43. forduló, 45. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. dec. 8. 9h:07'
EZ A 91. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
92. játékheted kezdete: dec. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [32,-10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+14 életerő.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+22 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 172.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+16 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 142.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[32,-11] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tintacsiga. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! A bőröd színe normálisról sötétre változott. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a tintacsiga testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [32,-12] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sérült evaporőr. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 64 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy woor-antilop került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a woor-antilop fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A woor-antilop többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A woor-antilop most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 118.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 104.]

m 8 mozogsz északra
[32,-13] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy ork sámán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 6 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges alpesi tehén trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ork sámán trófeát. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 92.]

go 19 gonoszkodsz: 19
Feldühödve, hogy a nyomorult kis vadóc tönkretette az értékes csapdát, odarohansz, és egykettőre végzel vele. Közelebbi vizsgálat igazolja a sejtésedet: igen, ez már hasznavehetetlen... (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 82.]

m 2 mozogsz keletre
[33,-13] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy trappoló dinymák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! A bőröd színe sötétről feketére változott. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 70.]

go 30 gonoszkodsz: 30
Nincs itt olyan szituáció, amiben gonoszkodni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

be 11 bemész a 11. titkos labirintusba
A sziklás, köves dombok között aránylag hamar megtalálod a mirgek barlangjának bejáratát. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Odabent bűzös, egészségtelen levegő fogad. Az alacsony, szűk járatokat láthatóan nem az emberek, hanem a mirgek méreteire tervezték. [5 pontot használtál fel, van még 65.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Görnyedten haladsz előre a szűk folyosón. Egy tágabb, fészekszerű terembe érkezel. A fal mellett nagy mirg tojások sorakoznak. [2. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mirg van előtted! (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mirg tollas testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a mirg a jobb válladat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Kínlódva mászol végig ezen a járaton, és végül rá kell döbbenned, hogy zsákutcát követtél. [3. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mirg van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mirg farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a mirg. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A kanyargó folyosó padlóját mindenhol mirg ürülék borítja. Orrodat befogva lépkedsz tovább, mígnem elérsz a járat végéhez. [4. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mirg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a mirg a jobb válladat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[18 pontot használtál fel, van még 47.]

lm 5 1 mozogsz 5 1
Elérted a térképen az 5-össel jelölt pontot. Mindenhol csontok hevernek (némelyik emberi). Feltehetően ez a mirgek ebédlője. [5. PONT] Hamarosan egy mirget pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a mirg jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a mirg. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A sarokban, néhány emberi csont között, megtalálod a térképet. Számodra érthetetlen ákombákom az egész. Nyilván titkosítva van. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Visszatérsz a bejárathoz, és kikapaszkodsz a napfényre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[12 pontot használtál fel, van még 35.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[32,-12] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bolhakutya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a bolhakutya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bolhakutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 13 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [31,-12] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sebesült alpesi tehén. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 kaját. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 3.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 183 pontot. A következő körben tehát 183 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY)
A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait.

MIRG (75. SZÖRNY)
A sok-sok évvel ezelőtt a föld alá kényszerített ragadozó madárszerű lények komoly átalakuláson mentek keresztül: szemük hatalmasra, guvadtra nőtt, ahogy mind jobban erőltették, szárnyaik elsatnyultak, mivel a föld alatt nem volt alkalmuk repülni, karmaik, csőrük viszont megkeményedett, megerősödött, hiszen a sötét járatokban a túlélés jóval nehezebb, mint az áldott napsugarak védelmében. A mirgek tompa agyú, de veszettül harcoló lények, és ahol egyet találsz, ott van több is.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Ez a 44. fordulód.

Erő: 20 Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 14 Támadás: 9 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 4 Menekülés: 35 % Életkor: 54/54 év
Egészség: 18 Életpont: 149/97 Jellem: jó (14) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 6 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 239 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 062 TP-t kaptál. Jelenleg 13 958 TP-d van. A következő szinthez még 3 042 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, ork sámán, karmazsin huhogó.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 9 ütőfegyverek: 12 (+1)
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12) << csontszablya (#64)
31,36 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 3 5. gyógyítás: 12 (+1) 6. zene: 3
7. szörnyismeret: 1 8. zárnyitás: 3 9. vadászat: 3
10. bányászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 15% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Risara (#1529)

Összsúly: 71.93 kg Megterheltség: 143%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 bordacsont (#16) 1 evaporőr háj (#105)
4 kaja (#2) 12 madártoll (#112) 1 óndarab (#85)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

30 31 32 33 34
-14
-13
-12
-11
-10
-9
(31,-12) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), érclelőhely, alpesi tehén (#91)
(32,-13) Elenios rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios oltár, 19. jellempróba, ork sámán (#345)
(32,-12) mély kút (#93), evaporőr (#69), woor-antilop (#31), bolhakutya (#17)
(32,-11) tintacsiga (#74), Tharr oltár
(33,-13) trappoló dinymák (#118), a 11. labirintus bejárata, Raia oltár, 27. jellempróba, mirg (#75)

Üzenet küldése a karakternek