435. forduló, 437. forduló, árny Vadász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 9. 9h:12'
EZ A 512. JÁTÉKHETED, 436. FORDULÓD
513. játékheted kezdete: máj. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2837
SZÁMLA : XXXX

ÁRNY VADÁSZ KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,59] koordinátán.
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van Verminya, Shanon Dhar Wermon, A Tűzhajú, Hajnalcsillag, Lord Kis Se, Scipio és Pterois volitans. Scipio meg te még sosem találkoztatok, gyorsan bemutatkoztok egymásnak. Verminya előkap egy lélekkövet, és babrálni kezdi. A kristályba zárt szellem testet ölt, és pont úgy néz ki, mint megidézője! A szellem csatlakozik hozzátok a kaland idejére. A megadott helyet el sem lehet téveszteni. A város déli részén álló építésre szánt telek alapzatát ásva bukkantak rá a bejáratot rejtő szakadékra. Hajnalcsillag vezetésével leereszkedtek a hasadékba, de szinte azonnal kőtörmelék és szeméthalom állja az utatokat. Shanon Dhar Wermon előkap egy lélekkövet, és babrálni kezdi. A kristályba zárt szellem testet ölt, és pont úgy néz ki, mint megidézője! Mostantól e másolat is részt vesz a kalandban. Scipio egy lélekkővel kezd bohóckodni. Hamarosan sikerül is megidéznie a bele zárt lelket, mely hozzá hasonló testben ölt formát. A szellem csatlakozik hozzátok a kaland idejére. Bejáratot nem láttok sehol, pedig valahol itt kell lennie, át kell kutatni a hasadékot. A feladat ezirányú tapasztalatot igényel, ebből pedig Lord Kis Se rendelkezik a legtöbbel. Rövid keresgélés után szerencsére kiszúr egy rozsdás ajtókeretet a kövek között. Kicsit megmozgatjátok és rájöttök, hogy minimális munkával megtisztíthatjátok a járatot. Megbízótok elégedetten néz végig rajtatok, majd int hogy kövessétek. Egy majd 3 méter széles, már-már lankásnak számító lejtőn ereszkedtek lefelé, amikor megpillantjátok a "kaput"... hát nem így képzelted a nagy idők monumentális ajtajait. Egy háromszor két méteres fémlapnak tűnik, amit beágyaztak egy sziklába. Ráadásul egy érthetetlen vonalhálózattal van ellátva. Mikor hozzáértek az ajtóhoz, hogy kulcslyukat keressetek, egyikőtök végighúzza a kezét a vonalon és az véletlenszerűen felvillan néhol. Na szép, már abban az időben is féltek a tolvajoktól?!
Kiokoskodjátok, hogy az ajtó nyilván akkor nyílik ki, ha helyes sorrendben érintitek meg a vonalakat. Mikor megnyílik az út, teljes csalódás fut végig mindenki arcán. A régi idők katedrálisa helyett egy hatalmas, festett falú terembe juttok. Elszórtan csontvázakat és rozsdás, korhadt holmikat láttok. Morcosan rugdosva a kacatokat mindannyian bentebb vánszorogtok és a falakat kezditek vizsgálgatni. Ha már a régi vallások tanulmányozása miatt küldtek ide titeket, a falon lévő véseteket kezded tanulmányozni. Rövid vizsgálódás után rájöttök, hogy egy régi rituálé leírása szerepelhet a falakon. A főtt étel próbája az evés, így ti is arra juttok, hogy ha nem próbáljátok ki nem is tudhattok meg semmit. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Összegyűltök egy kupacba, ahogyan a rituálé előírja, és egymást segítve, javítgatva néhány sikertelen próbálkozás után a közös kántálásotok célhoz ér. Nem nagy dolog, épp hogy csak megremeg a föld. Mikor körülnéztek meglátjátok az okát is.
A sikeres szertartáshoz mindannyiótok tökéletes koncentrációjára volt szükség, ezért nem is értitek, honnan kerültek elő az alvilág dühöngő teremtményei.
Pterois volitansszal egyszerre néztek farkasszemet az ellenféllel. Ellenfeletek egy bolyongó lidérc! (ld. enc.)

