Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 9. 9h:15' EZ A 698. JÁTÉKHETED, 435. FORDULÓD 699. játékheted kezdete: máj. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2504 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 70. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 78. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 213. varázslatot a 28. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 178. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 127. varázslatot a 209. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 161. varázslatot |
* 9. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat |
* 10. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 527. tárggyal a 844. tárgyat |
fku | felt. kutatás |
lm 20 6 17 | mozogsz 20 6 17 |
vv 109 116 64 | elmormolod a 109. varázslatot a 116. varázslatot a 64. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Találsz egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegyi óriás testét. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (122 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Olimpikont a másikra rontasz. {CSTT:} Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hegyi óriás vastag lábujját. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Bíborarany tőrrel többször eltalálod a hegyi óriás jobb lábát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A hegyi óriás egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Olimpikonnal tökéletesen perforálod a hegyi óriás testét. (6 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Bíborarany tőrrel megdöfködöd a hegyi óriás jobb lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A hegyi óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1545, sebződés: 345, gyógyulás: 327, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [209,21] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pordémon. {max. életpontja: 96-105.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pordémon testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pordémon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 946 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a purifikátor császár testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 37, gyógyulás: 106, összesen: +69 ÉP}
vv 216 11 86 | elmormolod a 216. varázslatot a 11. varázslatot a 86. varázslatot |
v 198 208 14 | elmormolod a 198. varázslatot |
[208,14] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos torát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Bíborarany tőrrel megdöföd a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1184 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr nyakát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel többször eltalálod a purifikátor császár bal oldalát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 715, sebződés: 45, gyógyulás: 70, összesen: +25 ÉP}
m 6 6 4 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délre |
(Továbbmész...) [206,14] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester! {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Bíborarany tőrrel jól megszúrod a quwarg nagymester bal első lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 2, gyógyulás: 40, összesen: +38 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr bal első lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír pörsenéses hátát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a kronotapír jobb oldalát. (5 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a kronotapír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 20, gyógyulás: 11, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [206,15] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy friss csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy mammutóriás. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mammutóriás jobb vállát. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a mammutóriás redős bőrét. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megdöfködöd a mammutóriás tömzsi lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Kisebb sebet ejt a mammutóriás agyarával a testeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-3 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A szörny megtipor. 81 életpontot vesztettél. Vámpírölővel megdöfködöd a mammutóriás jobb első lábát. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a mammutóriás redős bőrét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Beléd öklel a mammutóriás! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-3 erő forduló végéig). A mammutóriás szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A lény összetapos! 72 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a mammutóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mammutbőrt. 6069 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1205, sebződés: 279, gyógyulás: 88, összesen: -191 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár bal oldalát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (5 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vámpírölővel kicsit megsebzed a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 873, sebződés: 67, gyógyulás: 140, összesen: +73 ÉP}
m 3 5 3 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák bal oldalát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [206,17] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy kristálypalotát. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kultúrmasztodon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 301-320.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Bíborarany tőrrel eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 2575 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 31, gyógyulás: 46, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [207,18] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő ősdentor nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor bal lábát. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Bíborarany tőrrel megérinted az ősdentor bal vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 17, gyógyulás: 117, összesen: +100 ÉP}
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál jobb oldalát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel megcsapod a gránitelementál bal vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Bíborarany tőrrel jól megszúrod a gránitelementál jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A gránitelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gránitelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1902 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel felnyitod a varkaudar varázsló bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Bíborarany tőrrel eltalálod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 26 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász quwarg torát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Bíborarany tőrrel eltalálod a vadász quwarg jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1895 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [208,20] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Felfedeztél egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 162.]
be 123 | bemész a 123. titkos labirintusba |
kf 475 1658 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 1658. tárggyal |
lm 21 8 14 | mozogsz 21 8 14 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 63 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az árnyékdémon bal oldalát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod az árnyékdémon sötét masszáját. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Bíborarany tőrrel többször eltalálod az árnyékdémon testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 44 életpontot vesztettél. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az árnyékdémon fejét. (6 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Bíborarany tőrrel megbököd az árnyékdémon lángoló karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8602 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1386, sebződés: 366, gyógyulás: 226, összesen: -140 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 62 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az árnyékdémon fejét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd az árnyékdémon lángoló karját. (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Bíborarany tőrrel megdöfködöd az árnyékdémon sötét masszáját. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 32 életpontot vesztettél. Olimpikonnal néhányszor teljesen átdöföd az árnyékdémon fejét. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod az árnyékdémon lángoló karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az árnyékdémon csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8602 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1303, sebződés: 352, gyógyulás: 289, összesen: -63 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 66 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az árnyékdémon testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az árnyékdémon testét. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Bíborarany tőrrel többször eltalálod az árnyékdémon testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 38 életpontot vesztettél. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az árnyékdémon testét. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Bíborarany tőrrel megérinted az árnyékdémon testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Az árnyékdémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8602 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1289, sebződés: 353, gyógyulás: 281, összesen: -72 ÉP}
lm 5 16 1 | mozogsz 5 16 1 |
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 72 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az árnyékdémon fejét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Olimpikont a másikra rontasz. {CSTT:} Olimpikonnal több döféssel felnyársalod az árnyékdémon testét. (6 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Bíborarany tőrrel megdöfködöd az árnyékdémon testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 46 életpontot vesztettél. Olimpikonnal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az árnyékdémon testét. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod az árnyékdémon sötét masszáját. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Az árnyékdémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8602 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1265, sebződés: 355, gyógyulás: 275, összesen: -80 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 68 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az árnyékdémon lángoló karját. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Olimpikont ellenfeledre támadsz. Olimpikonnal több döféssel felnyársalod az árnyékdémon testét. (6 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Bíborarany tőrrel megdöfködöd az árnyékdémon lángoló karját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 48 életpontot vesztettél. Olimpikonnal tökéletesen perforálod az árnyékdémon sötét masszáját. (6 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod az árnyékdémon lángoló karját. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Az árnyékdémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8602 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1313, sebződés: 367, gyógyulás: 289, összesen: -78 ÉP}
szk 285 232 778 | keresed a 285. szörnyet a 232. szörnyet a 778. szörnyet |
* 1. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat a 844. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat a 956. tárggyal |
* 3. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 4. BP: | imádkozol |
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal |
KULCSSZILÁNK (942. TÁRGY) Ez egy mágikus kulcs egy darabja! Legalábbis erre utal, hogy körülötte halványkék varázsaura lebeg. Ha megtalálnád a többi darabot is... |
Erő: | 65 (89) | Szint: | 40 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 153 cm |
IQ: | 56 (67) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 53 (68) | Védekezés: | 112 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/33 év |
Egészség: | 57 (73) | Életpont: | 839/832 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 67 (82) | Varázspont: | 2011/582 | Pénz: | 9038 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 16/8 | Pszi pont: | 247/121 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/41 | ökölvívás: | 1/31 | szúrófegyverek: | 42/14 (+14%) |
vágófegyverek: | 25/30 (+11%) | ütőfegyverek: | 32/64 (+1%) | lőfegyverek: | 28/14 |
dobófegyverek: | 35/30 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (200%) << vámpírölő (#951) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -29.); bűvös shuriken (#562) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/72 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 131/44 (+4%) | 3. lopás: | 1/9 |
4. mászás: | 21/16 (+15%) | 5. csapdakészítés: | 34/7 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 20/0 |
7. gyógyítás: | 56/61 | 8. titkosírás: | 9/78 | 9. felderítés: | 35/95 |
10. szörnyidomítás: | 17/41 | 11. teológia: | 128/56 (+58%) | 12. taumaturgia: | 123/11 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 5/61 | 14. versengés: | 11/59 | 15. zene: | 17/95 |
16. szörnyismeret: | 46/18 | 17. pszi: | 26/53 (+11%) | 18. zárnyitás: | 14/90 (+52%) |
19. vadászat: | 15/9 | 20. vitalitás: | 1/63 | 21. bányászat: | 31/57 (+2%) |
22. úszás: | 20/68 | 23. csapatmunka: | 1/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot, csak egyszer) |
elfogod piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 280 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), aranyfecske (#283), liumbe (#349), szintszívó lények (#9097), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Sheran hívők (#995), semlegesek (#989), jók (#990), bávatag golombár (#165), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) |
Pörhemór köre (#205) (193,39,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | láth. észlelése (#78) |
óriáserő (#53) | mágikus ütés (#147) | fürkésző szemek (#213) | csupasz izom (#28) |
Symulf rúnája (#182) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
esszenciavédelem (#165) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) |
varázsenergia (#161) | az elme fölénye (#116) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), menekülés (#212) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 31, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | autentikus vámpír (#154) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
tűzgolyó (#155) | >> | ongóliant hadúr (#178) | háló (#186) | >> | bolyongó lidérc (#388) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | szutykos remák (#191) | háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 31, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | fürgülés (#92) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | aranyfecske (#283) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Ekhnagorhu (#291) | fürgülés (#92) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | életpajzs (#142) | >> | lidércúr (#252) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
életpajzs (#142) | >> | Tguarkhan (#212) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 3 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Lássuk, készen állsz-e a természettel való egybeolvadásra. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
3.) Lássuk, mennyire vagy mestere a méregkeverésnek: áldozz nekem három mérgezett mihlanil nyilat! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
91 | arany (#50) | 1 | dizen kulcs (#472) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | kaja (#2) | 3 | kulcsszilánk (#942) | 1 | mammutbőr (#1078) | |||
5 | purifikátor háj (#269) | 3 | quwarg tojás (#360) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
10 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | tolmokov-koktél (#351) | |||
27 | víz (#27) |