Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 29. 15h:03' EZ A 759. JÁTÉKHETED, 446. FORDULÓD 760. játékheted kezdete: júl. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3894 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat a 466. tárggyal az 560. tárgyat |
ef 5 502 | energia fejlesztése 5 |
ba 213 | nem támadod a 213. szörnyet |
t 213 | támadod a 213. szörnyet |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
lm 900 63 66 | mozogsz 900 63 66 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg jobb oldalát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 76 78 54 | mozogsz 76 78 54 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+33 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megcsapod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy szürke bőrkesztyű tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 47 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel meghorzsolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a vadász quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 905 58 900 | mozogsz 905 58 900 |
lm 60 62 63 | mozogsz 60 62 63 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (7 támadással 373 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (7 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos testét. (8 támadással 403 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Agyartőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a 9 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Te 13 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+5 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel megbököd a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A 2 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 31, gyógyulás: 13, összesen: -18 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén jobb oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Te 20 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+3 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel eltalálod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
kf 468 469 | kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal |
vv 58 58 58 | elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot |
lm 80 80 80 | mozogsz 80 80 80 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Felfénylik Fairlight botja, és zöldesen vibráló aurát von köréd, teljesen megvédve a varázslattól! Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (45 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 663 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) {KCC:} Agyartőrrel megbököd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kisebb quwarg isten feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (143,61)-> 25 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar. Danton amulettje porrá omlik. Danton vértje darabokra esik. Nem gondoltad volna, hogy ez a vacak páncél így megvéd! Xswytyyzlidjxat teste lassan vízzé válik, csak a tárgyai maradnak vissza. Pedig szép trófea lett volna... Mosolyogva kidobod a nevetséges káoszbajnok trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kisebb quwarg isten trófeát. 11000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
le 468 469 | leveszed/lerakod a 468. tárgyat a 469. tárgyat |
kf 1088 615 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 615. tárggyal |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
a 500 1864 11 | átadod az 500. tárgyat az 1864. kalandozónak (11 darabot) |
m 6 7 5 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {KCC:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg szabotőr jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [150,45] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Életnek ugyan alig, de van jele. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál párolgó héját. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel jól megszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel megdöföd a pszi őselementál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a pszi őselementál. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bal lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel megdöföd a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Notermanthi jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi testét. (7 támadással 351 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Notermanthi jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [149,46] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 198 179 53 | elmormolod a 198. varázslatot |
[179,53] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.
be 667 | bemész a 667. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 51: 1. térkép 52. pont 52: 1. térkép 51. pont 84: kijárat |
- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 259.]
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
vtn 67 | varázslat tanulás: a 67. varázslatot |
vtn 330 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot |
m 2 6 5 | mozogsz keletre, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [178,53] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Látsz egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy quwarg bolyt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy ezoterikus mardel nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 171-180.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel fejét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel farkát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP] 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pordémon bal oldalát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Agyartőrrel jól megszúrod a pordémon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A pordémon mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A pordémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [177,54] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. {támadása: 48.} Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos nyakát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fokhagyma felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel megdöföd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 40 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [178,52] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.
(Továbbmész...) [179,51] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 141-180.}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál bal oldalát. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Te 26 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+4 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel jól megszúrod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 17, gyógyulás: 26, összesen: +9 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg egyik karját. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Te 13 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+2 varázspont.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a Zinthurg fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 8, gyógyulás: 13, összesen: +5 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál egyik csápját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí izzó csomókban árad ujjhegyeidbe, készen az ellenfél életenergiájának elszívására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Te 20 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+3 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel megdöföd a pszi őselementál egyik csápját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 5, gyógyulás: 20, összesen: +15 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi fejét. (7 támadással 356 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel meghorzsolod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó, 2 aranytű [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], 4 arany, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
szk 226 227 230 | keresed a 226. szörnyet a 227. szörnyet a 230. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal a 462. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
DANTOR VÉRTJE (469. TÁRGY) Szinte hihetetlennek tűnik, de Dantor, a nagy kalandozó, aki legyőzte Xswytyyzlidjxatot, az őrült quwarg félistent, ezt a rozoga, szakadt páncélt viselte. A páncél hajdani égszínkék festéséből, rajta az aprólékosan kidolgozott királyi címerből mára már csak valami szürke kosz maradt. A vért belsejét megszáradt quwarg ürülék borítja. Ha mégis felveszed, páncélként öltheted magadra. Dantor vértje a védettségedet kettővel növeli. |
VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is. |
MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT) A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni. Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell. Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette. A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók. |
Erő: | 47 (52) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 54 (58) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 47 (51) | Védekezés: | 84 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/49 év |
Egészség: | 55 (64) | Életpont: | 548/547 | Jellem: | jó (679) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 57 (61) | Varázspont: | 1259/12 | Pénz: | 4425 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 227/168 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/2 | ökölvívás: | 39/81 (+11%) | szúrófegyverek: | 23/23 (+6%) |
lőfegyverek: | 27/99 (+7%) | dobófegyverek: | 23/62 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 63/86 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 122/1 (+20%) | 3. mászás: | 22/3 (-188%) |
4. csapdakészítés: | 28/84 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/83 (+18%) | 6. gyógyítás: | 65/52 |
7. titkosírás: | 22/41 | 8. felderítés: | 33/17 (+9%) | 9. szörnyidomítás: | 10/29 |
10. teológia: | 65/9 (+58%) | 11. taumaturgia: | 82/37 (+46%) | 12. szerencsejáték: | 4/49 |
13. versengés: | 10/51 (+16%) | 14. harcművészetek: | 42/5 | 15. zene: | 12/66 |
16. szörnyismeret: | 45/71 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/43 | 20. bányászat: | 30/77 | 21. úszás: | 8/94 |
22. főzés: | 4/41 | 23. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), kerek követ (#19) (max. 16 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ) |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
szintszívó (#96), áeratikus hasnyák (#243), autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), csápos otagi (#395), purifikátor császár (#393), kronotapír (#286), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +39 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | energiatüskék (#29) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tisztítótűz (#44) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | tűzeső (#61) | >> | nők (#999) | |
vakító fény (#43) | >> | varkaudar hírnök (#686) | energiafolyam (#136) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | varázsvédelem II (#108) | >> | Chara-din fattya (#236) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) konc. könnyítés (132) a Mester hívása (143) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) gyalog-galopp (169) legjobb védekezés (186) kasztrop.kitágulás (197) sárkánybölcsesség (230) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) tanítványok (284) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 10 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 252 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3011. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | csuklyavirág (#133) | 1 | Dantor amulettje (#468) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 11 | manakristály (#500) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1089 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ében toboz (#578) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 9 | gyógykenőcs (#313) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
11 | kaja (#2) | 1 | mágusölő (#422) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
1 | pengepajzs (#425) | 6 | sáfránypor (#211) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
2 | szent jogar (#150) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | varázskő (#305) | |||
95 | víz (#27) |