Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. nov. 27. 9h:30' EZ A 765. JÁTÉKHETED, 441. FORDULÓD 766. játékheted kezdete: nov. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3542 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós nyakát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku légiós lendületes ütése célt téveszt. A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 99 507 | energia fejlesztése 99 |
v 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy.
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar támad rád.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök testét. Kritikus ütés! (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az élőholt mirg pikkelyes lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg tollas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 211 életpontot sebeztél. [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 202 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [105,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt mirg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az élőholt mirg jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,99] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar íjász. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 46, gyógyulás: 6, összesen: -40 ÉP}
m 5 7 5 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,99] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardszárnyú pocok. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardszárnyú pocok testét. Kritikus ütés! (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kardszárnyú pocok bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,100] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy szutykos remák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 204 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász jobb oldalát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 40, gyógyulás: 5, összesen: -35 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az élőholt mirg tollas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 347 | keresed a 347. szörnyet |
in 3690 295 374 | leírod a 3690. kalandozónak a 295. szörnyet a 374. tárgyat |
in 3690 301 377 | leírod a 3690. kalandozónak a 301. szörnyet a 377. tárgyat |
in 3690 302 390 | leírod a 3690. kalandozónak a 302. szörnyet a 390. tárgyat |
in 3690 303 397 | leírod a 3690. kalandozónak a 303. szörnyet a 397. tárgyat |
in 3690 306 398 | leírod a 3690. kalandozónak a 306. szörnyet a 398. tárgyat |
in 3690 309 406 | leírod a 3690. kalandozónak a 309. szörnyet a 406. tárgyat |
in 3690 310 407 | leírod a 3690. kalandozónak a 310. szörnyet a 407. tárgyat |
in 3690 312 416 | leírod a 3690. kalandozónak a 312. szörnyet a 416. tárgyat |
in 3690 316 434 | leírod a 3690. kalandozónak a 316. szörnyet a 434. tárgyat |
in 3690 321 437 | leírod a 3690. kalandozónak a 321. szörnyet a 437. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 29, gyógyulás: 2, összesen: -27 ÉP}
tf 2 37 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 37 pontért |
Erő: | 52 (62) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 117 cm |
IQ: | 54 (56) | Támadás: | 27 (29) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 51 (53) | Védekezés: | 42 (47) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 98/101 év |
Egészség: | 40 (44) | Életpont: | 433/433 | Jellem: | semleges (+13) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 44 (46) | Varázspont: | 1243/652 | Pénz: | 2207 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 46/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/11 | szúrófegyverek: | 36/79 | vágófegyverek: | 5/95 |
ütőfegyverek: | 6/5 | lőfegyverek: | 31/78 | dobófegyverek: | 4/48 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 48/51 | 2. nyomkövetés: | 139/34 (+28%) | 3. lopás: | 2/15 |
4. mászás: | 3/63 | 5. csapdakészítés: | 20/99 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 4/55 |
7. gyógyítás: | 52/98 | 8. titkosírás: | 5/56 | 9. felderítés: | 22/22 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 5/32 | 11. teológia: | 63/67 (+10%) | 12. taumaturgia: | 109/18 (+31%) |
13. szerencsejáték: | 2/89 | 14. versengés: | 12/90 | 15. zene: | 6/9 |
16. szörnyismeret: | 61/5 (+30%) | 17. zárnyitás: | 1/75 | 18. vadászat: | 25/16 |
19. bányászat: | 24/93 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 150 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), gnóm szolgáló (#181), degradátor (#210) (csak egyszer), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), szeppent rákfatty (#186), gonoszok (#988), jégzabáló (#649), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +18 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +28 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
bűvölés (#20) (179,2) | bűvölés (#20) (187,4) | bűvölés (#20) (189,4) | bűvölés (#20) (152,10) |
bűvölés (#20) (153,10) | bűvölés (#20) (152,8) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) |
villámmágia (#227) | fürkésző szemek (#213) | az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | 66. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | vörös rakolits (#356) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) | varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) villámrúna (124) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) a halál csókja (303) magiometer (314) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 405 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 58 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2085. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranytű (#272) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
2 | bronzsisak (#88) | 3 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
2 | mandibulakasza (#127) | 4 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
4 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | pirkit (#153) | |||
2 | rákpajzs (#98) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 9 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vasérc (#152) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
243 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
1 | fülemüle agyar (#267) | 1 | láncing (#222) | 6 | madártoll (#112) | |||
1 | nyílpuska lövedék (#547) | 2 | nyílvessző (#108) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |