43. forduló, 45. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. okt. 1. 11h:09'
EZ A 53. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
54. játékheted kezdete: okt. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [82,7] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+87 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+9 pszi pont.)

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 3. KP: v 14 2 0 elmormolod a 14. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 224.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 214.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[83,7] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged.
- Ez egy smaragdgólem! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. (ld. enc.)

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 2 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 204 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 247, gyógyulás: 0, összesen: -247 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... A következő próba egy gnóm asztalánál vár rád. A tudós tizenkét számot sorol fel neked, majd arra kér, add össze őket. Először a számok felidézésével gyűlik meg a bajod, majd amikor ez nagy nehezen sikerül, az összeadásnál buksz el. A gnóm szomorúan a fejét csóválja. 362 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy gorombilla. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával felnyársalod a gorombilla testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gorombilla testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [84,7] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy húsevő magszim. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 19-24.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 83 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Felfedeztél egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. A mindenit, a kész terméket akarja kiragadni a kezedből egy hirtelen előbukkanó fémbontó szójer. Ezt nem hagyhatod!

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 3 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a fémbontó szójer nyakát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a fémbontó szójer nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst karkötő felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő láncing felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 2 vámpírfogat. (ld. enc.) Még nincs vége! Ezúttal egy karmos tankány készül kirabolni!

Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 1 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 15 aranyat. Siker! Elűzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig...

(Továbbmész...) [85,7] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A távolban sakálok üvöltenek. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy pszi elementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 26 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+17 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+18 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [120 pontot használtál fel, van még 94.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[86,7] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Látsz egy ovimon-bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manifesztátor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Elszántan a másikra rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mancsával a manifesztátor megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [87,7] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy púpos burástya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [26 pontot használtál fel, van még 68.]

kt 116 2 elkészíted a 116. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 móri gyümölcsöt. Húh, annyira elmélyültél az alkotás pillanatában, hogy majdnem meglepett a semmiből előbukkanó pattanóböde. Na, ez se lesz barátságos találkozó! (ld. enc.) {támadása: 19.}

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 1 életpontot sebeztél. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a pattanóböde testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ellenfeled túl erős, így olajra lépsz. A szörny dühösen követ egy ideig, de nem ér utol. Az életed megmaradt, ráadásul még rabolnia sem sikerült tőled, ez már majdnem teljes siker!
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+19 életerő.) [8 pontot használtál fel, van még 60.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[88,6] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Észreveszel egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy süvítő rája. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a süvítő rája testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+17 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [89,6] A síkság után kisebb hegyek következnek.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Húh, annyira elmélyültél az alkotás pillanatában, hogy majdnem meglepett a semmiből előbukkanó fémbontó szójer. Na, ez se lesz barátságos találkozó!

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a fémbontó szójer nyakát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a fémbontó szójer jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst gyűrű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 421 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 5 vas dobónyilat. Még nincs vége! Ezúttal egy köpködő bruhatag készül kirabolni! {egyik sebzési módja: 2x 3d5+6.}

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 2 manifeszt.nyúlványt. (ld. enc.) Siker! Elűzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig... [60 pontot használtál fel, van még 0.]

be 44 bemész a 44. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 2 5 11 mozogsz 2 5 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 12 19 21 mozogsz 12 19 21
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 22 24 12 mozogsz 22 24 12
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 7 3 4 mozogsz 7 3 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 6 1 mozogsz 6 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 185 pontot. A következő körben tehát 182 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SMARAGDGÓLEM (417. SZÖRNY)
Ez a szörny a gólemek családjának talán legkülönlegesebb tagja. Testfelépítésileg a varázstudók által megalkotott elődeinek tulajdonságát örökölte, robosztus méreteit gyilkolásra tervezték. A nagy különbség azonban testének anyagában mutatkozik meg, ennek a lénynek minden porcikája úgy tündököl, mint egy drágakő, és igen, legalább olyan szilárd is. Ha egy ilyen szörnyet támadsz, készülj fel arra, hogy a smaragdkemény karok könnyen összeroppanthatnak.

VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tőle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen.

PSZI ELEMENTÁL (221. SZÖRNY)
Ha egy pszi elementállal találkozol, akkor minden valószínűség szerint magad is pszi használó vagy (vagy legalábbis egy pszi használó járt az adott mezőn röviddel előtted). A pszi elementálok anyagtalan, kasztroplanáris jelenségek, amelyeket mágnesként vonz a pszionikus tevékenység. A pszi elementál komoly pszi képességekkel rendelkezik, és kizárólag mágikus úton sebezhető. Igaz, halvány sűrűségű ektoplazmáját sokszor még egy egyszerű lángcsóva is pozdorjává zúzza. A pszi elementál leölésével azonban még nem oldódott meg minden problémád: ugyanis a pszi elementálokat általában poszogó möszék kísérik, szabad szemmel láthatatlan, pszi energiát fogyasztó élősködők. A gazdaállat pusztulásával - vagy sokszor anélkül is - csatlakoznak az új gazdához, és vígan lakmároznak pszionikus és egyéb mentális energiáikból. Hogy hogyan lehet megszabadulni tőlük? Hááát... sokak szerint még a halál sem megoldás. Ja: azzal sem érdemes próbálkozni, hogy BA parancsot adsz ki a pszi elementálra, hiszen egy pszi elementál elől nem bújhatsz el...

PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

MANIFESZTÁTOR NYÚLVÁNY (214. TÁRGY)
Ha nagy nehezen sikerül leölnöd egy manifesztátort, kivághatod a nyúlványát. Ez fontos alkotóelem az eltűnéssel kapcsolatos varázslatokhoz és varázsitalokhoz.

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios elsőáldozója vagy. Ez a 44. fordulód.

Erő: 18 (28) Szint: 16 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 11 (23) Támadás: 36 Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 12 (24) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 14 (24) Életpont: 410/124 Jellem: jó (66) Tul. pont: 25
Szerencse: 11 (21) Varázspont: 312/5 Pénz: 148 arany Kép. pont: 18
Pszi pont: 19/3
Eddig összesen 383 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 376 TP-t kaptál. Jelenleg 134 876 TP-d van. A következő szinthez még 45 124 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, kérődző etra, ryuku légiós.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 19 ütőfegyverek: 9 lőfegyverek: 14
dobófegyverek: 2

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); ubuk tüske (#131) (11 -13.); nyu-shuriken (#157) (14 -16.); rézgolyó (#343) (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
89,44 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 89

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 3 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 6 (+2)
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. teológia: 4
10. taumaturgia: 1 11. versengés: 2 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 1 14. pszi: 3 15. zárnyitás: 1
16. vadászat: 1 17. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 25 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): 44. labirintus (89,44). városháza (685): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 38. Szerzett pont: 4142. Beállított erő: 0 Összpont: 4142

Összsúly: 97.35 kg Megterheltség: 66%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 arany (#50) 3 kaktusztüske (#114) 1 ubuk tüske (#131)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bruhatagnyelv (#1230) 1 kaja (#2) 6 kerek kő (#19)
1 lapockacsont (#33) 1 magszim bél (#103) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 móri gyümölcs (#116) 1 tankány karom (#237) 9 tüske (#22)
2 vámpírfog (#1221) 5 vas dobónyíl (#189) 4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
5
6
7
8
(83,7) smaragdgólem (#417), gorombilla (#38)
(84,7) húsevő magszim (#67), nekrofun (#173), fémbontó szójer (#150), karmos tankány (#137)
(85,7) pszi elementál (#221), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, 43. jellempróba
(86,7) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), manifesztátor (#124)
(87,7) púpos burástya (#92), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), egy ismeretlen isten rúnaköve, 47. jellempróba, pattanóböde (#145)
(88,6) gumifa (#38), süvítő rája (#113)
(89,6) a 44. labirintus bejárata, világítótorony (#156), vaskohó (#155), oltár, fémbontó szójer (#150), köpködő bruhatag (#773)

Üzenet küldése a karakternek