Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. okt. 1. 11h:09' EZ A 53. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD 54. játékheted kezdete: okt. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1510 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 14 2 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 2 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 204 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 247, gyógyulás: 0, összesen: -247 ÉP}
Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával felnyársalod a gorombilla testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gorombilla testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [84,7] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy húsevő magszim. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 19-24.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 83 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a fémbontó szójer nyakát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a fémbontó szójer nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst karkötő felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő láncing felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 1 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [85,7] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A távolban sakálok üvöltenek. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy pszi elementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 26 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Elszántan a másikra rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mancsával a manifesztátor megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [87,7] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy púpos burástya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 116 2 | elkészíted a 116. tárgyat (2 darabot) |
Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 1 életpontot sebeztél. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a pattanóböde testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a süvítő rája testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [89,6] A síkság után kisebb hegyek következnek.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a fémbontó szójer nyakát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a fémbontó szójer jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst gyűrű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
be 44 | bemész a 44. titkos labirintusba |
lm 2 5 11 | mozogsz 2 5 11 |
lm 12 19 21 | mozogsz 12 19 21 |
lm 22 24 12 | mozogsz 22 24 12 |
lm 7 3 4 | mozogsz 7 3 4 |
lm 6 1 | mozogsz 6 1 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
SMARAGDGÓLEM (417. SZÖRNY) Ez a szörny a gólemek családjának talán legkülönlegesebb tagja. Testfelépítésileg a varázstudók által megalkotott elődeinek tulajdonságát örökölte, robosztus méreteit gyilkolásra tervezték. A nagy különbség azonban testének anyagában mutatkozik meg, ennek a lénynek minden porcikája úgy tündököl, mint egy drágakő, és igen, legalább olyan szilárd is. Ha egy ilyen szörnyet támadsz, készülj fel arra, hogy a smaragdkemény karok könnyen összeroppanthatnak. |
VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tőle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen. |
PSZI ELEMENTÁL (221. SZÖRNY) Ha egy pszi elementállal találkozol, akkor minden valószínűség szerint magad is pszi használó vagy (vagy legalábbis egy pszi használó járt az adott mezőn röviddel előtted). A pszi elementálok anyagtalan, kasztroplanáris jelenségek, amelyeket mágnesként vonz a pszionikus tevékenység. A pszi elementál komoly pszi képességekkel rendelkezik, és kizárólag mágikus úton sebezhető. Igaz, halvány sűrűségű ektoplazmáját sokszor még egy egyszerű lángcsóva is pozdorjává zúzza. A pszi elementál leölésével azonban még nem oldódott meg minden problémád: ugyanis a pszi elementálokat általában poszogó möszék kísérik, szabad szemmel láthatatlan, pszi energiát fogyasztó élősködők. A gazdaállat pusztulásával - vagy sokszor anélkül is - csatlakoznak az új gazdához, és vígan lakmároznak pszionikus és egyéb mentális energiáikból. Hogy hogyan lehet megszabadulni tőlük? Hááát... sokak szerint még a halál sem megoldás. Ja: azzal sem érdemes próbálkozni, hogy BA parancsot adsz ki a pszi elementálra, hiszen egy pszi elementál elől nem bújhatsz el... |
PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY) A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani. |
MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY) Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz. |
Erő: | 18 (28) | Szint: | 16 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 261 cm |
IQ: | 11 (23) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 469 kg |
Ügyesség: | 12 (24) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 14 (24) | Életpont: | 410/124 | Jellem: | jó (66) | Tul. pont: | 25 |
Szerencse: | 11 (21) | Varázspont: | 312/5 | Pénz: | 148 arany | Kép. pont: | 18 |
Pszi pont: | 19/3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 19 | ütőfegyverek: | 9 | lőfegyverek: | 14 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); ubuk tüske (#131) (11 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -16.); rézgolyó (#343) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
89,44 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 71 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 7 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 6 (+2) |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 2 | 9. teológia: | 4 |
10. taumaturgia: | 1 | 11. versengés: | 2 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 1 | 14. pszi: | 3 | 15. zárnyitás: | 1 |
16. vadászat: | 1 | 17. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 25 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szárnyas gömböc (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): 44. labirintus (89,44). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 38. Szerzett pont: 4142. Beállított erő: 0 Összpont: 4142 |
Összsúly: 97.35 kg | Megterheltség: 66% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | arany (#50) | 3 | kaktusztüske (#114) | 1 | ubuk tüske (#131) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bruhatagnyelv (#1230) | 1 | kaja (#2) | 6 | kerek kő (#19) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | móri gyümölcs (#116) | 1 | tankány karom (#237) | 9 | tüske (#22) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 5 | vas dobónyíl (#189) | 4 | vasérc (#152) |
81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | |
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|