434. forduló, 436. forduló, árny Vadász összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 28. 9h:05'
EZ A 510. JÁTÉKHETED, 435. FORDULÓD
511. játékheted kezdete: máj. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2837
SZÁMLA : XXXX

ÁRNY VADÁSZ KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,61] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+43 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 761. hetének nyerőszámai: 15, 30, 4. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

tno 1 1 növeled az 1. tulajdonságodat
Sajnos a Ghallán uralkodó genetikai törvényszerűségek miatt lehetetlen, hogy a TNO paranccsal egy olyan tulajdonságodat növeld meg, amely már 12-vel vagy még többel haladja meg a leggyengébb tulajdonságodat. Testi vagy szellemi nyomorék válna belőled így. Ez persze nem jelenti azt, hogy TF paranccsal vagy egyéb módon nem lépheted át ezt a bűvös határt. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

tno 3 1 növeled a 3. tulajdonságodat
Sajnos a Ghallán uralkodó genetikai törvényszerűségek miatt lehetetlen, hogy a TNO paranccsal egy olyan tulajdonságodat növeld meg, amely már 12-vel vagy még többel haladja meg a leggyengébb tulajdonságodat. Testi vagy szellemi nyomorék válna belőled így. Ez persze nem jelenti azt, hogy TF paranccsal vagy egyéb módon nem lépheted át ezt a bűvös határt. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 598.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 593.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy harmadik szem varázslat! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [0 pontot használtál fel, van még 593.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 1143 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 573.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+49 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 533.]

m 2 mozogsz keletre
[186,61] Továbbmész a város utcáján. Utad során felfedezel egy templomot. Fairlight híveié. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Már messziről kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a fekete gyöngy. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 23 smirglilevél, 2 halcsont, 3 bot, 4 sallank nyíl, 9 fekete gyöngy.
magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

A következő épületeket látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). [25 pontot használtál fel, van még 508.]

ee 180 1120 195 eladod a 180. tárgyat az 1120. tárgyat a 195. tárgyat
Eladtál 2 ezüst gyűrűt. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 3 csillogó nyakéket. 300 aranyat kaptál.
Eladtál 3 obszidián függőt. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 508.]

ee 162 eladod a 162. tárgyat
Eladtál 3 borostyán függőt. 18 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 508.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[185,60] Folytatod sétádat a házak közt. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [15 pontot használtál fel, van még 493.]

ee 225 eladod a 225. tárgyat
Eladtál 4 orgyilkos tőrt. 32 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 493.]

ee 396 312 135 eladod a 396. tárgyat a 312. tárgyat a 135. tárgyat
Eladtál 1 álomport. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 1 borkonyó bibét. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 29 gyöngymangót. 58 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 493.]

ee 68 103 148 eladod a 68. tárgyat a 103. tárgyat a 148. tárgyat
Eladtál 2 kék orchideát. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 2 magszim belet. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 3 mocsári penkét. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 493.]

ee 124 133 99 eladod a 124. tárgyat a 133. tárgyat a 99. tárgyat
Eladtál 1 rókafarkat. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 4 csuklyavirágot. 4 aranyat kaptál.
Sajnos nincs nálad fekete gyöngy. [0 pontot használtál fel, van még 493.]
[0 pontot használtál fel, van még 493.]

ee 281 128 16 eladod a 281. tárgyat a 128. tárgyat a 16. tárgyat
Eladtál 1 raptor karmot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 4 sallank karmot. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 2 bordacsontot. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 493.]

ee 37 268 eladod a 37. tárgyat a 268. tárgyat
Eladtál 10 drótszőrt. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 gromak bőrt. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 493.]

ve 215 1 megveszed a 215. tárgyat 1
Vásároltál 1 praglonc hártyát. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

ve 328 3 megveszed a 328. tárgyat 3
Vásároltál 3 Thargodan esszenciát. 180 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 493.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[186,60] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Itt csata lesz.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod az őrült varázsló fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 16 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és 7 spiritusz. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Felfedeztél egy templomot. Raia híveié. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Utad során felfedezel egy királyi emlékművet. Felfedeztél egy Vlagyimir szobrát. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy királyi palota (651. épület.). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű ember férfi táborát. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah isteni megnyilvánulása. Egy bársony övsálat, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy mihlanil medált, egy nodonrod kitűzőt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy védőtalizmánt és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy álomosztó őrszellem trófea, egy ködsárkány trófea és egy ódon vízköpő trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 67 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) [187,61] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő mászó-karperec. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az őrült varázsló testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 14 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megcsapod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy és egy karbin plazma. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy jósda (645. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (688. épület.). [30 pontot használtál fel, van még 463.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+87 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 443.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 403.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 130 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 363.]

be 688 bemész a 688. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sajnálom, hogy kudarcot vallottam. - mondod. - Haladékot szeretnék kérni, ígérem, teljesítem a küldetést! - az írnok egy darabig a fejét csóválja, de aztán biccent. Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 358.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+47 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 338.]

