446. forduló, 448. forduló, árny Vadász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 17. 10h:19'
EZ A 535. JÁTÉKHETED, 447. FORDULÓD
536. játékheted kezdete: okt. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 600 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2837
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

ÁRNY VADÁSZ KALANDJAI


49 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,57] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Hajnalcsillag, Lord Kis Se, Verminya, Pterois volitans, Shanon Dhar Wermon és A Tűzhajú. Hajnalcsillag mindenkit nevén szólít, és jegyzeteivel szöszmötöl. Nem kétséges, hogy jó vezető, de nagyon unod a totojázást. Fegyvereid már a rémek vérét kívánják! A semmiből lép elő a Síkok Vándora, és ő ugyanolyan izgatott, mint te. Maga köré gyűjt mindenkit, s gyorsan elmondja a részleteket.
- A feladat: gyűrűt alkotni körülöttem! Így fogunk egyre beljebb nyomulni a Szakadékba. Akinek hiányos a páncélzata, csak hátráltatja a többieket, ha elbukik, rés nyílik a gyűrűn, és minden hiába volt. A Vándor még egy próbát kér. Egy védőkört akar maga körül, aztán illúzióból ellenfeleket teremt. Lassan araszoltok előre, miközben a szellemlények folyamatos támadásait kell hárítanotok. Nagyon nehéz művelet, de sikerül. A Síkok Vándora elégedett a teljesítményetekkel, megszünteti az illúziót, aztán óvatosan tovább indultok a Szakadék felé. Még éppen hogy csak beértek a szirtfalak közé, mikor iszonyatos üvöltéssel egy egész Thargodan horda veti magát rátok. Neked is jut ellenfél, egy káoszbajnok és egy Thargodan légiós képében. (ld. enc.)

Elsőnek káoszbajnokot támadod majd.
[káoszbajnok:] A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak.
Csontpozdorjával párszor keményen megütöd a káoszbajnok jobb vállát. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) [káoszbajnok:] Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! [Thargodan légiós:] A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 37 életpontot vesztettél. A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.)
Csontpozdorjával párszor keményen megütöd a káoszbajnok nyakát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) [káoszbajnok:] Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! [Thargodan légiós:] A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 38 életpontot vesztettél. Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ideje belátni, nem sok esélyed van a túlélésre. Így inkább elmenekülsz a csatából. {Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 433, gyógyulás: 0, összesen: -433 ÉP}


Miután a csata véget ért, visszasomfordálsz a helyszínre. (Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+279 életerő.)
Épp feltűnik előttetek, nem túl messze, egy furcsán derengő, teljesen sima sziklafal, mikor ismét támadás ér benneteket. Vándor átszellemült arccal gyűjti a manát, nem tud segíteni. Meg kell őt védenetek! Egyedül kell kiállnod egy Thargodan mágus ellen. (ld. enc.)

Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára.
Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást.
Csontpozdorjával többször eltalálod a Thargodan mágus bal lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. (-20 támadás). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. (-20 támadás).
Csontpozdorjával meghorzsolod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 111 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. (-20 támadás). Ezzel a taktikával nem győzhetsz. Bosszankodva futamodsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 215, gyógyulás: 0, összesen: -215 ÉP}


Végül a csapat nélküled győzi le az ellenfelet, úgyhogy végre visszatérhetsz hozzájuk. (Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+184 életerő.) Kiderült, hogy miért derengett az árnyak közt az a szikla. Egy hatalmas szörny lebeg a levegőben, különös burokba zárva. Titeket figyel! Körülötte sötét ölészek népes csapata strázsál. Ajjaj! A burok hirtelen megreped, és Ouitmlen elétek ugrik! Egyedül kell kiállnod a rád támadó sötét ölész ellen. (ld. enc.)

A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A sötét ölész karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A sötét ölész éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.)
Csontpozdorjával megpöccinted a sötét ölész jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sötét ölész karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Kritikus az ütés! Meghaltál. 569 életpontot vesztettél. A sötét ölész karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Véged! {Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 792, gyógyulás: 0, összesen: -792 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+618 életerő.) "De hiszen nincs is deus ex machinám!" - ébredsz rá. "Ne aggódj, az istenek érdemesnek tartottak arra, hogy adjanak még egy lehetőséget!" - hallasz egy mennyei hangot a fejedben. Határtalan boldogság lesz rajtad úrrá, amelyet csak kis mértékben csökkent az a tény, hogy az istenek megkérték a segítség árát - legmagasabb tulajdonságod csökkent kettővel, és veszítettél 40000 tapasztalati pontot. Hmm, mindenképp érdemes deus ex machinát vásárolni, amint lehetséges!
Miután véget ér a csata, újra csatlakozol a csapathoz. (Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+188 életerő.) A Síkok Vándora épp ekkor fejezi be a varázslatot. A kőfalon egyre táguló fénykör jelenik meg, ami aztán örvénylő, kavargó lyukká szélesedik. Összenéztek, és elértitek egymás gondolatait. Mi lenne, ha ti is elkísérnétek a titokzatos idegent? Persze igaziból egyikőtök sem szívesen menne el az ismeretlenbe. A Vándor gyorsan szétosztja a jutalmatokat. Az osztozás után neked 1 telerótt rúnalap (ld. enc.), 1 vörös zyel (ld. enc.) és 4 angyalok gyűrűje jut. (Lord Kis Se 1 telerótt rúnalappal, 1 vörös zyellel és 4 angyalok gyűrűjével , Hajnalcsillag 1 telerótt rúnalappal, 1 vörös zyellel és 5 angyalok gyűrűjével , A Tűzhajú 1 telerótt rúnalappal és 4 angyalok gyűrűjével , Pterois volitans 1 telerótt rúnalappal, 1 vörös zyellel, 1 lélekharanggal és 4 angyalok gyűrűjével , Verminya 1 telerótt rúnalappal, 1 vörös zyellel, 1 Ouitmlen esszenciájával és 4 angyalok gyűrűjével , Shanon Dhar Wermon 1 telerótt rúnalappal, 1 vörös zyellel és 5 angyalok gyűrűjével gazdagodott.) Van itt még néhány tárgy, ami szétosztásra vár. Még alig záródik be a dimenziórés a Vándor mögött, máris szörnyek százai tűnnek fel mindenfelől. Na ebből elég ennyi mára! Szégyen a futás, de hasznos! Gyorsan visszaloholtok a gyülekezőhelyre, és a szörnyek nem követnek a szakadékon túlra benneteket. Visszatértek a táborhelyre. 10000 tapasztalati pontot kaptál. [200 pontot használtál fel, van még 489.]
A táborozás 28. napján összeakadsz egy hosszú ősz hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre gránitszürke. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vértjét, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy gránit szimbólumot, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy démoni palástot visel. Felszerelését egy entitás manifesztum trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Ylgoroth trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Godslayer. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Táborhelyed hirtelen mozogni kezd, sőt minden körülötted. Mi lehet ez? Földrengés! Menekülnél, de nem tudod hova, és mire összeszeded magad, már el is csitul a talaj háborgása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+34 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+35 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 6 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 464.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 459.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy erőpajzs I varázslat! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[188,58] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy alanori csatamén. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy épületet. Északra nézve látsz egy púdersziklát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [187,59] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő Barnega nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 26 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Barnega horpadt páncélját. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Barnega testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) A Barnega a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A Barnega még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 Huddens alkarvédője (ld. enc.). 1698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Dornodon hívői építették. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 24 gyíkfű. Elteszed őket. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (642. épület.).
Találkozol egy copfos ősz hajú, csillogó szemű ember férfival. Bőre bronzként csillog. Raia főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bélelt vállemezt, egy császári kesztyűt, egy Eldaran karkötőjét, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy mouthlan trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Fehéren izzó tűzgömb. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Raia pallosát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Rezső a Cukrosbá. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[30 pontot használtál fel, van még 429.]

vtn 182 varázslat tanulás: a 182. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: Symulf rúnája. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 394.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+93 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 374.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 334.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 294.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[186,60] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Raia hívei emelték. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy királyi emlékművet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Vlagyimir szobrát. Az Alanori palota felé vezető úton egy ifjú szólít le. A mágusiskola öltözetét viseli, és be is mutatkozik, hogy ő bizony tanonc, méghozzá a királyi mágusiskolában. Az egyik tanáruk küldte szét az ifjoncokat a városban, hogy hívjanak kalandozókat a palotába. No, ez érdekesen hangzik, hát közlöd a fiúval, hogy máris mész a palotába. Ott már több kalandozót is látsz, akik mind hasonló okokból jöhettek ide. A kisebbfajta gyülekezet hangosan tárgyalja kalandjait, egészen addig, míg a palota egyik erkélyén meg nem jelenik néhány udvari személy. A nagy csendben te is felnézel. Kíséretétől körülvéve maga a főmágus, Fellixus lép ki az erkélyre. Köszönt titeket, majd így szól:
- Kalandozók! A tudati teret megzavaró lény most nem jelent közvetlen veszélyt számotokra, főleg az után, hogy számtalan kisebb megtestesülését már elpusztítottátok. De a győzelem ezzel még nem teljes, és félő hogy nem is lehet az, de a lehetőség adott. Az entitás darabjaiból kinyert esszenciákat felhasználva megidézhető, és idézett formájában már le is győzhető. Az a közös tudat, amely késznek érzi magát a harcra, nálam jelentkezhet. Egy Alanorhoz közeli helyen megfelelő helyet alakítottunk ki az idézéshez. A közös tudatnak legalább öt tagja jelenjen ott meg, és hozzon magával félszázat az entitás esszenciájából. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Van itt egy királyi palota (651. épület.). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,60] Még mindig a városban vagy. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 61 életpontot vesztettél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 24 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és 2 púderkő. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 264.]

ve 360 3 megveszed a 360. tárgyat 3
Vásároltál 3 quwarg tojást. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

gyk 1557 50 gyakorolsz az 1557. tárggyal 50 pontért
Köröket rajzolsz a földre, és megpróbálsz minél távolabbról a középső körbe dobni. Egyre jobban megy a dolog. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [50 pontot használtál fel, van még 214.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Játszani kezdesz a furulyán. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Érzed, hogy a dolog valahogy még nem volt az igazi. Nem dob neked senki aranyat, csak néhányan összecsapják egyszer-kétszer a tenyerüket. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+5 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 164.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[184,59] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 24 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra. " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy csapat őrjáratozó katona ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [183,58] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy Hoxxurton. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Fokozatosan bamba, nyáladat csorgató szerencsétlenné válsz, egyre tompábban mozogsz. Összes varázspontod elillant. (átmenetileg -8 védettség, -8 támadás, permanensen -3 max. VP) Végleg elfelejtetted varázsvédelem nevű varázslatodat. Marokra fogva a csontpozdorját ellenfeledre rontasz. Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a Hoxxurton testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Csápjaival a Hoxxurton csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 TU.) Csápjaival a Hoxxurton csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 TU.) Csontpozdorjával eltalálod a Hoxxurton ködlő zsumókját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A Hoxxurton csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-3 TU.) Csápjaival a Hoxxurton lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-3 TU.) A Hoxxurton összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 2 pszi követ. 2884 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+183 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [183,57] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Leon Silver I. orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy barátság szent tüze van. Elteszed a látcsövet. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [85 pontot használtál fel, van még 79.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+58 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 59.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 19.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 19 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [19 pontot használtál fel, van még 0.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 1557 50 gyakorolsz az 1557. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 15, 16.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 7 mákrózsa virág, 6 kaja.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 588 pontot. A következő körben tehát 588 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÁOSZBAJNOK (293. SZÖRNY)
A káoszbajnokok a Sötét Föld renegátjai, törzs nélküli számkivetettek, egy Thargodan hercegek fattyai, akiket apjuk száműzött, amikor túl nagy lett a hatalmuk. A káoszbajnokok mérhetetlenül büszkék, és több gyűlölet és gonoszság lakozik bennük, mint bármelyik Thargodanban. Három méter magas, ébenfekete testüket tetőtől talpig tetoválások díszítik. Vörösen izzó szemük állandóan a náluk gyengébbet, sebezhetőbbet kutatja, akit megalázhatnak, szolgájukká tehetnek, vagy alkalomadtán felfalhatnak. Mint sok Thargodant, a káoszbajnokot is csak mágikus fegyverrel és nagyhatalmú varázslatokkal sebezheted meg. A káoszbajnokok a penge mesterei, ha nem karddal támadsz rá magad is, akkor valószínűleg a támadásodat könnyedén fogja hárítani.

THARGODAN LÉGIÓS (311. SZÖRNY)
Az elit Thargodan zsoldosok, általában uraik már kicsit megbíznak bennük, ugyanakkor félnek is tőle, hogy megpróbálják a hatalmat átvenni. Nem csoda hát, hogy a Thargodan hercegeket közelről védelmező légiósok néha uruk ellen fordulnak, vagy éppen a gyanakvó herceg tépi fel a torkukat, árulástól tartva. A Thargodan légiósok, bár sokfélék, jellemző rájuk, hogy óriásiak, emberfeletti izmokkal és erővel, a gondolkodásban azonban nem járnak élen. A hercegek ezért is tudnak uralkodni rajtuk, akkor is, amikor néha fizikai erejét tekintve a légiós fölötte áll urának. Megsebzéséhez legalább ezüst fegyver szükséges.

THARGODAN MÁGUS (318. SZÖRNY)
Amikor egy kék vagy vörös fénnyel körülvett alakot látsz egy hegy csúcsán, amint villámok csapdosnak körülötte, jobb, ha nem merészkedsz a közelbe: hiszen láthatóan egy Thargodan mágus vív éppen csatát egy ősöreg góliáttal. A Thargodan mágusok a Sötét Föld azon lakói, akik rövidke életük elmúlt kétezer évét a mágikus tudományokban való jártasságuk tökéletesítésére szántak. Nem csoda, hogy taumaturgikus képességeik messze felülmúlják minden ghallai varázslóét. Még a nagyhatalmú Thargodan hercegek sem szívesen rúgják össze a port velük!

SÖTÉT ÖLÉSZ (314. SZÖRNY)
Ez a kb. 3 méter magas, elmosódott alakú lény maga a megelevenedett borzalom. Létezésének - ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni - egyetlen értelme a pusztítás és megsemmisítés. A Thargodanoktól eltérően azonban nemcsak a halandó, földi lények elpusztításában, hanem minden elképzelhető létezés, entitás megsemmisítésében élen jár. Még a Thargodanok is messze elkerülik, hiszen az alacsonyabb rangúakat pillanat alatt képes miszlikbe aprítani, és még egy hercegnek is meggyűlhet vele a gondja, ha nem kap segítséget. A Sötét Ölész állítólag egy másik világ, egy, a mienkétől teljesen idegen anyagi struktúrájú és felépítésű dimenzió hírnöke. Néhány mágus szerint ez a világ a miénk megszállására és elpusztítására készül évszázadok múlva, ezért a te feladatod is, hogy ne engedd a Sötét Ölészeket visszatérni saját világukra, különösen most, amikor még csak a Sötét Földig jutottak. A Sötét Ölész különösen ellenálló a haláltámadásokkal szemben, viszont az energiatámadások hatékonyak ellene. Kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és halálos érintése miatt nem támadod meg, csak ha FT parancsod van rá kiadva.

TELERÓTT RÚNALAP (1661. TÁRGY)
Ezen a korong formájú pergamenlapon mithril-rúnák sorakoznak, melyek nyilvánvalóan fontos tudást, talán épp egy varázslat igéit tartalmazzák. Nem tudni, hogy miféle mágus véste azt oda, vagy hogy mi is áll rajta konkrétan, hacsak az általad elsőre ismeretlennek tűnő rúnák jelentését meg nem fejted valahogy. A telerótt rúnalap mágikusan ragaszkodik ahhoz, aki megtalálta, így nem adhatod át másik karakternek azt.

VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY)
Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle.

BARNEGA (971. ELLENFÉL)
Barnega sokáig teljesen ismeretlen, jelentéktelen kalandozónak számított, ivócimboráin kívül senki nem is vette soha emberszámba. Egy Olimpián azonban egycsapásra közismertté vált, amikor a büfében alaposan felöntött a garatra, majd kirohant az arénába és fennhangon követelte a szerinte jogosan járó aranyérmet, hisz senki nem mer kiállni ellene (az nem tűnt fel neki, hogy a küzdelmeknek már vége volt és épp a nyeremények átadására készültek a rendezők). Mivel lecsillapítani nem sikerült (különböző harcművész technikákkal tette ártalmatlanná az őt kivonszolni próbáló biztonságiakat) mindenki alaposan megnézhette magának. Neve futótűzként terjedt a nézők és a kalandozók közt. Mikor végre észrevette magát, gyomra kidobta tartalmát, pont Vasaltujjú díszes öltözékére. Így vált a mindig részeg Barnega messze Erdauinon hírhedtté.

HUDDENS ALKARVÉDŐJE (1550. TÁRGY)
Barnega fűnek-fának azt híresztelte a söntéspultnál, hogy alkarvédője egyenesen Huddens mestertől, a valaha élt leghíresebb kobudera harcművésztől származik. Ehhez kapcsolódó kalandjait is bőszen ecsetelte mindenfelé, hogy hogyan talált rá az eldugott labirintus bejáratára Libertantól pár mérföldnyire, és hogy milyen szörnyekkel kellett megvívnia a hely kincseiért. Nos, hogy ennek sok lenne a valóságtartalma, az Barnega előadásmódját és múltját ismerve erősen kétséges, mindenesetre a karvédővel érdemes egy próbát tenni. A csuklódra egy karkötő helyett KF-elheted, és ha rajtad van, +2 ügyességet és +1 ökölsebzést kapsz, valamint a tüskés szörnyek tüskéi többet nem sebezhetnek meg. A tárgy viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

SYMULF RÚNÁJA (182. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot még a megboldogult főmágus, Symulf kísérletezte ki, amikor a varázslótornyokban elszaporodtak a dongó lapidok, a tudást és értelmet elszívó, belélegző szörnyetegek. Ha Symulf rúnáját viseled, tökéletes védelmet élvezel a szakértelmet csökkentő szörnyekkel szemben, FT parancsot sem kell rájuk kiadni (de a varázslat nem véd meg a közvetett módon ártó hatásoktól, pl. szintszívás). Symulf rúnája a következő táborozás végéig tart, felrakása a V 182 paranccsal történik, 12 VP árán, anyagi komponense egy quwarg tojás.

HOXXURTON (979. SZÖRNY)
Hoxxurton a valaha élt leghíresebb mentát volt, manapság csupán egy, a pusztákat járó pszi őselementálok közül. Vagy több azoknál? Hoxxurton többezer évvel ezelőtt odáig jutott mentális energiái kiaknázásában, hogy megnyíltak előtte az anyagiatlan lét rejtelmei. Képes volt elhagyni testét, s csupán mentális energiájából test illúzióját vonni maga köré. Sajnos egyik tanítványa, aki régóta volt irigy a mesterét körülvevő dicsfényre, megölte az anyagi síkon maradt testet, mikor annak szelleme szabadon szárnyalt. A mester persze bosszút állt, ám örök életére - amit képes meglepően hosszúra nyújtani - testtelen formába kényszerült. Azóta nincsenek barátai az anyagi lények között. Végleg megölni lehetetlen, Hoxxurton esetleges "halálának" pillanatában megszökik az általad érzékelt világból, hogy később új mentális burokban térjen vissza. (Hoxxurton elől BA paranccsal sem tudsz elbújni.)

KARAKTERLAP

Árny Vadász, egy barna, rövid hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 447. fordulód.

Erő: 54 (64) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 22 (26) Támadás: 46 Agresszió: 5 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 55 (63) Védekezés: 106 Menekülés: 30 % Életkor: 39/49 év
Egészség: 32 (40) Életpont: 618/603 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 4
Szerencse: 25 (37) Varázspont: 301/0 Pénz: 2878 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/5 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 21
Eddig összesen 2309 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7766 TP-t kaptál. Jelenleg 1245273 TP-d van. A következő szinthez még 154727 TP szükséges. Trófeáid: Blounther apó, ongóliant, csontgólem. A 440. fordulódban 5177 arany került a bankszámládra. 5358 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/14 ökölvívás: 21/0 szúrófegyverek: 23/42 (+5%)
vágófegyverek: 20/2 ütőfegyverek: 29/77 (+1%) lőfegyverek: *20/102
dobófegyverek: 8/77 (+13%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett vasnyíl (#187) (5 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/25 (+14%) 2. nyomkövetés: 74/17 (+4%) 3. mászás: 9/98
4. csapdakészítés: 8/30 5. csapdaészlelés: 13/37 6. gyógyítás: 150/24 (+40%)
7. titkosírás: 7/55 8. felderítés: 33/41 9. szörnyidomítás: 7/44
10. teológia: 25/70 (+3%) 11. taumaturgia: 18/75 12. szerencsejáték: 1/43
13. versengés: 11/64 14. harcművészetek: 5/24 15. zene: 10/7 (+50%)
16. szörnyismeret: 9/70 17. zárnyitás: 5/64 18. vadászat: 35/45
19. vitalitás: 1/9 20. bányászat: 31/39 21. úszás: 16/30
22. csapatmunka: 4/94

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak a 4337. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 10 TVP-ért
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), rájanyéket (#58) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
vadász tatu (#10), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ongóliant (#159) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), csatornaféreg (#668) (csak egyszer), csontgólem (#392) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
elf (#2), Uriah Aswark (#4997), Chance A Tigris (#4910), Sárga Holló (#3463), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> orgyilkos (#131) izomernyesztés (#33) >> troll (#5)
puha ütés (#60) >> árnymanó (#4) puha ütés (#60) >> nők (#999)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998) örvénykerítés (#42) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28895. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 5.

Összsúly: 275.83 kg Megterheltség: 199%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 175 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
92 arany (#50) 6 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüst gyűrű (#180) 24 gyíkfű (#201) 1 Huddens alkarvédője (#1550)
2 kék orchidea (#68) 1 mákrózsa virág (#56) 2 pszi kő (#248)
2 púderkő (#119) 3 quwarg tojás (#360) 4 ugh méreg (#166)
6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,57) patak, kihívás tornya (#502), tündöklő szobor (#1587), oltár, művészi porolit (#720), quwarg királynők (#153)
(183,58) oltár, 255. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Hoxxurton (#979)
(184,59) őrjáratozó katona (#274)
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)
(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), 46. többszemélyes kaland
(187,59) Barnega (#971), fekete mágustorony (#642), Dornodon oltár, Rezső a Cukrosbá (3630. kalandozó)
(188,58) márványtorony (#175), Raia oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek