436. forduló, 438. forduló, Ezüsthajú Szigfrid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 12. 9h:28'
EZ A 506. JÁTÉKHETED, 437. FORDULÓD
507. játékheted kezdete: jún. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1056
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTHAJÚ SZIGFRID KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [150,101] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 varázskorsót (2201 arany), 3 rákfatty váladékot (34 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 elf csontot (60 arany kikiáltási áron), 1 troll csontot (60 arany kikiáltási áron), 1 gnóm csontot (60 arany kikiáltási áron), 1 kobudera csontot (60 arany kikiáltási áron), 10 mutáns csontot (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 csontamulettet (1500 arany).
Nehwon, a Gyors, amikor összefutottatok, adott neked egy aranypikkelyt és 2 pszi követ. A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Zu'lit tarsolya termel 4 gyöngymangót. Az aranytermő erszény 90 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot. Varázserőd regenerálódik. (+1050 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+114 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.) A lottó 660. hetének nyerőszámai: 7, 15, 2. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy dombi yeti nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 775.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 773.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 772.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 772.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 772.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 772.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 770.]

* 3. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 177. varázslatot a 182. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 768.]
Szupersebesen mormolsz. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 766.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 764.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot az 59. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 762.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 760.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 758.]

* 5. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 756.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 754.]
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 752.]

* 6. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 750.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 748.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 746.]

* 7. KP: elmormolod a 222. varázslatot a 364. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+6 csapdaészlelés) [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 744.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 742.]

* 8. KP: kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a helytartói jogart, majd a bal kezedbe veszed a pengepajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 742.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed a 722. tárgyat a 615. tárggyal a 834. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a háború gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 742.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 742.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 742.]

* 10. KP: elmormolod a 126. varázslatot a 192. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 742.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 742.]

h 1168 6 használod az 1168. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom omlós szerencsemassza készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Máris megérzed a kincsek bódító szagát a levegőben! 1050 tapasztalati pontot kaptál. [9 pontot használtál fel, van még 733.]

kt 1231 1 elkészíted az 1231. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 möszehát pajzsot. [Rahn ékkő:] 4956 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [33 pontot használtál fel, van még 700.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
VV 71 70 73 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 700.]

kpb 10 kezd. parancs berakása: 10

hh 1546 1554 használod az 1546. tárgyat az 1554. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 698.]
Megfújod az aenouth ködkürtöt. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy zombi mester hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad! {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 40 ütő ellen.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester testét. (7 támadással 195 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a zombi mester testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2103 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Hasznos kis hangszer ez a ködkürt, gondolod, és gyorsan elteszed a hátizsákodba. [26 pontot használtál fel, van még 672.]
[A parancs tárolásra került.]

kpk 9 kezd. parancs kivétele: 9
VV 126 192 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 672.]

kf 1231 2 kézbeveszed/felveszed az 1231. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a pengepajzsot, majd a bal kezedbe veszed a möszehát pajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 672.]

vv 157 217 184 elmormolod a 157. varázslatot a 217. varázslatot a 184. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 670.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 670.]
Beizzik a turbómágia. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 668.]

kf 413 526 kézbeveszed/felveszed a 413. tárgyat az 526. tárggyal
Elrakod a tünde íjat, majd előkészíted a moa stukit.
Lövedékként gránátlövedéket fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 668.]

vv 76 78 227 elmormolod a 76. varázslatot a 78. varázslatot a 227. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 666.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 666.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 664.]

tv 162 146 218 támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot a 146. varázslatot a 218. varázslatot
162. varázslat listáról törölve. Védekező varázslatok listájára került: ongóliant tombolás. Támadó varázslatok listájára került: armageddon. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

h 1 50 40 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

tv 162 146 218 támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot a 146. varázslatot a 218. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka II. 146. varázslat listáról törölve. 218. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

kf 553 554 kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat az 554. tárggyal
Elrakod a moa stukit, majd előkészíted a tünde íjat.
Lövedékként tünde nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

fog 779 219 elfogod a 779. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

v 84 779 elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy roguenát! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy roguena van - állapítod meg a nyomokból. Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Nagy reccsenéssel a roguena belezuhan a gödörbe. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ha be tudnád tanítani, talán tudna segíteni az ásásban! Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [34 pontot használtál fel, van még 630.]

szm 779 megölöd a 779. szörnyet
Unod már, hogy ez a roguena állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a roguena jobb vállát. (7 támadással 187 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a roguena száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1985 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 630.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[149,102] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy éjkornis. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy energiapajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 181 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával iszonyatosan megcsapod az éjkornis jobb vállát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megcsapod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 69 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az éjkornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP], 6 arany, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2810 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 87, gyógyulás: 19, összesen: -68 ÉP}

Találsz egy mínosz-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+4 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 620.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 600.]

jlk 2830 jelszó kimondása 2830
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Semmi sem történt. [5 pontot használtál fel, van még 595.]

v 198 163 13 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 575.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 575.]

fog 779 219 elfogod a 779. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

v 84 779 elmormolod a 84. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy roguenát! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: roguena szagot érzel! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy roguena. {védettsége: 41 szúró, 41 vágó, 41 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a roguena malacfejét. (3 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megcsapod a roguena malacfejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 93 életpontot sebeztél. A roguena karma a fejed mellett suhan el! A roguena most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 565.]

szm 779 megölöd a 779. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

m 4 mozogsz délre
[149,103] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Felnézel - ez egy kicsit magas! Figyelve a széljárást, levitálásba kezdesz. Pillanatok alatt fent vagy. Félelmek nélkül élvezed a kilátást. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy gránitelementál! {támadása: 30.}

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál fejét. (7 támadással 188 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a gránitelementál gránittestét. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal felnyitod a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A seb azonnal beforr! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 148 életpontot sebeztél. A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1959 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy szubreális vámpír! {támadása: 42.} Félelmedben ürítesz egyet, majd menekülsz a tetőn keresztül. Levitálva hagyod el a helyet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Elrakod a távcsövet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy roguena jelenlétét jelzi. Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Teljes a siker - a roguena belepottyant a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ha be tudnád tanítani, talán tudna segíteni az ásásban! Ideje menni! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy arató csattanat. {támadása: 21.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [74 pontot használtál fel, van még 491.]

fog 779 219 elfogod a 779. szörnyet a 219. tárggyal
Ilyen szörny már van a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

v 84 779 elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy roguenát! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 481.]

szm 779 megölöd a 779. szörnyet
Túl sok kaját eszik a roguena: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena jobb oldalát. (7 támadással 195 életpontot sebezve.) A roguena most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 481.]

kt 43 40 elkészíted a 43. tárgyat (40 darabot)
Itt nincs krómkaktusz, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy tükröt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 481.]

h 1602 40 24 használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[148,104] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északnyugatra látsz egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. {max. életpontja: 301-320.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 188 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2652 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [147,105] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy norpadolótika. {egyik sebzési módja: 1x 6d10+6.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 172 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika bal középső lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2498 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) nem felismerhető nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes ismeretlen nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [146,106] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Látsz egy Thargodan csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Egy kis gnóm bukkan fel előtted, majd egy tárgy elkészítésének módjáról hablatyol valamit. Monológja végén megkér rá, hogy ismételd el, amit mondott. Összerendszerezed gondolataidat, majd könnyedén megteszed amit kér... Most az ügyességedet teszik próbára. Három labdát adnak a kezedbe, hogy tarts egy bemutatót zsonglőrködésből. Nem egy könnyű feladat. Bizonytalan mozdulatokkal kezded el a labdákat dobálni, időnként csak egy hajszálon múlik, hogy nem a földre érkeznek kitárt tenyered helyett. A homokóra - ami az idő leteltét jelzi - azonban kegyes hozzád, hamar leperegnek a próba végét jelző homokszemek... Egy söröskorsó ingerlő idomait pillantod meg az egyik asztalon, amely elé a cirkuszosok vezetnek.
- Egy kis frissítő - nyúlsz a nedű után, de mielőtt magadba önthetnéd, valaki lefogja kezed, majd felvilágosít, a negyedik próba, hogy a sört minél rövidebb idő alatt (amíg az általad feldobott kő a levegőben van) magadba öntsd. Ilyen szomjasan ez nem is jelent akadályt, lelkesen teljesíted ezt a kedves feladatot... A jósnő mosolyogva fogad, és elmondja, most a szerencsédet kell próbára tenned. A három felmutatott kártyából a jobb szélsőt választod. Azonnal megérzed, hogy rosszul döntöttél, de már késő! Talán majd legközelebb. 1502 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Olyan hirtelen tör rád az éhség, hogy ijedten a hasadhoz kapod a kezed. Aztán megnyugodsz, egy rutinos kalandozó még a legszokatlanabb helyzetekben is tudja, hol találhat élelmet: kezeiddel feltúrod a folyosó puha talaját, majd egy elszáradt trollfa-gumót emelsz ki a földből. Körmeiddel lekaparod a külső réteget, majd a nedvdús belső részt rágcsálni kezded. Gyomrod lassan újra megnyugszik. Egy dal csendül a fejedben, és teljesen elbódít szépségével. Azonban pár pillanat múlva megrázod fejed, és ez elég ahhoz, hogy kizökkentsen ebből a kábult állapotból. Tisztán látod mi történt, hiszen hallottál már a szirének bűvös énekéről, melynek már oly sok kalandozó esett áldozatul. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Egyszercsak jajgatásra leszel figyelmes. Amikor közelebb érsz, felismered, hogy a segítségre szoruló kék és átlátszó ruhás alak maga a szirén. Látszólag fájdalmai vannak, és hamar fel is fedezed, mi okozza azokat: a mély vágott seb a nő jobb bokáján. Lehajolsz hozzá, és segítőkészen a meggyógyításához fogsz. Ruhád egy leszakított darabjával bekötözöd a szerencsétlent, majd hálálkodó mosolya láttán, elégedetten fellélegzel. A szomszédos teremben egy megkezdett épület komor falai állnak. A szirén az építkezés befejezésére kér. Tanácstalanul várod, hogy mondjon még valamit, de mivel ez nem történik meg, lassan munkához látsz. Hamar feladod, mivel a kész darabokhoz nemigazán tudod hozzáilleszteni a hiányzókat. 1502 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy magger közeledik. {támadása: 50.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 179 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a magger testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 2308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+4 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 431.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [5 pontot használtál fel, van még 426.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[147,107] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy magger. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 201 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger éles mandibuláját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 2308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre egy patak van. Északra egy kihívás tornya van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [148,108] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy csapat qwarg rohamosztagos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (7 támadással 123 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 41 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A 2 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1194 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északra egy Thargodan csatamező van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [Rahn ékkő:] 4055 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [148,109] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy ősi csatamezőt. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délnyugatra nézve látsz egy csodabazárt. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. {max. életpontja: 171-180.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (7 támadással 191 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+4 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [57 pontot használtál fel, van még 369.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[148,110] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat qwarg rohamosztagos. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (7 támadással 132 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos fejét. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 63 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A 7 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2389 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 8, gyógyulás: 11, összesen: +3 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy csodabazár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [148,111] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy magger nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 226-240.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 174 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger éles mandibuláját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 2308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy csodabazár van. Elrakod a távcsövet. [20 pontot használtál fel, van még 349.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 329.]

m 3 mozogsz délkeletre
Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(146,106) Thargodan csatamező (#432), Raia oltár, 45. jellempróba, magger (#747)
(147,105) norpadolótika (#226), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(147,107) magger (#747), Fairlight rúnaköve, 50. jellempróba
(148,104) Sheran rúnaköve, kultúrmasztodon (#227)
(148,108) qwarg rohamosztagos (#242), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), patak, 35. jellempróba
(148,109) ősi csatamező (#263), patak, 21. jellempróba, ezoterikus mardel (#184)
(148,110) qwarg rohamosztagos (#242), 48. jellempróba
(148,111) magger (#747)
(149,102) éjkornis (#228), mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), roguena (#779)
(149,103) kristálypalota (#401), Raia oltár, gránitelementál (#205), roguena (#779), arató csattanatok (#144)

[149,112] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 34.} A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

[10 pontot használtál fel, van még 319.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 319.]

szk 778 239 keresed a 778. szörnyet a 239. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 309.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat a 709. tárggyal a 812. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a háború gyűrűjét, majd az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 309.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 309.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 228. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a möszehát pajzsot, majd a bal kezedbe veszed a helytartói jogart. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat az 1158. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 309.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 269.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 229.]

tf 4 29 fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [29 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 7, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 578 pontot. A következő körben tehát 778 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSKORSÓ (1546. TÁRGY)
Hohó! Hát ezért volt lehetséges, hogy Barnega akkor is részeg volt, amikor nem volt pénze italra! Gyanús, hogy ezt a mágikus korsót valamelyik varkaudar faluban szerezte, amíg még kalandozott, és nem a merő alkoholizmus tette ki a mindennapjait, ugyanis csak gondolni kell rá, és a korsó egy szempillantás alatt megtelik ütős varkaudar pálinkával. Ennél többre nem képes, úgyhogy ha nem szereted a szeszesitalokat, akkor dobd el, vagy add el gyorsan, a korsó mágiája ugyanis más jellegű, pl. alkoholmentes italok teremtésére nem alkalmas. Ha a H 1546 paranccsal használod e tárgyat, egy adagnyi varkaudar pálinka azonnal megjelenik a korsóban (automatikusan meg is iszod). A korsó mágiája itt sajnos kimerül, s egy ideig, azaz az adott fordulóban többször nem is használhatod. Végezetül ne feledd a korsó alján a feliratot: az alkohol öl, butít és nyomorba dönt!

KARAKTERLAP

Ezüsthajú Szigfrid, egy hosszú ezüsthajú, teljesen vak drow férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah személyes tanácsadója vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 437. fordulód.

Erő: 61 (81) Szint: 40 Merészség: 10/5 Magasság: 156 cm
IQ: 64 (82) Támadás: 69 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 52 (65) Védekezés: 109 Menekülés: 15 % Életkor: 156/364 év
Egészség: 53 (67) Életpont: 942/1601 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 58 (86) Varázspont: 2513/721 Pénz: 2391 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 35/5 Pszi pont: 249/233 Halhatatlanság: 11 %
Eddig összesen 3591 szörnyet (15 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 40090 TP-t kaptál. Jelenleg 8571409 TP-d van. A következő szinthez még 228591 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, triklem drakolder, drótszőrű mópat. 33 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 211 az új rendszer szerint. A 435. fordulódban 3789 arany került a bankszámládra. 3864 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 3
vágófegyverek: 29 ütőfegyverek: 39 lőfegyverek: 36
dobófegyverek: 2

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46 2. nyomkövetés: 141 (+1) 3. lopás: 13
4. mászás: 16 5. csapdakészítés: 35 (+1) 6. csapdaészlelés: 27
7. gyógyítás: 52 8. titkosírás: 13 (-7) 9. felderítés: 31 (+1)
10. szörnyidomítás: 21 11. teológia: 76 (+1) 12. taumaturgia: 155
13. szerencsejáték: 11 14. versengés: 23 15. zene: 13 (+1)
16. szörnyismeret: 54 17. pszi: * 30 18. zárnyitás: 4
19. vadászat: 37 20. vitalitás: 5 21. bányászat: 37
22. úszás: 12 23. főzés: 11

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 15% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz fokhagymát (#403) (max. 100 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 130 darabot, csak egyszer), raaba-gumót (#936) (max. 999 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 999 darabot, csak egyszer), tűzbimbót (#623) (max. 999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
elfogod pszi elementált (#221) fedett veremmel (#219), átokmurgattyút (#225) fedett veremmel (#219), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), halálelementál (#279), márvány sárkány (#328), talriai behemót (#312), rubin sárkány (#330), lidércúr (#252), láplidérc (#352), hattyúkirály (#776), lélekelementál (#319), lélekorzó (#390), átokosztó (#372), zombi mágus (#389), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP)
vámpírvér (#257, 0 VP) kitartás (#362, 25 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (171,5,2)
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165)
tárgyvédelem (#178) túlvilág lehelete (#177) Symulf rúnája (#182) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) hadiszerencse III (#59) láth. észlelése (#78) jellemrejtés (#23)
óriáserő (#53) esszenciavédelem 2 (#188) csapdaészlelés (#222) tolvajvér (#364)
tűzmágia (#157) varázsszem (#184) láthatatlanság (#76) villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
éhínség (#39) >> Elender (#5335) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
armageddon (#218) >> massza (#217) halálvarázslat (#124) >> északi tűzsárkány (#219)
villámcsapás (#50) >> fagymágus (#650) villámcsapás (#50) >> woorgard (#231)
villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282) tűzgolyó (#155) >> vortexmágus (#418)
armageddon (#218) >> nők (#999) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> molgan (#284) tűzgolyó (#155) >> pszi őselementál (#258)
tűzgolyó (#155) >> tüskés gigaféreg (#256) armageddon (#218) >> rubin sárkány (#330)
villámcsapás (#50) >> Eruol (#378)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) ongóliant tombolás (#146) >> zafír sárkány (#329)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> ezerszemű bestia (#288) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
varázsvédelem II (#108) >> lidércúr (#252) varázsvédelem II (#108) >> vortexmágus (#418)
energiapajzs (#103) >> trikornis herceg (#261) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) elektromos pajzs (#51) >> Tguarkhan (#212)
tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
védelem sav ellen (#36) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +40 lopás ellen) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.)
2.) Növeld hitedben való eltökéltségedet egy áldozati oltárnál!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 1 harcos.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 13. Legjobb pontszámod: 149.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bruhatagnyelv (#1230) 1 deus ex machina (#1) 1 dözmöng szív (#122)
1 ezüstdarab (#326) 1 fűszerkeverék (#1170) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mösze hátpáncél (#1229)
1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360) 16 ragasztó (#83)
1 remák szív (#264) 1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128)
3 tinta (#101) 1 tükör (#43) 2 tüske (#22)
1 varányszem (#30)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
135 arany (#50) 3 borkonyó bibe (#312) 2 drótszőr (#37)
4 gyöngymangó (#135) 43 kaja (#2) 1 möszehát pajzs (#1231)
1 óndarab (#85) 1 trikornis szarv (#198) 1 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(149,112) Fairlight rúnaköve, bávatag golombár (#165)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A többszemélyes kalandok során néhány fordulókorlátos dolog nem tartozott sem az előtte, sem az utána jövő fordulóhoz. Ezek mostantól a tk-t követő fordulóhoz tartoznak: a halálos érintés, a fegyverszakértelem fejlődés és a varázskő törés.

Üzenet küldése a karakternek