gyk 111 50 gyakorolsz a 111. tárggyal 50 pontért
Hosszú ideig célba lövöldözöl. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [50 pontot használtál fel, van még 288.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[188,60] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű, egy obszidián függő és egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő ork csodaszer. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az őrült varázsló bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és 2 púderkő. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}


(Továbbmész...) [189,59] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy norpadolótika közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a norpadolótika jobb oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 258.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 218.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 90 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 178.]

tk 44 2938 többszemélyes kaland 44 2938
Egy Testvéred a segítségedet kéri, te pedig mész, mert szükség van rád. Megidézve a Jelet, utat nyitsz a kasztroplanáris téren keresztül. A Láng ragyogása vezet a sötétségen át - a megbeszélt találkahely közelében térsz vissza a valóságba. Gyorsan körülnézel, ki van már itt: Pterois volitans, Lord Kis Se. A teljes csapat Hajnalcsillag vezetésével indul majd közös kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 178.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 13, 4.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 178 pontod maradt, ebből a következő körre 178 pontot vihetsz át. Kapsz még 576 pontot. A következő körben tehát 754 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Árny Vadász, egy barna, rövid hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr eljövendő papja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 435. fordulód.

Erő: 52 (61) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 22 (24) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 55 (63) Védekezés: 70 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 603/443 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 22 (31) Varázspont: 291/265 Pénz: 303 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/5 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 6
Eddig összesen 2244 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9519 TP-t kaptál. Jelenleg 1147246 TP-d van. A következő szinthez még 52754 TP szükséges. Trófeáid: Blounther apó, ongóliant, csontgólem. A 414. fordulódban 2125 arany került a bankszámládra. 2571 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/60 ökölvívás: 21/0 szúrófegyverek: 23/8 (+1%)
vágófegyverek: 20/2 ütőfegyverek: 29/22 (+8%) lőfegyverek: 20/38 (+6%)
dobófegyverek: 8/12

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérgezett vasnyíl (#187) (5 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/27 (+14%) 2. nyomkövetés: 73/45 (+4%) 3. mászás: 4/73
4. csapdakészítés: 8/30 5. csapdaészlelés: 13/37 6. gyógyítás: 143/49 (+40%)
7. titkosírás: 7/39 8. felderítés: 27/99 9. szörnyidomítás: 7/44
10. teológia: 22/95 (+3%) 11. taumaturgia: 18/75 12. szerencsejáték: 1/28
13. versengés: 11/29 (+7%) 14. harcművészetek: 5/24 15. zene: 7/49
16. szörnyismeret: 11/70 17. zárnyitás: 5/64 18. vadászat: 37/45
19. bányászat: 31/20 20. úszás: 15/80 21. csapatmunka: 2/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak a 4337. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 10 TVP-ért
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), rájanyéket (#58) hurokcsapdával (#217), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) ketrec-csapdával (#218)
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
vadász tatu (#10), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ongóliant (#159) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), csatornaféreg (#668) (csak egyszer), csontgólem (#392) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
elf (#2), Uriah Aswark (#4997), Chance A Tigris (#4910), Sárga Holló (#3463), semlegesek (#989), jók (#990), szutykos remák (#191), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> orgyilkos (#131) izomernyesztés (#33) >> troll (#5)
puha ütés (#60) >> árnymanó (#4) puha ütés (#60) >> nők (#999)
puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
örvénykerítés (#42) >> férfiak (#998) örvénykerítés (#42) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

Összsúly: 260.38 kg Megterheltség: 197%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 175 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
52 arany (#50) 2 bordacsont (#16) 1 borkonyó bibe (#312)
3 borostyán függő (#162) 3 csillogó nyakék (#1120) 4 csuklyavirág (#133)
10 drótszőr (#37) 2 ezüst gyűrű (#180) 4 fekete gyöngy (#99)
1 gromak bőr (#268) 29 gyöngymangó (#135) 2 kék orchidea (#68)
2 magszim bél (#103) 1 mászó-karperec (#392) 1 mocsári penke (#148)
2 obszidián függő (#195) 4 orgyilkos tőr (#225) 1 ork csodaszer (#1228)
1 raptor karom (#281) 1 rókafarok (#124) 4 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 3 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
1 praglonc hártya (#215) 2 púderkő (#119) 14 spiritusz (#170)
1 szöges bunkó (#8) 3 Thargodan esszencia (#328) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland
(185,61) fogadó # (#622)
(186,60) őrült varázsló (#255), királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), egy ember férfi
(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, 36. többszemélyes kaland
(187,61) őrült varázsló (#255), jósda (#645), Invázióügyi Minisztérium (#688)
(188,60) részeg kalandozók (#187), őrült varázsló (#255)
(189,59) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 23. jellempróba, bűbájlidérc (#761), norpadolótika (#226)

Üzenet küldése a karakternek