Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. szept. 3. 15h:18' EZ A 715. JÁTÉKHETED, 442. FORDULÓD 716. játékheted kezdete: szept. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2504 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 78. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 213. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 127. varázslatot a 86. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
* 8. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 527. tárggyal a 844. tárgyat |
h 578 12 | használod az 578. tárgyat |
kf 1088 1658 615 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1658. tárggyal a 615. tárgyat |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy főutcát. Egyszercsak egy idős, gnóm férfi toppan eléd. Azt már az első pillanatban látod, hogy valószínűleg az Alanori Tudományegyetem professzora, mivel pont úgy öltözködik, mint ők. Mielőtt tiltakozhatnál, máris hadarni kezd:
- Nagyon-nagy kérésem van, barátom, és csak te segíthetsz nekem! Szükségem van egy sárkánytojásra. De nem ám valami himihumi drakónéra, hanem egy IGAZIRA. Tudom is, hogy honnan lehetne szerezni egyet, de azt a helyet, sajnos, szinte lehetetlen megközelíteni.
Gyorsan biztosítod a fickót, hogy nem ismersz lehetetlent, és félrehúzod, nehogy valaki elhappolja előled a kínálkozó kalandot. Megtudod, hogy a professzort (ugyanis tényleg az) Bargvundgandendinek hívják, és a sárkánykutatás megszállottja. Alaposan kifaggatod őt, miközben egyre a saját rátermettségedet bizonygatod előtte.
- Városi teleportációval érkeztem, csakis azért, hogy csapatot toborozzak az akcióhoz. Egyébként a helyszínen táborozom, pontosan a sárkányvár tövében! Ha sikerül összeszedned egy alkalmas csapatot, találkozunk ott! (Eközben megmutatja a zsebéből előbányászott hevenyészett térképen a sziklaszirtet.) Az odabent talált kincsekre nem tartok igényt, csakis a tojásra! Elvárlak téged is - mondja, és máris indul, hogy folytassa a toborzást.
Megvakargatod a fejed búbját. Ki tudja, talán érdemes lenne megfontolni az ajánlatot. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) A Trikornis Futárszolgálat közelében egy hatalmas troll kalandozó ténfereg, és minden erre járót megszólít. Még sosem láttad azelőtt, de azért alaposan megfigyeled. Hosszú, ezüst haja és égszínkék szeme van, és hatalmas, csavart tülköket visel a homlokán. Chara-din kisebb avatárja. Sajnos a felszerelését és a trófeáit egy földig érő, átlátszatlan köpönyeg rejti. A hátára vetett hüvelyekből egy Zinthurg pallos és egy nitmák penge nyele kandikál elő. Sem hátast, sem málhást nem tart. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! A következő megszólított épp te lettél.
- Akarsz keresni egy kis pénzt? - veti oda neked foghegyről, és lesajnáló tekintettel méreget. Mintha már előre eldöntötte volna a nemleges választ.
Mondod neki, hogy fejtse ki bővebben, milyen munkáról is volna szó.
- Ez az átkozott Futárszolgálat nem hajlandó segíteni. El kéne vinni egy nagyobb csomagot egy bizonyos helyre. Ennyi. Egyedül esélyed sincs, úgyhogy hozz magaddal társakat. Négynél több kalandornak azonban nem fizetek! Alku nincs. Találkozó innen délre, a viharóriások barlangjánál. Igyekezz, mert ha késel, találok mást a melóra - mondja, azzal faképnél hagy. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
be 686 6 | bemész a 686. épületbe |
m 1 4 5 | mozogsz északkeletre, délre, délnyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az ében halálhajcsár fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ében halálhajcsár meglök egy kicsit. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 12, gyógyulás: 78, összesen: +66 ÉP}
(Továbbmész...) [317,92] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy viharóriás barlang van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy márvány sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 135 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 59 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány bal vállát. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (88 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a márvány sárkány fejét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A márvány sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) A márvány sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy vasérc, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (313,117)-> 25 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1183, sebződés: 374, gyógyulás: 200, összesen: -174 ÉP}
(Továbbmész...) [316,93] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat mópat fatty. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 144 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a mópat fatty puha torát. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel többször eltalálod a mópat fatty testét. (6 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a mópat fatty puha torát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (15 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) Vámpírölővel többször eltalálod a mópat fatty testét. (6 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a mópat fatty bal oldalát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A 8 mópat fatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 mópat tetemet. 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1991, sebződés: 135, gyógyulás: 326, összesen: +191 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (5 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 703, sebződés: 36, gyógyulás: 103, összesen: +67 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 159 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a halálelementál bal lábát. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálelementál fejét. (4 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a halálelementál jobb karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8892 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 845, sebződés: 34, gyógyulás: 104, összesen: +70 ÉP}
(Továbbmész...) [314,95] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Mozgást észlelsz oldalról. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat mópat fatty. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 147 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a mópat fatty jobb középső lábát. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel többször eltalálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a mópat fatty puha torát. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (13 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Vámpírölővel jól megszurkálod a mópat fatty testét. (6 támadással 547 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a mópat fatty jobb hátsó lábát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A 8 mópat fatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 mópat tetemet. 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1948, sebződés: 113, gyógyulás: 256, összesen: +143 ÉP}
vv 112 71 209 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 34, gyógyulás: 57, összesen: +23 ÉP}
m 7 1 7 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 140 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Dühöngő jobb karját. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Dühöngő bal lábát. (6 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd a Dühöngő testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +37 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Egy energiacsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 218 életpontot vesztettél. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a Dühöngő testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a Dühöngő jobb karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +38 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ellenfeled energiacsóva varázslatot lő rád. 216 életpontot vesztettél. A Dühöngő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 fattylord deréköv (ld. enc.). 17991 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1422, sebződés: 807, gyógyulás: 132, összesen: -675 ÉP}
(Továbbmész...) [314,93] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ősöreg góliát nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 150 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ősöreg góliát testét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ősöreg góliát bal lábát. (6 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod az ősöreg góliát testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd az ősöreg góliát bokáját. (3 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod az ősöreg góliát testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ősöreg góliát az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +34 ÉP.) Az ősöreg góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (313,117)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 fűszertartó, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 15660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1624, sebződés: 327, gyógyulás: 288, összesen: -39 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ében halálhajcsár jobb vállát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 0, gyógyulás: 91, összesen: +91 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 151 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón pikkelyes testét. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír drakón jobb szárnyát. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a zafír drakón testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A zafír drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 816, sebződés: 108, gyógyulás: 109, összesen: +1 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 157 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege jobb oldalát. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A Sötétség Hercege összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 vas dobónyíl, egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1041, sebződés: 143, gyógyulás: 131, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [313,92] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Találsz egy rejtett kolostort. Felfedeztél egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy sárkánybarlang van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ősöreg góliát közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 140 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ősöreg góliát óriási talpát. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősöreg góliát testét. (6 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd az ősöreg góliát bokáját. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +29 ÉP.) Az ősöreg góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (313,117)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 15660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1195, sebződés: 146, gyógyulás: 186, összesen: +40 ÉP}
kt 1172 1 | elkészíted az 1172. tárgyat (1 darabot) |
v 198 366 7 | elmormolod a 198. varázslatot |
[366,7] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánybarlangot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy édesmohát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Sharg, a Raepa egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ében sziklatornyot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 32, gyógyulás: 102, összesen: +70 ÉP}
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: fekete energia varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az entitás manifesztum . (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszurkálod az entitás manifesztum . (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Többször beletép húsodba az entitás manifesztum. (4 támadástól 741 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +149 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 entitás esszenciát. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált rubin sárkány trófeát, és diadalmasan beszerzel egy entitás manifesztum trófeát. 20146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 771, gyógyulás: 149, összesen: -622 ÉP}
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: fekete energia varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az entitás manifesztum testét. (6 támadással 534 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel többször eltalálod az entitás manifesztum bal első lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Az entitás manifesztum karmaival feltépi a torkodat! (4 támadástól 943 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +189 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 entitás esszenciát. 20138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 976, gyógyulás: 189, összesen: -787 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 155 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány drakón fejét. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a márvány drakón testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A márvány drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A márvány drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 77, gyógyulás: 97, összesen: +20 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 148 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az ében sárkány bal első lábát. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (87 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében sárkány testét. (6 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megdöfködöd az ében sárkány testét. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Az ében sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Az ében sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) Vámpírölővel megdöfködöd az ében sárkány jobb első lábát. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ében sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ében sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Az ében sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) Az ében sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1554, sebződés: 610, gyógyulás: 457, összesen: -153 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az ősöreg góliát bal lábát. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősöreg góliát testét. (6 támadással 573 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel többször eltalálod az ősöreg góliát bal lábát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +34 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod az ősöreg góliát bokáját. (4 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel meghorzsolod az ősöreg góliát testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +36 ÉP.) Az ősöreg góliát összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 15660 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználod a manakristályt. (+500 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1595, sebződés: 350, gyógyulás: 318, összesen: -32 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 34 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr testét. (5 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel megbököd az ében hadúr jobb oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: az ében hadúr vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az ében hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 829, sebződés: 65, gyógyulás: 114, összesen: +49 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 90 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány drakón bal hátsó lábát. (5 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a márvány drakón testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A márvány drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A márvány drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 76, gyógyulás: 96, összesen: +20 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 154 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a taalru herceg nyakát. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru herceg tigristestét. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a taalru herceg testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 48 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 57, gyógyulás: 91, összesen: +34 ÉP}
(Továbbmész...) [368,9] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő Banyapók nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Banyapók bal vállát. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Banyapók testét. (5 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Banyapók jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csáprágójával a Banyapók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A Banyapók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 6765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 828, sebződés: 34, gyógyulás: 115, összesen: +81 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében hadúr testét. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ében hadúr nyakát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az ében hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 77, gyógyulás: 100, összesen: +23 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 152 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 395 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a márvány drakón pikkelyes testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A márvány drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A márvány drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 686, sebződés: 80, gyógyulás: 98, összesen: +18 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 150 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg testét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru herceg póklábát. (5 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a taalru herceg nyakát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 23 arany és egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 43, gyógyulás: 102, összesen: +59 ÉP}
szk 338 295 336 | keresed a 338. szörnyet a 295. szörnyet a 336. szörnyet |
* 1. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat a 844. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 3. BP: | imádkozol |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal |
DÜHÖNGŐ (7002. SZÖRNY) A Chara-din fattyak csordáit vezető fattylordok rettegett szörnyei a Sötét Földnek. Kevés élőlény van, akitől még a Thargodanok is megrettennek, s köztük előkelő helyen szerepel Dühöngő is, számtalan fattycsorda vezetője. Egy átlagos fattylord kb. három méter magas, Dühöngő öt! Egy átlagos fattylord negyven-ötven Chara-din fattyat képes tekintélyt parancsolóan irányítani, Dühöngő négyszáz-ötszázzal is elbír! Szóval még ha most magányosan is találtad, csupán reményeid lehetnek, hogy a küzdelemben végig (Dühöngő ugyanis mindenkit megtámad, aki nem fajának tagja, így téged is) egy-egy elleni harcra kerül sor. |
FATTYLORD DERÉKÖV (1564. TÁRGY) Tekintélyt parancsolóan feszült ez az öv Dühöngő derekán, míg le nem csatoltad róla. Jó is, ha sietsz, s kapkodva gyűjtöd be kincseidet, hiszen szinte biztos, hogy egy igazán sok szörnyből álló fattycsorda már a közelben tartózkodik - Dühöngő csapata. Legújabb kincsed, bár látszólag egyszerű bőrövnek látszik, valójában egy mágikus ruhadarab, melyet a Chara-din fattyak vezetőinek alaposan ki kell érdemelniük. Bár nem próbák hosszú során keresztül tettél szert rá, te is megérdemled, nincs is más hátra, mint hogy felöltsd. Ha kiadod a KF 1564 parancsot, és már legalább 27. szintű vagy, max. ÉP-dhez +65 adódik. |
ENTITÁS MANIFESZTUM (7173. SZÖRNY) A tudati tér névtelen nagyragadozójának számtalan követője van. Egy ilyen kisebb hatalmú lény anyagiasult most előtted, számtalan formájának egyikét magára öltve pusztán azért, hogy a tudati térben érzett fenyegetettségéért az anyagi világban vegyen elégtételt. |
ENTITÁS ESSZENCIA (1833. TÁRGY) A legyőzött entitás úgy eltűnik, ahogy érkezett, nyomtalanul. Kivéve egy apró, mattfekete gömböt, amelyről fogalmad sincs, mi lehet. Mindenesetre elnevezed entitás esszenicának. Mivel nem tudod micsoda, de fontosnak kell lennie, ezért nem fogod odaadni senkinek. |
Erő: | 65 (87) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 58 (67) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 54 (66) | Védekezés: | 108 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/33 év |
Egészség: | 59 (73) | Életpont: | 899/1213 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 68 (81) | Varázspont: | 2176/325 | Pénz: | 14751 arany | Kép. pont: | 25 |
Tudatpont: | 16/2 | Pszi pont: | 256/10 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/41 | ökölvívás: | 1/31 | szúrófegyverek: | 43/14 (+14%) |
vágófegyverek: | 25/68 | ütőfegyverek: | 32/97 (+10%) | lőfegyverek: | 28/19 |
dobófegyverek: | 36/7 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (200%) << vámpírölő (#951) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -29.); bűvös shuriken (#562) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/5 | 2. nyomkövetés: | 133/91 (+28%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 22/83 (+24%) | 5. csapdakészítés: | 34/48 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 20/6 |
7. gyógyítás: | 56/61 | 8. titkosírás: | 9/78 | 9. felderítés: | 36/30 |
10. szörnyidomítás: | 17/41 | 11. teológia: | 132/95 (+58%) | 12. taumaturgia: | 124/70 (+26%) |
13. szerencsejáték: | 5/61 | 14. versengés: | 11/59 | 15. zene: | 17/95 |
16. szörnyismeret: | 47/38 (+20%) | 17. pszi: | 27/2 (+2%) | 18. zárnyitás: | 15/58 |
19. vadászat: | 15/9 | 20. vitalitás: | 1/85 | 21. bányászat: | 32/3 (+6%) |
22. úszás: | 20/68 | 23. csapatmunka: | 1/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot, csak egyszer) |
elfogod piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 280 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
aranyfecske (#283), liumbe (#349), szintszívó lények (#9097), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
Sheran hívők (#995), bávatag golombár (#165), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) |
Pörhemór köre (#205) (193,39,1) | áldomás II (#169) | láth. észlelése (#78) | óriáserő (#53) |
mágikus ütés (#147) | fürkésző szemek (#213) | csupasz izom (#28) | Symulf rúnája (#182) |
tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) | varázsenergia (#161) |
az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | háló (#186) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | fürgülés (#92) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | aranyfecske (#283) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
fürgülés (#92) | >> | ongóliant hadúr (#178) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
életpajzs (#142) | >> | lidércúr (#252) | védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg ősmágus (#302) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
életpajzs (#142) | >> | Tguarkhan (#212) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
3.) Lássuk, mennyire vagy mestere a méregkeverésnek: áldozz nekem három mérgezett mihlanil nyilat! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXII. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 22457. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1171. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 9 | ében toboz (#578) | 14 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 17 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 24 | spiritusz (#170) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | varázskő (#305) | 11 | víz (#27) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
630 | arany (#50) | 1 | angyalok kesztyűje (#609) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | entitás esszencia (#1833) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fattylord deréköv (#1564) | |||
4 | fűszertartó (#210) | 1 | iknegurin (#541) | 3 | jégkristály (#593) | |||
1 | kvazár kesztyű (#445) | 27 | mákrózsa virág (#56) | 6 | mópat tetem (#584) | |||
1 | pszi kő (#248) | 5 | purifikátor háj (#269) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
6 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 3 | toxyl (#591) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) |