Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. nov. 5. 9h:25' EZ A 762. JÁTÉKHETED, 433. FORDULÓD 763. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3542 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
ef 45 507 | energia fejlesztése 45 |
v 227 | elmormolod a 227. varázslatot |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.)
be 709 138 213 | bemész a 709. épületbe |
m 2 5 5 | mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar kölyök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az élőholt mirg bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+2% tau] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [106,99] Még mindig füves síkságon vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kharón Nan Akherón előtt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [105,100] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász varkaudar. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb sebet ejt oldaladon a vadász varkaudar. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [103,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 928, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élőholt mirg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 219 életpontot sebeztél. [+1% tau] A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar mágus bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar mágus fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 5 7 5 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, délnyugatra |
A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [100,101] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [99,102] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány bal vállát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 201 életpontot sebeztél. [+1% tau] A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +11 ÉP.) Vashegyű lándzsával épp hogy megszúrod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +12 ÉP.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 16 arany, egy obszidián karkötő és egy ametiszt medál. 3070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 137, gyógyulás: 23, összesen: -114 ÉP}
szk 347 | keresed a 347. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 21 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 21 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG) Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál felfelé kerekítünk.) |
ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY) A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd. |
RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY) Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok. |
MÉTELY (7000. SZÖRNY) Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos. |
GAZDA (24. ELLENFÉL) Ha betörsz egy tanyára, vagy öklöddel fenyegetőzve kérsz szállást éjszakára egy ilyen helyen, könnyen megtudhatod a házigazda milyen ügyes fegyverforgató. Lehet, hogy egy kaszával ront elő az istállóból, de az is lehet, hogy a szögre akasztott kapát veszi kezébe, hogy megmutassa, nem akárkivel van dolgod. Nem véletlen eme harci tudás, hiszen a Túlélők Földjén még akkor is edzettnek kell lenni, ha visszavonultan éldegélsz, csupán a mindennapi betevőért folyó harcnak szentelve életed. Azért becsüld meg ezeket az embereket, hiszen lehet, hogy egyszer, ha már te is belefáradtál az örökös harcba és vándorlásba, pont az ő sorsukat választod életed folytatásaként. |
GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL) Amikor egy kereskedő boltot nyit a Túlélők Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem előtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkező látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedők legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvető formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod. |
HARCOS (47. ELLENFÉL) A Túlélők Földjének középületei nem túl jól fizetik meg alkalmazottaikat. Mégis, mindig akad egy-két alak, aki rákényszerül arra, hogy munkát vállaljon a városházákon. A kapuőrök szintén nem tartoznak a legjobban fizetett katonák közé - ez valószínűleg itt-ott lyukas bőröltözetükön is látszik. Ennek ellenére akadnak köztük ügyes fegyverforgatók, akik ezt a hiányosságot harctudásuk villogtatásával képesek ellensúlyozni. Ha provokálni kezdesz egy ilyet, te is hamar megtapasztalhatod milyen erős ellenfelek ők. |
TÖRPE KOVÁCS (90. ELLENFÉL) A törpéket amellett, hogy a legjobb bányászokként tartják számon, a kiásott ércek megmunkálásában is az élre sorolják. Talán nem véletlen, hogy a legismertebb fegyverboltok tulajdonosaiban is törpéket tisztelhetünk, hiszen senki nem tud egy fegyvert olyan törhetetlenre, vagy egy páncélruhát olyan acélosan simára és karcolhatatlanra készíteni, mint az üllő mögött álló törpe nagymesterek. Persze a kézműves tudás mit sem érne, ha nem társulna mellé egy kis olvasztókemence mellett vaskossá izzadt izomzat, mellyel e fegyvereket olyan ügyességgel képes forgatni, mintha az a karja folytatása lenne. Ha egy cseppnyi ész szorult beléd, nem kezdesz ki egy ilyen alakkal. |
LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. ELLENFÉL) Ez a markáns arcvonásokkal megáldott, bajuszos férfi Alanor királyának egyik legfontosabb hadvezére. Csak úgy sugárzik belőle az erő és a tapasztaltság. Emellett a jóság és a megvesztegethetetlenség mintaképe ő. Ha bárki akárcsak szóban megkérdőjelezné ezt, hűséges fegyverével, a mindenhova magával vitt vaslándzsájával fog kártérítést venni az illetőn. S hogy ki kerülne ki győztesen a küzdelemből? Hm... felkészültség és némi szerencse kérdése. |
ELF MESTERHARCOS (183. ELLENFÉL) Az elfek között vannak kiváló harcosok. Főleg ez itt. Pengéje, mely úgy simul kezébe, mintha ezzel született volna, és úgy suhan együtt mozdulataival, mintha csak testének része volna, egyetlen rossz mozdulatodra olyan sebesen ejtené rajtad a vágásokat, hogy egyet pislantani sem maradna időd (vagy hogy annyit mondj: fapapucs). Egy józan lelkületű ember messziről elkerülné a leghalványabb lehetőségét is annak, hogy harcba bocsátkozzon ezzel a férfivel. |
KOCSMAI VEREKEDŐ (188. ELLENFÉL) A fogadók leggyakoribb közönsége mindig vevő egy kis bunyóra. Ilyenkor a legbutább trollból is hős lehet rövid percekre, amikor egyszerre több fejet is összetrancsírozhat szögekkel kivert jókora bunkójával. Persze a pillanat hamar elszáll, amikor egy nála erősebb és kötekedésre hajlamos alakba botlik. Márpedig a fogadók törzsközönsége pont ennyire változatos; soha nem tudhatod, hogy van-e nálad erősebb kocsmatöltelék a teremben. |
ACÉLTŰ (334. TÁRGY) Egy csepp rákfatty váladékot pöttyentve egy kaktusztüskére, acélkeménységű tűhöz juthatsz. Ehhez a KT 334 parancsot kell kiadnod, 1 TVP-ért. Varrni ugyan nem tudsz vele (túl rövid, és nincs a végén luk), lövedéknek pedig túl apró és könnyű, viszont néhány új csapda ötletét sugalmazza. |
MITHRIL (352. TÁRGY) Nagyon mélyen, a föld alatt csillogó erek húzódnak meg. A legtapasztaltabb törpe bányászok képesek megtalálni és kibányászni ezt a hihetetlenül értékes és ritka fémet (olyan mezőn, ahol nincs törpe bánya, hiába is próbálkozol). A mithril kizárólag varázstárgy készítésénél, megfelelő varázslatok használata mellett alkalmazható. Csak úgy kikalapálni belőle egy fegyvert... nos, ezzel minden törpe őst egyszerre gyalázol meg és húzod meg egyszersmind a szakállát. A mithril mágikus anyag, ezért megmunkálása lehetetlen mágia nélkül. |
MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY) A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak. |
SÁRKÁNYPIKKELY (292. TÁRGY) Ha sikerül megölni egy sárkányt, érdemes magaddal vinni néhányat a pikkelyek közül (túl sokat nem tudsz, mert nagyon nehéz), ugyanis egyértelműen a leghatalmasabb mágikus páncélok kovácsolásához sárkánypikkely szükséges. |
ELIT CSATAVÉRT (295. TÁRGY) A magas rangú varkaudarok gyakran viselik a varkaudar páncél továbbfejlesztett változatát, ezt a tökéletesen fekete, fémszálakkal átszőtt vértet. Készítésének titkát megőrizték a varkaudarok, de ez igazán nem is érdekel senkit, akinek sikerül zsákmányolnia egyet. Az elit csatavért lényegesen jobb védettséget ad, mint az egyszerű varkaudar páncél (nyolcast) de hasonlóan védtelen a sav és tűztámadások ellen. |
KVAZÁR PAJZS (296. TÁRGY) A kvazár pajzs igen hatékony védelmet jelent, 9-el növeli meg a védettségedet. A bökkenő csak az, hogy elkészítését szakemberre kell bíznod. A kovácsolást a megfelelő helyen a KT 296 paranccsal rendelheted meg, 60 TVP-ért. Az elkészítés a formát meghatározó Cru formázó minta mellett hat kvazárt igényel. |
KVAZÁR KARD (297. TÁRGY) A kvazár kard minden idők egyik leghatékonyabb, nem-mágikus képességű vágófegyvere. Sebzése 6d5+2, de forgatásához legalább 14-es vágófegyver szakértelem szükséges. Csak egy kvazár kohónál kovácsoltathatod ki, 70 TVP-ért, nyolc kvazárból egy Din formázó minta segítségével. |
DIN FORMÁLÓ MINTA (301. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélyvörös színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kardot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Din formázó minta. A Din a vágófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok kard alakúra formázni. |
ADAMANTIT KESZTYŰ (306. TÁRGY) Az adamantit a világon ismert legellenállóbb anyag, amelyet - még ha speciális szakértelemmel is - de meg lehet munkálni. Az adamantit kesztyű nem csak ellenálló, de kiváló mágikus paraméterekkel is rendelkezik, az őt megmunkáló lelkes törpe mesterkovácsoknak köszönhetően. Védettségedet 8-cal növeli meg, emellett harcban való sebzésedet is növeli, minél több adamantit páncélt hordasz, annál többel. Ökölharc esetén a sebzésedhez +5-öt ad. Sebzésed ilyenkor mágikus lesz. Az adamantit kesztyű elkészítéséhez legalább 27-es bányászat szükséges, és 80 TVP. További alapanyagok: gór formázó minta, 4 adamantit, 2 mithril, 2 pirkit, és persze vaskohó és kőkalapács. A kesztyű elkészítése után nem adható át másnak. |
GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY) Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag ritka erdőben található meg (ezért a főzet csak ritka erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni. |
Erő: | 52 (62) | Szint: | 27 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 117 cm |
IQ: | 53 (55) | Támadás: | 27 (29) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 51 (53) | Védekezés: | 42 (47) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 97/99 év |
Egészség: | 40 (44) | Életpont: | 432/431 | Jellem: | semleges (+13) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (46) | Varázspont: | 1210/1084 | Pénz: | 769 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 46/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 4/11 | szúrófegyverek: | 36/59 | vágófegyverek: | 5/95 |
ütőfegyverek: | 6/5 | lőfegyverek: | 31/78 | dobófegyverek: | 4/48 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 48/51 | 2. nyomkövetés: | 136/38 (+28%) | 3. lopás: | 2/15 |
4. mászás: | 3/63 | 5. csapdakészítés: | 20/59 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 4/55 |
7. gyógyítás: | 52/98 | 8. titkosírás: | 5/56 | 9. felderítés: | 21/76 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 5/32 | 11. teológia: | 62/44 (+19%) | 12. taumaturgia: | 107/16 (+15%) |
13. szerencsejáték: | 2/89 | 14. versengés: | 12/90 | 15. zene: | 6/9 |
16. szörnyismeret: | 59/13 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/75 | 18. vadászat: | 25/16 |
19. bányászat: | 24/3 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 150 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), gnóm szolgáló (#181), degradátor (#210) (csak egyszer), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), szeppent rákfatty (#186), gonoszok (#988), jégzabáló (#649), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +18 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +28 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
bűvölés (#20) (179,2) | bűvölés (#20) (187,4) | bűvölés (#20) (189,4) | bűvölés (#20) (152,10) |
bűvölés (#20) (153,10) | bűvölés (#20) (152,8) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) |
villámmágia (#227) | fürkésző szemek (#213) | a lélek védelme (#57) | az elme hatalma (#123) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | |
villámcsapás (#50) | >> | 66. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | vörös rakolits (#356) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyelementál (#644) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) | varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 5) |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) villámrúna (124) kasztropl. trafó (145) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) a halál csókja (303) magiometer (314) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 462 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2085. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
53 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
1 | bronzpenge (#126) | 2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | rákpajzs (#98) | 1 | rézsisak (#72) | 3 | spiritusz (#170) | |||
3 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | ubuk tüske (#131) | 2 | uzbány csőr (#169) | |||
4 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 2 | varkaudar páncél (#294) | |||
6 | víz (#27) |