Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 20. 15h:03' EZ A 728. JÁTÉKHETED, 443. FORDULÓD 729. játékheted kezdete: nov. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3894 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat a 466. tárggyal az 560. tárgyat |
ve 390 20 | megveszed a 390. tárgyat 20 |
ve 391 100 | megveszed a 391. tárgyat 100 |
ve 702 5 | megveszed a 702. tárgyat 5 |
be 615 | bemész a 615. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 4 ap /db, |
gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, | varányszem (#30) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 40 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, |
fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, |
grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, |
antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, |
rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, |
zöld üveg (#82) 6 ap /db, | ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, |
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, |
fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, |
madártoll (#112) 2 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, |
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | hebrencs csapda (#147) 30 ap /db, |
mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szent jogar (#150) 100 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, |
pirkit (#153) 4 ap /db, | karócsapda (#163) 24 ap /db, | mászókampó (#165) 24 ap /db, | ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, |
sullár hólyag (#168) 14 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | spiritusz (#170) 2 ap cseppje, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, |
grifftojás (#179) 20 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, |
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, | gyíkfű (#201) 2 ap /db, |
amniosz (#203) 2 ap /db, | szuperkötél (#209) 4 ap /db, | fűszertartó (#210) 12 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, |
manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | praglonc hártya (#215) 400 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, |
ramit kő (#226) 6 ap /db, | helytartói jogar (#228) 70 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, |
furulya (#233) 14 ap /db, | tatu dob (#234) 8 ap /db, | dorony duda (#235) 56 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, |
lant (#238) 30 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, |
nyílcsapda (#243) 44 ap /db, | kvazár (#244) 22 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, |
pszi kő (#248) 1000 ap /db, | regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, |
purifikátor háj (#269) 36 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | szuper dobóháló (#273) 16 ap /db, | sárga erőöv (#276) 250 ap /db, |
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, |
Fekete Kehely (#283) 1100 ap /db, | Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 600 ap /db, | sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, |
arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | din formázó minta (#301) 50 ap /db, |
Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, | kőszem (#304) 10 ap /db, | varázskő (#305) 150 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, |
galachmit (#310) 300 ap /db, | roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, |
acéltű (#334) 2 ap /db, | piranha zsákvédő (#337) 14 ap /db, | alkímiázó üst (#341) 800 ap /db, | súlyzó (#347) 18 ap /db, |
shinai gömb (#348) 240 ap /db, | mithril (#352) 16 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, |
szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | kinemfogyó tegez (#368) 700 ap /db, | moa smaragd (#377) 50 ap /db, |
halcsont (#390) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, | fokhagyma (#403) 8 ap /db, |
rájabőr (#404) 6 ap /db, | rájabőr úszógatya (#405) 30 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 16 ap /db, | vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, |
teknőcteknő (#416) 24 ap /db, | era formázó minta (#418) 50 ap /db, | fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, | gránátcsapda (#431) 40 ap /db, |
láthatatlan köpeny (#441) 1600 ap /db, | gór formázó minta (#444) 50 ap /db, | mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, | kholden kulcs (#470) 40 ap /db, |
norgat kulcs (#471) 48 ap /db, | dizen kulcs (#472) 70 ap /db, | fiatalság itala (#473) 400 ap /db, | Morgan pálcája (#503) 4500 ap /db, |
ostromlétra (#510) 10 ap /db, | drakolder kulcs (#524) 200 ap /db, | moa töltő (#525) 200 ap /db, | dentor bőr (#551) 70 ap /db, |
őselemek köpenye (#560) 28000 ap /db, | amul kulcs (#565) 100 ap /db, | árnyékkulcs (#566) 120 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, |
mópat tetem (#584) 8 ap /db, | toxyl (#591) 16 ap cseppje, | toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db, | jégkristály (#593) 40 ap /db, |
hro formázó minta (#601) 50 ap /db, | rémplazma (#616) 100 ap /db, | sárkányfog (#617) 40 ap /db, | pszi kristály (#618) 60 ap /db, |
arkog kő (#632) 2 ap /db, | törpe őskő (#633) 1000 ap /db, | küklopsz szem (#643) 60 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, |
darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, | liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, | aurach fog (#657) 2 ap /db, |
elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | sáska amulett (#668) 30 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, |
rinóbőr öv (#685) 600 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, | kobudera csont (#705) 8 ap /db, | gnóm csont (#706) 8 ap /db, |
etra hályog (#712) 50 ap /db, | kij formázó minta (#717) 50 ap /db, | topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, |
kyorg köpeny (#741) 4800 ap /db, | bo'adhun idol (#745) 1200 ap /db, | tl'urlang fiola (#788) 100 ap /db, | tl'urlang erőkő (#825) 200 ap /db, |
dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, | ogre öv (#834) 1140 ap /db, | Éjvadász bundája (#850) 5000 ap /db, | rasáth orrkarika (#859) 1400 ap /db, |
vörös zselé (#862) 10 ap /db, | yetifog (#863) 8 ap /db, | ünnepi övsál (#874) 1400 ap /db, | halgar kulcs (#877) 100 ap /db, |
kitintüske (#879) 8 ap /db, | káoszkulcs (#884) 100 ap /db, | szürke briliáns (#908) 60 ap /db, | skorpiókarom (#911) 8 ap /db, |
quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, | artikula bélhólyag (#927) 8 ap /db, | cápazsír (#932) 8 ap /db, | bahrot bőr (#938) 10 ap /db, |
keselyűmirigy (#941) 10 ap /db, | kulcsszilánk (#942) 14 ap /db, | párducbőr (#1066) 20 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, |
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | párducszem (#1073) 4 ap /db, |
lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, | cetuszony (#1075) 20 ap /db, | mammutbőr (#1078) 12 ap /db, | jégtörő korong (#1079) 16 ap /db, |
szélgömb (#1080) 60 ap /db, | behemótköröm (#1081) 20 ap /db, | hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, | ulkor kötény (#1089) 400 ap /db, |
Augur varázskönyve (#1097) 3000 ap /db, | Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, |
varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, | tenger gyümölcse (#1155) 32 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, |
Thargodan koponya (#1182) 60 ap /db, | ektoplazma (#1185) 93 ap /db, | sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, | ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, |
íjászkence (#1225) 48 ap /db, | mösze hátpáncél (#1229) 22 ap /db, | holdbőr (#1236) 28 ap /db, | aranyrög (#1251) 24 ap /db, |
gyilkos méreg (#1265) 120 ap kortyonként, | teriád edény (#1278) 140 ap /db, | teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, | bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, |
jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, | topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, | fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, | zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, |
aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, | hoarián bőröv (#1341) 20 ap /db, | vastag ryuku kulcs (#1344) 36 ap /db, | moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db, |
extra takarmány (#1360) 36 ap /db, | ogwawa kulcs (#1376) 240 ap /db, | draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, | pókláb (#1378) 2 ap /db, |
teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, | dinó szaru (#1385) 22 ap /db, | teriád kobak (#1461) 39 ap /db, | kígyónyelv (#1473) 12 ap /db, |
hajóács szerszám (#1475) 108 ap /db, | Kjotoannam plazmája (#1485) 560 ap /db, | cseng hópikkely (#1496) 75 ap /db, | katonai kötszer (#1508) 108 ap /db, |
rozsomákszőr (#1510) 2 ap /db, | teknőstojás (#1514) 30 ap /db, | őskristály-szilánk (#1525) 99 ap /db, | varázskorsó (#1546) 1350 ap /db, |
fattylord deréköv (#1564) 960 ap /db, | Napsörény szarva (#1569) 1320 ap /db, | trix gyógypálca (#1704) 20 ap /db, | esthari gyöngykulcs (#1710) 560 ap /db, |
jégkulcs (#1715) 200 ap /db, | Snafall jeges öve (#1716) 1650 ap /db, | krg'humán fullánk (#1770) 280 ap /db. |
áldott kő (#642) 20 ap /db, | alkímiázó üst (#341) 80 ap /db, | amniosz (#203) 1 ap /db, | amul kulcs (#565) 50 ap /db, |
aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | aranytermő ládikó (#504) 250 ap /db, | árnyékkulcs (#566) 60 ap /db, | bo'adhun idol (#745) 400 ap /db, |
borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 7 ap /db, | csalánvirág (#582) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 1 ap /db, |
destabilizátor (#1275) 250 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | din formázó minta (#301) 25 ap /db, | dizen kulcs (#472) 35 ap /db, |
dözmöng szív (#122) 3 ap /db, | drakolder kulcs (#524) 100 ap /db, | ezüstdarab (#326) 4 ap /db, | Fekete Kehely (#283) 110 ap /db, |
fokhagyma (#403) 4 ap /db, | fpi formázó minta (#419) 25 ap /db, | furulya (#233) 7 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db, |
fűszertartó (#210) 6 ap /db, | galachmit (#310) 30 ap /db, | grifftojás (#179) 10 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, |
gyógykenőcs (#313) 5 ap /db, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | halgar kulcs (#877) 50 ap /db, | hibátlan cetbőr (#1090) 300 ap /db, |
hókutya nyakörv (#1077) 10 ap /db, | ilkin érc (#232) 3 ap /db, | kaja (#2) 1 ap /db, | kaktuszbogyó (#429) 4 ap /db, |
káoszkulcs (#884) 50 ap /db, | karbin plazma (#199) 10 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 4 ap /db, |
kholden kulcs (#470) 20 ap /db, | kij formázó minta (#717) 25 ap /db, | kinemfogyó tegez (#368) 70 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 16 ap /db, |
kötél (#92) 1 ap /db, | kristályfolyadék (#449) 4 ap /db, | kulcskarika (#648) 80 ap /db, | kulcsszilánk (#942) 7 ap /db, |
kvazár (#244) 11 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | magszim bél (#103) 5 ap /db, | mágusköpeny (#453) 200 ap /db, |
márványkulcs (#245) 16 ap /db, | medúzacsáp (#703) 5 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, | molluszk ház (#353) 2 ap /db, |
nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, | norgat kulcs (#471) 24 ap /db, | nyílcsapda (#243) 22 ap /db, | olló (#335) 7 ap /db, |
pszi kő (#248) 100 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | ramit kő (#226) 3 ap /db, | remák szív (#264) 12 ap /db, |
rinóbőr (#651) 5 ap /db, | roxati zárfaló (#314) 100 ap /db, | ryuku nadrág (#691) 85 ap /db, | sallank karom (#128) 2 ap /db, |
sámán gyógykenőcs (#1139) 50 ap /db, | sólyomcsőr (#1223) 5 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, |
szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szent kehely (#257) 16 ap /db, | Szent Kulacs (#285) 100 ap /db, |
szuperkötél (#209) 2 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, | téfea-agy (#172) 8 ap /db, | térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, |
Thargodan esszencia (#328) 20 ap /db, | toxyl (#591) 8 ap cseppje, | toxyl üvegcse (#592) 25 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 100 ap /db, |
varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | zafír erőöv (#397) 100 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db, |
teknősesszencia (#702) 45 ap /db, | polip szívóka (#391) 2 ap /db, | halcsont (#390) 2 ap /db áron. |
be 618 | bemész a 618. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | ásó (#34) 10 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, |
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, | bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, |
szöges páncél (#65) 48 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, |
rézpajzs (#73) 28 ap /db, | mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, |
bronzsisak (#88) 18 ap /db, | bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, |
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, | rákpajzs (#98) 20 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | nyílvessző (#108) 2 ap /db, |
hosszú íj (#111) 40 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, |
sallank nyíl (#129) 6 ap /db, | ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, |
nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, | vassisak (#160) 36 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db, |
vasvért (#164) 120 ap /db, | rövid kard (#171) 32 ap /db, | harci kalapács (#174) 40 ap /db, | vashegyű nyíl (#176) 10 ap /db, |
vasalt bunkó (#181) 70 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, |
vas dobónyíl (#189) 14 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, |
orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, |
bumeráng (#249) 8 ap /db, | kvazár páncél (#251) 500 ap /db, | smaragd koszorú (#252) 600 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, |
kvazár sisak (#266) 140 ap /db, | gromak páncél (#270) 60 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, |
varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, | elit csatavért (#295) 60 ap /db, | kvazár pajzs (#296) 200 ap /db, | kvazár kard (#297) 280 ap /db, |
optiri agysisak (#315) 250 ap /db, | Pusztítás Botja (#316) 2700 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, |
ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db, | ezüstkard (#325) 44 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, |
csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 250 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, |
Baghar korbácsa (#357) 2000 ap /db, | vámpírkard (#358) 5000 ap /db, | ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, | vámpírtőr (#364) 1600 ap /db, |
Trákin csákánya (#367) 400 ap /db, | szigony (#389) 28 ap /db, | réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, |
vas fejpánt (#408) 24 ap /db, | moa stuki (#413) 20 ap /db, | stukilövedék (#414) 2 ap /db, | teknőcpajzs (#417) 30 ap /db, |
agyartőr (#420) 1500 ap /db, | tyrex bunkó (#421) 4000 ap /db, | mágusölő (#422) 3600 ap /db, | szívkereső (#423) 3500 ap /db, |
csontpozdorja (#424) 5000 ap /db, | pengepajzs (#425) 1800 ap /db, | Raia pallosa (#426) 6000 ap /db, | őstroll agyaló (#427) 6250 ap /db, |
bányászcsákány (#434) 20 ap /db, | Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, | kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db, | zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, |
krapixlon fürdőruha (#454) 80 ap /db, | kampós acélszigony (#455) 90 ap /db, | arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, | mithril láncing (#457) 5920 ap /db, |
Rhatt páncélja (#458) 8800 ap /db, | Tharr pajzsa (#459) 6720 ap /db, | mithril pajzs (#460) 4200 ap /db, | szellempajzs (#461) 8000 ap /db, |
Urgod kesztyűje (#462) 8800 ap /db, | mithril kesztyű (#463) 4000 ap /db, | nehéz harci kesztyű (#464) 5550 ap /db, | mithril sisak (#465) 4640 ap /db, |
Morgan sipkája (#466) 8800 ap /db, | gyémántsisak (#467) 8320 ap /db, | Dantor vértje (#469) 60 ap /db, | Tilnetor kardja (#474) 2250 ap /db, |
törpe bakancs (#475) 5985 ap /db, | cápaölő tőr (#480) 48 ap /db, | obszidián tüske (#481) 120 ap /db, | pásztorbot (#513) 1200 ap /db, |
varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | Tharr kalapácsa (#520) 4000 ap /db, | mágusbot (#521) 3750 ap /db, | Mjölborg kalapácsa (#523) 7200 ap /db, |
gránátlövedék (#526) 8 ap /db, | óriásölő (#528) 6000 ap /db, | lidérckorona (#531) 12000 ap /db, | tűzúr csizmája (#533) 8880 ap /db, |
Bufa páncélja (#538) 8800 ap /db, | Thargodan korona (#543) 750 ap /db, | nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, | troll dorong (#550) 100 ap /db, |
troll klopfoló (#552) 240 ap /db, | tünde nyíl (#554) 12 ap /db, | csatabárd (#555) 44 ap /db, | jing-jang fejpánt (#556) 40 ap /db, |
árnyéktőr (#557) 70 ap /db, | bűvös shuriken (#562) 40 ap /db, | angyalok kesztyűje (#609) 140 ap /db, | sárkánytőr (#626) 3000 ap /db, |
Halálpöröly (#635) 17500 ap /db, | Végítélet (#636) 12000 ap /db, | Fényhozó (#637) 12000 ap /db, | Káoszkígyó (#638) 20000 ap /db, |
Fókuszpenge (#639) 12000 ap /db, | Thór pörölye (#640) 10000 ap /db, | bronz taider (#641) 10000 ap /db, | Huddens kesztyűje (#649) 15000 ap /db, |
ryuku kopja (#694) 140 ap /db, | ryuku szablya (#695) 140 ap /db, | ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, | yeti mokasszin (#710) 3000 ap /db, |
rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | Zinthurg pallos (#716) 30 ap /db, | Zombilapító (#721) 1500 ap /db, | császári kesztyű (#723) 400 ap /db, |
ryuku kalapács (#724) 80 ap /db, | otagi csáp (#725) 2500 ap /db, | rubin fejék (#729) 280 ap /db, | Batharak vértje (#739) 1000 ap /db, |
bo'adhun tiara (#744) 4000 ap /db, | Batharak vállemeze (#831) 1230 ap /db, | cápabőr csizma (#832) 1080 ap /db, | nitmák penge (#837) 4000 ap /db, |
Din cséphadarója (#840) 5000 ap /db, | krathan szablya (#854) 100 ap /db, | krathan pallos (#855) 300 ap /db, | nitmák kard (#856) 40 ap /db, |
sziklazúzó (#857) 750 ap /db, | drag'kór bökő (#873) 40 ap /db, | törp sisak (#897) 1350 ap /db, | kyorg vállpánt (#901) 1440 ap /db, |
kyorg tőr (#902) 7840 ap /db, | Kabol irhája (#903) 1560 ap /db, | troglodita fúvócső (#905) 1350 ap /db, | kyorg hosszúpenge (#917) 60 ap /db, |
Daramoula pálcája (#950) 2400 ap /db, | angyali sisak (#971) 14000 ap /db, | Olimpikon (#973) 20000 ap /db, | Olimposz (#974) 20000 ap /db, |
hósárkánybőr csizma (#1088) 10500 ap /db, | bíborarany tőr (#1095) 1000 ap /db, | törpe szekerce (#1105) 400 ap /db, | csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, |
varkaudar che-kard (#1112) 1500 ap /db, | che-vállszalag (#1114) 1600 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, | ryuku evező (#1152) 60 ap /db, |
energialándzsa (#1227) 1280 ap /db, | möszehát pajzs (#1231) 1620 ap /db, | fejsze (#1240) 36 ap /db, | Halatir kalapja (#1262) 75 ap /db, |
teriád tőr (#1277) 200 ap /db, | teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db, | teriád pöröly (#1283) 600 ap /db, | teriád kard (#1284) 600 ap /db, |
teriád nyílvessző (#1287) 140 ap /db, | teriád íj (#1288) 1800 ap /db, | biethlan lándzsa (#1290) 13500 ap /db, | biethlan kard (#1291) 13500 ap /db, |
biethlan pöröly (#1292) 13500 ap /db, | ryuku menetpajzs (#1320) 375 ap /db, | ryuku vállvédő (#1323) 330 ap /db, | hoarián saru (#1346) 30 ap /db, |
rizspapír-vért (#1366) 1200 ap /db, | wakizashi (#1370) 1500 ap /db, | naginata (#1371) 1500 ap /db, | nunchaku (#1372) 1500 ap /db, |
mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db, | Gonemutlan tőre (#1390) 5790 ap /db, | ryuku rövidkard (#1418) 42 ap /db, | hoarián vállkendő (#1448) 20 ap /db, |
kyorg övcsat (#1456) 1200 ap /db, | dzsumbujharcos bóla (#1458) 33 ap /db, | triton szigony (#1472) 288 ap /db, | finom keszkenő (#1484) 36 ap /db, |
díszes tunika (#1488) 1500 ap /db, | Shengoroth karma (#1520) 1260 ap /db, | ryuku tűvető (#1521) 2300 ap /db, | Mallon botja (#1526) 900 ap /db, |
méregtagadó (#1531) 1200 ap /db, | méregfog (#1553) 1200 ap /db, | holdezüst fejpánt (#1555) 540 ap /db, | Ek'Hor pajzsa (#1556) 2500 ap /db, |
ekharion dárda (#1557) 80 ap /db, | Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, |
kamikáze fejfedő (#1592) 750 ap /db, | ezüstveretes pajzs (#1669) 3000 ap /db. |
agyartőr (#420) 100 ap /db, | ásó (#34) 5 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, | Bufa páncélja (#538) 550 ap /db, |
cetbőr válltömés (#1091) 350 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 8 ap /db, | gyémántsisak (#467) 520 ap /db, | hósárkánybőr csizma (#1088) 700 ap /db, |
hosszú íj (#111) 20 ap /db, | Huddens kesztyűje (#649) 1000 ap /db, | kyorg tőr (#902) 980 ap /db, | lidérckorona (#531) 800 ap /db, |
mágusköpeny (#453) 200 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, | Morgan sipkája (#466) 550 ap /db, | nyílvessző (#108) 1 ap /db, |
pásztorbot (#513) 120 ap /db, | ryuku csizma (#692) 85 ap /db, | ryuku mellvért (#689) 120 ap /db, | ryuku nadrág (#691) 85 ap /db, |
szigony (#389) 14 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, | törpe bakancs (#475) 399 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, |
vas dobónyíl (#189) 7 ap /db, | vashegyű nyíl (#176) 5 ap /db áron. |
at 1864 6 | TU-t adsz át az 1864. kalandozónak 6 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló fejét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel megkarcolod az őrült varázsló bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és 4 gyöngymangó. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [185,31] Még mindig a városban vagy. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr híveié.
be 630 2 | bemész a 630. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {KCC:} Agyartőrrel meghorzsolod a részeg kalandozó bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot |
v 198 170 7 | elmormolod a 198. varázslatot |
[170,7] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 12 8 905 | mozogsz 12 8 905 |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {KCC:} Szigonnyal tökéletesen perforálod az opati polip testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. {FM:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a diuretikus kráken óriási csápját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) {FM:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a diuretikus kráken jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 7 6 900 | mozogsz 7 6 900 |
Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. (ld. enc.) 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a moszatrája testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) {FM:} Szigonnyal teljesen átszúrod a kacagó szépia testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a kacagó szépia lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
A lény tintát köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. {HD:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia dzsuvás testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kacagó szépia csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
lm 14 16 18 | mozogsz 14 16 18 |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. {FM:} Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {FM:} Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
210 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {GYD:} Szigonnyal tökéletesen perforálod az elektromos angolna testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Szigonnyal tökéletesen perforálod az étkezési homár testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az étkezési homár ollója a levegőben csattan. {KCC:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod az étkezési homár jobb középső lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az étkezési homár ollója centiméterekre tőled záródik össze. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 20 26 34 | mozogsz 20 26 34 |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a moszatrája moszatszerű testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a mélység fattya testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mélység fattya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. {KCC:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a diuretikus kráken jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) {FM:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
lm 34 32 33 | mozogsz 34 32 33 |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. {FM:} Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. {FM:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az opati polip csápol, de mindhiába. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {FM:} Szigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca egyik csápját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Szigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {FM:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. {HD:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {HD:} Szigonnyal felnyársalod a vércápa farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {KCC:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. {GYD:} Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. {HD:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. {FM:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) {GYD:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33 |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. {HD:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) {FM:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {GYD:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) {HD:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa jobb oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) {HD:} Szigonnyal jól megszúrod a nagyobb vércápa jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. {GYD:} Szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) {FM:} Szigonnyal eltalálod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
845 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal a 462. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 16 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért |
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[168,6] Kimerített a tempózás. Inkább visszafordulsz a part felé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét. Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 2 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal. |
VÍZLÉLEGZÉS (185. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A vízlélegzés varázslat egy olyan csodálatos, kevés humán által megtapasztalható élményben részesít: amíg a varázslat tart, képes vagy egyszerre levegőt belélegezni és a halak kopoltyújához hasonlóan, mágia segítségével a vízből oxigént kinyerni. A varázslat egyben azt is megakadályozza, hogy a tüdőd/gyomrod megteljen vízzel, így amikor kijössz a vízből és elmúlik a varázslat hatása, természetesen nem fogsz megfulladni. A varázslatra nem sok szükség van a tavacskákban vagy a tengerben való pancsoláshoz, akkor kell inkább használnod, amikor egy olyan labirintust akarsz felderíteni, amely teljes egészében víz alatt van. A varázslat hatása a kör végéig tart, elmondásához egy halcsontra és 15 VP-re van szükség. Ügyelj rá, hogy kör végére a labirintust mindenképpen elhagyd (akár mozgással, akár felszínre ugrással), különben borzalmas halált halsz, amikor a varázslat hatása elmúlik. A varázslatot mindenképpen a labirintusba (ill. a vízzel borított részbe) való belépést megelőzően használd! A víz alatti labirintusokban a harcra a víziharc szabályai érvényesek. Magától értetődően, víz alatti labirintusban nem tudsz fáklyát használni. Szerencsére, a vízlélegzés egyben elhelyez egy halványan világító foltot a homlokodra, ami miatt ugyan minden ragadozó hal rád fog támadni, de legalább látsz valamit. [Megjegyzés: ha gyermeked van, a vízlélegzést nem kell rá külön elmondani, a varázslat rá is vonatkozik.] |
RÁJABŐR (404. TÁRGY) Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.] |
KRAPIXLON FÜRDŐRUHA (454. TÁRGY) A Krapixlon ősi, nemesi család, amely büszke lehetett arra, hogy az úszóversenyek győztesei mindig e család tagjai közül kerültek ki. Róluk nevezték el ezt a testhezálló, sikamlós fürdőruhát, amely nemcsak áramvonalasabbá teszi az úszót, hanem bizonyos mértékű védelmet nyújt a víziszörnyek harapásai ellen: ha ezt viseled víziharcban (külön KF parancsot nem kell kiadnod, automatikusan megteszed), védelmed megnő 5-el. A fürdőruhát a páncél helyére veszed fel. |
KAMPÓS ACÉLSZIGONY (455. TÁRGY) Annak a kalandozónak, aki ezt a hosszú, kampós végű, hegyes acélszigonyt forgatja, nem jelent nehézséget még egy vércápa leölése sem. A kampós acélszigony használatakor kapsz +2 támadást, és az okozott sebzés 3D6+5. A fegyver forgatásához szükséges minimális vízifegyver szakértelem 9. |
Erő: | 46 (51) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 52 (55) | Támadás: | 164 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 44 (47) | Védekezés: | 104 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/49 év |
Egészség: | 54 (62) | Életpont: | 550/275 | Jellem: | jó (669) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 56 (62) | Varázspont: | 1247/31 | Pénz: | 954 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 14/6 | Pszi pont: | 227/235 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/2 (+168%) | ökölvívás: | 39/33 (+2%) | szúrófegyverek: | 23/1 (+1%) |
lőfegyverek: | 27/59 (+1%) | dobófegyverek: | 23/62 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 63/70 | 2. nyomkövetés: | 121/35 | 3. mászás: | 23/81 |
4. csapdakészítés: | 28/66 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/11 (+6%) | 6. gyógyítás: | 65/32 |
7. titkosírás: | 22/41 | 8. felderítés: | 33/46 (+18%) | 9. szörnyidomítás: | 10/29 |
10. teológia: | 63/93 (+40%) | 11. taumaturgia: | 80/89 (+11%) | 12. szerencsejáték: | 4/49 |
13. versengés: | 10/19 | 14. harcművészetek: | 42/5 | 15. zene: | 12/66 |
16. szörnyismeret: | 45/37 (+20%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 6/43 | 20. bányászat: | 30/73 | 21. úszás: | 8/94 |
22. főzés: | 4/1 | 23. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), kerek követ (#19) (max. 16 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
szintszívó (#96), áeratikus hasnyák (#243), autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), csápos otagi (#395), purifikátor császár (#393), kronotapír (#286), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), kisebb quwarg isten (#213), csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +39 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | energiatüskék (#29) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tisztítótűz (#44) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | tűzeső (#61) | >> | nők (#999) | |
vakító fény (#43) | >> | varkaudar hírnök (#686) | energiafolyam (#136) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | varázsvédelem II (#108) | >> | Chara-din fattya (#236) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 207 pontnyi fejlesztés szükséges. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
470 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | galachmit (#310) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
26 | halcsont (#390) | 9 | kaja (#2) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||
1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 1 | moa burát (#384) | 36 | polip szívóka (#391) | |||
4 | rájabőr (#404) | 4 | ramit kő (#226) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | szigony (#389) | 4 | teknősesszencia (#702) | 5 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 55 | víz (#27) |