43. forduló, 45. forduló, Rúgóláb Serif összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. ápr. 1. 23h:44'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3083
SZÁMLA : XXXX

RÚGÓLÁB SERIF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [77,68] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy goldugar fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 177.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 172.]

* 2. KP: h 1167 0 0 használod az 1167. tárgyat
Nem adtad meg a második paramétert (egy recept számát)! [0 pontot használtál fel, van még 172.]

cir 1 vándorcirkusz látogatása 1
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

kno 14 képesség-növelés 14
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.) [Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezőn, automatikusan ásol. Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30 fordulónyi tapasztalat szükséges.]
[0 pontot használtál fel, van még 172.]

fas 32 felt. ásás 32 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
V 12 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

fkt 4 3 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

kf 151 3 kézbeveszed/felveszed a 151. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a szvó-ektoplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[76,69] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A Káosz Angyaláért: mindenki meghal 1X, de nem mindenki él igazán. -DM " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Elenios hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " E templom építését kezdte és a szentelést irányította... Shirak. 98. okt. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy liumbe. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A szörny mérgező gázt lehel! Borzalmas rosszullét fog el. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a liumbe kunkorgó nyelvét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a liumbe vaskos szárát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy harcias morf. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemű árnymanó nővel. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Szivornya. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Aztán elköszöntök egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összeakadsz egy rövid ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Elenios tanítványa. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany emlékérmet, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morférmet, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy mentát karkötőt, egy mind. napkövét, egy ritualista amulettet, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tűztagadót, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy Főmágus trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy Ek'Hor pajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Niklator. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 botot.

(Továbbmész...) [75,70] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dombi yeti lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dombi yeti otromba fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dombi yeti bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 dárdát. [60 pontot használtál fel, van még 112.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve korgó gyomor, huss. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. 3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! [30 pontot használtál fel, van még 82.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 79.]
[A parancs tárolásra került.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[74,71] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy lomha morf áll veled szemben.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a lomha morf nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a lomha morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lomha morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a lomha morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lomha morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. (ld. enc.) Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Felismered. Ez egy védelmező morf. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " E helyen alapították meg szövetségüket a misztikum létrehozásáért az <<Illúzió Mesterei>> " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy emberevő került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az emberevő bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az emberevő jobb lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Bronzhegyű lándzsával felnyársalod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.

(Továbbmész...) [73,72] Még mindig hegyvidéken vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " E táblát Myotis a Pusztító állította Leah és az Ördögi kör dicsőségére. " Utad során felfedezel egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. (ld. enc.) Már látod magad előtt szétmarcangolt tested, úgyhogy inkább amellett döntesz, nem bocsátkozol harcba ezzel a lénnyel. Kirohansz a céllövöldéből. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (versengés: 1. szint). (ld. enc.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy kőszáli disznó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kőszáli disznó nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A kőszáli disznó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy domináns morf áll veled szemben.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a domináns morf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (6 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf jobb karját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a domináns morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A domináns morf megüti a bal válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a domináns morf jobb karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a domináns morf testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A domináns morf egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. A következő ellenfél egy lomha morf.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lomha morf testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a lomha morf jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nyelvével a lomha morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+47 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [76 pontot használtál fel, van még 3.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

le 151 leveszed/lerakod a 151. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a szvó-ektoplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 551 bemész az 551. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 551 bemész az 551. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kf 223 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 186 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LIUMBE (349. SZÖRNY)
A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene.

KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat.

VÖRÖS MORFPLAZMA (2443. TÁRGY)
Áttetsző, lüktető, piros színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted!

KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY)
Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek.

VERSENGÉS
A versengés egy olyan dolog, melyről az ember az első pillanatban nem is gondolná, hogy hosszú gyakorlással tökéletesíteni lehet. Márpedig így van. Ha össze kell mérned tudásodat a Ghallát járó többi kalandozótársaddal, vagy ha a helybeliekkel kell viaskodnod, hasznodra válhat, ha tudod, hogy mik azok az apró trükkök, mellyel az ember sikeresebbnek mutatkozhat a többieknél. Ellesheted, mások hogyan készülnek fel, majd kezdenek hozzá, rafinált módszereket és taktikákat dolgozhatsz ki egy-egy akadály leküzdésére, valamint előre kitalálhatod hol vannak az előtted álló próbák buktatói. Jelenlegi ismereteid szerint a versengés szakértelemnek a vándorcirkuszi próbáknál van a legnagyobb jelentősége - ott viszont nem számít az esetleges tudatturbózása ennek a szakértelemnek.
Fontos: a cirkuszban mindenki az ő képességeinek megfelelő próbákat kap. Ha isteni erejű kalandozó vagy, nem fognak csecsemőknek való súlyzókat a kezedbe nyomni, vagy gyerekeknek való rejtvényekkel traktálni. Ezért pl. egy tulajdonságpróbánál a versengés szakértelemnek nagyobb szerepe lesz, mint hogy tulajdonságod 20-as vagy 50-es.
A versengés szakértelem specialitása, hogy összesen legfeljebb 5 KNO-t lehet rárakni.

KARAKTERLAP

Rúgóláb Serif, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight követője vagy. Ez a 44. fordulód.

Erő: 12 Szint: 13 Merészség: 4/1 Magasság: 179 cm
IQ: 22 Támadás: 12 Agresszió: 4 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 10 (12) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 161/102 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 22 Varázspont: 80/2 Pénz: 4 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 243 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 778 TP-t kaptál. Jelenleg 42 108 TP-d van. A következő szinthez még 5 892 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, változatos morf, lomha morf.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 17 ütőfegyverek: 2 dobófegyverek: 7 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
73,72 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 184 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 23 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. taumaturgia: 2 11. versengés: 1 (+1) 12. szörnyismeret: 1
13. zárnyitás: 4 14. vadászat: 1 15. bányászat: 5 (+1)
16. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 3 darabot )
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146), nektoraf (#355), harcias morf (#7619), védelmező morf (#7622), éltető morf (#7625), fémbontó szójer (#150), brutális morf (#7620), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 41, 42.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 11, az összesen kapott pontszám: 1100. (összesen ölhető: 294 )
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 8. Szerzett pont: 812. Beállított erő: 0 Összpont: 812

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrsisak (#57) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * láncing (#222)
1 mászókarom (#78) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 csontszurony (#12)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * orgyilkos tőr (#225)
3 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162) 1 * ezüst karkötő (#158)
1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
23 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32)
1 + tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
1 sullár hólyag (#168) [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 13]
2 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 40]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
14 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 1 fehér morfplazma (#2445)
2 fekete morfplazma (#2446) 1 grákóbőr (#41) 3 gyöngymangó (#135)
1 kaktusztüske (#114) 2 kék morfplazma (#2442) 2 lila morfplazma (#2448)
5 madártoll (#112) 5 mákrózsa virág (#56) 1 óndarab (#85)
5 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128)
2 sárga morfplazma (#2447) 5 smirglilevél (#29) 1 surranó kígyó bőr (#47)
4 szvó-ektoplazma (#151) 1 varkaudar csont (#1113) 3 vasérc (#152)
1 vörös morfplazma (#2443) 1 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 29.57 kg Megterheltség: 67%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 7 kaja (#2) 1 sárga morfplazma (#2447)
1 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76 77 78
67
68
69
70
71
72
73
(73,72) vaskohó (#155), kőszáli disznó (#34), domináns morf (#7624), lomha morf (#7621)
(74,71) alpesi tehenek (#91), lomha morf (#7621), vaskohó (#155), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), emberevő (#119)
(75,70) olvasztókemence (#86), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), 26. jellempróba, Fairlight oltár, dombi yeti (#366)
(76,69) Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, liumbe (#349), Szivornya (1782. kalandozó), Niklator (3776. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek