43. forduló, 45. forduló, Thorfel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 3. 9h:09'
EZ A 1188. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
1189. játékheted kezdete: ápr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3491
SZÁMLA : XXXX

THORFEL KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [55,41] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.)

kf 11 2 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kis vaspajzsot, majd a bal kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

kf 20 23 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 23. tárggyal
Elrakod a parittyát, majd előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként mérgezett tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

be 28 bemész a 28. titkos labirintusba
Kimondod a jelszót. A kúp alján levő kőlap félrecsusszan. Lekukázol. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Leereszkedsz a mélybe vezető kötélhágcsón. A barlang úgy tűnik, agyagból van kivájva. [5 pontot használtál fel, van még 184.]

lm 9 9 1 mozogsz 9 9 1
Egy tágas barlangterembe lépsz be. Ez a három sziklába ágyazott agyaggolyóból van kivájva. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Továbbmész, míg elérsz a 3. pont T-elágazásához. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Puhán lépkedsz a nyers agyagpadlón. A 6. pontnál vagy. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Ahogy továbbmész, egy újabb terem tárul fel előtted - a nyugati agyagbarlang. Kijáratok vannak nyugatra és délre. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Nyitva van! Amint belépsz a kisebb terembe, megcsapja az orrodat a fertelmes szag, amely még az ork eredetit is túlszárnyalja. A fickók talán valamilyen kedvencüket tartják itt. [8. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy topránypolip. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a topránypolip testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a topránypolip testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a topránypolip testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Ahhh, a kincseskamra! Végre megérkeztél. [9. PONT] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 deus ex machina, 1 aranyló ugarhéj és 2 ubuk dobónyíl. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Amint belépsz a kisebb terembe, megcsapja az orrodat a fertelmes szag, amely még az ork eredetit is túlszárnyalja. A fickók talán valamilyen kedvencüket tartják itt. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Ahogy továbbmész, egy újabb terem tárul fel előtted - a nyugati agyagbarlang. Kijáratok vannak nyugatra és délre. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Puhán lépkedsz a nyers agyagpadlón. A 6. pontnál vagy. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Továbbmész, míg elérsz a 3. pont T-elágazásához. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy tágas barlangterembe lépsz be. Ez a három sziklába ágyazott agyaggolyóból van kivájva. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Visszatérsz az ork bázis kijáratához, és a kötélhágcsón felmászva, elhagyod az agyagbarlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[72 pontot használtál fel, van még 112.]

kf 159 2 kézbeveszed/felveszed a 159. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontkést, majd a bal kezedbe veszed a kis vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[54,42] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Utad során felfedezel egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bo-skorpió. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a bo-skorpió csáprágóját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A bo-skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 7 gyenge mérget.) 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 100.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a mérges nyukmár fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 ormánygőte csontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 86.]

m 3 mozogsz délkeletre
[55,43] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sörényes ubuk. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 mérgezett tüske. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Találsz egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. [12 pontot használtál fel, van még 74.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézkulcsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 60.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[56,44] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gyilkos sallank lehet. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő ellenfél egy sírlidérc.

Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát.

(Továbbmész...) [56,45] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy trappoló dinymák. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy láplidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [40 pontot használtál fel, van még 20.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 12.]

m 2 mozogsz keletre
[57,45] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sérült nukleáris cickány közeledik. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a nukleáris cickány bal vállát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a nukleáris cickány nyakát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 0.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Információ érkezik az agyadba a feltételes mászással kapcsolatban. (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 184 pontot. A következő körben tehát 184 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY)
A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik.

FELTÉTELES MÁSZÁS
A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit).

KARAKTERLAP

Thorfel, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 44. fordulód.

Erő: 21 (22) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 182 cm
IQ: 19 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 102 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 13 Életpont: 149/42 Jellem: gonosz (4) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 110 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 254 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 854 TP-t kaptál. Jelenleg 22 164 TP-d van. A következő szinthez még 2 836 TP szükséges. Trófeáid: szeppent rákfatty, törpemammut, szürke rinocérosz.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 10
lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Óvatosság (labirintusokban): 0
57,45 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 92 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 3 (+1)
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 10 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. zene: 1 9. szörnyismeret: 1
10. zárnyitás: 3 11. vadászat: 5 12. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vadtroll (#70), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), Elvisel (#3778), láplidérc (#352)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 19, 28.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * kis vaspajzs (#159) 1 mászókarom (#78)
1 * rézsisak (#72) 1 * sárga erőöv (#276) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11)
4 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12) 1 * fúvócső (#20)
10 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 nyílvessző (#108) 1 parittya (#18) 1 rövid íj (#107)
1 szöges bunkó (#8) 2 ubuk dobónyíl (#138) 17 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * aranygyűrű (#193) 2 * ezüst nyaklánc (#117) 1 villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 1 deus ex machina (#1)
1 éjkő (#2369) 3 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
2 gernim balzsam (#1894) 14 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 4 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 80]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
2 + vizestömlő (#3) [bennük 14 korty víz (#27), fér még: 26]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122)
7 drótszőr (#37) 2 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
1 grifftojás (#179) 5 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 kék orchidea (#68) 1 királygyík bőr (#44) 26 madártoll (#112)
4 mandibulapenge (#125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 óndarab (#85)
3 ormánygőte csont (#21) 1 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360)
4 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651) 21 sallank karom (#128)
7 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14) 1 trikornis szarv (#198)
1 tükör (#43) 6 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
3 vasérc (#152)

Összsúly: 73.21 kg Megterheltség: 135%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
28 arany (#50) 6 mérgezett tüske (#23) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
4 kaja (#2) 10 kerek kő (#19) 1 ormánygőte csont (#21)
1 rézkulcs (#75) 5 sallank karom (#128) 2 ubuk dobónyíl (#138)
7 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

53 54 55 56 57 58
40
41
42
43
44
45
46
(54,42) mély kút (#93), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), egy ismeretlen isten rúnaköve, bo-skorpió (#54), mérges nyukmár (#95)
(55,41) a 28. labirintus bejárata, topránypolip (#86)
(55,43) sörényes ubuk (#89), mély kút (#93)
(56,44) gyilkos sallank (#85), zombi (#49), sírlidérc (#172), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(56,45) trappoló dinymák (#118), 43. jellempróba, vaskohó (#155)
(57,45) nukleáris cickány (#155), Dornodon rúnaköve, mély kút (#93)

Üzenet küldése a karakternek