431. forduló, 433. forduló, Goroda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 6. 9h:17'
EZ A 498. JÁTÉKHETED, 432. FORDULÓD
499. játékheted kezdete: okt. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5397

GORODA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,31] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 32 fekete gyöngyöt. A büntetés tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 1 Morgan pálcáját (250 arany kikiáltási áron), 1 cápabőr csizmát (350 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 drakolder gyűrűt (1000 arany), 3 fiatalság italát (300 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 pszi kő (eladási ár: 700 arany, ebből a kezelési költség: 70 arany) ellenértékét.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+446 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 770.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 768.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 766.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 764.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 762.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 762.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 757.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 755.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 753.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 753.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 753.]

le 477 1549 leveszed/lerakod a 477. tárgyat az 1549. tárgyat
Kiveszed a füledből a zafír fülbevalót.
Lehúzod az ujjadról a balkezes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 753.]

kf 817 969 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat a 969. tárggyal
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 753.]
Az ujjadra húzod a drakolder gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 753.]

m 1 mozogsz északkeletre
[185,30] Még mindig a városban vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Dornodon hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 99 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem bal vállát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragdgólem testét. (8 támadással 530 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vámpírölővel megbököd a smaragdgólem testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. A smaragdgólem péppé veri bal válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 282 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 929, sebződés: 601, gyógyulás: 148, összesen: -453 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Garokk, 1 Aranyeső, 1 Sötét halál, 1 Temető. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 3 Garokk, 1 Szerencsejáték, 1 Déja vu. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 1 Piromenyét, 1 Ellenvarázslat, 1 Sötét motyogó, 1 Orzag bilincse, 1 Orbitális mackósajt. Nyertél. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Piromenyét, 1 Orzag bilincse, 1 Garokk, 1 Sötét halál. Ez egy pár! Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 1262 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 73 darab aranyérmét.
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. A sötét folyosó, mely a bejárat mögött vár rád, kihaltnak tűnik. Pár lépés után azonban egy alak bukkan eléd a sötétből. Nagyot ugrasz hátra, és küzdőállásba ereszkedve várod, hogy ő tegye meg az első lépést. Ellenfeled hosszú percekig nem mozdul. Minden bátorságodat összeszedve közelebb lépsz hozzá, és alaposabban szemügyre veszed. Hangosan felnevetsz, amikor felismered, hogy csupán egy kitömött bohócbábú ijesztett meg. Jókedvűen indulsz tovább. A néma csendben rettenthetetlenül haladsz előre a csupán egyetlen irányba vezető úton. Hallásod minden egyes útszakaszon apró neszek és zajok - az élet apró jelei - után kutat. Ezt az állapotot egy iszonyatos hangerejű, rémült sikoltás zúzza apró darabokra. Egy pillanatra eszméletedet veszted a hirtelen jött sokktól, de a hang kínzó ereje tovább folytatja, amit elkezdett. Kis idő múlva, amilyen hirtelen érkezett, olyan hirtelenséggel hallgat el a rémület sikolya. Éhezni és szomjazni kezdesz! (248 életpontot vesztettél.) A sötétből egy árnyalak közelít feléd. Rögtön felismered: a csontváz hadúr az. Harcolni akar. A szörny már kis híján rád ugrik, hogy miszlikbe aprítson, de jelen esetben ügyesebbnek bizonyulsz. Kitérsz támadása elől, és futásnak eredsz az úton visszafelé, amerről érkeztél. Mérgesen hagyod ott a kastélyt.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (641. épület.). Szörnyen éhezel. (-6 életerő.) [70 pontot használtál fel, van még 683.]

vtn 242 varázslat tanulás: a 242. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus sajnálkozva fogadja a hírt: nincs a birtokodban a tanuláshoz szükséges összeg. A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 678.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[186,30] Folytatod sétádat a házak közt.

Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Szörnyen éhezel. (-4 életerő.)

(Továbbmész...) [187,30] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Krogan, a pusztító közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Krogan, a pusztító jobb lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Krogan, a pusztító testét. (8 támadással 474 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. A Krogan, a pusztító nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Krogan, a pusztító száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Krogan buzogánya (ld. enc.). 4157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 83, gyógyulás: 85, összesen: +2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy pordémon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított csillezsályát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ilkin érc) közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy térkaput. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [188,31] Még mindig dombos terepen vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 648.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(184,31) királyi palota (#650)
(185,30) fekete mágustorony (#641), Dornodon oltár, smaragdgólem (#417), őrült varázsló (#255)
(186,30) szopógödör (#177)
(187,30) Krogan, a pusztító (#7001), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Elenios oltár, 255. jellempróba, érclelőhely
(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), 34. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely

[364,61] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy albinó küklopsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzvihar. 119 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (76 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az albinó küklopsz jobb oldalát. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 103, gyógyulás: 4, összesen: -99 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantod a Síkok Vándorát. Úgy tűnik, még mindig segítőket toboroz. Talán mégis el kéne vállalni a feladatot? Veszélyes küldetésnek látszik. Na, majd gondolkodsz rajta - döntöd el, és továbbmész. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-55 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Leah főpap-jelöltje. Egy angyalok gyűrűjét, egy cápabőr csizmát, egy che-vállszalagot, egy császári kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy hókeresztet, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy ryuku derékszíjat és egy szirén köpenyét visel. Ruházatát egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 20 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Auráját érzékelve máris tudod, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Ellenséges szándéka egyértelmű: a harc elkerülhetetlen.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 183 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mutáns jobb oldalát. (8 támadással 558 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Shengoroth karmával a mutáns párszor kilyukasztja a testedet. (5 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 79 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Nitmák pengével a mutáns megvagdalja a testedet. (4 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. {Csatastatisztika; sebzés: 833, sebződés: 468, gyógyulás: 94, összesen: -374 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+113 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
[-54 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 608.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[363,62] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy ősvortex van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Ráismersz a lényre. Egy Thargodan zsoldos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 198 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos bal lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan zsoldos jobb vállát. (8 támadással 405 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a Thargodan zsoldos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 604, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Szörnyen éhezel. (-54 életerő.)

(Továbbmész...) [362,62] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ragnar hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Thargodan tábor van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy sziklaskorpió. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 126 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió csillogó torát. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió bal középső lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy méregféreg. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 193 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a méregféreg bal oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (71 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a méregféreg fejét. (8 támadással 504 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel többször eltalálod a méregféreg ízelt testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. A méregféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1045, sebződés: 221, gyógyulás: 166, összesen: -55 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Borzalmasan éhes vagy. (-59 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+117 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).

(Továbbmész...) [361,63] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Látsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Felméred a tábort - csak néhányan vannak! Itt a nagy lehetőség, meglepetésszerűen támadsz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Lélekszívó csápok nyúlnak feléd, de te elhessegeted őket. Egy Mnebolath jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 205 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

A Thargodanok acsarogva alkotnak egy nagyobb kört körülötted. Rövid ideig mereven nézitek egymást. Egy Thargodan zsoldos intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 188 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan zsoldos testét. (8 támadással 412 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan zsoldos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 24, gyógyulás: 4, összesen: -20 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Most már biztos vagy benne, hogy győzni fogsz! Egy Thargodan mágus támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 205 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. (-20 támadás). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus jobb oldalát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Thargodan mágus testét. (7 támadással 410 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 126 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vámpírölővel többször eltalálod a Thargodan mágus testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 135 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és 8 madártoll [madártoll ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. 9168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 898, sebződés: 263, gyógyulás: 164, összesen: -99 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy ezerszemű bestia támad rád. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gordon Marlo egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+113 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-56 életerő.) Sorvadsz (-2 életerő). [105 pontot használtál fel, van még 503.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+121 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 473.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[360,64] Épületek tűnnek fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Észreveszel egy elpusztított nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.). Szörnyen éhezel. (-51 életerő.) Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [359,64] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sziklaskorpió került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 133 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaskorpió csillogó torát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 32, gyógyulás: 4, összesen: -28 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Madigan vigyorog kajánul. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (arkog kő) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy gejzírt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy lávató van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy ezerszemű bestia közeledik feléd! Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-59 életerő.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Immortalis Viatorral. Csontos keze szörnyen erősnek látszik. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy mithril láncinget, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy vezérfarkas trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [358,64] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Találsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Steven McCar orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy vaskohót. Találsz egy morgud hagymatövet. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy életszikla van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy lávató van. Elrakod a távcsövet.

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-56 életerő.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+110 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [35 pontot használtál fel, van még 438.]

h 367 használod a 367. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! (ld. enc.) [12 pontot használtál fel, van még 426.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz ezüstkardot. (ld. enc.) 160 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 416.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 411.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 411.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 371.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 212 TVP-t kell elköltened.]

Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 331.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 172 TVP-t kell elköltened.]

Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 291.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 132 TVP-t kell elköltened.] Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-2 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 251.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 92 TVP-t kell elköltened.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 3 11 fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 81 TVP-t kell elköltened.]

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő). [11 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 19, 1.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 4 kaját töm magába a trikornis. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 573 pontot. A következő körben tehát 773 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRAKOLDER GYŰRŰ (969. TÁRGY)
Ősi relikvia, amelyet nevéből következően, legfeljebb egy triklem drakoldernél, de legalábbis egy drakolder csatamezőn találhatsz. Viselésekor kapsz +50 max. varázspontot, +3 IQ-t, kör eleji VP regenerációd megnő 50-nel, teológiád, taumaturgiád 5-tel, szerencséd 3-mal. A drakolder gyűrű működésében kicsit hasonlít az angyalok gyűrűjéhez. Ha kritikus ütés ér, akkor felizzik - azonban nem a drakolder gyűrű füstöl el, hanem egy angyalok gyűrűje, ha van ilyened. Ha nincs, akkor a drakolder gyűrűnek kell búcsút mondanod, de legalább megmenekültél. A használatához szükséges minimum szint: 35.

KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY)
Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál.

KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY)
El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni.

MÉREGFÉREG (784. SZÖRNY)
Zöldesvörös, dögletes bűzű teremtmények a méregférgek. Harapásuk, sőt bőrük érintése is erősen mérgező. Néha, ha úgy csillan meg a ritkás fény rózsaszín testükön, még a belső erekben pumpáló zöld toxyl méreg útvonalát is alaposabban szemügyre lehet venni, valamint nyomon követni, hogyan cirkulál a méregféreg szervezetében. Emellett rendkívüli fürgeségük az, ami mérgezésük mellett még különösen veszélyessé teszi őket, úgyhogy elég a szemlélődésből, ideje, hogy ezt a nagyra nőtt ocsmányságot eltakarítsd a föld színéről.

ADAMANTIT (627. TÁRGY)
Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható. Nem véletlen, hogy soha egyetlen bányász sem adja át vagy el az adamantitot, legfeljebb megsemmisíti, ha nincs már rá szüksége (D 627 parancs).
Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára.

EZÜSTKARD (325. TÁRGY)
Az ezüstkard jóval gyengébb minőségű, mint a vasból készült vágófegyverek, azonban alkalmas arra, hogy bizonyos mágikus lényeken sebet ejtsél vele. Sebzése - a bronzpengééhez hasonlóan (bár mérete annál jóval nagyobb) - 2d6+2. Az ezüstkard elkészítéséhez hat ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges. Ehhez a KT 325 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Goroda, egy rövid ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 432. fordulód.

Erő: 58 (68) Szint: 35 Merészség: 7/5 Magasság: 168 cm
IQ: 59 (66) Támadás: 40 Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 47 (59) Védekezés: 114 Menekülés: 30 % Életkor: 31/39 év
Egészség: 49 (68) Életpont: 626/465 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 58 (70) Varázspont: 1069/109 Pénz: 2933 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 17/16 Pszi pont: 169/198 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 33
Eddig összesen 4716 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 62692 TP-t kaptál. Jelenleg 5925290 TP-d van. A következő szinthez még 74710 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem drakolder, mópat fatty. A 431. fordulódban 53489 arany került a bankszámládra. 53756 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/43 ökölvívás: 20/78 (+12%) szúrófegyverek: 37/47 (+6%)
vágófegyverek: 19/49 ütőfegyverek: 23/57 lőfegyverek: 25/59 (+6%)
dobófegyverek: 30/52 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (110%) << kvazár kard (#297) (120%) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); ubuk dobónyíl (#138) (20 -25.); bronzhegyű nyíl (#94) (26 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/86 2. nyomkövetés: 103/1 (+34%) 3. mászás: 22/58
4. csapdakészítés: 25/32 5. csapdaészlelés: 31/35 6. gyógyítás: 83/79
7. titkosírás: 7/99 8. felderítés: 28/82 (+7%) 9. szörnyidomítás: 11/69
10. teológia: 77/55 (+561%) 11. taumaturgia: 52/32 (+517%) 12. szerencsejáték: 15/22 (+11%)
13. versengés: 18/70 (+24%) 14. harcművészetek: 13/99 15. zene: 18/42
16. szörnyismeret: 20/25 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 18/41
19. vadászat: 16/43 20. vitalitás: 1/88 21. bányászat: 30/26 (+7%)
22. úszás: 9/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szubreális vámpír (#223), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250) (csak egyszer), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem 2 (#188) kí koncentráció (#69)
esszenciavédelem (#165) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
tisztítótűz (#44), mágiatörés (#35), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), háló (#186), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
tűzeső (#61) >> fémbontó szójer (#150) tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154)
energiafolyam (#136) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> qwarg rohamosztagos (#242)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: nagyon éhezik
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
23 arany (#50) 1 deus ex machina (#1) 11 gyöngymangó (#135)
10 pirkit (#153) 1 quwarg tojás (#360) 13 spiritusz (#170)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 adamantit (#627) 1 Krogan buzogánya (#1561) 1 küklopsz szem (#643)
1 szent jogar (#150) 3 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(358,64) nekrofun (#173), Elenios oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), érclelőhely
(359,64) sziklaskorpiók (#339), oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, ezerszemű bestia (#288), Immortalis Viator (2421. kalandozó)
(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748), nekrofun (#173), főutca (#399), 4. többszemélyes kaland, 15. többszemélyes kaland
(361,63) Mnebolath (#237), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan mágus (#318), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(362,62) Sheran oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339), méregféreg (#784)
(363,62) Thargodan zsoldos (#310)
(364,61) albinó küklopsz (#338), térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), barátság szent tüze (#484), egy mutáns nő

Üzenet küldése a karakternek