444. forduló, 446. forduló, árny Vadász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 29. 9h:04'
EZ A 528. JÁTÉKHETED, 445. FORDULÓD
529. játékheted kezdete: szept. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2837
SZÁMLA : XXXX

ÁRNY VADÁSZ KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,68] koordinátán.
Az előre megbeszélt időpontban találkozol társaiddal, hogy közös kalandban vegyetek részt. A találkozóra a következő kalandozók jöttek el rajtad kívül: Verminya, Pterois volitans, Hajnalcsillag, Shanon Dhar Wermon, A Tűzhajú és Lord Kis Se. Vezetőtök megpróbálja megnyugtatni Bargvundgandendit, de nem jár sikerrel. A kis gnóm felettébb izgatott. Pedig láthatja, hogy helyre kis csapat gyűlt össze! Nincs az a sárkányfészek, amit ki ne fosztanátok! Sajnos a szirt oldalfala nagyon kevés kapaszkodót nyújt. Pterois volitans, jó példát mutatva minden csapattagnak, indul felfelé elsőként, és minden tudására szüksége is van. Nemsokára már a sziklákon csimpaszkodsz te magad is. Az egyik alsó bejáratban lihegve felegyenesedsz, és lepillantasz a mélybe. Meg kell hagyni, kemény dolog volt felkapaszkodni idáig! És a java még csak eztán jön! A bejárat mögött, néhány lépéssel beljebb, egy kisebb barlang terpeszkedik. Drakónok egész hada gubbaszt a falak mentén! Mintha csak arra vártak volna, hogy megérkezzenek a vacsoravendégek. Amint észrevesznek, dühös sziszegéssel ugranak fel, hogy apró cafatokká szaggassanak titeket! A te ellenfeled két zafír drakón lesz. (ld. enc.)

Úgy döntesz, első zafír drakón lesz az első ellenfeled. [első zafír drakón:] A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. [második zafír drakón:] A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat!
[első zafír drakón:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 42 életpontot vesztettél. [második zafír drakón:] Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél.
[első zafír drakón:] A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (38 életpontot vesztettél.) [második zafír drakón:] A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Tökéletes vezetőnek bizonyulsz. (65 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 3 fekete gyöngy, 2 főnixtoll, 3 madártoll, manifeszt.nyúlvány. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. [első zafír drakón:] Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az első zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) [második zafír drakón:] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a második zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A második zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.)
Nem találtad el! [első zafír drakón:] Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az első zafír drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) [második zafír drakón:] A második zafír drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A második zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Kénytelen vagy menekülni, különben még itt hagyod a fogad. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 426, gyógyulás: 0, összesen: -426 ÉP}


Miután a csata véget ért, visszasomfordálsz a helyszínre. (Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+271 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
Óvatosan tovább haladtok, és a rövidke átjáró egy hatalmas, központi terembe torkollik. A terem közepén nagy halom kincs hever, ami pont úgy van elrendezve, mintha tényleg egy hatalmas fészek volna. Ajjaj! Úgy néz ki, a hely nem őrizetlen. Összenéztek, és gyorsan egymásnak vetitek a hátatokat. Egy rubin sárkány az, amivel most szembe kell nézned. (ld. enc.)

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elnyelés mágia...
Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. 335 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Kénytelen vagy menekülni, különben még itt hagyod a fogad. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 335, gyógyulás: 0, összesen: -335 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Ismereteid bővülnek a többszemélyes kalandokkal kapcsolatban. (ld. enc.) [85 pontot használtál fel, van még 671.] Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Hajnalcsillag a feladója! Na nézzük, mit küldött: 1 tükörpáncélt. Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illető. Egyértelműen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szőrszálat. Igazi nyomkövetőként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverő dobozt. Hajnalcsillag neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit: 1 háború gyűrűjét. Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Hajnalcsillag csomagja, a következőt találod benne: 1 gyémánt védőgyűrűt.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+76 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+66 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 778. hetének nyerőszámai: 10, 4, 24. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 6 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 666.]
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+269 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 626.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 621.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy varázsszem varázslat! [0 pontot használtál fel, van még 621.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[191,68] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő magger nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Elszántan a másikra támadsz. Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a magger testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a magger bal vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a magger testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a magger testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [190,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz Kaland Rafaellel. Csontos keze szörnyen erősnek látszik. Elenios korlátlan hatalmú főpapja. Egy Eldaran karkötőjét, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találsz valamit: 1 ezüstshuriken. Magadhoz veszed. [40 pontot használtál fel, van még 581.]

im 30 imádkozol
Sajnálom, de azt a varázslatot nem tanulhatod meg így. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

m 6 mozogsz nyugatra
[189,68] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Észreveszel egy márványtornyot. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Találsz egy gyilkos csalánt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Eredil előtt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy templomot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Thargodan csatamező van. Elteszed a látcsövet. Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+4 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [20 pontot használtál fel, van még 561.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+139 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 531.]

gyk 1557 50 gyakorolsz az 1557. tárggyal 50 pontért
Gyakorlásképpen célba dobálsz. Még sokat kell gyakorolnod.

[50 pontot használtál fel, van még 481.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 441.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 90 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 401.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[188,67] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontpozdorját ellenfeledre ugrasz. Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [187,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő bal középső lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Látsz egy ősi csatamezőt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [186,66] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy magger nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Meglengetve a csontpozdorját ellenfeledre rontasz. Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magger testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a magger testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered a magger bal vállát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a magger jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 1932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+178 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt templomot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Miss Re Beka előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [100 pontot használtál fel, van még 301.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Magad is meglepődsz, amikor látod, milyen jól tudsz a zeneszerszámmal bánni. Lassan egész jó bárd lesz belőled! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+4 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 251.]

m 6 mozogsz nyugatra
[185,66] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Eredil hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 231.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quiltrin. A feladatod a következő. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy mérg. vas dobónyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy mérg. vas dobónyilat 200 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Egy mini-labirintus bejárata előtt álltok. Fel kell derítened és térképezned az egész labirintust, és megtalálni a benne elrejtett tárgyakat. Fél órát kapsz. Lázasan kutatsz, térképezel egy fáklya gyenge fényénél. A fél óra elteltével részletes térképpel jössz ki, és átadod a két rejtett tárgyat, amit találtál. (A harmadikat, egy varázskövet, nem adod oda, hanem elrejted a zsebedben.) A kalandmester elfogadja teljesítményedet! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladatod egy quwarg parafenomén legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ezüst karkötő felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 34 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Acélfejű Bergin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy rézpáncélt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges! De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. Ez nem igaz... Csak egy nyomorult állatcsont! Messzire dobod.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 191.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+140 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 161.]

gyk 1557 50 gyakorolsz az 1557. tárggyal 50 pontért
Dobófegyvereidet kézbe ragadva, nekiállsz gyakorolni. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [50 pontot használtál fel, van még 111.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 71.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 31.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[184,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy kihívás tornyát. Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Látsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt.

[20 pontot használtál fel, van még 11.]

im 30 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 15, 17.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 4 mandibulapenge, 30 kaja.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 586 pontot. A következő körben tehát 597 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZAFÍR DRAKÓN (320. SZÖRNY)
A zafír drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a villámot lehelő fattyat legfeljebb vágófegyverrel lehet megsebezni.

RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY)
Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni.

KALAND ISMERTETÉSE
Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted.

GYÉMÁNT VÉDŐGYŰRŰ (726. TÁRGY)
Akiket a kincsek általában hidegen hagynak, még azokban is mély sóvárgást ébreszt ez a döbbenetes szépségű parányi ékszer. Hihetetlenül sok energiát fektetett az elkészítésébe Alanor legképzettebb ékszerésze, az udvari mágusok pedig ellátták bűbájjal, ami +5 védettséget és +5 szerencsét nyújt viselőjének. Az eredetileg a király születésnapjára készített ajándékból mostanra már több másolat is készült, dúsgazdag nemesek és kalandozók számára.

