443. forduló, 445. forduló, Marcho Ven-Saak összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 9. 16h:50'
EZ A 447. JÁTÉKHETED, 444. FORDULÓD
448. játékheted kezdete: jan. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 300 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1057
SZÁMLA : XXXX

MARCHO VEN-SAAK KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,62] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 44. pontnál.
A táborozás 2. napján találkozol Sir Basil a Bunkóval. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Sir Basil a Bunkó kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétől látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan győzöl! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 9. napon találkozol Llanfariaddal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldaran karkötőjét, egy életköves gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy holdezüst fejpántot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ezerszemű bestia trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 smaragd védőgyűrűt (100 arany kikiáltási áron), 7 manifeszt.nyúlványt (300 arany kikiáltási áron), 1 zafír védőgyűrűt (400 arany kikiáltási áron), 5 küklopsz szemet (500 arany kikiáltási áron), 1 őselemek köpenyét (600 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 moa gyémánt (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 1 balkezes gyűrű (eladási ár: 190 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany), 1 ryuku nadrág (eladási ár: 1300 arany, ebből a kezelési költség: 130 arany) ellenértékét. Az Alanori Krónika kuponokért kaptál 1 Martian tekercsét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 mutáns csontot (17 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 moa smaragd (eladási ár: 55 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 1 smaragd védőgyűrű (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 5 küklopsz szem (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 7 manifeszt.nyúlványt, 1 őselemek köpenyét.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Thargodan berzerker (ld. enc.), az Eruol (ld. enc.), a csataremák (ld. enc.), a mösze uralkodó (ld. enc.) és a vízbeölt ryuku (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) lótuszfőzetet (ld. enc.), totemoszlopot (ld. enc.) és Leah tekercsét (ld. enc.). A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót. Varázserőd regenerálódik. (+333 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 639. hetének nyerőszámai: 22, 8, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 792.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 790.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 788.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 786.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 784.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 782.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 780.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 778.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 776.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 766.]

ef 2 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] A befejezéshez még 354 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 746.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [0 pontot használtál fel, van még 746.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 736.]

tv 193 támadó/véd. varázslat a 193. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: méregfelhő II. [0 pontot használtál fel, van még 736.]

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 736.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 734.]

hu 716 hulladék: 716
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Zinthurg pallost. [0 pontot használtál fel, van még 734.]

bb 153 326 331 beraksz a bankba a 153. tárgyat (326 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 55 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 28 ezüstdarabot. Beraksz a bank széfjébe 3 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 734.]

bb 135 25 beraksz a bankba a 135. tárgyat (25 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 25 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 734.]

v 22 129 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő sallank nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 nyílvessző, 1 ragasztó, 1 sallank karom. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 729.]

v 22 129 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő sallank nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 nyílvessző, 1 ragasztó, 1 sallank karom. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 724.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
[186,61] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy részeg kalandozó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű és 2 vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Fairlight híveié. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A következő épületeket látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért.

(Továbbmész...) [187,61] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág és 5 gyenge méreg. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 34, gyógyulás: 4, összesen: -30 ÉP}

A következő épületeket látod: egy jósda (645. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (688. épület.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 706.]

be 688 bemész a 688. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [6000 tapasztalati pontot kaptál.] Az írnok, biccent, és sietve kihátrál a szobából. Rövid ideig várakozol, majd egy tiszteletet parancsoló kinézetű mágus lép be a szobába.
- Már szóltak nekem az érkezésedről, mesélj az anomália forrásában tapasztalt dolgokról. - Ezeknek mindenhol vannak kémeik? Persze ez annyira nem is meglepő. Mesélsz neki a Thargodan Mágusról, és a helyszínről, amit az éppen becsukódó térkapun át láttál. Amikor a térkaput említed neki, szemmel láthatóan elszörnyed. Amint befejezted a mondandód, azonnal belevág az övébe:
- Nagyon elborzasztó, hogy a Sötét Földről is tudnak nyitni térkaput hozzánk. Bízzunk benne, hogy ez egy egyedi eset. A helyszínt, amit leírtál, már más kalandozók is felfedezték. A térképét mindjárt felhozattatom egy tanonccal, és arra kérnélek, hogy intézd el a kaput nyitó Thargodan mágust, ezzel csökkentve a kockázatát annak, hogy esetleg átadja másoknak a tudását, és veszélyeztesse a létsíkunkat.
Közben megérkezik a mágustanonc, és a főmágus átnyújtja neked a térképet:

1 2 3 4 5 6
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 101. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 570, délre 81 mérföldre található.

Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 701.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[187,60] Továbbmész a város utcáján. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy részeg kalandozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb és 8 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).

(Továbbmész...) [187,59] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és 7 spiritusz. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Dornodon hívői építették. Van itt egy fekete mágustorony (642. épület.).
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb avatárja. Egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy inváziós amulettet, egy jégisten amulettet, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vértet, egy nap szimbólumot, egy Natharion karkötőt, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tleikan kesztyűt, egy torz fülkarikát, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy Morghatal A'ton trófea, egy triklem drakolder trófea és egy trakuun lidérc trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Chlovia. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[18 pontot használtál fel, van még 683.]

vtn 242 varázslat tanulás: a 242. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: Thargodan illúzió. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 648.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[186,59] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és 2 sáfránypor. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (634. épület.).

(Továbbmész...) [185,60] Folytatod sétádat a házak közt. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és egy fokhagyma. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 70, gyógyulás: 4, összesen: -66 ÉP}

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 2 csuklyavirágot 2 aranyért, 4 fekete gyöngyöt 24 aranyért, 2 vasércet 4 aranyért, 5 gyenge mérget 5 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 3 szöges bunkót 30 aranyért, 1 Zinthurg pallost 15 aranyért.
[18 pontot használtál fel, van még 630.]

ve 1 3 megveszed az 1. tárgyat 3
Vásároltál 3 deus ex machinát. 150 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 630.]

ve 1150 megveszed az 1150. tárgyat
Vásároltál 1 isteni fétist. 3000 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 630.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[186,60] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Raia híveié. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy királyi emlékművet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Vlagyimir szobrát. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy csapat őrjáratozó katona közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,60] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 158 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és 2 csuklyavirág. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 31, gyógyulás: 4, összesen: -27 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr híveié. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).

(Továbbmész...) [188,60] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő részeg kalandozó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védett meg.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 603.]

m 2 mozogsz keletre
[189,60] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebzett purifikátor császár. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {KCC:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár bal oldalát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 purifikátor hájat. 1725 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}

Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Felfedeztél egy fekete lótuszt.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz Zaphod Beeblebrox-szal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Notermanthi trófea és egy kronotapír trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[25 pontot használtál fel, van még 578.]

* 1. BP: használod a 431. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. (-1 gránátbogyó.) [6 pontot használtál fel, van még 572.]

* 2. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 472.]

* 3. BP: elmormolod a 21. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 467.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 128 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 427.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 88 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 387.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 347.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 8 TVP-t kell elköltened.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 307.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 267.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 4 27 fejleszted a 4. tulajdonságodat 27 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [27 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 14, 11.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a világegyetem nagymestere helyett a világegyetem nagymestereinek nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +56 max. varázspont, +16 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 585 pontot. A következő körben tehát 785 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARGODAN BERZERKER (377. SZÖRNY)
A Thargodanok, bár iszonyatos hatalommal bírnak, azonban mégis vannak gyengéik, ugyanúgy rettegnek a végső megsemmisüléstől, mint más, halandóbb teremtmények. Ezért aztán gyakran előfordul, hogy elárulják gyenge gazdájukat, hogy az erősebb meghagyja életüket, vagy elmenekülnek, amikor az erőviszonyok az ellenfeleik irányába billennek. Azonban megváltozik a helyzet, ha a Sötétség egy nagyhatalmú hercege kiöli a gondolkodást szolgáiból - az így kapott Thargodanok elpusztíthatatlan gyilkológépek, akik megsemmisülésükig harcolnak. Ezek a megkérdőjelezhetetlen lojalitású berzerkerek nemcsak hogy a Sötét Föld legrettenetesebb harcosai, akiket még a sárkányok is elkerülnek: Az őket védő mágikus bűbájnak köszönhetően legfeljebb varázserejű vágófegyverrel, vagy esetleg isteni hatalmú harcművész technikákkal lehet őket megsebezni.

ERUOL (378. SZÖRNY)
Eruol nagyhatalmú Thargodan nagyúr, sötét fellegvárában Thargodan mágusok, berzerkerek és egyéb fenevadak serege szolgálja. Gyors gyarapodása, és túlzott mohósága sok Thargodan herceg figyelmét felkeltette, akik mind trónjukat féltik, és Eruol pusztulását kívánják. Így, ha megsemmisíted Eruolt, még szövetségeseket is szerezhetsz - kérdés, megvan-e a hatalmad ahhoz, hogy szembeszállj ezzel a félelmetes sötét úrral.

CSATAREMÁK (694. SZÖRNY)
A csataremák a szutykos remák távoli rokona. A távoli szó elég találó, mivel mindkét lényt mágiával hozták létre. A csataremák egész életében kötődik gazdájához, többnyire varkaudarok használják hátasállatként. Lábak helyett hatalmas csápokon mozog, de a szutykos remákkal ellentétben a csataremák a földön csúszik, nem pedig a levegőben levitál. Rendkívüli pszionikus energiák birtokosa, így azonnal megérzi, ha idegen tudat tartózkodik a közelben. Emiatt elbújni nem lehet előle, még BA paranccsal sem. Ha harcra kerül a sor, jobb ha már a harc elején nyakadba szeded a lábad. A csataremák 12 csápjával és a bénító méreggel, amit az ütéseivel a testedbe juttat, nagyon hamar mozgásképtelenné tesz bármely nagytestű élőlényt, de mozgékonyságának hála a kisebb termetű humanoidokkal is könnyűszerrel elbánik. Sajnálatos módon a csataremáknak is megvan az a kellemetlen képessége, hogy halála előtti pillanatban elteleportál egy biztonságosabb helyre, ahol regenerálódhat (állítólag láttak már olyan kalandozót, aki képes volt véglegesen legyőzni egy ilyen lényt, de a titkát a sírba vitte magával, amikor a feldühödött varkaudarok - a csataremák gazdái - apró darabokra szaggatták).

MÖSZE URALKODÓ (789. SZÖRNY)
Bizonyára már te is találkoztál bíbor möszékkel, azokkal az ártalmatlan kis pszi energián élősködő teremtményekkel. Ha azoktól minden vágyad volt mielőbb megszabadulni, akkor a mösze uralkodó megpillantásakor ezerszeresen ezt fogod érezni. A möszék királya más kinézetet öltött, mint kukacszerű alattvalói. Leginkább egy rovar benyomását kelti, amelynek méretei még a tiednek is a sokszorosa. Hátát hatalmas kitines páncél fedi, onnan támadni botorság lenne, valószínűleg át sem tudnád szúrni páncéljának vastag rétegeit. Az uralkodót sokszáz kisebb-nagyobb poszogó mösze kíséri. Még ha meg is támadod, és le is győzöd, a legjobb, ha egy ilyen csata után rögtön behörpintesz pár korty kristályfolyadékot, hogy a harc minden kellemetlen emlékétől mielőbb megszabadulhass.

VÍZBEÖLT RYUKU KALÓZ (409. SZÖRNY)
Egy sárga bőrű, hullamerev alak lebeg lágyan, teljes mértékig a hullámok sodrásának kiszolgáltatva. A testére aggatott ryuku páncéldarabok maradványai már nyomaikban sem emlékeztetnek az olyannyira csodált ryuku hadsereg pompázatos gárdistáinak öltözetére - a víz korróziós erejének és a ragadozó halak próbálkozásainak hatására csupán cafatokban lóg a mozdulatlan testről. Mozdulatlan? Egyáltalán nem az: a sodrás úgy ringatja és forgatja ezt a testet, hogy a szemgolyó nélküli hulla elindult feléd. A kezét is magasba emelte - na de mit is szorongat a görcsösen összezáródó kezében? Upsz, épp egy rozsdás ryuku buzogánnyal készül rád sújtani... Tehát csak átverés volt, hogy úgy tett, mint aki abszolút élettelen. Majdnem sikerült becsapnia, de most már igazán elég a szócséplésből: döfd azonnal keresztül szigonyod hegyével!

LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY)
A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod.

TOTEMOSZLOP (505. TEREPTÁRGY)
Nyugodt sétád közben a félhomályos erdőben érdekes dologra leszel figyelmes. Egy fenséges fára, mely gigantikusabb mindennél, amit valaha is láttál! Bármely halandó eltörpül a méretei mellett. Becslésed szerint úgy 25-30 méter magas lehet, hat megtermett ember is épphogy csak körbeéri. Furcsa, sürgető érzésed támad: közelebb kell menned, hogy jobban szemügyre vedd. Törzsét aprólékosan kidolgozott faragások borítják. Ahogy megvizsgálod az alakokat, ismerős és ismeretlen arcokat fedezel fel a vésetek kusza hálójában. Magasabbra tekintve rajzolatok és rúnák dominálnak. Számodra ismeretlen (valószínűleg rég elfeledett) nyelven hirdetik mondanivalójukat. Az oszlop éke, a fejdísz, egy élethű farkasfej, amit hatalmas őslények csontjaiból faragtak ki és illesztettek össze gondosan. Szemeit moa smaragdok alkotják, melyek mélyén bűvös erőt érzel feszülni, mintha koncentrálnák az oszlopban duzzadó mágikus energiákat. Csak találgatni tudod, mi célt is szolgálhat, s vajon ki hozhatta létre időt s fáradtságot nem kímélve ezt a monumentális építményt.

LEAH TITKOS TEKERCSE (1258. TÁRGY)
Manapság már szinte minden varázslat elérhető mindenki számára. Ám azzal mégis az összes kalandozó tisztában van, hogy a fekete mágiában mindig is a Leghatalmasabb Úr követői voltak a leghatékonyabbak. Óriások rogynak holtan össze egyetlen szavukra, erdők sorvadnak el, átadva életenergiájukat a koponya szimbólumos papoknak. Daniel McLoad, a Végítélet Várói KT vezetője épp személyes látogatását tette Uránál, mikor a halálisten úgy döntött, őt éri a megtiszteltetés, hogy az élők világába viheti Leah titkos tekercsét. Daniel nem habozott, rögtön megosztotta hittársaival a tudást, és úgy tűnik, mára eljutott hozzád is egy darabja. Amíg ez a tekercs nálad van, a vámpirizáció +5% hatékonysággal működik (20% helyett 25%-át gyógyulod be az okozott sebzésnek). Persze most, hogy már te is ismered a titkot, bármikor készíthetsz a tekercsről másolatot. Ehhez mindössze 5 csepp tintára, 1 grákóbőrre, 1 ezüstdarabra, 5 isteni könnycseppre és 20 TVP-re van szükséged. Az ezüstdarabot szét kell morzsolnod és az isteni könnycseppbe mártott kész tekercsre szórnod, a mágikus hatások megerősítéseképpen. Ha nem a Leghatalmasabb Úr szolgája vagy, a tekercset elkészíteni nem tudod, hatását pedig nem fejti ki, ha épp nálad lenne. Több tekercs hatása nem adódik össze.

MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY)
Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb.

THARGODAN ILLÚZIÓ (242. VARÁZSLAT)
Általában, nem sok értelme van egy illúzióvarázslatnak, amely Thargodannak álcáz - hiszen a Thargodanok ugyanúgy megtámadják egymást, mint más lényeket. Azonban a Sötét Földön megtalálható néhány groteszk "település", a Sötét Hercegek által semlegesnek kinevezett terület, ahol, bár egymást folyton kijátszva, egymást kihasználva, mégis öldöklés nélkül üzletelhetnek egymással a Thargodanok. Persze, egy ember, elf vagy más, az anyagi síkról származó lény ellenségnek számít itt is, és azonnal kivégzik. Erre a célra szolgál a Thargodan illúzió, hogy belopódzva ezekre a semleges területekre, Északtűz, Sárkányverem és Lávafolyó városába, vásárolhass a Thargodanok által összegyűjtött ősi relikviákból, vagy hogy elsajátíthasd a nagyhatalmú varázslataikat. Ezek a települések természetesen a városi teleport varázslattal is megközelíthetők. A Thargodan illúzió használatához parancsot nem kell kiadnod, automatikusan elmondod 50 VP árán, mielőtt belépnél vagy beteleportálnál egy ilyen városba.

ISTENI FÉTIS (1150. TÁRGY)
Az alanori királyság nagy szenzációját jelenti az isteni fétis. A boltos a füledbe suttogja: "Aki az isteni fétist birtokolja, hihetetlen hatalom birtokába jut, képes lesz közvetlen kommunikációra istenével!" Nocsak, nagyhatalmú relikvia ezek szerint! Kérdés, hogy mennyire átverés a dolog, amikor láthatóan ládaszám van belőle minden boltban... Mindenesetre, amikor a boltosnál érdeklődsz, először megkérdezi, hogy mekkora kasztroplanáris tapasztalattal rendelkezel. Neki ugyan fogalma sincs róla, ez mit jelent, de láthatóan, a fétis gyártói felkészítették: csak annak adja el a fétist, aki "teljes értékű" Közös Tudatban van, amely már elérte fejlődése csúcsfokát, különben a fétist nem fogja tudni használni. A fétist annak se ajánlja, akinek tudata már rendelkezik az őrzők ébersége képességgel, mert nekik a fétis semmit nem tud nyújtani. Ha többet akarsz megtudni, a H 1150 parancsot kell használnod, 5 TVP árán!

KARAKTERLAP

Marcho Ven-Saak, egy kopasz, félszemű, harcsabajszos kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Tharr személyes tanácsadója vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 444. fordulód.

Erő: 71 (89) Szint: 35 Merészség: 10/5 Magasság: 144 cm
IQ: 65 (69) Támadás: 47 Agresszió: 4 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 63 (72) Védekezés: 106 Menekülés: 30 % Életkor: 39/41 év
Egészség: 65 (71) Életpont: 761/1090 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 72 (77) Varázspont: 1835/741 Pénz: 2043 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 224/244 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 21
Eddig összesen 3562 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22369 TP-t kaptál. Jelenleg 5500207 TP-d van. A következő szinthez még 499793 TP szükséges. Trófeáid: skarlátdémon, térfaló, triklem drakolder. A 432. fordulódban 21487 arany került a bankszámládra. 22776 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/32 ökölvívás: 35/64 szúrófegyverek: 20/0
vágófegyverek: 25/4 (+2%) ütőfegyverek: 12/7 lőfegyverek: 9/22
dobófegyverek: 35/13 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/76 2. nyomkövetés: 108/6 (+5%) 3. mászás: 18/11 (+3%)
4. csapdakészítés: 28/78 (+6%) 5. csapdaészlelés: 31/60 6. gyógyítás: 76/62
7. titkosírás: 4/14 8. felderítés: 26/64 9. szörnyidomítás: 8/28
10. teológia: 64/95 (+25%) 11. taumaturgia: 82/8 (+810%) 12. szerencsejáték: 6/57
13. versengés: 8/86 14. harcművészetek: 39/11 15. zene: 6/25
16. szörnyismeret: 33/71 17. pszi: 22/97 (+3%) 18. zárnyitás: 3/15
19. vadászat: 10/33 20. bányászat: 30/97 21. úszás: 12/90
22. főzés: 2/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 50 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), óriás csontváz (#176), átokosztó (#372), bolyongó lidérc (#388), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), Minas Sul (#5194), őrjáratozó katona (#274), mutáns bunthar (#398), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
a mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 10 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (95,24,3) méregsemlegesítés (#14)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
háló (#186), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227) puha ütés (#60) >> nagyobb vércápa (#246)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
háló (#186) >> noth szellem (#250) izomernyesztés (#33) >> zombi mester (#251)
háló (#186) >> ongóliant hadúr (#178) háló (#186) >> tűzelementál (#276)
háló (#186) >> jégelementál (#277) háló (#186) >> viharóriás (#278)
méregfelhő II (#193) >> Zinthurg (#180) méregfelhő II (#193) >> férfiak (#998)
méregfelhő II (#193) >> nők (#999) háló (#186) >> tollaskígyó (#635)
háló (#186) >> vámpírféreg (#782) háló (#186) >> skarlátdémon (#790)
háló (#186) >> ezerszemű bestia (#288)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem (#34) >> áeratikus hasnyák (#243)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára!
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztítsd el három kronoelementált! (számláló: 0)
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 szabotőr, 7 harcos, 13 királynő, 12 élőholt, 7 vadász, 7 nagymester, 3 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6046 arany (#50) 28 ezüstdarab (#326) 4 fekete gyöngy (#99)
25 gyöngymangó (#135) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 kaktuszbogyó (#429)
3 mutáns csont (#331) 55 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
7 rézdarab (#70) 2 sallank nyíl (#129) 2 szögletes kő (#17)
1 tudás gyöngye (#522) 9 ugh méreg (#166) 1 Zinthurg pallos (#716)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 2 csuklyavirág (#133) 3 deus ex machina (#1)
1 fokhagyma (#403) 1 isteni fétis (#1150) 3 kaja (#2)
1 nyílvessző (#108) 4 púderkő (#119) 3 purifikátor háj (#269)
2 ragasztó (#83) 4 sáfránypor (#211) 3 sallank karom (#128)
7 spiritusz (#170) 1 szárnyas hernyó (#69) 27 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), őrült varázsló (#255)
(186,59) olimpiai aréna (#634), őrült varázsló (#255)
(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrjáratozó katona (#274)
(186,61) részeg kalandozó (#187), bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár
(186,62) a 100. labirintus bejárata
(187,59) őrült varázsló (#255), fekete mágustorony (#642), Dornodon oltár, Chlovia (4371. kalandozó)
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, részeg kalandozó (#187), őrült varázsló (#255)
(187,61) jósda (#645), Invázióügyi Minisztérium (#688), őrült varázsló (#255)
(188,60) részeg kalandozók (#187)
(189,60) purifikátor császár (#393), grok-képződmény (#149), oltár, szent tölgyfa (#393), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), légirozmár (#94), Zaphod Beeblebrox (2601. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövőre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 26-31.) nem táplálunk fordulót, kivéve dec. 28-át, amikor lesz egy emailes forduló küldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai.

