446. forduló, 448. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 27. 12h:56'
EZ A 505. JÁTÉKHETED, 447. FORDULÓD
506. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 555 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5397
ingyenf: 0

GORODA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [309,64] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 varkaudar látógömböt (400 arany), 1 ryuku ökölgyolcsot (1200 arany), 1 varkaudar látógömböt (201 arany), 1 varkaudar látógömböt (202 arany). A XXVI. Ghallai Olimpián a következő tárgyat nyerted: bajnoki öv. Valamint kaptál 100 aranyat. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 2430 tapasztalati pontot.
A táborozás 4. napján összeakadsz Csákányos Blendorral. Tharr személyes tanácsadója. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku futárcsizmát, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy törp sisakot, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy vámpírféreg trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfival. Fekete a bőre. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Blounther gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hakamát, egy haramakit, egy Huddens kesztyűjét, egy kabutót, egy Luthius karkötőjét, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy virág szimbólumot és egy Hatalom Karkötőjét visel. Felszerelését egy Tissian sámánúr trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy Folrang trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Fist Fighter. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Már messziről észreveszed a másikon kifinomult mozgását, tekintetében pedig a KÍ mélységes ismeretét látod. Földig hajolsz, majd hangosan köszöntöd, mint régen Mesteredet. Természetesen ő is viszonozza a meghajlást. Ajjaj, van mit tanulnod e nagy harcművésztől!
Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+92 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+558 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 687. hetének nyerőszámai: 22, 28, 5. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 4 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 783.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 781.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 779.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 777.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 777.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 772.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 770.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 768.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 768.]

m 2 mozogsz keletre
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-49 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [310,64] Továbbmész a város utcáján. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

Az izzó magmakráterek között egy ocsmány, groteszk építmény magasodik. Oldalán mocskos cégér fityeg, rajta Thargodan ákombákommal. Noha az írást nem érted, első pillantásra látszik, hogy ez egy Thargodan kufár boltja. (678. épület.)
Megpillantasz egy épületet, amelyet egy fortyogó lávával körülvett gránitsziklára építettek. Oldalából minden irányba óriási karmok meredeznek. Díszítés, avagy fenyegetésképp? Ez nem lehet más, csak a Thargodan fegyverkereskedés! (681. épület.)
[10 pontot használtál fel, van még 758.]

ve 153 100 megveszed a 153. tárgyat 100
Vásároltál 100 pirkitet. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 758.]

ve 135 200 megveszed a 135. tárgyat 200
Csak 184 darabra van elég pénzed. Vásároltál 184 gyöngymangót. 736 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 758.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[361,63] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Észreveszel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Ahogy a Thargodanok feléd fordulnak, kissé elbizonytalanodsz, de most már nincs visszaút. Egy Mnebolath jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 198 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Fölényesen mosolyogva, elveszed a Thargodan kincseszsákját. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szögletes kő. Egy Thargodan zsoldos intéz feléd kihívást.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 192 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos bal karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan zsoldos jobb karját. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos karmai majdnem eltalálnak! A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Most már biztos vagy benne, hogy győzni fogsz! Egy lidérckirály készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály jobb lábát. (8 támadással 640 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Vámpírölővel jól megszurkálod a lidérckirály köpenyét. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 45, gyógyulás: 2, összesen: -43 ÉP}

A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy ezerszemű bestia készül a lemészárlásodra. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gordon Marlo előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Mozgást észlelsz oldalról. Egy káoszbajnok nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 193 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a káoszbajnok bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a káoszbajnok testét. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6830 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 18, gyógyulás: 94, összesen: +76 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Dark Angellel. Egy adamantit kesztyűt, egy csontamulettet, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hókeresztet, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Friedurgonoma trófea és egy Ylgoroth trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy tyrex bunkót, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy bo'adhun nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[70 pontot használtál fel, van még 688.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
P 69 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[362,62] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sziklaskorpió. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió kitines testét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Feléd sújt a sziklaskorpió a farkával, de elhibázta! A sziklaskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ragnar formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy taalru herceg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 196 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a taalru herceg póklábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a taalru herceg testét. (8 támadással 482 életpontot sebezve.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru herceg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) Biami kvazárlándzsával megérinted a taalru herceg bal vállát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 8352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 79, gyógyulás: 4, összesen: -75 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [363,61] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy káoszbajnok. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 192 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a káoszbajnok tetovált testét. Kritikus ütés! (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszbajnok állatpofáját. (8 támadással 358 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a káoszbajnok állatpofáját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6830 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 84, gyógyulás: 4, összesen: -80 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősvortexet. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [364,61] Sűrű erdőbe érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Hira Lal hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy albinó küklopsz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 117 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (60 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az albinó küklopsz testét. (6 támadással 378 életpontot sebezve.) Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 109, gyógyulás: 4, összesen: -105 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+107 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[35 pontot használtál fel, van még 653.]

v elmormolod
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni az első paraméterét. (egy varázslatot.)

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[363,62] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy árnylord lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 180 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az árnylord testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az árnylord testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Az árnylord fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. (Nincs mibe rakni 1 sötét italt.) 4433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [362,62] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ragnar, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Thargodan tábor van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [361,61] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Mozgást észlelsz oldalról. Egy porkupac mögé bújsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy halálelementál. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Tone Zangief előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Csak egy Thargodan zsoldos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 188 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan zsoldos testét. (7 támadással 438 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a Thargodan zsoldos meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. A Thargodan zsoldos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 623.]

be 630 6 bemész a 630. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

be 630 5 bemész a 630. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[360,61] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősvortexet. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [359,61] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság.

Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ashym orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 603.]

ee 425 297 585 eladod a 425. tárgyat a 297. tárgyat az 585. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

ea 210 18 eladod a 210. tárgyat 18
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 603.]

ve 135 200 megveszed a 135. tárgyat 200
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

ve 153 100 megveszed a 153. tárgyat 100
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

m 3 mozogsz délkeletre
[360,62] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. A messzeségben füstoszlopot látsz.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tone Zangief formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Thargodan tábor van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 593.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 593.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 553.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 513.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 473.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 433.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 393.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 353.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 254 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 313.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 214 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 273.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 174 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 233.]

tf 4 33 fejleszted a 4. tulajdonságodat 33 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 141 TVP-t kell elköltened.] [33 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 30, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 6 kaját nyel le a trikornis. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a csúcsok csúcsa, az ászok ásza helyett félisten hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +51 max. varázspont, +13 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 588 pontot. A következő körben tehát 788 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG SMARAGDJA (1115. TÁRGY)
Hihetetlen, ahogy a mesés Örökkévalóság Gyémántja egyik reggelre Smaragddá változik! Ez az ősi relikvia mindig tud meglepetésekkel szolgálni. A gyémánt ezernyi apró csiszolt lapkáját is gyönyörködve csodáltad, de ez a mindent magába fogadó, a fű selymes zöldjét, a tengermély haragos zöldjét és még ki tudja hányféle élményt egyesítő csoda mindent felülmúl. Ahogy megtapintod, azonnal érzed a tüzet a smaragdban - nyilvánvalóan, a smaragd ereje nőtt. Izgatottan reméled, hogy még korántsem érte el végső fejlettségét. A mágikus drágakő evolúcióját sajnos nem lehet siettetni, kizárólag az idő az egyetlen tényező.
A smaragd speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +30 max ép-t, +20 max vp-t, +1 szerencsét és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

VARKAUDAR LÁTÓGÖMB (1107. TÁRGY)
A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség.

RYUKU ÖKÖLGYOLCS (1156. TÁRGY)
Ezt a puha anyagból készült hosszúkás rongyot mindkét oldalának mindkét szélén rúnaszerű írásjelek borítják, melyet valamikor még a ryuku anyakontinensen szőhettek a tárgyba. Egy mélyen a Nagy Ryuku Szellemekben hívő vallásos egyén számára az ezekből áradó varázserő Ghallán felnőtt egyén számára elképzelhetetlen, emberfeletti tulajdonságokat ajándékoz, számodra azonban, aki hitetlen lévén még csupán az itt-ott elszórt hírcseppekből, nagyon-nagyon keveset hallottál a ryuku civilizáció tényleges felépítéséről, a ryuku ökölgyolcs csupán egy tárgy, melyet, ha a kesztyűd alatt a kezedre tekersz, ütéseid pontosságában és erejében változások mutatkozhatnak. Jobbkezes ökölsebzésedre annyi sebzéspluszt kapsz, amennyivel harcművészet szakértelmed 50 alatt jár - maximum tizet, minimum egyet. Ezenkívül +1 támadás is jár - ez akkor is, ha gyolcsba tekert tenyeredben fegyvert forgatnál. Sajnálatos módon mihelyt ökölvívásod elérte az 55. szintet, ez a tárgy már csak minimális pluszt tud adni a harcművészetedhez, azaz ilyenkor már csak +1 sebzés jár. A ryuku ökölgyolcs használatához minimum 25-ös ökölvívás szükséges.