A HÁBORÚ GYŰRŰJE (722. TÁRGY)
Nagyhatalmú ékszer, amelyet annak idején még Tharr avatárjai hagytak hátra - egyesek szerint átkozott, mert aki felhúzza az ujjára, az ellenállhatatlan késztetést érez, hogy harcba bocsátkozzon. Mindenesetre, mágikus képességei igencsak meggyőzőek - védettségedet és támadásodat 4-gyel növeli, ezenkívül kapsz még +20 max. ÉP-t is.

TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY)
A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges.

KARAKTERLAP

Árny Vadász, egy barna, rövid hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 445. fordulód.

Erő: 54 (64) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 22 (24) Támadás: 34 Agresszió: 5 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 56 (64) Védekezés: 73 Menekülés: 30 % Életkor: 39/49 év
Egészség: 32 (40) Életpont: 666/647 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 4
Szerencse: 25 (35) Varázspont: 304/282 Pénz: 3005 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/8 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 21
Eddig összesen 2301 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10321 TP-t kaptál. Jelenleg 1260181 TP-d van. A következő szinthez még 139819 TP szükséges. Trófeáid: Blounther apó, ongóliant, csontgólem. A 440. fordulódban 5177 arany került a bankszámládra. 5306 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/14 ökölvívás: 21/0 szúrófegyverek: 23/31 (+3%)
vágófegyverek: 20/2 ütőfegyverek: 29/74 (+4%) lőfegyverek: *20/102
dobófegyverek: 8/38 (+26%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett vasnyíl (#187) (5 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/97 2. nyomkövetés: 74/9 (+16%) 3. mászás: 9/92 (-1600%)
4. csapdakészítés: 8/30 5. csapdaészlelés: 13/37 6. gyógyítás: 148/79 (+70%)
7. titkosírás: 7/55 8. felderítés: 28/41 (+4%) 9. szörnyidomítás: 7/44
10. teológia: 23/63 (+3%) 11. taumaturgia: 18/75 12. szerencsejáték: 1/43
13. versengés: 11/57 14. harcművészetek: 5/24 15. zene: 9/7 (+50%)
16. szörnyismeret: 11/70 17. zárnyitás: 5/64 18. vadászat: 37/45
19. vitalitás: 1/9 20. bányászat: 31/39 21. úszás: 16/30
22. csapatmunka: 4/19

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak a 4337. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 10 TVP-ért
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), rájanyéket (#58) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
vadász tatu (#10), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ongóliant (#159) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), csatornaféreg (#668) (csak egyszer), csontgólem (#392) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
elf (#2), Uriah Aswark (#4997), Chance A Tigris (#4910), Sárga Holló (#3463), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) varázsszem (#184)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> orgyilkos (#131) izomernyesztés (#33) >> troll (#5)
puha ütés (#60) >> árnymanó (#4) puha ütés (#60) >> nők (#999)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998) örvénykerítés (#42) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 19995. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 5.

Összsúly: 275.75 kg Megterheltség: 199%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 175 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 arany (#50) 1 ezüst karkötő (#158) 14 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüstshuriken (#327) 5 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(184,65) kihívás tornya (#502), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(185,66) gumifa (#38), kihívás tornya (#502), Chara-din rúnaköve, Tharr oltár, 46. jellempróba, művészi porolit (#720), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), Raia szent lovagja (#239), quwarg parafenomén (#248)
(186,66) magger (#747), a 193. labirintus bejárata, oltár, 31. jellempróba, művészi porolit (#720)
(187,66) quwarg királynők (#153), ősi csatamező (#263), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, 44. jellempróba
(188,67) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Leah oltár, kultúrmasztodon (#227)
(189,68) márványtorony (#175), patak, Sheran oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 39. jellempróba, művészi porolit (#720)
(190,68) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Raia szent lovagja (#239), Kaland Rafael (1702. kalandozó)
(191,68) magger (#747)

Üzenet küldése a karakternek