84/42 (+38%) 11. taumaturgia: 57/53 (+16%) 12. szerencsejáték: 15/55
13. versengés: 19/74 14. harcművészetek: 17/99 (+400%) 15. zene: 18/42
16. szörnyismeret: 21/92 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 18/41
19. vadászat: 16/43 20. vitalitás: 1/88 21. bányászat: 30/63 (+5%)
22. úszás: 9/88

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165)
Symulf rúnája (#182) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154)
energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 fiatalság itala (#473) 3 gyöngymangó (#135)
4 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 4 varkaudar látógömb (#1107)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
253 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 dlathog kőzet (#829) 1 fűszertartó (#210) 14 isteni könnycsepp (#260)
18 kaja (#2) 1 küklopsz szem (#643) 2 púderkő (#119)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(362,56) Mnebolath (#237), Thargodan mágus (#318), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek