442. forduló, 444. forduló, árny Vadász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 15. 9h:04'
EZ A 526. JÁTÉKHETED, 443. FORDULÓD
527. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2837
SZÁMLA : XXXX

ÁRNY VADÁSZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [196,70] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

kno 3 5 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 583.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 578.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 573.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy tolvajszem varázs hatalmát. Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [0 pontot használtál fel, van még 573.]

m 2 mozogsz keletre
[197,70] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Látsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a tetemember jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Szorgosan nézelődsz, egyelőre eredmény nélkül. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mágus bal vállát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 9 ubuk tüske, egy bronzhegyű lándzsa, egy rövid íj, egy ubuk dobónyíl és egy bronzsisak. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. Az öregasszony vizslatón végigmér, majd rád förmed:
- Nem azt mondtam múltkor, hogy hozd a tárgyakat? Mihaszna, most lett volna rá szükségem! A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 4 bot, 9 mákrózsa virág, 4 tüskecsapda, 3 igazgy. fülbevaló, 3 dárda.

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 528.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat egyszerű: egy tüskés harci gromak legyőzése.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy tűzfőnix. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Vlaltrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerű! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 498.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[198,70] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gránátkaktuszt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot!

(Továbbmész...) [199,69] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Találsz egy tűzbokrot. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 óndarab. Elrakod őket.

(Továbbmész...) [200,68] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion jobb vállát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod az ekharion testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az ekharion nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az ekharion testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Találsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a téfea magoflux bal oldalát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a téfea magoflux jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy ragyás burástya!

A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (4 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 távcsövet. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight templom van. Elrakod a távcsövet. [88 pontot használtál fel, van még 410.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+54 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 390.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 186 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 350.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 250 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 310.]

m 1 mozogsz északkeletre
[201,67] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontpozdorjával néhányszor megcsapod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Csontpozdorjával többször eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy elhagyott bányát. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight templomot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [20 pontot használtál fel, van még 290.]

gyk 111 50 gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért
Kitartóan gyakorlod a célba lövést. Már nem sok kell a következő szinthez. [50 pontot használtál fel, van még 240.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[200,68] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Észreveszel egy mély szakadékot. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 220.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+42 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 200.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 146 TVP-t kell elköltened.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 160.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 210 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 120.]

m 1 mozogsz északkeletre
[201,67] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy elhagyott bányát. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight templomot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [20 pontot használtál fel, van még 100.]

gyk 111 50 gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért
Kitartóan gyakorlod a célba lövést. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [50 pontot használtál fel, van még 50.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[200,68] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy hordóagyú mameluk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpozdorját a másikra rohansz. Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a hordóagyú mameluk fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 23 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Látsz egy mély szakadékot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 4, 3.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tolvajszem hatása. Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 1 tyrex csont.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 584 pontot. A következő körben tehát 614 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Árny Vadász, egy barna, rövid hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 443. fordulód.

Erő: 53 (63) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 22 (24) Támadás: 34 Agresszió: 5 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 56 (64) Védekezés: 73 Menekülés: 30 % Életkor: 39/49 év
Egészség: 32 (40) Életpont: 665/624 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 4
Szerencse: 25 (35) Varázspont: 304/204 Pénz: 3027 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/7 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 21
Eddig összesen 2292 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8052 TP-t kaptál. Jelenleg 1243956 TP-d van. A következő szinthez még 156044 TP szükséges. Trófeáid: Blounther apó, ongóliant, csontgólem. A 440. fordulódban 5177 arany került a bankszámládra. 5254 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/14 ökölvívás: 21/0 szúrófegyverek: 23/27 (+6%)
vágófegyverek: 20/2 ütőfegyverek: 29/67 (+3%) lőfegyverek: *20/102 (+12%)
dobófegyverek: 8/12

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett vasnyíl (#187) (5 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/69 2. nyomkövetés: 73/77 (+12%) 3. mászás: 9/78 (+505%)
4. csapdakészítés: 8/30 5. csapdaészlelés: 13/37 6. gyógyítás: 147/59 (+20%)
7. titkosírás: 7/55 8. felderítés: 28/35 (+2%) 9. szörnyidomítás: 7/44
10. teológia: 23/57 (+3%) 11. taumaturgia: 18/75 12. szerencsejáték: 1/36 (+8%)
13. versengés: 11/57 (+7%) 14. harcművészetek: 5/24 15. zene: 8/57
16. szörnyismeret: 11/70 17. zárnyitás: 5/64 18. vadászat: 37/45
19. vitalitás: 1/9 20. bányászat: 31/35 (+8%) 21. úszás: 16/30
22. csapatmunka: 3/99

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak a 4337. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 10 TVP-ért
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), rájanyéket (#58) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
vadász tatu (#10), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ongóliant (#159) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), csatornaféreg (#668) (csak egyszer), csontgólem (#392) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
elf (#2), Uriah Aswark (#4997), Chance A Tigris (#4910), Sárga Holló (#3463), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> orgyilkos (#131) izomernyesztés (#33) >> troll (#5)
puha ütés (#60) >> árnymanó (#4) puha ütés (#60) >> nők (#999)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998) örvénykerítés (#42) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 15105. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 5.

Összsúly: 262.74 kg Megterheltség: 193%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 175 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 spiritusz (#170) 1 tyrex csont (#280)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzsisak (#88)
1 gromak bőr (#268) 6 kaja (#2) 3 óndarab (#85)
1 rövid íj (#107) 1 távcső (#42) 1 téfea-agy (#172)
1 ubuk dobónyíl (#138) 9 ubuk tüske (#131) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(197,70) tetemember (#123), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), kihívás tornya (#502), tüskés harci gromak (#156)
(198,70) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), 47. jellempróba, érclelőhely
(199,69) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, 31. jellempróba
(200,68) ekharionok (#232), mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), ragyás burástya (#111), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)
(201,67) woorgard (#231), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 23. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek