430. forduló, 432. forduló, Yiel-Yian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 6. 9h:03'
EZ A 682. JÁTÉKHETED, 431. FORDULÓD
683. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3725
SZÁMLA : XXXX

YIEL-YIAN KALANDJAI


78 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [261,70] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 7 szent jogart (800 arany kikiáltási áron), 1 törpe őskövet (200 arany kikiáltási áron), 1 smaragd védőgyűrűt (150 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 7 szent jogart, 1 törpe őskövet, 1 smaragd védőgyűrűt.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy purifikátor háj van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+790 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+125 pszi pont.) Közös Tudatod ereje a kasztroplanáris uralomban is megmutatkozik. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 779. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 777. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 775. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 775.]

* 3. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 773. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 771. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+23 erő). [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 769. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 147. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+19 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 767. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 765. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 765.]

* 5. KP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 765.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 765.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 765.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[260,70] Szűnni nem akar a zöld síkság. A vidék hirtelen változik... keletre az árnybirodalom sötét tájai, nyugatra pedig a bo'adhun barbárok hajdan lakott területei húzódnak. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy fényhozó. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. 354 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fényhozó bal lábát. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a fényhozó jobb karját. (7 támadással 359 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 156 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel gyengén megszurkálod a fényhozó testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod a fényhozó jobb lábát. (7 támadással 356 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 166 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel valamennyire megsebezgeted a fényhozó bal oldalát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1642, sebződés: 886, gyógyulás: 8, összesen: -878 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+408 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tl'urlang vadász közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 bronzhegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a tl'urlang vadász testét. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 159 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel gyengén megszurkálod a tl'urlang vadász fejét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tl'urlang vadász fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (2 támadástól 436 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Vámpírölővel jól megszurkálod a tl'urlang vadász fejét. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 163 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a tl'urlang vadász testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tl'urlang vadász támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 464 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1501, sebződés: 964, gyógyulás: 8, összesen: -956 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [259,70] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ro'galhal kísértet. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet jobb lábát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (7 támadással 750 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a ro'galhal kísértet bal lábát. (5 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Olyan ütéseket kapsz a jobb lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel többször eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (4 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. 44 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a ro'galhal kísértet jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 38 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A ro'galhal kísértet pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12131 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1960, sebződés: 567, gyógyulás: 369, összesen: -198 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [258,70] Az erdőt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy harcos hárpia lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia bal lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a harcos hárpia fejét. (7 támadással 632 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a harcos hárpia jobb lábát. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 52 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 52 életpontot vesztettél. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 625 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a harcos hárpia szélfútta haját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 53 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A harcos hárpia csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 53 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 18 madártollat. 12110 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2000, sebződés: 595, gyógyulás: 539, összesen: -56 ÉP}

[47 pontot használtál fel, van még 718. Kapsz 37 VP-t.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [50 pontot használtál fel, van még 668. Kapsz 40 VP-t.]

vv 79 167 73 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 668.]
Ezen a mezőn már áll oltár ill. templom. [0 pontot használtál fel, van még 668.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 663. Kapsz 4 VP-t.]

im 0 4 imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy fekélyes hernyó.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó széles száját. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-44 életerő.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekélyes hernyó testét. (7 támadással 701 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a fekélyes hernyó széles száját. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fekélyes hernyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-22 életerő.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a fekélyes hernyó fekélyes bőrét. (7 támadással 676 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 100 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd a fekélyes hernyó széles száját. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A fekélyes hernyó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-29 életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11682 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2185, sebződés: 552, gyógyulás: 573, összesen: +21 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 633. Kapsz 24 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy harcos hárpia.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a harcos hárpia fejét. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. 110 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a harcos hárpia testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A harcos hárpia néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 47 életpontot vesztettél. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a harcos hárpia testét. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 109 életpontot sebeztél. 109 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a harcos hárpia testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 321 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 45 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 16 madártollat. 12110 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2016, sebződés: 663, gyógyulás: 574, összesen: -89 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+372 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [35 pontot használtál fel, van még 598. Kapsz 28 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy tüskés totemblarg.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés totemblarg testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-36 életerő.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 715 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a tüskés totemblarg testét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Vámpírölővel többször eltalálod a tüskés totemblarg testét. (4 támadással 386 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A tüskés totemblarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-22 életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 1 kitintüskét. 10888 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1871, sebződés: 396, gyógyulás: 314, összesen: -82 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 568. Kapsz 24 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy hájas okerón.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hájas okerón testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a hájas okerón bal vállát. (7 támadással 661 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a hájas okerón fejét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hájas okerón megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a hájas okerón hájas derekát. (7 támadással 674 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a hájas okerón testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hájas okerón lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11484 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2090, sebződés: 255, gyógyulás: 358, összesen: +103 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 538. Kapsz 24 VP-t.]

vv 267 73 73 elmormolod a 267. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Ősi energiák regenerálják tested (+1 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 536. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 531. Kapsz 4 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 526. Kapsz 4 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[257,70] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pikkelyes ptog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pikkelyes ptog testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 698 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a pikkelyes ptog testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A pikkelyes ptog hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Vámpírölővel megdöfködöd a pikkelyes ptog testét. (5 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 98 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ütéseket mér a pikkelyes ptog a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 jóság.) Véres nyál csordul ki a pikkelyes ptog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10847 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1924, sebződés: 512, gyógyulás: 325, összesen: -187 ÉP}


(Továbbmész...) [256,70] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nocsak, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Tissian sámánúr. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tissian sámánúr testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (59 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Tissian sámánúr testét. (7 támadással 740 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 118 életpontot sebeztél. 116 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a Tissian sámánúr testét. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 54 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 161 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Tissian sámánúr szellemalakját. (7 támadással 751 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a Tissian sámánúr bal oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 45 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 184 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 bo'adhun idol (ld. enc.). 17017 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2258, sebződés: 550, gyógyulás: 503, összesen: -47 ÉP}


(Továbbmész...) [255,70] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ében tigris. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében tigris jobb oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében tigris bal vállát. (7 támadással 644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 114 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod az ében tigris testét. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ében tigris csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Az ében tigris kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében tigris jobb hátsó lábát. (6 támadással 576 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. 115 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod az ében tigris jobb első lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az ében tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 250 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 49 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Az ében tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12047 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2002, sebződés: 783, gyógyulás: 525, összesen: -258 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+450 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy kristálypalotát. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [32 pontot használtál fel, van még 494. Kapsz 25 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[254,70] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő leviathán lárva mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a leviathán lárva fejét. (7 támadással 702 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a leviathán lárva ráncos bőrét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 41 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 52 életpontot vesztettél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a leviathán lárva ráncos bőrét. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a leviathán lárva alattomos csápját. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A leviathán lárva harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A leviathán lárva most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 13269 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2039, sebződés: 551, gyógyulás: 365, összesen: -186 ÉP}

Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít.
- 20 arany - háborodsz fel a belépő drágaságán, de hát nincs mit tenni, mérgesen keresgélni kezdesz zsebeidben. Sajnos nincs nálad ennyi. Talán majd legközelebb.

(Továbbmész...) [253,70] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ében tigris nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az ében tigris bal hátsó lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében tigris testét. (7 támadással 689 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. 60 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod az ében tigris nyakát. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmával néhányszor az ében tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) Az ében tigris megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel jól megszurkálod az ében tigris bal oldalát. (5 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 108 életpontot sebeztél. 108 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod az ében tigris testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az ében tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) Az ében tigris harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Az ében tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12047 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1937, sebződés: 745, gyógyulás: 497, összesen: -248 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+448 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [252,70] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kreommat-liliomot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy elmeszonda lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Ez mellément. A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a mithril kardot. Megmarkolva a mithril kardot a másikra támadsz. Mithril karddal néhányszor megcsapod az elmeszonda láthatatlan testét. (4 támadással 297 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az elmeszonda csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi eredménye! Mithril karddal megvagdalod az elmeszonda testét. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az elmeszonda rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) (-1 TU.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 68 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 335, gyógyulás: 139, összesen: -196 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 462. Kapsz 25 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[251,70] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy bo'adhun éjhozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bo'adhun éjhozó fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (47 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. 107 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a bo'adhun éjhozó testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 82 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun éjhozó bal karját. (7 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhány helyen meghorzsolod a bo'adhun éjhozó testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 103 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 166 életpontot vesztettél. A bo'adhun éjhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13885 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1901, sebződés: 495, gyógyulás: 458, összesen: -37 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 453. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 448. Kapsz 4 VP-t.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 448.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 408. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 362 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 368. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 322 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 328. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 282 TVP-t kell elköltened.] Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy harcos hárpia lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a harcos hárpia testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a harcos hárpia jobb oldalát. (7 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a harcos hárpia nyakát. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A harcos hárpia hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 52 életpontot vesztettél. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a harcos hárpia szélfútta haját. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd a harcos hárpia jobb lábát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Karmával néhányszor a harcos hárpia megcsapja a fejedet. (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 55 életpontot vesztettél. A harcos hárpia összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mithril kardot, szereztél 17 madártollat. 12110 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1976, sebződés: 654, gyógyulás: 541, összesen: -113 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+344 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [45 pontot használtál fel, van még 283. Kapsz 36 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 242 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 202 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 203. Kapsz 32 VP-t.]

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 199 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 2 VP-t.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 22, 5.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 572 pontot. A következő körben tehát 772 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RO'GALHAL KÍSÉRTET (463. SZÖRNY)
A ro'galhalok a bo'adhun barbárok vezetői voltak a birodalom virágzásának idején. Miközben a bo'adhun birodalom a pusztulás küszöbén állt a kyorgok által uralt triklem dakolderek támadásai miatt, a sámánok végső megoldásként megidézték a hősi halált halt törzsfők szellemét, így örök bolyongásra ítélve őket a való világban. Ezek a kísértetek pont úgy néznek ki, mint ahogy "alapanyaguk" kinézett halálának pillanatában: eltorzult arckifejezésük az átélt kínokról, a testükre festett barbár jelek egy rég letűnt birodalom kultúrájáról árulkodnak. Elszántságuk ma már csak egyetlen dologra korlátozódik: megvédeni a bo'adhun földeket mindenféle betolakodóktól. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni.

TISSIAN SÁMÁNÚR (501. SZÖRNY)
Évezredekkel ezelőtt, amikor még bo'adhun barbárok lakták a jelenleg lakatlan vidéket, hierarchikus közösségeik élén a varázstudó sámánok álltak. Szükség is volt rájuk, hiszen a rakshallion papok és a nagyon erős kyorgok ellen vívott háborúban a mágia volt az egyetlen dolog, amiben bízhattak. Tissian is egy volt a bo'adhun sámánok közül, de a mendemondák szerint történt valami, amely kiragadta őt a névtelenségből. Manapság már cáfolják, hogy bármiféle valóságtartalma lehetett az akkoriban szárnyra kapott híreknek: Tissian legyőzött egy triklem drakoldert. A sámánúr a kolosszussal vívott küzdelemben távozott az élők sorából, de a felszabaduló mágikus energia visszarángatta őt a nemlétből. Azóta is élőholt szellemként bolyong Ghallán, és a bo'adhun nép egyesítésén munkálkodik.

BO'ADHUN IDOL (745. TÁRGY)
Egy kegyetlen, hódító, hatalmas nép, amelyből mára csak néhány kövület és csecsebecse maradt... Ilyen apróság például ez az imádkozó majmot ábrázoló kőszobor. Ha megtapintod, és lassan dörzsölni kezded (H 745 parancs), akkor hamarosan világítani kezd, és a következő pillanatban lüktető energia árasztja el testedet: a bo'adhun idol felrakott rád egy tulajdonságpajzsot (TVP és VP költség nélkül).

KARAKTERLAP

Yiel-Yian, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Dornodon első számú avatárja vagy. Papi hited: 1053. Az Ördögi Kör (#9111) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 431. fordulód.

Erő: 73 (101) Szint: 50 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 65 (70) Támadás: 69 Agresszió: 6 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 65 (69) Védekezés: 102 Menekülés: 30 % Életkor: 31/70 év
Egészség: 65 (76) Életpont: 1089/1091 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 75 (78) Varázspont: 3034/471 Pénz: 0 arany Kép. pont: 33
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 409/19 Halhatatlanság: 12 %
Eddig összesen 4690 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 161629 TP-t kaptál. Jelenleg 22463320 TP-d van. A következő szinthez még 2536680 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Kronga hadúr, kreiton lich. A 431. fordulódban 5334 arany került a bankszámládra. 5334 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/84 ökölvívás: 18/70 szúrófegyverek: 50/66 (+8%)
vágófegyverek: 27/52 (+1%) ütőfegyverek: 5/15 lőfegyverek: 39/73 (+3%)
dobófegyverek: 13/28

Feltételes fegyverváltás: mithril kard (#575) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -39.); ezüsttollú nyíl (#363) (40 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/26 2. nyomkövetés: 119/77 3. lopás: 1/74
4. mászás: 29/79 5. csapdakészítés: 28/61 (+6%) 6. csapdaészlelés: 15/27
7. gyógyítás: 52/5 8. titkosírás: 14/82 9. felderítés: 31/54 (+29%)
10. szörnyidomítás: 7/93 11. teológia: 269/2 (+134%) 12. taumaturgia: 127/2 (+33%)
13. szerencsejáték: 2/76 14. versengés: 6/65 15. harcművészetek: 14/59
16. zene: 13/49 17. szörnyismeret: 25/15 18. pszi: 35/50 (+16%)
19. zárnyitás: 22/18 20. vadászat: 17/43 21. vitalitás: 4/81
22. bányászat: 33/12 23. úszás: 6/27 24. főzés: 4/20

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 169
10. vp regeneráció: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
kutatsz max. 10 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot )
elfogod chaktra vadászebet (#459) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), talriai behemót (#312), halálmadár (#351), rubin sárkány (#330), Folrang (#331), Ylgoroth (#332), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), kultúrmasztodon (#227) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 16)
nők (#999), gonoszok (#988), férfiak (#998), semlegesek (#989), jók (#990), Változás Gyermekei (#9120), Kvazársziklák Népe (#9119), Széplelkű Vaszilij (#5815), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP)
meditáció (#250, 0 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (106,3,3) vámpirizáció (#1) áldomás (#6)
szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) esszenciavédelem 2 (#188)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) mágikus ütés (#147)
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
méregfelhő III (#229)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 10)
menekülés (#212), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), energiapajzs (#103), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> púpos zsokarg (#451) pusztító végzet (#106) >> tleikan házőrző (#507)
pusztító végzet (#106) >> animált korall (#445) armageddon (#218) >> greén örvény (#443)
puha ütés (#60) >> vastagbőrű mutak (#442) puha ütés (#60) >> chaktra vadászeb (#459)
armageddon (#218) >> testzabáló (#438) pusztító végzet (#106) >> zseléféreg (#453)
pusztító végzet (#106) >> verg elmeszaggató (#430) pusztító végzet (#106) >> pengekarú nitmák (#450)
pusztító végzet (#106) >> bosszantó apróság (#452) pusztító végzet (#106) >> manaelementál (#290)
puha ütés (#60) >> veszett gorilla (#446) puha ütés (#60) >> szellemdarázs (#481)
armageddon (#218) >> lidérctűz (#457) puha ütés (#60) >> tündöklő griff (#466)
izomernyesztés (#33) >> tüskés totemblarg (#482) izomernyesztés (#33) >> kutyafejű medve (#477)
izomernyesztés (#33) >> hótarantula (#464) izomernyesztés (#33) >> dübörgő bahrot (#479)
pusztító végzet (#106) >> Morghatal A'ton (#544) pusztító végzet (#106) >> sötét ülnök (#508)
pusztító végzet (#106) >> tleikan hadúr (#509) méregfelhő III (#229) >> algaleioda (#474)
pusztító végzet (#106) >> tleikan behemót (#511)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Raia avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot.
2.) Áldott okerónok? Micsoda bárgyú teremtmények ezek? Öld őket halomra, pusztíts el tizenhatot! (számláló: 0)
3.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval!

HŐSTETTEID
Bézs-Korona érdemrendet viselsz.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 bronzhegyű nyíl (#94) 1 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128)
2 spiritusz (#170) 41 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bo'adhun idol (#745) 1 kitintüske (#879) 51 madártoll (#112)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(251,70) 49. jellempróba, bo'adhun éjhozó (#468), harcos hárpia (#485)
(252,70) kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), elmeszonda (#487)
(253,70) ében tigris (#488)
(254,70) leviathán lárva (#476), 35. jellempróba
(255,70) ében tigris (#488), 29. jellempróba, Elenios oltár
(256,70) Tissian sámánúr (#501)
(257,70) pikkelyes ptog (#470)
(258,70) Dornodon oltár, harcos hárpia (#485), fekélyes hernyó (#489), tüskés totemblarg (#482), hájas okerón (#462)
(259,70) ro'galhal kísértet (#463)
(260,70) 38. jellempróba, fényhozó (#602), tl'urlang vadász (#610)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Zoltán! Ezúton szeretnénk boldog névnapot kívánni. Sikerekben gazdag kalandozást a továbbiakban is, A TF Stábja.

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Borax király úgy döntött, enged a kalandozók nyomásának, és engedélyezte, hogy a ryuku-szigeteki toborzóirodánál továbbra is megadják a titkos labirintus térképét azoknak, akik felmutatják ott a lajstrom medáljukat. Viszont nem árt ha tudják a vállalkozó szelleműek, hogy Khór kardja már nem található ott.
* Ha a fogadóba a BE <épület száma> <40> paranccsal lép be a karakter, ezentúl megkapja az általa ismert, illetve teljesített TK-k listáját. Első belépésnél továbbra is csak az ismertető szöveg olvasható, tehát a 40-es paraméter használatának feltétele, hogy járt már abban az épületben.

Üzenet küldése a karakternek