BAJNOKI ÖV (1663. TÁRGY)
Régen - még messze a Tűzvihar előtt - volt egy időszak, amikor a királyság katonáinak semmi dolga nem akadt. Sem ryuku, sem varkaudar, sem quwarg, sem egyéb fenyegetés nem tizedelte soraikat, így - nehogy a katonalét unalomba fulladjon - a vezetőség úgy döntött, hadtornákat rendeznek majd. Céljukat elérték, a rendszeressé váló bajnokságok viadalai rendkívül népszerűek lettek a katonák körében. Az arra legérdemesebb kardforgatók díjként a bajnoki övet nyerték, mely kezdetben nem volt több egy aranyveretes derékövnél, az idő múlásával azonban már az udvari mágusoknak adtak megbízást arra, hogy méltó övet készítsenek a győztesnek. Az az öv, melyet most a kezedben tartasz egyrészt aranyveretes, széles ruhadarab, másrészt a varázshatalmúak "keze" munkája is érződik rajta. Ha a KF paranccsal derekadra rögzíted, a következőt tapasztalod majd: ha több ellenféllel küzdenél egy csatában, egyre jobban helyezkedsz, így a közelharci körben amellett, hogy a kiszemelt ellenfelet támadod, még egy másikra is leadhatsz egy teljes támadást a jobbkezes fegyvereddel (vagy öklöddel). A sebzésének mértéke persze csekélyebb lesz az első ütésedénél (kb. tizedannyi), és varázslatot sem lő ilyenkor a fegyvered. Az öv viseléséhez legalább 30. szintűnek kell lenned.

ŐSVORTEX (587. TEREPTÁRGY)
Az ősvortexek hatalmas, fekete örvények, amelyek állítólag a világ teremtése óta léteznek. Bár sok varázslat amúgy is érdekesen működik a Sötét Földön, de mindez semmi ahhoz képest, hogy milyen mókában lesz részed, ha esetleg egy ősvortexszel egy mezőn jut eszedbe elmondani egy varázslatot! Az ősvortexet sokan dimenziókapunak tartják, de még soha senki nem tért vissza, aki belelépett balga módon egy ősvortexbe, úgyhogy te se próbálkozz...

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 447. fordulód.

Erő: 61 (78) Szint: 38 Merészség: 8/5 Magasság: 168 cm
IQ: 61 (67) Támadás: 47 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 52 (62) Védekezés: 129 Menekülés: 30 % Életkor: 32/39 év
Egészség: 50 (61) Életpont: 790/518 Jellem: jó (777) Tul. pont: 10
Szerencse: 61 (71) Varázspont: 1260/228 Pénz: 118 arany Kép. pont: 39
Tudatpont: 17/10 Pszi pont: 169/193 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 31
Eddig összesen 4939 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 58119 TP-t kaptál. Jelenleg 7024370 TP-d van. A következő szinthez még 475630 TP szükséges. Trófeáid: drótszőrű mópat, triklem drakolder, krathan csontváz. A 433. fordulódban 53023 arany került a bankszámládra. 56204 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/43 ökölvívás: 21/24 (+4%) szúrófegyverek: 38/32 (+5%)
vágófegyverek: 20/0 ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: *25/100
dobófegyverek: *30/100

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << nitmák kard (#856) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -25.); bronzhegyű nyíl (#94) (26 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/95 (+11%) 2. nyomkövetés: 107/52 (+35%) 3. mászás: 22/63
4. csapdakészítés: 25/43 5. csapdaészlelés: 28/35 6. gyógyítás: 83/79
7. titkosírás: 7/99 8. felderítés: 24/67 (+7%) 9. szörnyidomítás: 11/69
10. teológia: 84/4 (+23%) 11. taumaturgia: 57/37 (+17%) 12. szerencsejáték: 15/55
13. versengés: 19/74 14. harcművészetek: 13/99 15. zene: 18/42
16. szörnyismeret: 21/92 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 18/41
19. vadászat: 16/43 20. vitalitás: 1/88 21. bányászat: 30/58 (+1%)
22. úszás: 9/88

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), sötét ölész (#314) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188) kí koncentráció (#69)
esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154)
energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
gyóntatás (#56) >> gonoszok (#988)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1020 arany (#50) 1 álompor (#396) 16 isteni könnycsepp (#260)
12 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360) 1 tudás gyöngye (#522)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 183 gyöngymangó (#135) 1 küklopsz szem (#643)
96 pirkit (#153) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(359,61) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(360,61) ősvortex (#587)
(360,62) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), nekrofun (#173)
(361,61) halálelementálok (#279), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Thargodan zsoldos (#310)
(361,63) Mnebolath (#237), Thargodan zsoldos (#310), lidérckirály (#316), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), káoszbajnok (#293), Dark Angel (3337. kalandozó)
(362,62) sziklaskorpiók (#339), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), taalru herceg (#307), érclelőhely
(363,61) káoszbajnok (#293), ősvortex (#587)
(363,62) árnylord (#342)
(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), albinó küklopsz (#338)

Üzenet küldése a karakternek