Pterois volitans hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormol.
Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja.
Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a bolyongó lidérc testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva.
Csontpozdorjával párszor keményen megütöd a bolyongó lidérc áttetsző testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.)
A bolyongó lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. (ld. enc.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (vitalitás: 1. szint). (ld. enc.) Kénytelen vagy menekülni, különben még itt hagyod a fogad. {Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP, összes sebzés: 404, összes sebződés: 35}


Miután véget ér a csata, újra csatlakozol a csapathoz. Sikerült legyőznötök a rátok leselkedő veszélyt de valaki végig figyelte a csata alakulását. Most úgy ítéli meg, hogy eléggé legyengültetek ahhoz, hogy végezzen veletek. A sötétből ront rátok, épp hogy fel tudtok készülni a csatára mielőtt végezne valamelyikőtökkel.
Verminyával, A Tűzhajúval, Hajnalcsillaggal, Lord Kis Sevel, Scipioval, Pterois volitansszal, Verminya másolattal, Scipio másolattal, Shanon Dhar Wermonnal és Shanon Dhar Wermon másolattal közösen harcoltok majd. Egy élőholt szertart.m. lesz az ellenfél! (ld. enc.) Shanon Dhar Wermon eddig bírta csupán, most inkább elmenekül. Shanon Dhar Wermon másolat a menekülést választja.

Verminya elmormol egy hhaar burka II varázslatot. A Tűzhajú egy hhaar burka II védekező rúna felrakásával nyit. Hajnalcsillag egy védelem tűz ellen varázslattal készül a csatára. Lord Kis Se egy energiaburok védekező rúna felrakásával nyit. Scipio egy hhaar burka varázslattal készül a csatára. Pterois volitans egy hhaar burka II varázslattal készül a csatára. Verminya másolat egy hhaar burka II varázslattal készül a csatára. Scipio másolat egy hhaar burka varázslattal készül a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy energiapajzs mágiát.
Verminya egy villámsújtás varázslatot dob az ellenfélre. 70 életpontot sebzett. A Tűzhajú egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Hajnalcsillag egy élőholt pozdorja varázslattal köszönti a másikat. Nem hatott az ellenfélre. Egyik társad miatt nem tudsz most támadóvarázslatot alkalmazni. Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz Verminya felé, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 270 életpontot vesztett.
Verminya vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja az élőholt szertart.m. testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A Tűzhajú az ellenfélre lő a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéke átjárja az élőholt szertart.m. testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Hajnalcsillag lő a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéke átfúrja az élőholt szertart.m. fejét. (6 támadással 102 életpontot sebezve.) Sajnos társad pont közéd és az ellenfél közé került, így most nem tudsz távfegyvereddel támadni.
Fókuszpengével Verminya néhányszor súrolja az élőholt szertart.m. jobb vállát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal Verminya párszor súrolva eltalálja az élőholt szertart.m. jobb karját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Verminya az ellenfélre lesújt egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 81 életpontot sebzett. Ent pásztorbottal A Tűzhajú többször kegyetlenül megüti az élőholt szertart.m. lábát. (6 támadással 541 életpontot sebezve.) A Tűzhajú mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. [élőholt szertart.m.:] 17 életpontot sebzett. Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. [Verminya:] 15 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!)
[Hajnalcsillag:] 16 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Lord Kis Se:] 15 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Scipio:] 15 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Pterois volitans:] 16 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Verminya másolat:] 18 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Scipio másolat:] 17 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 18 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Din cséphadarójával A Tűzhajú többször eltalálja az élőholt szertart.m. jobb oldalát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) A Tűzhajú mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. [élőholt szertart.m.:] 9 életpontot sebzett. [Verminya:] 6 életpontot vesztett. [Hajnalcsillag:] Nem hatott rá. [Lord Kis Se:] 4 életpontot vesztett. [Scipio:] 12 életpontot vesztett. [Pterois volitans:] 5 életpontot vesztett. [Verminya másolat:] 5 életpontot vesztett. [Scipio másolat:] 13 életpontot vesztett. 14 életpontot vesztettél. Kígyópengével Hajnalcsillag megvagdalja az élőholt szertart.m. fejét. (3 támadással 235 életpontot sebezve.) Hajnalcsillag néhány elegáns kézmozdulata után már létre is jött egy méregfelhő II. [élőholt szertart.m.:] Semmi eredménye! [Verminya:] A támadásnak semmi eredménye sem volt. [A Tűzhajú:] A támadásnak semmi eredménye sem volt. [Lord Kis Se:] Nem hatott rá. [Scipio:] 14 életpontot vesztett. Társad hányni kezd. [Pterois volitans:] A támadásnak semmi eredménye sem volt. [Verminya másolat:] Nem hatott rá. [Scipio másolat:] 15 életpontot vesztett. Társad hányni kezd. 14 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Hajnalcsillag egy rovarfelhő II varázslatot dob az ellenfél irányába. [élőholt szertart.m.:] 16 életpontot sebzett. Az ellenfelet különösen vérszomjas darazsak veszik körül, hogy jól megcsipkedjék. [Verminya:] 19 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [A Tűzhajú:] 16 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Lord Kis Se:] 18 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Scipio:] 13 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Pterois volitans:] 15 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Verminya másolat:] 16 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Scipio másolat:] 14 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 16 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Möszehát pajzzsal Hajnalcsillag megkarcolja az élőholt szertart.m. lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hajnalcsillag mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 84 életpontot sebzett.
Társadtól te most nem tudsz támadni. Az élőholt szertart.m. néhányszor belevágja karmát Verminya jobb vállába. (2 támadástól 19 életpontot vesztett.) Az ellenfél egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő II varázslatot. [Verminya:] 14 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [A Tűzhajú:] 12 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Hajnalcsillag:] 16 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Lord Kis Se:] 15 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Scipio:] 12 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Pterois volitans:] 14 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Verminya másolat:] 10 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) [Scipio másolat:] 12 életpontot vesztett. (Társad különösen vérszomjas darazsak veszik körül, s itt-ott belé is csípnek!) 13 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Az élőholt szertart.m. összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
755 tapasztalati pontot kaptál. Mindannyian egyetértetek, hogy Verminya másolat kutat át a szörnyet. Talál valamit {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP, összes sebzés: 1656, összes sebződés: 766}

Shanon Dhar Wermon és Shanon Dhar Wermon másolat csatlakozik a csapathoz, most hogy végetért a csata. (Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+180 életerő.) Ismét tiétek a győzelem. Lassan helyreáll a légzésetek, és mintha a homály is oszolni látszana az ősi szellem pusztulása okán.
A vezetőtök úgy veszi ki a részét a kincs kutatásában, mintha részt vett volna a harcban, és rövidesen rátalál a gondosan elrejtett fóliánsra. - Ti csak válogassatok kedvetek szerint, én megtaláltam amiért jöttem, na és persze a környéken élőknek sem kell már semmitől tartaniuk.
Arcán elégedett mosollyal távozik és magatokra hagy benneteket. Az osztozás után neked 1 isteni kehely (ld. enc.) jut. (Verminya 1 szent jogarral és 1 isteni kehellyel , A Tűzhajú 1 isteni kehellyel és 1 szent kézigránáttal , Hajnalcsillag 1 isteni kehellyel , Lord Kis Se 1 szent kehellyel és 1 isteni kehellyel , Scipio 1 isteni kehellyel , Pterois volitans 1 isteni kehellyel , Shanon Dhar Wermon 1 Fekete Kehellyel és 1 isteni kehellyel távozhat.) A talált kincseket összeszedve ti is elhagyjátok a hajdani katedrálist. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Újabb dolgokat tudsz meg a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 10000 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 654.]
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49).
Komor ábrázatodat látva, a hírnök csendesen megkérdezi:
- Ugye, nincs machinád. - bólintasz, majd elmeséled, hogyan vesztetted el. A futár bólogat, gondolkodik, majd azt tanácsolja, hogy valahogyan mindenképp próbálj meg egyet szerezni, hiszen az olimpia egy olyan egyedülálló élmény, amelyet nem szabad kihagyni. [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2008. június 10., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 14-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a halálelementál (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Urgod kesztyűjét (ld. enc.). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+26 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 762. hetének nyerőszámai: 21, 5, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 6 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 649.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 644.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy esszenciavédelem varázslat! Esszenciavédelem vonja be tested. [0 pontot használtál fel, van még 644.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] A befejezéshez még 1108 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 624.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+58 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 584.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[188,59] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló fejét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és egy manifeszt.nyúlvány. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Miközben a városban ténferegsz, egy kisebb csoportosulásra leszel odébb figyelmes. Egy gnóm férfit állnak körül, aki hangosan, artikulálva mondja a következőket:
- Zenész... zenész nincs köztetek? Pattogi vagyok. Előkelőségek érkeznek ma este a negyedbe, akiket szórakoztatni kell valahogy. A pénz nem lehet akadály, busásan megfizetem a csapatot, aki a vendégeknek játszani fog! Egy legalább négyfős együttesre lenne szükségem, akik lírikus slágerekkel szórakoztatnák őket. Zenész... zenész nincs köztetek?...
Hm, az ajánlat megfontolásra érdemes. Vajon elég jól játszol-e ahhoz, hogy ne égj le ilyen fontos nézőközönség előtt se? És még ha így is van, honnan szerzel ennyi társat magad mellé? (3. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,59] Továbbmész a város utcáján. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Dornodon híveié. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 126 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 58 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és 2 fekete gyöngy. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 195, gyógyulás: 0, összesen: -195 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fekete mágustorony (642. épület.).

(Továbbmész...) [186,59] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Blounther apó került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 108 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Blounther apó bal lábát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a Blounther apó bal karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 23 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Blounther apó jobb lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Blounther apó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
A következő kincseket találtad: 2 púderkő és 2 fekete gyöngy. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Blounther gyűrűje (ld. enc.). 2947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 223, gyógyulás: 0, összesen: -223 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+267 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (634. épület.).
Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah felszentelt papja. Egy koponya szimbólumot visel. Felszerelését egy magnetikus praglonc trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy ősquwarg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Továbbmész.
[85 pontot használtál fel, van még 499.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 459.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 419.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+78 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 399.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[185,60] Folytatod sétádat a házak közt.

A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [15 pontot használtál fel, van még 384.]

ea 153 10 eladod a 153. tárgyat 10
Eladtál 10 pirkitet. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

ea 166 30 eladod a 166. tárgyat 30
Eladtál 30 ugh mérget. 60 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

ea 152 10 eladod a 152. tárgyat 10
Eladtál 10 vasércet. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

ea 85 20 eladod a 85. tárgyat 20
Eladtál 20 óndarabot. 40 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

ea 70 20 eladod a 70. tárgyat 20
Eladtál 20 rézdarabot. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

ve 215 1 megveszed a 215. tárgyat 1
Vásároltál 1 praglonc hártyát. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

gyk 111 50 gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért
Kitartóan gyakorlod a célba lövést. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [50 pontot használtál fel, van még 334.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[186,61] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 92 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló jobb karját. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és 2 sallank karom. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}

Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,61] Még mindig a városban vagy.

Épületeket látsz: egy jósda (645. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (688. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 304.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+78 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 284.]

be 688 bemész a 688. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sikerrel jártam! - mondod büszkén. [4000 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 500 arany.] Átadod neki a beszerzett komponenseket, mire sokkal tiszteletteljesebben néz rád.
- Már csak ez hiányzott hozzá, hogy megkezdjük a varázslatot! - csenget, és azonnal egy mágustanonc siet be az egyik ajtón. Odaadja neki az erszényt, és neked a fiókjából átad egy másikat.
- Most, hogy bebizonyosodott, méltó vagy a bizalmunkra, lenne egy újabb küldetésünk a számodra. Mostanában nagyon sok panasz érkezik a lakosságtól, hogy a csatornarendszerből szokatlanul nagy és erős patkányok merészkedtek elő. Ennek a jelenségnek a kezdete egy időre tehető a térkapuk megnyitásával, tehát a mi hatáskörünk utánajárni, mi is folyik a csatornarendszerben valójában. Kutasd fel a csatornarendszert, és hozz minél több információt róla. Itt a csatornák térképe segítségül (figyelem, a harcok ezekben a labirintusokban a 35-nél nagyobb fegyver szakértelmedet nem fejlesztik!)

24 25 6 20 21
39
23 5 14 15 22
26 17
27 4
29 13 16
28
32 3 12 19 18
30
33 31 7 10
34
37 9
2 11
38 35 36 1 8
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 99. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 6 mérföldre található.

Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az őrült varázsló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 pirkit és 2 csuklyavirág. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 259.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 10 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 219.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Jól megy a dolog, szinte hiba nélkül játszol le egy közepesen nehéz melódiát. Ez jól esett! (+3 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 169.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[186,61] Továbbmész a város utcáján. Felfedeztél egy templomot. Fairlight hívei emelték. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

A következő épületeket látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).

(Továbbmész...) [185,61] Még mindig a városban vagy. A Szende Ongóliant ajtajában ott áll Hétujjú Oszkár, a tulajdonos, és nagyon letörtnek látszik. Talán még mindig nem talált alkalmi szakácsokat. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő, 2 gyöngymangó és egy nagy bronzkulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az őrült varázsló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy és egy fokhagyma. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.). Találsz néhány eldobott tárgyat: 20 teriád féreg (ld. enc.). Elteszed őket. [30 pontot használtál fel, van még 139.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [10 pontot használtál fel, van még 129.]

gyk 111 50 gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért
Kitartóan gyakorlod a célba lövést. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [50 pontot használtál fel, van még 79.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 12 arany. Halkan szitkozódva, kifizetsz 12 aranyat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 9, 17.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 79 pontod maradt, ebből a következő körre 79 pontot vihetsz át. Kapsz még 577 pontot. A következő körben tehát 656 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY)
A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni.

URGOD KESZTYŰJE (462. TÁRGY)
Elsőként ezt a kicsit kényelmetlen, ámde annál hatékonyabb relikviát a nagyhatalmú mágus, Urgod készítette el, de azóta számos másolatát előállították. Urgod kesztyűje a védettségedet hattal növeli meg, emellett ad +2-t a taumaturgia szintedhez, +1-et a szerencsédhez és +1-et az IQ-dhoz. Sajnos van némi hátránya is, támadásod 3-mal kevesebb, amíg viseled. Elkészítéséhez mindenekelőtt egy Gór formázó minta, 8 ezüst, két téfea agy, két Thargodan esszencia, 100 arany, egy vaskohó és 80 TVP szükséges. Ja, és persze kell, hogy ismerd a varázstárgy készítés varázslatot is... Urgod kesztyűjét csak akkor viselheted, ha legalább 21. szintű vagy.

BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY)
A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus.

TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS
Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen.

VITALITÁS
Bizonyos szörnyetegek érintése természetellenes öregedést okozhat. Ez a legszörnyűbb veszély, ami a kalandozóra les, hiszen a test végelgyengüléséből eredő halál ellen még a D.E.M. sem ment meg. Szerencsére, idővel bizonyos fokú immunitásra tehetsz szert. A vitalitás képességed függvényében van rá esély, hogy megússz egy ilyen támadást. Az első 20 szint szintenként +3%, a második 20 szint szintenként +1% immunitást jelent. 30-as vitalitással például 70% az esély, hogy nem szenvedsz el természetellenes öregedést. A maximális immunitás, amit így elérhetsz, 80%. Fontos: az öregítő pillantás ellen a vitalitás nem nyújt védelmet, abban az esetben normál, szerencsére és intelligenciára alapuló mentődobást dobsz.

ÉLŐHOLT SZERTARTÁSMESTER (7145. SZÖRNY)
Az ősi kultúrák vallási vezetői fanatikus hívei voltak isteneiknek. Néhányuk egész életüket a választott istenségüknek emelt szentélyben töltötték, miközben folyamatos kapcsolatban voltak a halhatatlanokkal. A kultúrák megszűnnek, a szentélyek porrá válnak, de a legerősebbek lelke soha nem hagyja el a megszentelt földet. A homályból táplálkoznak és az örökkévalóságig is hajlandóak várni isteneik visszatérésére. Senkitől nem tűrik el, hogy lábukkal megszentségtelenítsék nyughelyüket, ha valaki mégis megteszi ezt, azonnal életét veszik.

ISTENI KEHELY (1760. TÁRGY)
Talán a legősibb eredetű kegytárgyat tartod most a kezedben. Ez az egyszerű talpas fakupa valószínűleg egy jól megtermett borkonyócserje gyökeréből lett megformálva. Amilyen egyszerű és puritán annyira teljes a maga nemében. Magassága nem lehet több 5-10 centinél és pár csepp folyadéknál több nem férhet el benne semmiből. Valaha a főpapok használták a hosszú és kimerítő (nem ritkán saját véráldozatukat igénylő) szertartások végén, a minél gyorsabb felfrissülés érdekében. Használata nagyon egyszerű, mindössze 3 csepp isteni könnycseppet kell a kupába töltened és kisebb szertartás keretében felhajtani azt. A leírás szerint ez azonnal felfrissít és beforrasztja sebeidet (max ÉP-be kerülsz). A kelyhet a H 1760 paranccsal használhatod 3 TVP-ért. A kupa egy nagyon erőteljes relikvia ami még a legnagyobb hatalmasoktól is tiszteletet követel ezért eszedbe sem jut, hogy naponta többször használd, arról nem is beszélve, hogy bármikor szükséged lehet gyógyítő hatalmára, ezért nem adod oda senkinek.

ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL
Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz.

BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY)
Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548).

TERIÁD FÉREG (1276. "TÁRGY")
A teriádok bulldogszerű fejébe apró szimbióta férgek vannak ágyazva - ettől kicsit úgy néznek ki, mint a medúza, a fejükből kinövő kígyókkal. Miután legyőztél egy teriádot, fogd a vágófegyvered, és óvatosan szabadítsd meg ellenfeled testét a szintúgy elpusztult férgektől. Persze a mélyen beágyazódottakhoz nem juthatsz hozzá, de egy-két darabot belőlük talán magaddal vihetsz. Később még jó lehet valamire.

KARAKTERLAP

Árny Vadász, egy barna, rövid hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 436. fordulód.

Erő: 53 (62) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 22 (24) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 56 (64) Védekezés: 71 Menekülés: 30 % Életkor: 38/40 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 604/394 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 22 (31) Varázspont: 291/268 Pénz: 551 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/5 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 8
Eddig összesen 2251 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18415 TP-t kaptál. Jelenleg 1176416 TP-d van. A következő szinthez még 23584 TP szükséges. Trófeáid: Blounther apó, ongóliant, csontgólem. A 414. fordulódban 2125 arany került a bankszámládra. 2592 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/60 ökölvívás: 21/0 szúrófegyverek: 23/10 (+2%)
vágófegyverek: 20/2 ütőfegyverek: 29/31 (+9%) lőfegyverek: 20/50 (+12%)
dobófegyverek: 8/12

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett vasnyíl (#187) (5 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/27 2. nyomkövetés: 73/45 3. mászás: 4/73
4. csapdakészítés: 8/30 5. csapdaészlelés: 13/37 6. gyógyítás: 144/29 (+60%)
7. titkosírás: 7/55 8. felderítés: 27/99 9. szörnyidomítás: 7/44
10. teológia: 23/7 (+3%) 11. taumaturgia: 18/75 12. szerencsejáték: 1/28
13. versengés: 11/29 14. harcművészetek: 5/24 15. zene: 7/99 (+50%)
16. szörnyismeret: 11/70 17. zárnyitás: 5/64 18. vadászat: 37/45
19. vitalitás: 1/9 20. bányászat: 31/20 21. úszás: 15/80
22. csapatmunka: 3/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak a 4337. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 10 TVP-ért
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), rájanyéket (#58) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
vadász tatu (#10), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ongóliant (#159) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), csatornaféreg (#668) (csak egyszer), csontgólem (#392) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
elf (#2), Uriah Aswark (#4997), Chance A Tigris (#4910), Sárga Holló (#3463), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> orgyilkos (#131) izomernyesztés (#33) >> troll (#5)
puha ütés (#60) >> árnymanó (#4) puha ütés (#60) >> nők (#999)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998) örvénykerítés (#42) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

Összsúly: 254.36 kg Megterheltség: 189%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 175 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 óndarab (#85) 6 pirkit (#153) 1 praglonc hártya (#215)
1 pszi kő (#248) 20 rézdarab (#70) 7 Thargodan esszencia (#328)
30 ugh méreg (#166) 10 vasérc (#152) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
248 arany (#50) 1 Blounther gyűrűje (#1548) 1 borostyán függő (#162)
2 csuklyavirág (#133) 4 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403)
2 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
8 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 nagy bronzkulcs (#185)
4 púderkő (#119) 2 sallank karom (#128) 1 szöges bunkó (#8)
1 téfea-agy (#172) 20 teriád féreg (#1276)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland
(185,61) fogadó # (#622), a 99. labirintus bejárata, 33. többszemélyes kaland, részeg kalandozók (#187), őrült varázsló (#255)
(186,59) olimpiai aréna (#634), Blounther apó (#972), egy kobudera férfi
(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, 36. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)
(187,59) fekete mágustorony (#642), Dornodon oltár, őrült varázsló (#255)
(187,61) jósda (#645), Invázióügyi Minisztérium (#688), őrült varázsló (#255)
(188,59) őrült varázsló (#255), 3. többszemélyes kaland

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
2008. jún. 14-én szombaton 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési házban Beholder találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedők, észbontó TF-es árverés, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön, élő bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat, az Örökkévalóság drágakövét kérhet mindenki a karaktere részére. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2008. jún. 10. kedd.
A találkozón ezenkívül a Misztikus Erők nevű vadonatúj Hatalom Kártyái kiegészítő bemutató versenye lesz.
Várunk jún. 14-én!
A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek