43. forduló, 45. forduló, Brynhildur összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 21. 9h:07'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: dec. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2385
SZÁMLA : XXXX

BRYNHILDUR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [34,0] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy copfos aranyhajú, zöld szemű alakváltó férfival. Raia tanítványa. Egy láncinget, egy mind. ametisztjét, egy nap szimbólumot, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy pordémon trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tisztán érzed auráját: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Odébbállsz. Astrid átadott neked a 1. napon 6 TU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-2 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy orgyilkos fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 203.]

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 198.]

flh 4 22 1 felt. lőfegyver haszn. 4 a 22. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 4 22 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 188.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[35,1] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Látsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).

(Továbbmész...) [36,2] Magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-4 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Látsz egy sziklafészket. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [37,3] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő bíbor szulfagor nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a bíbor szulfagor disznófejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a bíbor szulfagor jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a bíbor szulfagor. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szulfin (ld. enc.). Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Látsz egy világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [23 pontot használtál fel, van még 165.]

f 85 51 70 kísérletezel a 85. tárggyal az 51. tárggyal a 70. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bronzpáncélt. (ld. enc.) 177 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 155.]

f 85 70 kísérletezel a 85. tárggyal a 70. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Eltelik egy óra... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz bronzhegyű lándzsát. (ld. enc.) 93 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 145.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[38,3] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos tetű nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [39,3] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sullár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a sullár hatalmas testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a sullár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 135.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[39,2] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gátvakond. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a gátvakond fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a gátvakond testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gátvakond karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [39,1] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Észreveszel egy smirglibokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy malmot. (ld. enc.) Észreveszel egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 125.]

rm 64 31 40 rombolsz a 64. tárggyal a 31. tárgyat 40 pontért
Apró cafatokra vágod a szárát, levelét, virágát (vagy ami van). Vége! Ezen a mezőn megszűnt a smirglibokor. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. (+2 gonoszság.) [25 pontot használtál fel, van még 100.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
A malom falai közé lépsz. Fülledt munkásszag fogad. De ezen nincs mit csodálkozni, a malom épülete pont azt a célt szolgálja, hogy Ghalla dolgos emberei előteremtsék mindennapi betevő falatjukat. A malom távolabbik végéből előbukkan a molnár, és hozzád siet. Megérzi rajtad, hogy szándékaid nem tisztességesek, jellemed sötét, mint az éjszaka. Milyen igaza van! Elő sem kell állnod a követelésekkel, a molnár már pakolja is eléd a javait.
- Vigye amim van, uram. Csak engem ne bántson - mondja, és csak pakol és pakol. Aztán hirtelen abbahagyja. - Ennyim van, benne van mindenem!
Kevésnek találod. De csak nem állsz le egy molnárral vitatkozni. Egyszerűen leütöd a fickót, mire ő elterül, mint egy liszteszsák. Nem is mozdul többé. Téged ne akarjon átrázni. Azért a cuccost nem hagyod itt, még felpakolod, mielőtt távozol: 2 fémrudat, 1 manifeszt.nyúlványt, 1 furulyát (ld. enc.), 1 igazgy. fülbevalót (ld. enc.), 1 mákrózsa virágot. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 95.]

m 3 mozogsz délkeletre
[40,2] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [5 pontot használtál fel, van még 90.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 34 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 80.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 70.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 60.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 4 TVP-t kell elköltened.] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a szürke rinocérosz bal első lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a szürke rinocérosz fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvaival felöklel! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 50.]

tf 2 5 fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [5 pontot használtál fel, van még 45.]

ef 2 501 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 31.]

szk 74 keresed a 74. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tintacsigát. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

in 3232 27 97 leírod a 3232. kalandozónak a 27. szörnyet a 97. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriás sáska. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rákpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

in 3232 40 100 leírod a 3232. kalandozónak a 40. szörnyet a 100. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hamupók. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) aranyló ugarhéjat. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

in 3232 60 101 leírod a 3232. kalandozónak a 60. szörnyet a 101. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy drasmólyom. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tintát. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 28.]
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 212 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZULFIN (676. TÁRGY)
A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák.

BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY)
Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért).

BRONZHEGYŰ LÁNDZSA (87. TÁRGY)
Döbbenten bámulsz magad elé - igen, igen, igen! Felfedezted a bronz titkát! Mostantól képes vagy rézből és ónból bronzot önteni. A dolgot rögtön praktikus kalandozó módjára egy igen hasznos tárgy, a bronzhegyű lándzsa elkészítésére alkalmazod. Ez egy 3d6+3 sebzésű szúrófegyver. Ahhoz, hogy el tudjad készíteni, szükséged van 2 ón- és 2 rézdarabra, egy botra és egy kőkalapácsra, ezen kívül olyan mezőn kell állnod, ahol van olvasztókemence. Ha mindez megvan, nem kell mást tenned, csak a KT 87 parancsot kiadnod 50 pontért.

MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY)
Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja.
Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán.

FURULYA (233. TÁRGY)
Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer.

IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY)
Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál.

SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen.

KARAKTERLAP

Brynhildur, egy vörös, copfos hajú, kék szemű törpe nő vagy. Fekete a bőröd. Leah követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 44. fordulód.

Erő: 19 Szint: 13 Merészség: 5/1 Magasság: 110 cm
IQ: 16 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 17 Életpont: 175/78 Jellem: gonosz (13) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (24) Varázspont: 48/6 Pénz: 81 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 18/15
Eddig összesen 277 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 313 TP-t kaptál. Jelenleg 43 362 TP-d van. A következő szinthez még 4 638 TP szükséges. Trófeáid: bíbor szulfagor, karmos tankány, bibircsók-óriás.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 18/15 (+20%) lőfegyverek: 13/51 (+24%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) max. 1 db (4 .); tüske (#22) max. 1 db (5 -7.); tüske (#22) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
79,59 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 736 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/87 2. nyomkövetés: 12/68 (+31%) 3. mászás: 3/72
4. csapdakészítés: 2/69 (+23%) 5. csapdaészlelés: 1/53 6. gyógyítás: 12/22
7. titkosírás: 1/80 8. felderítés: 2/43 9. teológia: 1/80 (+9%)
10. taumaturgia: 7/38 11. versengés: 1/51 12. szörnyismeret: 2/37 (+20%)
13. zárnyitás: 7/8 14. vadászat: 1/68 15. bányászat: 8/55 (+42%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot )
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot. (teljesítve)
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 14 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 239 TU szükséges.)

Összsúly: 47.73 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 1 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
11 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 fémrúd (#104) 1 furulya (#233) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 sullár hólyag (#168) 2 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

33 34 35 36 37 38 39 40 41
-1
0
1
2
3
4
(35,1) orgyilkos (#131), Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400)
(36,2) vadtroll (#70), sziklafészek (#167), világítótorony (#156)
(37,3) bíbor szulfagor (#358), világítótorony (#156), oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely
(38,3) olvasztókemence (#86), Tharr oltár, 34. jellempróba, vaskohó (#155), gyilkos tetű (#116)
(39,1) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, Chara-din monolitja (#534), malom (#1204), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(39,2) oltár, művészi porolit (#720), gátvakondok (#57)
(39,3) Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 30. jellempróba, sullárok (#101)
(40,2) 32. jellempróba, Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), szürke rinocérosz (#346)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A tündökl‹ dragnit és metadragnit ezentúl kesztyűbe is rakható.
* - Javítottunk néhány kiírási hibát, pl. a síkokkal kapcsolatosan a mozgásnál, gnóm refrugátornál stb.
* - Víz síkján most már nem iszik a karakter, és nem használ el vizet varázslatkomponensként.
* - Ezentúl a KT-szövetségeken belül MxTu-t is át lehet adni.
* - Az "érj el olimpiai helyezést" típusú isteni küldetések ezentúl a 3. és 4. kategóriában is teljesülnek.

Üzenet küldése a karakternek