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.
* Mostantól írjuk a karakterlapon, ha a deus ex machinát meghalásra állította valaki.
* A karakterek közötti találkozás programkódját kénytelenek voltunk átírni teljesen, hogy a jövőben egyszerűbben bővíthető legyen. Régen úgy működött a program, hogy a táborozó félnek a táborozás alatti találkozásait a saját fordulójának elején generálta le, nem akkor, amikor azok ténylegesen megtörténtek. Onnantól, hogy a változás a játékba kerül, a találkozások azonnal megtörténnek a passzív fél részére is (a korábbi találkozások viszont úgyanúgy generálódnak, mint eddig). Persze ez elsősorban háttérváltozás, amiből ti nem sok mindent fogtok tapasztalni, két jelentősebb dolog van csupán, ami a fordulókban is megváltozott:
A D.E.M.-ezés, halál azonnal megtörténik, ha a táborozó fél meghalna a találkozáskor. Ha csak D.E.M.-ezett, a karakter óvatosabb lesz a hátralevő időben, azaz nem fog ugyan másik kalandozókkal találkozni, de tárgyat átadni neki lehet majd. A deus ex machina a táborozás alatt nem repíti el több mezőnyire a karaktert, akkor sem, ha a beállítás ezt indokolta volna (illetve elrepíteni elrepíti, de a karakter automatikusan visszasétál a következő forduló elejéig a kiinduló táborozási koordinátára). Így a jövőben mindenki biztos lehet benne, hogy a fordulóját azon a koordinátán kezdi, ahol letáborozott (kivéve persze, ha az ominózus találkozás még a változás előtt történt volna meg, csak nem lépett a karakter azóta).
A másik fontosabb változás a Feltételes Udvarlással kapcsolatos. Sikeres szerelmeskedés után az FU azonnal törlődik a táborozó felekről, kivéve ha ők házastársak. A gravia öve nevű tárgyat emellett csak fordulónként egyszer lehet használni.
A találkozás rutin bonyolultsága miatt az alapos tesztelés ellenére is előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd a Játékvezetőnek.
* Bekerültek a varázslattervező pályázaton kiválasztott varázslatok a játékba. Megtanulásuk a mágustornyokban, ill. imádkozással VP regenerációból (akinek már van elég VP regenerációja, a következő isteni küldetés leimádkozása után láthatja majd, milyen varázslatok vannak) sajátíthatók el. A 2006. januári Alanori Krónikában teljes listát találtok arról, hogy melyek ezek a varázslatok, és mire jók.

Üzenet küldése a karakternek