436. forduló, 438. forduló, Old Secondhand összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. nov. 24. 9h:18'
EZ A 779. JÁTÉKHETED, 437. FORDULÓD
780. játékheted kezdete: nov. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4446
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

JOCKEY EWING KALANDJAI


26 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Cshi-Cshi a Cicával. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy agori szegecscsizmát, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy jégisten amulettet, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy mihlanil medált, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy torz fülkarikát és egy tradicionális övet visel. Felszerelését egy kyorg szolgasárkány trófea, egy káoszdémon trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a taumaturgia szakértelemre oktattad. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz Dzsoki a gonosszal. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy halálhozó talizmánt, egy hoarián bőrnadrágot, egy kráken gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy rubin fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy Thargodan zsoldos trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy ében halálhajcsár trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően rejtőzködés szakértelmed. Eközben te taumaturgia szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, barna szemű elf nővel. Fekete a bőre. Fairlight bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy derit sodronynadrágot, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián sarut, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku köpenyt, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy albinó küklopsz trófea, egy ősquwarg trófea és egy varkaudar katona trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy ezüstshuriken. Egy élőholt sullár a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Mos-Oi. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te vadászat szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a taumaturgia szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon főpap-jelöltje. Egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy örökkéval. topázát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy Kitaszított trófea, egy ryuku gólem trófea és egy dombi óriásyeti trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. 7 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Odébbállsz.
A 4. napon összeakadsz Kőaggyal. Tárgyai között kitűnik egy Ma'yia furulyája, melyen látszik, hogy elkészítésére nagy hangsúlyt fektetett. Ő Sneki férje! Sheran személyes tanácsadója. Egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hókeresztet, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy Wrigh trófea, egy Oyatame Tzutuki trófea és egy szárnyas gömböc trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött zene szakértelmed, míg te őt a taumaturgia szakértelemre oktattad. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon összefutsz Corwin Dazzlerrel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Odébbállsz. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 5. napon összefutsz egy barna, zilált hajú, kék szemű, többnapos borostájú mutáns férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Az 5. napon összefutsz egy barna, zilált hajú, kék szemű, többnapos borostájú mutáns férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Az 5. napon összeakadsz egy szőke, tüsi hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre gránitszürke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy bársony övsálat, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy Fagyor övsálját, egy gárdista övcsatot, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy kamikáze fejfedőt, egy kiképzői érdemérmet, egy Kyeli maszkját, egy Luthius karkötőjét, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.kristályát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Sárkány Amulettjét, egy szamurájvértet, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy védőtalizmánt és egy Zarknod fülbevalóját visel. Felszerelését egy Szakamó trófea, egy Genyuku trófea és egy ódon vízköpő trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd hoarián sárkánybébi. Összeismerkedtek. Az ő neve Drasworth Shengorr. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te felderítés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
A 7. napon összeakadsz Thunderrel. Tharr lényeként az univerzum felett uralkodó ősistenség. Egy bársony övsálat, egy beholderfej medált, egy bo'adhun gyűrűt, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy gránit szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lánckesztyűt, egy uglaok láncköpenyt és egy Istenek Talizmánját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te taumaturgia szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 7. napon összeakadsz Yogh Norgh-al. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően harcművészetek szakértelmed. Eközben te taumaturgia szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 8. napon találkozol Trollinával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy bűbájlidérc trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy taalru trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően harcművészetek szakértelmed. Eközben te taumaturgia szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Twang to Whit adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 deus ex machinát.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2009. nov. 24., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a nov. 28-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+16 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-92 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 82 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+69 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+52 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) A lottó 840. hetének nyerőszámai: 14, 11, 6. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod az 1133. tárgyat az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 605.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. 61 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2081 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 6, gyógyulás: 107, összesen: +101 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 13 életpontot vesztettél. Az iszonyatos erejű ütés szétzúzta a páncélodat. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr jobb oldalát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 aranytűt. [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [41 pontot használtál fel, van még 564.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 558.]

* 2. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 165. varázslatot a 71. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 556.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 552.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 550.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 548.]

* 4. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 182. varázslatot a 76. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 546.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 546.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 139. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 544.]
Gyorsvarázsolsz! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 542.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

* 6. KP: kiveszel a bankból a 36. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

* 7. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 542.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 542.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 542.]

* 8. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 382. varázslatot a 227. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-18 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve térképelemzés II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 527.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 517.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 517.]

vv 127 132 76 elmormolod a 127. varázslatot a 132. varázslatot a 76. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 517.]
Fürgén varázsolsz! Varázslói varázslataid sokkal erősebbek lesznek. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 515.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

vv 157 364 227 elmormolod a 157. varázslatot a 364. varázslatot a 227. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 515.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 515.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

ek 145 1 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 505.]

h 1589 1 334 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz deus ex machinát. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (183,31): korlátlanul, (185,60): korlátlanul, (186,106): korlátlanul, (143,61): korlátlanul. Ára 50 arany. Azt is jó volna tudni, merre kapható acéltű. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: (183,31): 61 db, (186,106): 10 db. Ára 2 arany. [3 pontot használtál fel, van még 502.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

ef 50 505 energia fejlesztése 50
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-11 TU.] [77 pontot használtál fel, van még 425.]

im 0 50 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy őrült varázsló.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 45 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló fejét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöföd az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 126 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (15 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és egy manifeszt.nyúlvány. 2343 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 74, gyógyulás: 77, összesen: +3 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 395.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy részeg kalandozó.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó jobb oldalát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 33 életpontot sebződik. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 365.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy őrjáratozó katona.

Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod az őrjáratozó katona bal vállát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 126 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (12 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd az őrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 13 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 132 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona bal karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (5 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona jobb lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 119 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Hárításod megcsúszik, az 1 őrjáratozó katona fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél.
Az 1 őrjáratozó katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 9280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1209, sebződés: 169, gyógyulás: 180, összesen: +11 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 335.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy részeg kalandozó.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 9 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 138 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 64 életpontot sebződik. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 11, gyógyulás: 25, összesen: +14 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 305.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy őrült varázsló.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 147 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 61 életpontot sebződik. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.) és egy rókafarok. 2343 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 74, gyógyulás: 85, összesen: +11 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 275.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy részeg kalandozó.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó fejét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 31, gyógyulás: 22, összesen: -9 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 245.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy őrült varázsló.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 14 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 144 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy rókafarok és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 29, gyógyulás: 23, összesen: -6 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 215.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy részeg kalandozó.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó jobb vállát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű [aranytű ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 185.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy részeg kalandozó.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó fejét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 155.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy őrjáratozó katona.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod az őrjáratozó katona fejét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 145 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor súrolod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. A 12 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (12 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel jól megszurkálod az őrjáratozó katona fejét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 39 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 134 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted az őrjáratozó katona nyakát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 23 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 217 életpontot sebeztél. Bár ügyesen védekezel, a 7 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (7 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 24 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 140 életpontot sebeztél. 60 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 39 életpontot sebződik. Hárításod megcsúszik, az 1 őrjáratozó katona fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 9280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1213, sebződés: 188, gyógyulás: 205, összesen: +17 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 125.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy agyfröccsentő.

Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 138 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az agyfröccsentő nyálkás csápját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 33 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted az agyfröccsentő testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 136 életpontot sebeztél. 31 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütögeted az agyfröccsentő hullámzó testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Az agyfröccsentő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-16 TVP). Az agyfröccsentő csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-12 TVP). Vámpírölővel valamennyire megsebezgeted az agyfröccsentő testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 68 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 133 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod az agyfröccsentő testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (78 életpontot sebezve.) Az agyfröccsentő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-14 TVP). Csápjával megérint az agyfröccsentő. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-9 TVP). Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1084, sebződés: 173, gyógyulás: 118, összesen: -55 ÉP}

Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-27744 TP] [30 pontot használtál fel, van még 44.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+16 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy agyfröccsentő.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 140 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az agyfröccsentő testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod az agyfröccsentő testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 55 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. 55 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütögeted az agyfröccsentő hullámzó testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 98 életpontot sebeztél. Csápjával megérint az agyfröccsentő. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-14 TVP). Az agyfröccsentő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-15 TVP). Vámpírölővel kicsit megbökdösöd az agyfröccsentő testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az agyfröccsentő testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tűzelementálod támad. (74 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. Az agyfröccsentő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-14 TVP). Az agyfröccsentő csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-12 TVP). Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1281, sebződés: 180, gyógyulás: 186, összesen: +6 ÉP}

Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-27744 TP] [30 pontot használtál fel, van még -41.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -41.]

* 1. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -41.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -41.]
Szörnyű szomjúság kínoz. (-7 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 15, 4.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben -41 pontod maradt, ebből a következő körre -41 pontot vihetsz át. Kapsz még 578 pontot. A következő körben tehát 537 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

TÉRKÉPELEMZÉS II. (119. PSZI KÉPESSÉG)
A Térképelemzés II. a Térképelemzés I. kiegészítője. Használata hasonlóan történik, a P 119 <labirintus szám> paranccsal, 80 pszi pontért és 40 TVP-ért. Az ajtókról ugyan nem kapsz információt, de a ládákról és szörnyekről igen. A szörnyeknek a koordinátáját és nevét kapod meg, a ládákról csak annyit kapsz meg, hogy van ott láda, zárva van-e, és védi-e csapda. (A "láda" néhány, egyszerűen csak eldobott tárgyat is jelenthet.) Ezt a képességet csak a labirintus mezőjén vagy a labirintus belsejében használhatod.

KARAKTERLAP

Jockey Ewing, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 437. fordulód.

Erő: 44 (39) Szint: 40 Merészség: 8/5 Magasság: 174 cm
IQ: 43 (51) Támadás: 51 Agresszió: 5 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 42 (48) Védekezés: 93 Menekülés: 30 % Életkor: 29/30 év
Egészség: 45 Életpont: 929/840 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (54) Varázspont: 2172/2148 Pénz: 3638 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 86/0 Pszi pont: 290/35 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3407 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 8512591 TP-d van. A következő szinthez még 287409 TP szükséges. Trófeáid: entitás manifesztum, ősöreg góliát, mópat fatty. A 403. fordulódban 5398 arany került a bankszámládra. 6315 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/60 ökölvívás: 3/61 szúrófegyverek: *35/100
vágófegyverek: 10/10 ütőfegyverek: 28/9 (+4%) lőfegyverek: 32/54 (+5%)
dobófegyverek: 20/75

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (50%) << Fairlight botja (#476) (200%) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 59/26 2. nyomkövetés: 98/62 3. lopás: 6/99
4. mászás: 22/54 5. csapdakészítés: 14/23 6. csapdaészlelés: 14/9
7. gyógyítás: 71/34 8. titkosírás: 13/70 9. felderítés: 36/15
10. szörnyidomítás: 8/54 11. teológia: 94/53 (+11%) 12. taumaturgia: 175/15 (+3%)
13. szerencsejáték: 8/73 14. versengés: 16/91 15. harcművészetek: 3/23
16. zene: 10/68 17. szörnyismeret: 21/99 18. pszi: 31/2 (+2%)
19. zárnyitás: 3/40 20. vadászat: 8/50 21. vitalitás: 2/70
22. bányászat: 32/78 23. úszás: 10/40 24. főzés: 4/15
25. csapatmunka: 3/89

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Raia szent lovagja (#239), noth szellem (#250) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), degradátor (#210) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), smaragd sárkány (#326) (csak egyszer), ében sárkány (#327) (csak egyszer), triklem drakolder (#275), agyfröccsentő (#666)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
skarlátdémon (#790), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ősvillám (#235, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +55 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) esszenciavédelem 2 (#188) esszenciavédelem (#165)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) tűzmágia (#157)
mágiadagály (#132)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), ősvillám (#235)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> ében hadúr (#294)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
agytaposás (#180) >> triklem drakolder (#275) agytaposás (#180) >> Thargodan mágus (#318)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Használod is a varázslatokat, amiket adok neked? Lássuk például a földelem idézését!
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 63 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 171 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 vámpírölő (#951)
Ütőfegyverek
1 * Din cséphadarója (#840) 1 * Fairlight botja (#476) 1 Pusztítás Botja (#316)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 * ezüsttollú nyíl (#363) 16 kerek kő (#19) 3 vashegyű nyíl (#176)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488)
Sisakok
1 * lidérckorona (#531) 1 pszi katalizátor (#610)
Köpenyek
1 * démoni palást (#1573) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
$1 * ryuku vállvédő ($1323)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 10 szürke bőrkesztyű (#271) 1 * Urgod kesztyűje (#462)
Övek és övcsatok
1 * kyorg övcsat (#1456) 1 * tradicionális öv (#1368)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók
1 * ősmágus fülbevalója (#608) 1 * Zu'lit fülkarikája (#727)
Nyakláncok
7 halálhozó talizmán (#813) 1 korinthai talizmán (#814) 1 Natharion amulett (#742)
5 rothasztó talizmán (#815) 1 * Sshreakza amulettje (#836) 1 * szerencsetalizmán (#366)
8 trófea nyaklánc (#196) 1 viharamulett (#611) $1 * villám szimbólum ($145)
4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
$1 * arany papi karkötő ($309) 1 mászó-karperec (#392) 1 * Natharion karkötő (#738)
1 teriádbőr karkötő (#1297) 1 Xanathal karkötője (#956)
Gyűrűk
20 angyalok gyűrűje (#529) 1 bo'adhun gyűrű (#743) 1 * drakolder gyűrű (#969)
1 * Rughar gyűrűje (#518) 1 * ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
16 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 17 csepp tinta (#101), fér még: 143]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
44 fűszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 215]
1 huhogó bibe (#332) [benne 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 5]
5 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 50]
1 molluszk ház (#353) [benne 3 korty degradátor váladék (#354), fér még: 3]
25 sólyomcsőr (#1223) [bennük 12 pondróvér (#1232), fér még: 288]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 180 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
9 toxyl üvegcse (#592) [üres, kapacitás: 90]
9 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 108]
2 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 40]
10 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 200]
Eszközök, használati tárgyak
6 acéltű (#334) 55 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytermő ládikó (#504) 4 árnyékkulcs (#566) 2 Augur varázskönyve (#1097)
3 Baghar fétise (#1098) 21 csontkulcs (#74) 18 fáklya (#36)
11 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233) 1 Goachan pipája (#1315)
2 gyógykenőcs (#313) 1 hűségérme (#1141) 1 Kalmárok Kémgömbje (#1589)
1 kinemfogyó tegez (#368) 1 kis aranykulcs (#240) 6 kristályfolyadék (#449)
16 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 1 mágikus gyertya (#1600)
7 manakristály (#500) 3 márványkulcs (#245) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 Morgan szilánkja (#508) 2 nagy aranykulcs (#246) 1 oldalzsák (#1172)
1 párducbőr pénztárca (#1118) 2 pszi kő (#248) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 roxati zárfaló (#314) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 Sheran cserepe (#1271) 3 shinai gömb (#348) 4 sötét tekercs (#535)
6 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42) 2 térhajlító kavics (#1539)
1 teriád dobóháló (#1281) 3 törpe őskő (#633) 19 varázskő (#305)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 1 agvari manafókusz (#890) 53 álompor (#396)
12 amniosz (#203) 31 borkonyó bibe (#312) 4 bunthar bőr (#733)
117 csillezsályalevél (#1253) 25 csuklyavirág (#133) 1 din formázó minta (#301)
3 dlathog kőzet (#829) 3 dramoan kő (#967) 7 drótszőr (#37)
1 entitás esszencia (#1833) 1 era formázó minta (#418) 8 ezüstdarab (#326)
31 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 2 gór formázó minta (#444)
323 gyöngymangó (#135) 4 iknegurin (#541) 1 kaktuszbogyó (#429)
24 kék orchidea (#68) 1 kreommat szirom (#925) 1 küklopsz szem (#643)
14 lótuszvirág (#447) 469 madártoll (#112) 4 mákrózsa virág (#56)
4 manifeszt.nyúlvány (#214) 5 mithril (#352) 1 moa zafír (#381)
3 mópat tetem (#584) 1 móri gyümölcs (#116) 28 mutáns csont (#331)
7 ovimon-bogyó (#207) 157 pirkit (#153) 10 púderkő (#119)
8 rókafarok (#124) 10 sallank karom (#128) 22 varányszem (#30)
1 vérvörös rózsa (#1622) 2 vörös zyel (#606)

Összsúly: 161.58 kg Megterheltség: 158%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 28)
7 adamantit (#627) 5 angyalok kesztyűje (#609) 1 ásó (#34)
1 bronz taider (#641) 11 bunthar bőr (#733) 155 ében toboz (#578)
60 extra takarmány (#1360) 80 ezüstdarab (#326) 172 fáklya (#36)
1 fattylord deréköv (#1564) 1 hatalom fülbevalója (#817) 4 holdbőr (#1236)
8 kvazár (#244) 180 mákrózsa virág (#56) 489 quwarg tojás (#360)
1 Raia pallosa (#426) 2 ryuku kalapács (#724) 1 ryuku menetpajzs (#1320)
1 ryuku vadászing (#1158) 65 szárnyas hernyó (#69) 1 szögletes kő (#17)
7 Tilnetor kardja (#474) 1 tleikan manakő (#1144) 1 Trákin csákánya (#367)
1 tükörpáncél (#519)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 díszes tunika (#1488) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
1 kaktuszbogyó (#429) 2 pirkit (#153) 1 deus ex machina (#1)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
204 arany (#50) 2 fáklya (#36) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 rókafarok (#124) 1 sáfránypor (#211) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), őrült varázsló (#255), részeg kalandozó (#187), őrjáratozó katona (#274), agyfröccsentő (#666)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A mihlanil átadható lett.
* Az adamantit átadható lett.
* A császárvárosba bekerült egy új küldetésadó épület, a ryuku mágustorony.

Üzenet küldése a karakternek