430. forduló, 432. forduló, Nerina Clarusdea összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 10. 9h:28'
EZ A 490. JÁTÉKHETED, 431. FORDULÓD
491. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3957
SZÁMLA : XXXX

NERINA CLARUSDEA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,117] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 34. pontnál. Az idő esemény nélkül telt el. Az aranytermő erszény 32 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+294 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+42 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 654. hetének nyerőszámai: 13, 3, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 570.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 570.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 565.]

* 4. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 560.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 555.]

lm 15 32 30 mozogsz 15 32 30
A következő helyiséget vörös sugarak pásztázzák. Amint rád vetül egy közülük, női hang szólal meg. Mintha csak a fejedben szólna, nem tudni honnan érkezik, csak azt, hogy mit mond: "Üdvözöljük! Üdvözöljük! Üdvözöljük!" Satöbbi, véget érhetetlenül ezt ismétli. [33. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 moa üveggömb. Felpakolsz.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Távoli hangok, melyek legjobban arra hasonlítanak, mint amikor fém ütközik fémmel, megtorpanásra késztetnek. Mivel a hirtelen jött zaj néhány kóbor visszhang kíséretében elhalkul, továbbindulsz. [14. PONT]
Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz előtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetéséről. [15. PONT]
Távoli hangok, melyek legjobban arra hasonlítanak, mint amikor fém ütközik fémmel, megtorpanásra késztetnek. Mivel a hirtelen jött zaj néhány kóbor visszhang kíséretében elhalkul, továbbindulsz. [14. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó! Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. A következő szoba falait könyvespolcok borítják, teli-teli poros kötetekkel. Találomra leveszel egyet, és miután kiköhögöd magad a fullasztó portól, belelapozol. A szöveget nem érted, így hát csak a képeket nézed döbbenten, melyek egyszerre tűnnek valódinak és hihetetlennek is. [31. PONT]
A következő szobában egy furcsa, faltól-falig asztalon ismeretlen szerkezetek állnak sorban. Az asztal szélén egy gombot fedezel fel, hát megnyomod. A kütyük forogva, csattogva megindulnak az egyik irányba, hogy aztán eltűnjenek az asztal végénél lévő lyukon a falban. De folyamatosan jönnek a másik irányból új dolgok, amiknek funkcióiról fogalmad sem lehet. [32. PONT]
A következő szoba falait könyvespolcok borítják, teli-teli poros kötetekkel. Találomra leveszel egyet, és miután kiköhögöd magad a fullasztó portól, belelapozol. A szöveget nem érted, így hát csak a képeket nézed döbbenten, melyek egyszerre tűnnek valódinak és hihetetlennek is. [31. PONT]
Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz előtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetéséről. [15. PONT]
Távoli hangok, melyek legjobban arra hasonlítanak, mint amikor fém ütközik fémmel, megtorpanásra késztetnek. Mivel a hirtelen jött zaj néhány kóbor visszhang kíséretében elhalkul, továbbindulsz. [14. PONT]
Négyzet alapú oszlopok között haladsz végig. Mindig, amikor elhaladsz két oszlop között, az oszlopon furcsa fény villan fel szemmagasságban. Furcsállod kicsit a dolgot, de mivel folytatása nem következik, nem veszel róla tudomást. [13. PONT]
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Holmiját egy quwarg királynő cipeli. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Etorlán. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó a következő akadály. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-26 életpont). Az ajtó ráérősen csusszan el utadból [-3 TVP]. A szemközti falnál dobozok állnak. Ez valami raktárhelyiség lehet. Szemügyre veszed tartalmukat. Különös henger alakú fémedénykék sorakoznak bennük. Többségük üres, viszont óriási mázlival találsz egy telit. Meghúzod a pöcköt a tetején, és kezedre löttyen valamilyen pezsgő, fekete lé a hangos szisszenés miatti ijedtségtől. Nem mered megkóstolni, elvégre ki tudja mióta áll már itt! Inkább visszateszed a többi közé, és hátat fordítasz nekik. [30. PONT] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [34. PONTON vagy.]
[124 pontot használtál fel, van még 431.]

lm 100 100 100 mozogsz 100 100 100
[LM 35:] A következő helyiséget vörös sugarak pásztázzák. Amint rád vetül egy közülük, női hang szólal meg. Mintha csak a fejedben szólna, nem tudni honnan érkezik, csak azt, hogy mit mond: "Üdvözöljük! Üdvözöljük! Üdvözöljük!" Satöbbi, véget érhetetlenül ezt ismétli. [33. PONT]
Távoli hangok, melyek legjobban arra hasonlítanak, mint amikor fém ütközik fémmel, megtorpanásra késztetnek. Mivel a hirtelen jött zaj néhány kóbor visszhang kíséretében elhalkul, továbbindulsz. [14. PONT]
Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz előtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetéséről. [15. PONT]
Elhűlten haladsz a kortalan falak között, melyeken túlságosan is szögletes minták sorakoznak végig. [16. PONT]
Álmélkodva haladsz tovább. Itt minden olyan... olyan... olyan... mi is a jó szó? Futurisztikus? [3. PONT]
Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színű márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdő M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betűkkel írták? [4. PONT]
Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hűvös levegő borzolja bőrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT]
Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
[LM 7:] Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT]
Megtorpansz egy kicsi, fehér színű láda mellett, ami teljesen idegen anyagból készült. Tapintásra sima és hűvös. Az oldala mintha leszedhető lenne. Addig feszegeted, míg kinyílik. Csak úgy árad belőle a hideg, régi, borzongató emlékeket ébresztve fel benned. Mivel csak kisebb, mozdíthatatlan dobozok vannak benne, gyorsan becsukod. [7. PONT]
[LM 8:] Hangosan visszhangoznak az általad vert zajok, ahogy futólépésben megindulsz a következő felderítendő hely felé. [8. PONT]
[132 pontot használtál fel, van még 299.]

lm 100 100 100 mozogsz 100 100 100
[LM 9:] Bár a legszívesebben mielőbb végeznél itt, most még is megpihensz egy pillanatra a következő ajtó előtt. Már nem is csodálkozol, hogy a falon, egy kapcsolótáblán, közvetlenül az ajtó mellett sokszínű gombok villognak. Egy próbát talán megér, gondolod. Nyomkodod egy darabig az ismeretlen ábrákkal megkülönböztetett gombokat, de a minden mozdulatodat követő hangos prüttyögés kivételével más nem történik. [9. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 moa rubin. Felpakolsz.
Összeakadsz Magenta Jadeval. Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy alligátorbőr cipőt, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy mászókarmot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Ruházatát egy fagymágus trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy Főnix. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Mentális auráját felismered, ő is jó. A lány enyhén elpirul, amint észreveszi, hogy az ujját ékesítő jegygyűrűre téved a pillantásod. Szívesen megkérdeznéd, hogy ki lehet a szerencsés ifjú, de nem akarod még jobban zavarba hozni Szonját. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[LM 10:] Most veszed csak észre, hogy a folyosó padlója ezen a részen vérvörösbe váltott az eddigi sötét, feketéhez közeli színből. Aztán majd frászt kapsz, amikor a teljes folyosót betöltő hang azt kiabálja: "Behatoló! Behatoló! Likvidálni! Azonnal!". Menekülve indulsz a következő pont felé. [10. PONT]
[LM 11:] A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel előre. [12. PONT]
Miközben haladsz előre, valahonnan messziről sziszegő hang üti meg a füledet. Ügyesen be is azonosítod mi ez. Itt ilyen hangok kíséretében nyílnak az ajtók. Vajon miért nyílt ki ott a távolban egy? [11. PONT]
[44 pontot használtál fel, van még 255.]

lm 100 100 100 mozogsz 100 100 100
[LM 12:] A padló kipepitásodott a folyosó ezen részén. Mivel a fehér padlólapok kicsit mélyebbre süppednek a talajba, mint a feketék, végig a feketéken haladsz, magabiztosan ruganyos léptekkel előre. [12. PONT]
[LM 13:] Négyzet alapú oszlopok között haladsz végig. Mindig, amikor elhaladsz két oszlop között, az oszlopon furcsa fény villan fel szemmagasságban. Furcsállod kicsit a dolgot, de mivel folytatása nem következik, nem veszel róla tudomást. [13. PONT]
[LM 14:] Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz előtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetéséről. [15. PONT]
Távoli hangok, melyek legjobban arra hasonlítanak, mint amikor fém ütközik fémmel, megtorpanásra késztetnek. Mivel a hirtelen jött zaj néhány kóbor visszhang kíséretében elhalkul, továbbindulsz. [14. PONT]
[44 pontot használtál fel, van még 211.]

lm 100 100 100 mozogsz 100 100 100
[LM 15:] Egy piciny táblára leszel figyelmes a falon, hát meg is állsz előtte, és kiböngészed, mi lehet ráírva. Valami kacifántos szöveg Gtruloh ZZokraz moa mester kitüntetéséről. [15. PONT]
[LM 16:] Elhűlten haladsz a kortalan falak között, melyeken túlságosan is szögletes minták sorakoznak végig. [16. PONT]
[LM 17:] Álmélkodva haladsz tovább. Itt minden olyan... olyan... olyan... mi is a jó szó? Futurisztikus? [3. PONT]
Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hűvös levegő borzolja bőrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT]
Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színű márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdő M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betűkkel írták? [4. PONT]
Elszántan mész előre. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Nyitva van! Meglepődsz a szoba elrendezése láttán. Egyáltalán nem úgy néz ki, mint amilyennek a varkaudarok látógömbje mutatta. Nagy alapterületű, széles terem helyett itt egy keskeny szoba fogad, mely inkább hasonlít egy folyosóra. [18. PONT] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 34 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Belépve a következő szobába, rögtön szemet szúrnak a középen elhelyezett jókora tojások. Van belőlük vagy fél tucat, amik félkörben helyezkednek el egy térded magasságáig se érő kisasztal körül. Kerülgeted őket egy darabig, és felfedezed, hogy a tojásoknak üreges és párnás a belseje. Mintha csak bele lehetne ülni. Na ezt neked is ki kell próbálni! Összegömbölyödve leülsz. Hol fejed vered be, hol a könyököd. Talán mert a nálad kisebb méretű moáknak tervezhették? [17. PONT]
[77 pontot használtál fel, van még 134.]

lm 100 100 100 mozogsz 100 100 100
[LM 18:] Meglepődsz a szoba elrendezése láttán. Egyáltalán nem úgy néz ki, mint amilyennek a varkaudarok látógömbje mutatta. Nagy alapterületű, széles terem helyett itt egy keskeny szoba fogad, mely inkább hasonlít egy folyosóra. [18. PONT]
[LM 19:] Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színű márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdő M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betűkkel írták? [4. PONT]
Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hűvös levegő borzolja bőrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. A következő helyiségből oldalt vezet tovább egy ajtó. Az egyik falat tükrök borítják. Közelebb lépsz, és jól szemügyre veszed magad bennük. Ekkor tűnik fel, hogy itt-ott rések vannak a tükrök között. Gyanakodva megtapogatod, minek következtében a tükörfelületek elmozdulnak egymáson. Mögöttük polcok és fiókok tátongnak garmadával az ürességtől. Ez is egy a moák fura berendezései közül, gondolod, és továbbindulsz. [20. PONT]
Elég egy pillantást vetned az itt fogadó helyiség falára, és máris megállapíthatod: a moák előszeretetttel alkalmaztak nyomógombokat mindenhol és mindenkor. Közelebb is lépsz a szemközti falhoz, hogy sorban megnyomkodd őket. Ijedten ugrasz hátra, mikor cselekedeted eredményeképpen a falból előcsusszannak valamilyen különös fekvőalkalmatosságnak tűnő szerkezetek. [19. PONT]
[LM 20:] A következő helyiségből oldalt vezet tovább egy ajtó. Az egyik falat tükrök borítják. Közelebb lépsz, és jól szemügyre veszed magad bennük. Ekkor tűnik fel, hogy itt-ott rések vannak a tükrök között. Gyanakodva megtapogatod, minek következtében a tükörfelületek elmozdulnak egymáson. Mögöttük polcok és fiókok tátongnak garmadával az ürességtől. Ez is egy a moák fura berendezései közül, gondolod, és továbbindulsz. [20. PONT]
[66 pontot használtál fel, van még 68.]

lm 100 100 100 mozogsz 100 100 100
[LM 21:] Egy T elágazáshoz érkezel. A fekete színű márványlapokon, melyek a falat alkotják, furcsa karcolásnyomokat fedezel fel... Mintha valamilyen aláírás lenne. Sajnos a nagy kezdő M utáni szöveget már nem sikerül kiböngészni. Talán moa betűkkel írták? [4. PONT]
Elszántan haladsz tovább. Két oldalról friss és hűvös levegő borzolja bőrödet. Honnan jöhet? Semmilyen repedést nem látsz a falon. [5. PONT]
Furcsa, nagyon furcsa hely ez. Olyan mintha a folyosó kanyarodna, pedig nem is, és ez a szokatlan tisztaság! Sehol egy szörnypiszok! Hát az nagyon fura! [6. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy robosztus, irtó vastagnak tűnő ajtó állja utadat. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-30 életpont). A következő szoba valamilyen galéria lehet. Látszik, hogy a moák hódoltak a művészetnek. Bár ízlésük különlegessége eléggé sokkhatásként ér. Sorban végignézed a falakra aggatott festményeket és rajzokat. Hümmögve gondolkozol el azon, hogy mit élvezhettek ezeknek a különböző színű egymásra dobált pacák bámulásában. [21. PONT] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [34. PONTON vagy.]
[LM 35:] A következő helyiséget vörös sugarak pásztázzák. Amint rád vetül egy közülük, női hang szólal meg. Mintha csak a fejedben szólna, nem tudni honnan érkezik, csak azt, hogy mit mond: "Üdvözöljük! Üdvözöljük! Üdvözöljük!" Satöbbi, véget érhetetlenül ezt ismétli. [33. PONT]
Távoli hangok, melyek legjobban arra hasonlítanak, mint amikor fém ütközik fémmel, megtorpanásra késztetnek. Mivel a hirtelen jött zaj néhány kóbor visszhang kíséretében elhalkul, továbbindulsz. [14. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [66 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 8, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 572 pontot. A következő körben tehát 571 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Nerina Clarusdea, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. Raia nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 332. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 431. fordulód.

Erő: 50 (58) Szint: 24 Merészség: 8/7 Magasság: 141 cm
IQ: 48 (55) Támadás: 32 Agresszió: 4 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 47 (51) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 53 (57) Életpont: 404/303 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 53 (57) Varázspont: 749/261 Pénz: 58 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 21/8 Pszi pont: 200/258 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 39
Eddig összesen 2526 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 1225030 TP-d van. A következő szinthez még 174970 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, fagymágus, tyrannoszaurusz rex. A 430. fordulódban 20938 arany került a bankszámládra. 21042 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/83 ökölvívás: 4/61 szúrófegyverek: 27/47
vágófegyverek: 18/73 ütőfegyverek: 20/7 lőfegyverek: 27/32
dobófegyverek: 7/25

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/3 2. nyomkövetés: 116/29 3. mászás: 12/22
4. csapdakészítés: 24/78 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/6 (+6%) 6. gyógyítás: 70/38
7. titkosírás: 11/81 8. felderítés: 35/3 9. szörnyidomítás: 5/74
10. teológia: 54/74 (+5%) 11. taumaturgia: 29/21 (+1%) 12. szerencsejáték: 5/41
13. versengés: 12/33 14. harcművészetek: 5/58 15. zene: 84/75
16. szörnyismeret: 11/61 17. pszi: 24/73 (+1%) 18. zárnyitás: 8/0
19. vadászat: 16/65 20. bányászat: 35/3 21. úszás: 19/21
22. főzés: 10/57

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal)
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 70 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), aranyló ugarhéjat (#100) (max. 3 darabot, csak egyszer), huhogó bibét (#332) (max. 1 darabot, csak egyszer), zöld üveget (#82) (max. 1 darabot, csak egyszer), drótszőrt (#37) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 5 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
tazunkaróka (#81), borzalmas varkaudar (#166), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halálmadár (#351), bunthar (#396), nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159), földsárkány (#359)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt mirg (#135) lángcsóva (#31) >> fagymágus (#650)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 1 tükör (#43) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
32 arany (#50) 1 moa rubin (#379) 1 moa üveggömb (#383)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(105,117) a 126. labirintus bejárata, Etorlán (5033. kalandozó), Magenta Jade (2819. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek