431. forduló, 433. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 12. 15h:07'
EZ A 491. JÁTÉKHETED, 432. FORDULÓD
492. játékheted kezdete: ápr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,117] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 14. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 remák szivet (205 arany). Átveszed a sikeresen eladott 2 párducbőr (eladási ár: 210 arany, ebből a kezelési költség: 21 arany), 1 tankány karom (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 nodonrod kitűző (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 lidércesszencia (eladási ár: 65 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét.
Az aranytermő erszény 32 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+73 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+294 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 566.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 566.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 561.]

* 4. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 556.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 551.]

lm 23 24 25 mozogsz 23 24 25
Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz előtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetéséről. [15. PONT]
Elhűlten haladsz a kortalan falak között, melyeken túlságosan is szögletes minták sorakoznak végig. [16. PONT]
Álmélkodva haladsz tovább. Itt minden olyan... olyan... olyan... mi is a jó szó? Futurisztikus? [3. PONT]
Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színű márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdő M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betűkkel írták? [4. PONT]
Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hűvös levegő borzolja bőrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT]
Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT]
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT]
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtót látsz. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-29 életpont). Az ajtó ráérősen csusszan el utadból [-3 TVP]. Piciny szobába lépsz. Mivel teljesen üres, pár lépéssel máris a következő ajtónál teremsz. [22. PONT] A szemközti falnál egy gömb formájú hólyag lebeg. Teljesen magával ragad pulzálása, amiből csak úgy árad a mentális energia. A golyóbis hatalmas pukkanás kíséretében darabokra szakad. A fülsüketítő robbanás teljesen összezavarja az elmédet. Ennek következményeként, feltételes beállításaid következőképpen módosultak: támadás -> jók, barátságosság -> bunthar.
Azonnal felfigyelsz a zümmögő hangra. Egy térdig érő bádogdoboz sertepertél a sarokban. Ahol elhalad, vízfoltos tisztaság marad mögötte. Szerencsére nem tűnik agresszívnek, így nem is tartasz tőle. [23. PONT] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik?
Piciny szobába lépsz. Mivel teljesen üres, pár lépéssel máris a következő ajtónál teremsz. [22. PONT]
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT]
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó bukkan fel a sötétből. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-27 életpont). Az ajtó ráérősen csusszan el utadból [-3 TVP]. Már meg sem lepődsz, hogy az ajtó mellett, amin érkeztél, egy újabb kapcsolótáblára bukkansz. Amikor megunod a billenő gomb ide-oda nyomkodását, megérinted az alatta kilógó két vasrudat. Villámcsapásként ér a felismerés, ezt talán nem kellett volna. Elektromosság csípte meg a tenyeredet. Szerencsére semmilyen maradandó sérülést nem szenvedtél. [24. PONT] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból.
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT]
Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT]
Bár a legszívesebben mielőbb végeznél itt, most még is megpihensz egy pillanatra a következő ajtó előtt. Már nem is csodálkozol, hogy a falon, egy kapcsolótáblán, közvetlenül az ajtó mellett sokszínű gombok villognak. Egy próbát talán megér, gondolod. Nyomkodod egy darabig az ismeretlen ábrákkal megkülönböztetett gombokat, de a minden mozdulatodat követő hangos prüttyögés kivételével más nem történik. [9. PONT]
Összeakadsz Magenta Jadeval. Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy alligátorbőr cipőt, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy mászókarmot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Ruházatát egy fagymágus trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy Főnix. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Málhásállata egy törpemammut. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. A lány enyhén elpirul, amint észreveszi, hogy az ujját ékesítő jegygyűrűre téved a pillantásod. Szívesen megkérdeznéd, hogy ki lehet a szerencsés ifjú, de nem akarod még jobban zavarba hozni Szonját. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó a következő akadály. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-31 életpont). Az ajtó ráérősen csusszan el utadból [-3 TVP]. Itt csak úgy szikrázik a levegő. Szó szerint, ugyanis csillogó, vörös fénygömbök cikáznak faltól falig, amik időnként apró durranás kíséretében szétporladnak a levegőben. [25. PONT] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 32. PONTRA.
[207 pontot használtál fel, van még 344.]

lm 26 27 28 mozogsz 26 27 28
A következő szoba falait könyvespolcok borítják, teli-teli poros kötetekkel. Találomra leveszel egyet, és miután kiköhögöd magad a fullasztó portól, belelapozol. A szöveget nem érted, így hát csak a képeket nézed döbbenten, melyek egyszerre tűnnek valódinak és hihetetlennek is. [31. PONT]
Továbbmész. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz előtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetéséről. [15. PONT]
Távoli hangok, melyek legjobban arra hasonlítanak, mint amikor fém ütközik fémmel, megtorpanásra késztetnek. Mivel a hirtelen jött zaj néhány kóbor visszhang kíséretében elhalkul, továbbindulsz. [14. PONT]
Négyzet alapú oszlopok között haladsz végig. Mindig, amikor elhaladsz két oszlop között, az oszlopon furcsa fény villan fel szemmagasságban. Furcsállod kicsit a dolgot, de mivel folytatása nem következik, nem veszel róla tudomást. [13. PONT]
A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel előre. [12. PONT]
Miközben haladsz előre, valahonnan messziről sziszegő hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT]
Most veszed csak észre, hogy a folyosó padlója ezen a részen vérvörösbe váltott az eddigi sötét, feketéhez közeli színből. Aztán majd frászt kapsz, amikor a teljes folyosót betöltő hang azt kiabálja: "Behatoló! Behatoló! Likvidálni! Azonnal!". Menekülve indulsz a következő pont felé. [10. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtóban végződik az út. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-30 életpont). Az ajtó ráérősen csusszan el utadból [-3 TVP]. A szoba közepén egy szobor áll. Embernyi méretű kolosszus ő, aminek minden porcikája elnagyolt fémlapokból áll. Közelebb lépsz, és megkocogtatod. Nem tűnik üregesnek. Viszont élőnek igen, ugyanis megmozdul, karjait a magasba emeli, és bamba tekinteted elől peckes mozdulatokkal kivonul a szobából. [26. PONT] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
Most veszed csak észre, hogy a folyosó padlója ezen a részen vérvörösbe váltott az eddigi sötét, feketéhez közeli színből. Aztán majd frászt kapsz, amikor a teljes folyosót betöltő hang azt kiabálja: "Behatoló! Behatoló! Likvidálni! Azonnal!". Menekülve indulsz a következő pont felé. [10. PONT]
A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel előre. [12. PONT]
Miközben haladsz előre, valahonnan messziről sziszegő hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó állja utadat. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-28 életpont). Az ajtó ráérősen csusszan el utadból [-3 TVP]. Ámélkodva lépsz be a következő terembe. A középen álló hosszú asztalt teljes egészében tekergő üvegedények és üvegcsövek borítják. Itt-ott pompázatos színű folyadékok lötyögnek bennük. [27. PONT] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs és 4 tolmokov-koktél. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve kapcs. azonosítás. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.)
Miközben haladsz előre, valahonnan messziről sziszegő hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT]
A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel előre. [12. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó! Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-26 életpont). Az ajtó ráérősen csusszan el utadból [-3 TVP]. A következő szobát indás növények uralják. A mennyezetről különös lila és vörös fény világítja meg őket, a levegő pedig igen párás és meleg. Gyorsan átvágod magad a dzsumbujon. [29. PONT] Nyomasztó érzés lesz úrrá rajtad. Mintha mentális nehezék telepedne rád, érzed, ahogy minden irányból pszi sugarak ölelnek körbe. Megpróbálod minél hamarabb magad mögött hagyni ezt a helyet. Te lepődsz meg legjobban, hogy negatív következmények nélkül sikerül is.
Belépsz az északra nyíló szobába. A padlón mozaikábrákra bukkansz, melyek moákat ábrázolnak, amint különös szerkezeteken lovagolnak. [28. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 34 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. {A kapcsoló innen 39 lépésre nyugatra és 3 lépésre délre megsemmisített valamit.}
[185 pontot használtál fel, van még 159.]

lm 13 43 40 mozogsz 13 43 40
A következő szobát indás növények uralják. A mennyezetről különös lila és vörös fény világítja meg őket, a levegő pedig igen párás és meleg. Gyorsan átvágod magad a dzsumbujon. [29. PONT]
Miközben haladsz előre, valahonnan messziről sziszegő hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT]
A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel előre. [12. PONT]
Négyzet alapú oszlopok között haladsz végig. Mindig, amikor elhaladsz két oszlop között, az oszlopon furcsa fény villan fel szemmagasságban. Furcsállod kicsit a dolgot, de mivel folytatása nem következik, nem veszel róla tudomást. [13. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
[66 pontot használtál fel, van még 93.]

lm 100 1 mozogsz 100 1
[LM 14:] Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz előtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetéséről. [15. PONT]
Távoli hangok, melyek legjobban arra hasonlítanak, mint amikor fém ütközik fémmel, megtorpanásra késztetnek. Mivel a hirtelen jött zaj néhány kóbor visszhang kíséretében elhalkul, továbbindulsz. [14. PONT]
Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz előtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetéséről. [15. PONT]
Elhűlten haladsz a kortalan falak között, melyeken túlságosan is szögletes minták sorakoznak végig. [16. PONT]
Miközben lépésben haladsz előre a félhomályos folyosón, csodálkozva meredsz az idegen kultúra kezenyomaira, ami mindenütt ott van: a különös, halvány fényt árasztó, mennyezetbe süllyesztett lámpákon és a csúcsára állított szögletes, komor színekkel komor hangulatot teremtő téglalap alakú faldíszeken is. [2. PONT] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-508 varázspont).
Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad]
Szerencsére vannak kiálló pöckök ezen a fémdobozon, amit már a labirintusba érkezésedkor is megcsodáltál, úgyhogy azokban megkapaszkodva kimászol a felszínre. A csapóajtót gondosan becsukod, és a tüskés gaznövény gyökereit visszahajtod rá.
[66 pontot használtál fel, van még 27.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [4 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 21, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 573 pontot. A következő körben tehát 573 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAPCSOLÓ AZONOSÍTÁS (276. PSZI KÉPESSÉG)
Sokat bosszankodtál már amiatt, hogy ha kapcsolóra bukkansz egy labirintusban, még nem tudod, melyik irányba is kellene továbbindulnod? Nos, a kapcsoló azonosítás pszi képességgel minden ilyen cselekedet előtt kiterjeszted tudatod, hogy letapogathasd a környező falak és egyéb objektumok elhelyezkedését. Így a kapcsoló használatakor bekövetkező változásokat a mentál síkon rögtön észlelheted is. A pszi képesség használata automatikus, és nem kerül pszi pontba. A kapcsolók megnyomásakor, karok meghúzásakor röviden összefoglalva megtudod, mi is történt, na meg azt is, hogy pontosan hány lépésre a helytől, ahol most állsz. (A labirintustérkép egy mezője 3 lépésnek számít.)

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 332. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 432. fordulód.

Erő: 50 (58) Szint: 24 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 48 (55) Támadás: 32 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 47 (51) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 53 (57) Életpont: 404/168 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 53 (57) Varázspont: 749/0 Pénz: 321 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 200/280 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 41
Eddig összesen 2526 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 1225030 TP-d van. A következő szinthez még 174970 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, fagymágus, tyrannoszaurusz rex. A 432. fordulódban 20895 arany került a bankszámládra. 20895 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/83 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 27/47
vágófegyverek: 18/73 ütőfegyverek: 20/7 lőfegyverek: 27/32
dobófegyverek: 7/25

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/3 2. nyomkövetés: 116/29 3. mászás: 12/22
4. csapdakészítés: 24/84 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/30 (+24%) 6. gyógyítás: 70/38
7. titkosírás: 11/81 8. felderítés: 35/27 (+24%) 9. szörnyidomítás: 5/74
10. teológia: 54/78 (+4%) 11. taumaturgia: 29/22 (+1%) 12. szerencsejáték: 5/41
13. versengés: 12/33 14. harcművészetek: 5/58 15. zene: 84/79 (+4%)
16. szörnyismeret: 11/61 17. pszi: 24/74 (+1%) 18. zárnyitás: 8/0
19. vadászat: 16/65 20. bányászat: 35/3 21. úszás: 19/21
22. főzés: 10/57

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), aranyló ugarhéjat (#100) (max. 3 darabot, csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot, csak egyszer), zöld üveget (#82) (max. 1 darabot, csak egyszer), drótszőrt (#37) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
tazunkaróka (#81), borzalmas varkaudar (#166), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halálmadár (#351), jók (#990), nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159), földsárkány (#359)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), bunthar (#396), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 1 tükör (#43) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
32 arany (#50) 1 nagy aranykulcs (#246) 4 tolmokov-koktél (#351)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(105,117) a 126. labirintus bejárata, Magenta Jade (2819. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.04.11. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek