440. forduló, 442. forduló, Marcho Ven-Saak összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 7. 9h:41'
EZ A 443. JÁTÉKHETED, 441. FORDULÓD
444. játékheted kezdete: dec. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1057
SZÁMLA : XXXX

MARCHO VEN-SAAK KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [212,49] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 5 purifikátor hájat (300 arany), 1 mérg. teriád tőrt (333 arany). Átveszed a sikeresen eladott 30 ében toboz (eladási ár: 1200 arany, ebből a kezelési költség: 120 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 20 mutáns csontot (580 arany). Átveszed a sikeresen eladott 29 csalánvirág (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany), 1 íjászkence (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 balkezes gyűrűt. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 3 ezüsttollú nyilat (300 arany kikiáltási áron), 1 balkezes gyűrűt (100 arany kikiáltási áron), 1 Tharr pajzsát (150 arany kikiáltási áron), 1 moa katalizátort (100 arany kikiáltási áron), 1 moa gyémántot (100 arany kikiáltási áron), 1 őselemek köpenyét (700 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 csontkulcsot (900 arany), 1 hoarián bőrnadrágot (1900 arany), 2 toxyl üvegcsét (189 arany). Nem vette át tőled a felajánlási árért eladhatatlannak talált 1 moa smaragdot (felajánlva 100 aranyért).
A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+60 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+285 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 635. hetének nyerőszámai: 24, 7, 12. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 681.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 679.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 677.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 675.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 673.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 671.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 669.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 667.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 665.]

* 4. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 655.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] A befejezéshez még 426 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 605.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 595.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-59 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 590.]

bb 331 20 beraksz a bankba a 331. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

dd 4 eldobod a 4. tárgyat
Elhajítasz 4 botot. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

ft 390 1 támadod a 390. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

ftv 186 390 felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot a 390. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

fkt 22 20 1 felt. készítesz a 22. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

hu 129 420 732 hulladék: 129 420 732
Hulladékgyűjtés törölve: sallank nyíl. Hulladék, ezért nem gyűjtesz agyartőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngyberakásos övet. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

v 198 187 60 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[187,60] Épületek tűnnek fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Találkozol Bunkós Baxival. Leah főpap-jelöltje. Egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 580.]

be 631 3 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 530.]

m 4 mozogsz délre
[187,61] Még mindig a városban vagy. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 174 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 púderkő és 4 pirkit. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 45, gyógyulás: 4, összesen: -41 ÉP}

Van itt egy jósda (645. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (688. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 521.]

be 688 bemész a 688. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Röviden mesélsz kalandjaidról. - Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [3000 tapasztalati pontot kaptál.] - Megfejtetted a csatornák rejtélyét? - fogad lelkendezve az írnok. Persze te mesélsz az élményeidről, a megmaradt kristály említése nélkül. Az írnok boldogan jegyzetel, majd szólít egy mágustanoncot, aki távozik a jegyzeteivel. Kis várakozás után egy másik tanonc érkezik, és átad egy tekercset az írnoknak.
- Amíg a csatornákban jártál, sikerült a mágusainknak elvégezniük a lokalizáló varázslatot. Persze az eredményt az én orromra sem akarták kötni. Valamilyen megfejtés varázslatot emlegettek, de nekem fogalmam sincs, miről lehet szó. Az írást csak olyannak adhatom oda, aki rendelkezik ezen varázslattal. - te azonnal biztosítod róla, hogy ismereteid korlátjait el sem tudja képzelni. Persze ő hitetlenkedik, és kitessékel, hogy szerezd meg először a varázslatot, és utána hisz neked. Bosszankodva hagyod magára. [A legközelebbi látogatáskor ismerd a megfejtés varázslatot és legyen nálad a komponense.] Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 516.]

be 688 bemész a 688. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [3000 tapasztalati pontot kaptál.] Az írnok átnyújtja a tekercset, te pedig elmondod rá a megfejtés varázslatot [-1 csontkulcs]. Az írásban a kazamaták térképe található. Alatta egy megjegyzés: A 3. szint 44-es szobájában van a mágikus erővonalak központja. Az írnok boldogan látja, hogy végre valaki, aki el tudta olvasni az írást.
- Ez az! Menj oda, fedezd fel, és számolj be az ott látottakról! - Te örömmel vállalod a megbízást.

20 18
22 19
17
23 21 4
14
16 15 3
13
11 10
12 2
9
7 6
8
1 5
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
22: 2. térkép 1. pont
17 3 4
1
18 2
5
12 6
15 13
10 9
16 14 7 8
11
26 21 22 24
19
27 20
25 23
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 22. pont
27: 3. térkép 1. pont
10 12 14 16 18 20
11
13 15 17 19 21
8 9
39 40 41 23 22
6 7
42 25 24
4 5 44
43 27 26
2 3
37 35 33 29 28
1 38
36 34 32 31 30
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 1. pont

Ez a 100. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 3, délre 3 mérföldre található.

Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 511.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
[186,61] Még mindig a városban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Fairlight hívei emelték. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 33 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és egy manifeszt.nyúlvány. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}

Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 1 arany papi karkötőt 80 aranyért, 2 gyöngysort 96 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért.

(Továbbmész...) [186,60] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Raia hívői építették. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy királyi emlékművet. Észreveszel egy Vlagyimir szobrát. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és 2 sallank karom. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.).
Találkozol Rhandaurral. Tharr főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy ezüst papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy mithril láncinget, egy mithril sisakot, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Notermanthi trófea és egy Blounther apó trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy törpemammut. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 493.]

be 651 bemész a 651. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [20000 tapasztalati pontot kaptál.] - Hihetetlen, hogy mennyire ügyes futár vagy! Borax király úgy döntött, hogy jutalmat érdemelsz, de ehhez még egy utolsó próbát kell kiállnod: nemrégiben megnyílt egy dimenziókapu a Sötét Földre. Ez egy kiváló lehetőség ennek az érdekes világnak a felfedezésére. Tudósaink számára néhány mintát kéne hoznod erről a világról, hogy az ottani anyagokat laboratóriumi körülmények között tanulmányozhassák. Itt van, már össze is állítottak egy listát: egy eknozolt, egy mihlanilt és egy iknegurint kellene hoznod! Fogalmam sincs, mik ezek, de a tudósok tudni fogják. Előre is köszönjük a segítségedet, remélem, semmilyen nehézséggel nem találkozol ezúttal. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 488.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[185,60] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány és 2 púderkő. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 agyartőrt 100 aranyért, 2 csuklyavirágot 2 aranyért, 6 dentor bőrt 210 aranyért, 1 dözmöng szivet 3 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 gór formázó mintát 25 aranyért, 1 gyöngyberakásos övet 130 aranyért, 1 jégszivet 15 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 kvazár kardot 140 aranyért, 1 kvazár páncélt 250 aranyért, 2 mocsári penkét 2 aranyért, 1 nagy vaskulcsot 16 aranyért, 12 óndarabot 24 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 1 ramit követ 3 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 1 rókafarkat 3 aranyért, 1 sárga erőövet 25 aranyért, 2 téfea-agyat 16 aranyért, 4 vadász tatu bőrt 4 aranyért.

(Továbbmész...) [184,60] Folytatod sétádat a házak közt. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és egy kék orchidea. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}


(Továbbmész...) [183,60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Elena irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy kputtyintó csalán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. {FM:} Zinthurg pallossal párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán jobb oldalát. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. [47 pontot használtál fel, van még 441.]

kt 849 5 elkészíted a 849. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 ében dobónyilat. [15 pontot használtál fel, van még 426.]

m 8 mozogsz északra
[183,59] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg királynő. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy triklem drakolder irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 417.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+72 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 377.]

* 1. BP: használod a 431. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. (-1 gránátbogyó.) [6 pontot használtál fel, van még 371.]

* 2. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 371.]

* 3. BP: elmormolod a 21. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 366.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 151 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 326.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 111 TVP-t kell elköltened.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 286.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 71 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 246.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 206.]

tf 4 6 fejleszted a 4. tulajdonságodat 6 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 25 TVP-t kell elköltened.] [6 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 10, 16.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 582 pontot. A következő körben tehát 782 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT TERIÁD TŐR (1381. TÁRGY)
A teriádok tőreiket speciális méregbe mártva különösen hatékony, 2D13+18 sebzésű mágikus fegyverhez jutnak. Ezt te dobófegyverként vagy képes alkalmazni, használatakor +3 támadást is kapsz. Ha magad akarod előállítani a mérgezett teriád tőrt, a következőkre lesz szükséged: 1 teriád tőrre, 1 csepp teriád méregre és 3 TVP-nyi időre, amíg a nyúlós anyagot a fegyverre kened.

HOARIÁN BŐRNADRÁG (1345. TÁRGY)
A hoarián barbárok könnyed, állatbőrből készült rövid sortot viselnek, mely szorosan rátapad combjukra. A nadrág semmiféle mozgásban nem akadályoz. Ha úgy döntesz, hogy felhúzod, +3 védekezést és +4 ügyességet kapsz.

KARAKTERLAP

Marcho Ven-Saak, egy kopasz, félszemű, harcsabajszos kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Tharr személyes tanácsadója vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 441. fordulód.

Erő: 70 (88) Szint: 34 Merészség: 10/5 Magasság: 144 cm
IQ: 65 (69) Támadás: 46 Agresszió: 4 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 63 (68) Védekezés: 102 Menekülés: 30 % Életkor: 39/41 év
Egészség: 63 (69) Életpont: 742/681 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 72 (77) Varázspont: 1773/1333 Pénz: 5979 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 224/256 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 14
Eddig összesen 3514 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39622 TP-t kaptál. Jelenleg 5366354 TP-d van. A következő szinthez még 133646 TP szükséges. Trófeáid: skarlátdémon, térfaló, triklem drakolder. A 432. fordulódban 21487 arany került a bankszámládra. 22453 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/32 ökölvívás: 35/23 szúrófegyverek: 20/0
vágófegyverek: 25/2 (+2%) ütőfegyverek: 12/7 lőfegyverek: 9/22
dobófegyverek: 34/92 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 .); ében dobónyíl (#849) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/76 2. nyomkövetés: 107/96 (+10%) 3. mászás: 18/8
4. csapdakészítés: 28/60 (+6%) 5. csapdaészlelés: 31/54 (-200%) 6. gyógyítás: 76/62 (+23%)
7. titkosírás: 4/14 8. felderítés: 26/28 9. szörnyidomítás: 8/28
10. teológia: 64/4 (+20%) 11. taumaturgia: 81/43 (+9%) 12. szerencsejáték: 6/57
13. versengés: 8/86 14. harcművészetek: 39/11 15. zene: 6/25
16. szörnyismeret: 33/71 17. pszi: 22/86 (+20%) 18. zárnyitás: 3/15
19. vadászat: 10/33 20. bányászat: 30/97 21. úszás: 12/90
22. főzés: 2/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 50 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), óriás csontváz (#176), átokosztó (#372)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
kobudera (#8), Tharr hívők (#996), Minas Sul (#5194), őrjáratozó katona (#274), mutáns bunthar (#398), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
a mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 10 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (95,24,3) méregsemlegesítés (#14)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
izomernyesztés (#33), méregfelhő II (#193), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
izomernyesztés (#33) >> kultúrmasztodon (#227) puha ütés (#60) >> nagyobb vércápa (#246)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
háló (#186) >> noth szellem (#250) izomernyesztés (#33) >> zombi mester (#251)
háló (#186) >> ongóliant hadúr (#178) háló (#186) >> tűzelementál (#276)
háló (#186) >> jégelementál (#277) háló (#186) >> viharóriás (#278)
méregfelhő II (#193) >> Zinthurg (#180) méregfelhő II (#193) >> férfiak (#998)
méregfelhő II (#193) >> nők (#999) háló (#186) >> tollaskígyó (#635)
háló (#186) >> vámpírféreg (#782) háló (#186) >> skarlátdémon (#790)
háló (#186) >> ezerszemű bestia (#288)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
varázsvédelem (#34) >> áeratikus hasnyák (#243)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára!
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztítsd el három kronoelementált! (számláló: 0)
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 szabotőr, 7 harcos, 13 királynő, 12 élőholt, 7 vadász, 7 nagymester, 3 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 agyartőr (#420) 1 arany papi karkötő (#309) 4 bot (#4)
2 csuklyavirág (#133) 6 dentor bőr (#551) 1 dözmöng szív (#122)
5 Éjvadász karma (#847) 1 ezüst kulcs (#184) 1 gór formázó minta (#444)
1 gyöngyberakásos öv (#732) 2 gyöngysor (#192) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
2 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszív (#282) 1 kaktuszbogyó (#429)
1 kristálygömb (#265) 1 kvazár kard (#297) 1 kvazár páncél (#251)
2 mocsári penke (#148) 20 mutáns csont (#331) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyílvessző (#108) 12 óndarab (#85) 1 pszi kő (#248)
1 pular kristály (#239) 1 quwarg tojás (#360) 1 ramit kő (#226)
1 rejtőköpeny (#277) 1 rókafarok (#124) 1 sárga erőöv (#276)
5 szögletes kő (#17) 2 téfea-agy (#172) 1 Tudás Könyve (#567)
3 ugh méreg (#166) 4 vadász tatu bőr (#15) 1 csontkulcs (#74)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1083 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 5 ében dobónyíl (#849)
1 főnixtoll (#563) 1 kék orchidea (#68) 3 madártoll (#112)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 pirkit (#153) 4 púderkő (#119)
6 ragasztó (#83) 3 sallank karom (#128) 7 spiritusz (#170)
20 tüske (#22) 241 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,59) quwarg királynők (#153), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), 24. jellempróba, szopógödör (#177)
(183,60) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), kputtyintó csalán (#247)
(184,60) őrült varázsló (#255)
(185,60) őrült varázsló (#255), vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619)
(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrült varázsló (#255), Rhandaur (2442. kalandozó)
(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, őrült varázsló (#255)
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, Bunkós Baxi (3977. kalandozó)
(187,61) jósda (#645), Invázióügyi Minisztérium (#688), őrült varázsló (#255)

Üzenet küldése a karakternek